My god... wat complex! Het lijkt wel een soapquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jij mijn vader bent, zou het je vrouw moeten wezen Beller
Ik ook, maar ik ben een mietje.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wil er ook nog steeds nog 1!
Ben benieuwd wat voor lettertype je wilt gaan gebruikenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wapen van Amsterdam moet toch wel te combineren zijn met een naam?
Vanavond maar even een paar biertjes pakken, en fotosoep opstarten
Letterype's ed uitzoeken.
Moet de knoop maar eens gaan doorhakken
ik moest lachenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jij mijn vader bent, zou het je vrouw moeten wezen Beller
zou mijn 3de wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben een mietje.
Durf niet alleen heen.
Het is net GTST hier hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Gaaf...quote:
Een foto van je moeder?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef tripack het volgende:
tattoos zijn wel mooi... denk alleen niet dat ik er ooit uit zal komen wat ik op mijn lichaam moet zetten
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is net GTST hier hoor![]()
Wij denken allemaal dat Beller veeeul veeeul veeeul ouder is als dat hij zegt... vandaar vader/opa BellerOuder dan, btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
Andre Hazes? John de Wolf?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef tripack het volgende:
tattoos zijn wel mooi... denk alleen niet dat ik er ooit uit zal komen wat ik op mijn lichaam moet zetten
[..]
Wij denken allemaal dat Beller veeeul veeeul veeeul ouder is als dat hij zegt... vandaar vader/opa BellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:
ha ha dat zei ik ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef tripack het volgende:
[..]
Wij denken allemaal dat Beller veeeul veeeul veeeul ouder is als dat hij zegt... vandaar vader/opa BellerBitch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk sowieso dat ik de komende tijd meer met mijn huisje bezig zal zijn
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Die opmerkingen zijn zooooo 2007quote:
de gedachte zou wel mooi zijn, maar das echt zoo kamperquote:
lijkt me logisch!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch!!
Denk sowieso dat ik de komende tijd meer met mijn huisje bezig zal zijn
Vroegahquote:
Dikke gouden koningsketting om je nekquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:15 schreef tripack het volgende:
[..]
de gedachte zou wel mooi zijn, maar das echt zoo kamper
Geniet van je vrije dag!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ga eens wat nuttigs doen op mijn vrije dag..
Maybe tot later en fijne dag all!
Grammar Nazi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |