quote:Voorgaande topics:
XXXVII - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In [url=deze folder][url=http://www.ikea.com/ms/nl_NL/pdf/services/transportfolder_juni_08.pdf]Transportfolder[/url][/url] vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Sneltransport mogelijk vanaf 29.-
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50 kg: 29.-
50 - 100 kg: 39.-
100 - 300 kg: 59.-
300 - 500 kg: 79.-
Elke volgende staffel van 200 kg is +20.-
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur. Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
8 juni: IKEA Amsterdam
15 juni: IKEA Amsterdam
22 juni: IKEA Amsterdam, Hengelo
29 juni: IKEA Amsterdam
IKEA Utrecht viert het Zweedse midsommar en is daarom 20 juni open tot 24:00 uur.
In de winkel vinden speciale activiteiten plaats. Kijk op www.ikea.nl/utrecht voor meer informatie.
quote:OP=OP!Kortingen tot wel 70%
Van 9 t/m 19 juli kan je je slag slaan, want IKEA ruimt het weer op.
In de winkel en in het zelfbedieningsmagazijn kan je artikelen vinden met tot 70% korting.
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: Allan24 IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: Debsterr IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
ik riep eerst ik ga niet werken maar stond van 15-21.30 al in de bezetting kan ik net zo goed wat langer blijven ook tot max. 23.30 (ga met ov naar werkquote:Op zondag 8 juni 2008 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
Staat nu ook in de OP
Mag je tot 24:00 werken?
Ik ben benieuwd naar het antwoord, aangezien ik dit blad wil kopen voor mijn toekomstige huisje (moet eerst nog van alles laten uitrekenen...)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:16 schreef Ma3stro het volgende:
Tijdje terug een Ikea keuken besteld met massief eiken NUMERÄR werkbladen. Begin deze week bezig geweest met het op maat zagen van het blad. Vervolgens in de "behandla" gezet. Wat blijkt het vandaag; er zitten een paar bobbels in het blad. Na nadere inspectie blijkt er een eiken fineerlaag op het eiken blad te zitten?!?! Vandaag even gebeld met de klantenservice, die konden me ook niet zo 1,2,3 vertellen of dat zo hoort. Iemand hier enig idee of dit normaal is? Gelukkig zitten de bobbels op het stuk waar de gaskookplaat zit.
Nee de JAMSUNDA serie wordt niet uitgebreidt. zeker tot en met oktober niet.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:09 schreef 12bhippy het volgende:
Iemand een idee of de JAMSUNDA serie uitgebreid wordt in de nieuwe catalogus?
Omdat ik een JAMSUNDA eettafel heb, wil ik eigenlijk een hoge vitrine/buffetkast, maar in de JAMSUNDA serie zit nu alleen dit lage buffet:
[ link | afbeelding ]
bij mij ook niet hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef E.T. het volgende:
Ben ik de enige bij wie de OP er niet uit ziet?
Wat is er mis mee dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef E.T. het volgende:
Ben ik de enige bij wie de OP er niet uit ziet?
Owquote:
Ooh... Dan zal het wel kunnenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:55 schreef E.T. het volgende:
Bij de losse planken staat 'maximale belasting 20 kilo'
Geen enkele Ikea heeft hem op voorraard?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:18 schreef Irby het volgende:
Gisteren heb ik mijn keuken gekocht bij Ikea, blijkt dat de inductiekookplaat een levertijd heeft van 150 dagen, moet ik die ergens anders gaan kopenVerder ben ik heel goed geholpen daar, kunnen de "officiële keukenboeren" nog een puntje aan zuigen
Goh... de NUTID inductiekookplaat?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:18 schreef Irby het volgende:
Gisteren heb ik mijn keuken gekocht bij Ikea, blijkt dat de inductiekookplaat een levertijd heeft van 150 dagen, moet ik die ergens anders gaan kopenVerder ben ik heel goed geholpen daar, kunnen de "officiële keukenboeren" nog een puntje aan zuigen
Hengelo heeft ze nog meer dan voldoendequote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er nergens nog hoezen voor de stoel Henrik?
Alleen maatwerkbladen kunnen met waterkering. Dus je zou dan een laminaatblad op maat kunnen laten maken met waterkering. Die heten personlig geloof ik.quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:10 schreef Sleeve het volgende:
Heeft IKEA ook aanrechtbladen mèt waterkering? Als ik op de website kijk vind ik de Prägel steenpatroon zwart wel mooi en lekker goedkoop. Maar voor zover ik het kan zien is dit aanrechtblad helemaal recht...
Heeft de IKEA dus ook iets soortgelijks met waterkering?
Wanneer worden die Family aanbiedingen bekend? Ik heb net al even op de site gekeken maar de link naar de Family afdeling geeft een foutmelding.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik riep eerst ik ga niet werken maar stond van 15-21.30 al in de bezetting kan ik net zo goed wat langer blijven ook tot max. 23.30 (ga met ov naar werk)
Voor familyleden gaan er op deze avond ook verschillende mooie aanbiedingen zijn, de mooiste aanbiedingen het laatst op de avond (ik omschrijf het zoals ik het gelezen heb dus of het echt zo mooi is weet ik niet ;p )
Plus wij als medewerkers krijgen een midsommarcadeautje mee *jeej* en er wordt onder de medewerkers die die avond werken dus ook een reis naar Stockholm verloot
Weet iemand ook hoe duur zoiets ongeveer is bij de IKEA? Het moet een hoekblad worden, links 1.80 bij rechts 1.20m.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Alleen maatwerkbladen kunnen met waterkering. Dus je zou dan een laminaatblad op maat kunnen laten maken met waterkering. Die heten personlig geloof ik.
Je kan de online keukencatalogus wel raadplegen(klik hier) op pagina 66 staat een tabel met prijzen voor PERSO bladen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 07:13 schreef Sleeve het volgende:
Jammer dat hier niets over op de site van IKEA staat. Ik woon namelijk niet echt in de buurt van een IKEA (40 min. rijden)..... dus even langsgaan om het na te vragen doe je dan ook niet zomaar!
Met die link van hierboven kom je op 70 euro de strekkende meter voor normale diepte van keukenkastjes. Dus dan wordt het rond de 200 euro. Je hebt dan twee bladen die je aan elkaar klemt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 07:13 schreef Sleeve het volgende:
Weet iemand ook hoe duur zoiets ongeveer is bij de IKEA? Het moet een hoekblad worden, links 1.80 bij rechts 1.20m.
70 euro x 1,2 x 2 + 10 = 178 + eventueel 6,20 of 12,40 = onder de 200?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
+ 10 euro voor de hoekverbinding
+ eventueel 6,20 per zichtbare zijkant
FIXHULT is volgens mij alleen tijdelijk niet leverbaar, dus zal wel weer binnenkomen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:45 schreef Gnittoo het volgende:
iemand een idee of er ook een vervanger komt voor de Fixhult bank? de Fixhult stond tot 2 weken geleden nog op de ikea site maar is sindsdien op mysterieuze wijze verdwenen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |