quote:
belgie gvd, dat je geen san marino neemtquote:
Zie wel! Belgie FTW!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
belgie gvd, dat je geen san marino neemt![]()
alhoewel belgie maakt wel lekker bier
Je moet niet alles verklappenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:51 schreef lynda het volgende:het was je nog niet eens opgevallen als ik het niet eens gezegd had
Je krijgt een stoma?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
sterfende tiefus pluris naja de rest ken je wel raden
quote:
Inderdaad! Mooie wedstrijd... zowel ik heb gezien danquote:Op maandag 9 juni 2008 22:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neuh maar dit was wel een beetje een teleurstelling![]()
maar goed we zien het wel
het was iig verdiend voor oranje
quote:
Vond t niet erg hoor, ik was nog net op tijd om die teleurgestelde gezichten in de tribune te zien zitten.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
PWND
(Gebeurt mij ook vaak genoeg )
WTF OMG Smokez gast.quote:
Ik dacht na het eten even een uurtje te gaan slapenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:58 schreef tripack het volgende:
[..]
WTF OMG Smokez gast.![]()
volgende wedstrijd beter![]()
Heb niet eens gekeken. Maar kon wel horen wanneer er een doelpunt gemaakt werd, zoveel lawaai kwam er van buitenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:24 schreef Bellerophon het volgende:
BOEM! 3-0! Heb genoten van de wedstrijd
Photoshop is coolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:18 schreef diertjuh het volgende:
poeh photoshop is nog best lastig. Had laatst het tijdschrijft Photoshop creative gekocht daar staan wat leuke workshops in. Maar die zijn best pittig voor een beginneling als mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |