Noem je dit mooi voetbal? WTF!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:36 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg nou eerlijk wat vinden jullie er nou van ?
ik vind echt dat ze goed spelen op dit moment!
ik geloof dat je vergeet tegen wie ze spelen hoor! #1 vd wereldquote:
Serieus? dacht echt dat het 1 of ander 3e wereld-voetballand wasquote:Op maandag 9 juni 2008 21:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik geloof dat je vergeet tegen wie ze spelen hoor! #1 vd wereld
echt niet! volgens de regels niet!quote:
Zullen we daar ff Argentinië van maken?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik geloof dat je vergeet tegen wie ze spelen hoor! #1 vd wereld
ja jij kijkt ook nooit, kan het je ook niet kwalijk nemenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Serieus? dacht echt dat het 1 of ander 3e wereld-voetballand was
ja die liijst slaat nergens opquote:
Dacht dat Belgie #1 was?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij kijkt ook nooit, kan het je ook niet kwalijk nemen
vind jij echt serieus van wel dan ? beetje vage regels als je het mij vraagt!quote:
quote:
belgie gvd, dat je geen san marino neemtquote:
Zie wel! Belgie FTW!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
belgie gvd, dat je geen san marino neemt![]()
alhoewel belgie maakt wel lekker bier
Je moet niet alles verklappenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:51 schreef lynda het volgende:het was je nog niet eens opgevallen als ik het niet eens gezegd had
Je krijgt een stoma?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
sterfende tiefus pluris naja de rest ken je wel raden
quote:
Inderdaad! Mooie wedstrijd... zowel ik heb gezien danquote:Op maandag 9 juni 2008 22:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neuh maar dit was wel een beetje een teleurstelling![]()
maar goed we zien het wel
het was iig verdiend voor oranje
quote:
Vond t niet erg hoor, ik was nog net op tijd om die teleurgestelde gezichten in de tribune te zien zitten.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
PWND
(Gebeurt mij ook vaak genoeg )
WTF OMG Smokez gast.quote:
Ik dacht na het eten even een uurtje te gaan slapenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:58 schreef tripack het volgende:
[..]
WTF OMG Smokez gast.![]()
volgende wedstrijd beter![]()
Heb niet eens gekeken. Maar kon wel horen wanneer er een doelpunt gemaakt werd, zoveel lawaai kwam er van buitenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:24 schreef Bellerophon het volgende:
BOEM! 3-0! Heb genoten van de wedstrijd
Photoshop is coolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:18 schreef diertjuh het volgende:
poeh photoshop is nog best lastig. Had laatst het tijdschrijft Photoshop creative gekocht daar staan wat leuke workshops in. Maar die zijn best pittig voor een beginneling als mij.
Tja en voordat je het weet is het zo een paar uur verderquote:Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik dacht na het eten even een uurtje te gaan slapen
uhu zeker. Daarom probeer ik het nu ook wat meer te doen enzoquote:
Yep, dat dan weer wel...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tja en voordat je het weet is het zo een paar uur verder
Laatste tijd een ander ritme opgebouwd. Daardoor ga ik nogal vaak te laat slapen. En was tot voor 10 minuutjes geleden nog aan het klooien met photoshop.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep, dat dan weer wel...
Wat doe jij zo laat nog op? Of heb je morgen ook een examen waardoor je geen tijd meer hebt om te slapen?
Zo'n examen in netwerkbeveiliging, het is meteen de laatste voor m'n MCSE (Microsoft Certified Systems Engineer) certificering, dus als ik deze nou morgen ff haal met een mooie score ben ik voorlopig weer ff klaarquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:28 schreef diertjuh het volgende:
Waarom ben jij nog aanwezig? Ik lees steeds dat je aan het leren bent, waarvoor ben je aan het leren?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo'n examen in netwerkbeveiliging, het is meteen de laatste voor m'n MCSE (Microsoft Certified Systems Engineer) certificering, dus als ik deze nou morgen ff haal met een mooie score ben ik voorlopig weer ff klaar![]()
Heb je Photoshop nodig voor school/werk? Of lijkt t je gewoon leuk om daar eens mee bezig te zijn?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Laatste tijd een ander ritme opgebouwd. Daardoor ga ik nogal vaak te laat slapen. En was tot voor 10 minuutjes geleden nog aan het klooien met photoshop.
Op het moment vind ik het gewoon leuk om er mee bezig te zijn. Maar heb het wel nodig voor later. Ben namelijk om na mn huidige opleiding naar de fotovakschool te gaan en dus is dan wel handig als je al een beetje kunt photoshoppenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je Photoshop nodig voor school/werk? Of lijkt t je gewoon leuk om daar eens mee bezig te zijn?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Op het moment vind ik het gewoon leuk om er mee bezig te zijn. Maar heb het wel nodig voor later. Ben namelijk om na mn huidige opleiding naar de fotovakschool te gaan en dus is dan wel handig als je al een beetje kunt photoshoppen
oke, cool zal het onthoudenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed plan, dat kan je straks inderdaad een hoop tijd en moeite schelen!
Mocht t niet lukken kun je t altijd nog aan Droxz of mij vragen, we weten ook redelijk hoe t allemaal werkt
Jezus! dat had ik dus echt niet gedachtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:36 schreef draculettetje het volgende:
014. 150 WhiteLightning
015. 138 Bellerophon
020. 118 Dr.Droxz
030. 096 draculettetje
031. 095 Sgele
077. 057 _F.U.B.A.R_
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:36 schreef draculettetje het volgende:
014. 150 WhiteLightning
015. 138 Bellerophon
020. 118 Dr.Droxz
030. 096 draculettetje
031. 095 Sgele
077. 057 _F.U.B.A.R_
ja gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh WL en draakje!!
@WL, mijn god wat een wedstrijd
Man, ik heb genoten van die wedstrijdquote:
Haai draakjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
Hai Beller!
was idd een fijne voetbal avond gister!
Mocht je vragen hebben, zijn hier genoeg mensen die er wel wat van wetenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:18 schreef diertjuh het volgende:
poeh photoshop is nog best lastig. Had laatst het tijdschrijft Photoshop creative gekocht daar staan wat leuke workshops in. Maar die zijn best pittig voor een beginneling als mij.
yepquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Man, ik heb genoten van die wedstrijd
Er stond echt een goed team gisteravond
Photoshop is zeker leuk jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht je vragen hebben, zijn hier genoeg mensen die er wel wat van weten
Mogguh iedereen....
EN ik heb natuurlijk geen zin meer
Je signaturequote:
Mogguh Sgelequote:
Gisteren stond ik nog in zijn sig... deze sig is niet coolquote:
kut voor je!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren stond ik nog in zijn sig... deze sig is niet cool
Forum Opties | |
---|---|