Nee echt niet!quote:
Kijk is langs je beeldschermquote:
Ja, en nieuwe mensen zijn altijd automatisch een kloon, toe dan..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben jij ergens een kloon van ofzo?
(je account bestaat pas net)
Heey ook aan de tattoo's?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, zit alleen te denken hoe ik "droxz" er mooi in laat passen
Ze zou maar in een mortuarium werken zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk is langs je beeldscherm
Dat dus...
Dat heet toch een muurquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dus...
Dat doe ik dus niet!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dus...
Nee ok, zijn we het daar over eensquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee echt niet!
Ik hou niet van tribals... ben je 80, ziet dat er echt niet meer uit (denk ik....).
(niet dat ik 80 ga worden ofzo)
En welke Fok!-moeder is het?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet!
Dan zie ik mijn kut collega... als dat "leven" is, wil ik gelijk dood!
Sorry hoor, was niet agressief bedoeld ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja, en nieuwe mensen zijn altijd automatisch een kloon, toe dan..
Of je bent z'n moeder?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja, en nieuwe mensen zijn altijd automatisch een kloon, toe dan..
Riep daar iemand; "Bedrijfsongeval"?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet!
Dan zie ik mijn kut collega... als dat "leven" is, wil ik gelijk dood!
quote:
Bwehehequote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze zou maar in een mortuarium werken zeg
Ik verveel me de laatste tijd gewoon ...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry hoor, was niet agressief bedoeld ofzo![]()
Veel postst in een korte tijd, met een nieuw account... kan er ook niets aan doen
Wapen van Amsterdam moet toch wel te combineren zijn met een naam?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ok, zijn we het daar over eens
Als jij mijn vader bent, zou het je vrouw moeten wezen Bellerquote:
Engerd!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jij mijn vader bent, zou het je vrouw moeten wezen Beller
ik wil er ook nog steeds nog 1!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heey ook aan de tattoo's?
Ik wil er binnenkort ook 1 bij laten zetten
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn lieve en zoetsappige-mode is weer uit hoor
My god... wat complex! Het lijkt wel een soapquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben een mietje.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wil er ook nog steeds nog 1!
Ben benieuwd wat voor lettertype je wilt gaan gebruikenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wapen van Amsterdam moet toch wel te combineren zijn met een naam?
Vanavond maar even een paar biertjes pakken, en fotosoep opstarten
Letterype's ed uitzoeken.
Moet de knoop maar eens gaan doorhakken
ik moest lachenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zou mijn 3de wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben een mietje.
Durf niet alleen heen.
Het is net GTST hier hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Gaaf...quote:
Een foto van je moeder?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef tripack het volgende:
tattoos zijn wel mooi... denk alleen niet dat ik er ooit uit zal komen wat ik op mijn lichaam moet zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |