Netjes hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee ik had verwacht dat ze met 2-1 zouden winnen...(en de manier waarop ze speelden had ik helemaal niet verwacht)
Men m'n pool gaat lekker4 wedstrijden de winnaars goed waarvan 3 uitslagen ook kloppend
BOEM!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn best gedaan, maar "Het kanon" maakt zijn naam wel waar
You stole Beller's linequote:
U riep?quote:
Ik kan perfect zonder accent praten hoor, moest ik ook wel aan de telefoon bij die kut bankquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk wel dat je met jouw accent daar uit de toon valt ja
ik hoop het ook nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:43 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, niks ernstigs mag ik hopen?
Gekeken?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen DrakenVlieg!
ook voetbal gekeken ?
Nee hoor, iets te fanatiek oranje zitten kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:43 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, niks ernstigs mag ik hopen?
goed zo! jij mag blijven!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gekeken?
Ik heb ze naar het doel geschreeuwd
laat ze door het stof kruipen sgele!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Drakenvlieg!
Ik ken je probleem
Mwhehe Italianen komen hier de afdeling op met gebak
Lastig hoor, die draakjes hierquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 juni 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoop het ook niet
[/quote
Mogguh Draakje!
Moet je voor jezelf naar de dokter?
Laat het wel even weten hequote:
Weet je wat ik gisteravond heb gegeten?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Drakenvlieg!
Ik ken je probleem
Mwhehe Italianen komen hier de afdeling op met gebak
Amsterdams accent? Nou ik hoor er hier genoeg die dat hebben... en dan ga ik het geeneens over de schoonmakers hebben, als die bij de OL tenminste hetzelfde zijn als bij NAquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan perfect zonder accent praten hoor, moest ik ook wel aan de telefoon bij die kut bank![]()
Maarja, liever niet natuurlijk hahaha
p.s
Tattoo komt binnenkort, met logo van A'dam en mijn nickname
Mwah jij bent drakenvliegquote:
ha ha da's waar hoe ik daar ooit op ben gekomenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah jij bent drakenvliegDie naam is nog redelijk "simpel" in vergelijking met het andere draakje
Mogguh trouwens
Inderdaad even wennen!quote:
Haha tjahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha da's waar hoe ik daar ooit op ben gekomen
Insiders noemen me ook draakje, vandaar..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah jij bent drakenvliegDie naam is nog redelijk "simpel" in vergelijking met het andere draakje
Mogguh trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |