Thx, had wel zin om te n*ukenquote:
Hahaquote:
haha, nou mooi tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja zeker wel!
Toen het 2-0 stond kon ik het niet helpen om aan Droxz z'n voorspelling te denken
Beller!![]()
ik heb geen stem meer over
Ik heb geen druppel alcohol opquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nou mooi toch![]()
en ik wil mn hoofd eraf schroeven
Haha hard meeschreeuwen dusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja zeker wel!
Toen het 2-0 stond kon ik het niet helpen om aan Droxz z'n voorspelling te denken
Beller!![]()
Volgende keer beter...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja zeker wel!
Beller!![]()
ja je moet wat , als je niet naar het nl elftal kijktquote:
Hmm minderquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren stond ik nog in zijn sig... deze sig is niet cool
nou ik toevallig wel! althans dat ze zouden winnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgende keer beter...
Dit hadden jullie ook niet verwacht hoor
Bwehehequote:
Winst wel, op deze manier niet neequote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgende keer beter...
Nee ik had verwacht dat ze met 2-1 zouden winnen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgende keer beter...
das een goeie zaakquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee ik had verwacht dat ze met 2-1 zouden winnen...(en de manier waarop ze speelden had ik helemaal niet verwacht)
Men m'n pool gaat lekker4 wedstrijden de winnaars goed waarvan 3 uitslagen ook kloppend
Dat klinkt niet verkeerd!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet wat , als je niet naar het nl elftal kijkt
misschien een idee ? >> Kroeg creëert neukplek voor EK-fans
Ik heb ook mijn best gedaan, maar "Het kanon" maakt zijn naam wel waarquote:
Nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das een goeie zaakhopelijk heb je nl als kampioen
ik denk wel dat je met jouw accent daar uit de toon valt jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd!
Alleen voor stamgasten... beetje jammer
Netjes hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee ik had verwacht dat ze met 2-1 zouden winnen...(en de manier waarop ze speelden had ik helemaal niet verwacht)
Men m'n pool gaat lekker4 wedstrijden de winnaars goed waarvan 3 uitslagen ook kloppend
BOEM!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn best gedaan, maar "Het kanon" maakt zijn naam wel waar
You stole Beller's linequote:
U riep?quote:
Ik kan perfect zonder accent praten hoor, moest ik ook wel aan de telefoon bij die kut bankquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk wel dat je met jouw accent daar uit de toon valt ja
ik hoop het ook nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:43 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, niks ernstigs mag ik hopen?
Gekeken?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen DrakenVlieg!
ook voetbal gekeken ?
Nee hoor, iets te fanatiek oranje zitten kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:43 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, niks ernstigs mag ik hopen?
goed zo! jij mag blijven!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gekeken?
Ik heb ze naar het doel geschreeuwd
laat ze door het stof kruipen sgele!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Drakenvlieg!
Ik ken je probleem
Mwhehe Italianen komen hier de afdeling op met gebak
Lastig hoor, die draakjes hierquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 juni 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoop het ook niet
[/quote
Mogguh Draakje!
Moet je voor jezelf naar de dokter?
Laat het wel even weten hequote:
Weet je wat ik gisteravond heb gegeten?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Drakenvlieg!
Ik ken je probleem
Mwhehe Italianen komen hier de afdeling op met gebak
Amsterdams accent? Nou ik hoor er hier genoeg die dat hebben... en dan ga ik het geeneens over de schoonmakers hebben, als die bij de OL tenminste hetzelfde zijn als bij NAquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan perfect zonder accent praten hoor, moest ik ook wel aan de telefoon bij die kut bank![]()
Maarja, liever niet natuurlijk hahaha
p.s
Tattoo komt binnenkort, met logo van A'dam en mijn nickname
Mwah jij bent drakenvliegquote:
ha ha da's waar hoe ik daar ooit op ben gekomenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah jij bent drakenvliegDie naam is nog redelijk "simpel" in vergelijking met het andere draakje
Mogguh trouwens
Inderdaad even wennen!quote:
Haha tjahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha da's waar hoe ik daar ooit op ben gekomen
Insiders noemen me ook draakje, vandaar..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah jij bent drakenvliegDie naam is nog redelijk "simpel" in vergelijking met het andere draakje
Mogguh trouwens
da's waar!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha tjahDat maakt ook niet echt uit toch
Dat gaat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat ze door het stof kruipen sgele!
Ah kijk dat verklaardquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Insiders noemen me ook draakje, vandaar..
Dus als ik soms eens reageer terwijl het niet voor mij is; sorry!
En ook een goedemorgen
Alleen aan de telefoon spreek ik zonder accent hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Amsterdams accent? Nou ik hoor er hier genoeg die dat hebben... en dan ga ik het geeneens over de schoonmakers hebben, als die bij de OL tenminste hetzelfde zijn als bij NA
Daar vertrouw ik dan maar opquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah kijk dat verklaardNou we zijn volgens mij nog wel zo "scherp" omdat dan door te hebben
hihi en dan reageer ik op die van jouquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Insiders noemen me ook draakje, vandaar..
Dus als ik soms eens reageer terwijl het niet voor mij is; sorry!
En ook een goedemorgen
Op ons vertrouwen... dit zooitje ongeregeldquote:
True that isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen aan de telefoon spreek ik zonder accent he![]()
Kom op zeg... de bijlmer... meer "amsterdams" zal je niet snel vinden hahaha
De Draakjes Soapquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi en dan reageer ik op die van jou
aparte verhalen zullen we dan krijgen
Op ons vertrouwen, is zoals spelen met je levenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op ons vertrouwen... dit zooitje ongeregeld
Weet wat je zegt he
Dat weet ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op ons vertrouwen... dit zooitje ongeregeld
Weet wat je zegt he
sgele toch!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Op ons vertrouwen, is zoals spelen met je moeder
Ja ik wist dat dit ging komenquote:
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Op ons vertrouwen, is zoals spelen met je leven
Jep, zit alleen te denken hoe ik "droxz" er mooi in laat passenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True that is
Maar je laat die tattoo plaatsen?
Goedemorgen voor de moedersquote:
Mwahahahaquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat weet ik
Heel, heel, heel diep van binnen..
Zijn jullie allemaal best lieverds
Oh my...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ja mijn koffiequote:
Wel of geen tribal lettertype?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, zit alleen te denken hoe ik "droxz" er mooi in laat passen
Leven?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Op ons vertrouwen, is zoals spelen met je leven
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ben jij ergens een kloon van ofzo?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat weet ik
Gelukkig zien we die opmerkingen vaak aankomenquote:
Mijn lieve en zoetsappige-mode is weer uit hoorquote:
Nee echt niet!quote:
Kijk is langs je beeldschermquote:
Ja, en nieuwe mensen zijn altijd automatisch een kloon, toe dan..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben jij ergens een kloon van ofzo?
(je account bestaat pas net)
Heey ook aan de tattoo's?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, zit alleen te denken hoe ik "droxz" er mooi in laat passen
Ze zou maar in een mortuarium werken zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk is langs je beeldscherm
Dat dus...
Dat heet toch een muurquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dus...
Dat doe ik dus niet!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dus...
Nee ok, zijn we het daar over eensquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee echt niet!
Ik hou niet van tribals... ben je 80, ziet dat er echt niet meer uit (denk ik....).
(niet dat ik 80 ga worden ofzo)
En welke Fok!-moeder is het?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet!
Dan zie ik mijn kut collega... als dat "leven" is, wil ik gelijk dood!
Sorry hoor, was niet agressief bedoeld ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja, en nieuwe mensen zijn altijd automatisch een kloon, toe dan..
Of je bent z'n moeder?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja, en nieuwe mensen zijn altijd automatisch een kloon, toe dan..
Riep daar iemand; "Bedrijfsongeval"?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet!
Dan zie ik mijn kut collega... als dat "leven" is, wil ik gelijk dood!
quote:
Bwehehequote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze zou maar in een mortuarium werken zeg
Ik verveel me de laatste tijd gewoon ...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry hoor, was niet agressief bedoeld ofzo![]()
Veel postst in een korte tijd, met een nieuw account... kan er ook niets aan doen
Wapen van Amsterdam moet toch wel te combineren zijn met een naam?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ok, zijn we het daar over eens
Als jij mijn vader bent, zou het je vrouw moeten wezen Bellerquote:
Engerd!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jij mijn vader bent, zou het je vrouw moeten wezen Beller
ik wil er ook nog steeds nog 1!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heey ook aan de tattoo's?
Ik wil er binnenkort ook 1 bij laten zetten
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn lieve en zoetsappige-mode is weer uit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |