abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59207813

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XXXVII - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In [url=deze folder][url=http://www.ikea.com/ms/nl_NL/pdf/services/transportfolder_juni_08.pdf]Transportfolder[/url][/url] vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Sneltransport mogelijk vanaf 29.-

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50 kg: 29.-
50 - 100 kg: 39.-
100 - 300 kg: 59.-
300 - 500 kg: 79.-
Elke volgende staffel van 200 kg is +20.-

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur. Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:

8 juni: IKEA Amsterdam
15 juni: IKEA Amsterdam
22 juni: IKEA Amsterdam, Hengelo
29 juni: IKEA Amsterdam

IKEA Utrecht viert het Zweedse midsommar en is daarom 20 juni open tot 24:00 uur.
In de winkel vinden speciale activiteiten plaats. Kijk op www.ikea.nl/utrecht voor meer informatie.
quote:
OP=OP!Kortingen tot wel 70%

Van 9 t/m 19 juli kan je je slag slaan, want IKEA ruimt het weer op.
In de winkel en in het zelfbedieningsmagazijn kan je artikelen vinden met tot 70% korting.
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven: Debsterr
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

[ Bericht 4% gewijzigd door Bartjebart op 08-06-2008 00:46:31 ]
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_59207867
    Maar eerst Midsommar!
    20 juni is IKEA Utrecht tot 00uur geopend
    pi_59207979
    Staat nu ook in de OP

Mag je tot 24:00 werken?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zondag 8 juni 2008 @ 00:38:38 #4
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_59208109
    Dank Adelante en Bartjebart!
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_59208196
    quote:
    Op zondag 8 juni 2008 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
    Staat nu ook in de OP

Mag je tot 24:00 werken?
    ik riep eerst ik ga niet werken maar stond van 15-21.30 al in de bezetting kan ik net zo goed wat langer blijven ook tot max. 23.30 (ga met ov naar werk )
    Voor familyleden gaan er op deze avond ook verschillende mooie aanbiedingen zijn, de mooiste aanbiedingen het laatst op de avond (ik omschrijf het zoals ik het gelezen heb dus of het echt zo mooi is weet ik niet ;p )

Plus wij als medewerkers krijgen een midsommarcadeautje mee *jeej* en er wordt onder de medewerkers die die avond werken dus ook een reis naar Stockholm verloot
      zondag 8 juni 2008 @ 01:43:12 #6
    190186 hierissieweer
    Ik val liever op, dan af!
    pi_59209354
    quote:
    Op zaterdag 7 juni 2008 19:16 schreef Ma3stro het volgende:
    Tijdje terug een Ikea keuken besteld met massief eiken NUMERÄR werkbladen. Begin deze week bezig geweest met het op maat zagen van het blad. Vervolgens in de "behandla" gezet. Wat blijkt het vandaag; er zitten een paar bobbels in het blad. Na nadere inspectie blijkt er een eiken fineerlaag op het eiken blad te zitten?!?! Vandaag even gebeld met de klantenservice, die konden me ook niet zo 1,2,3 vertellen of dat zo hoort. Iemand hier enig idee of dit normaal is? Gelukkig zitten de bobbels op het stuk waar de gaskookplaat zit.
    Ik ben benieuwd naar het antwoord, aangezien ik dit blad wil kopen voor mijn toekomstige huisje (moet eerst nog van alles laten uitrekenen...)
    "Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
    Hierissiedan, hierissieweers huisje!
    pi_59212082
    Iemand een idee of de JAMSUNDA serie uitgebreid wordt in de nieuwe catalogus?
    Omdat ik een JAMSUNDA eettafel heb, wil ik eigenlijk een hoge vitrine/buffetkast, maar in de JAMSUNDA serie zit nu alleen dit lage buffet:
    pi_59214763
    Wanneer komt de nieuwe catalogus uit?
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_59217587
    quote:
    Op zondag 8 juni 2008 10:09 schreef 12bhippy het volgende:
    Iemand een idee of de JAMSUNDA serie uitgebreid wordt in de nieuwe catalogus?
    Omdat ik een JAMSUNDA eettafel heb, wil ik eigenlijk een hoge vitrine/buffetkast, maar in de JAMSUNDA serie zit nu alleen dit lage buffet:
    [ link | afbeelding ]
    Nee de JAMSUNDA serie wordt niet uitgebreidt. zeker tot en met oktober niet.
      zondag 8 juni 2008 @ 15:31:27 #10
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_59219715
    Ben ik de enige bij wie de OP er niet uit ziet?
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      zondag 8 juni 2008 @ 16:50:33 #11
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_59222001
    ik wil binnenkort gaan kijken voor het opzet stuk dat bij het Michael bureau hoort.
    Dus bij deze een heerlijke terug vind post
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_59229453
    tvp
    pi_59231422
    Nogmaals mijn vraag uit het vorige topic: weet iemand hoeveel gewicht er in een PAX kast met planken mag? Ik wil er een samenstellen van 1 meter breed en die als servieskast gebruiken. Dus: kunnen die kasten een stapel borden aan?

Alvast bedankt
      zondag 8 juni 2008 @ 21:55:06 #14
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_59231606
    Bij de losse planken staat 'maximale belasting 20 kilo'
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      maandag 9 juni 2008 @ 01:14:29 #15
    190186 hierissieweer
    pi_59236739
    quote:
    Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef E.T. het volgende:
    bij mij ook niet hoor
    pi_59236747
    quote:
    Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef E.T. het volgende:
    Wat is er mis mee dan?
      maandag 9 juni 2008 @ 02:34:21 #17
    190186 hierissieweer
    pi_59237317
    de plaatjes zitten niet mooi, en het loopt door elkaar heen
    pi_59246770
    Hier niet hoor.
    pi_59249956
    Nog bedankt voor het opzoeken van de informatie over de uitvoeringen van 'mijn' tafel. Had ik eindelijk een keus gemaakt, blijkt die dus niet te bestaan. Nu maar even nadenken of ik de andere uitvoeringen ook mooi genoeg vind, of dat ik misschien toch nog even verder ga zoeken.
    Everything which is not impossible, will eventually happen
    pi_59250908
    In FireFox 2 ziet ie er bij ook niet echt goed uit, als ik hem in IE 7 open gaat het wel goed.
      maandag 9 juni 2008 @ 18:29:56 #21
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_59253262
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 01:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat is er mis mee dan?
    pi_59253761
    Zo ziet mijn OP er ook uit.
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_59253958
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 18:29 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Ow

Ik weet ook niet hoe ik dat moet veranderen...
    pi_59270934
    quote:
    Op zondag 8 juni 2008 21:55 schreef E.T. het volgende:
    Bij de losse planken staat 'maximale belasting 20 kilo'
    Ooh... Dan zal het wel kunnen thnx!
    pi_59275459
    Gisteren heb ik mijn keuken gekocht bij Ikea, blijkt dat de inductiekookplaat een levertijd heeft van 150 dagen, moet ik die ergens anders gaan kopen Verder ben ik heel goed geholpen daar, kunnen de "officiële keukenboeren" nog een puntje aan zuigen
    pi_59275596
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 13:18 schreef Irby het volgende:
    Gisteren heb ik mijn keuken gekocht bij Ikea, blijkt dat de inductiekookplaat een levertijd heeft van 150 dagen, moet ik die ergens anders gaan kopen Verder ben ik heel goed geholpen daar, kunnen de "officiële keukenboeren" nog een puntje aan zuigen
    Geen enkele Ikea heeft hem op voorraard?
    pi_59283368
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 13:18 schreef Irby het volgende:
    Goh... de NUTID inductiekookplaat?

De kans is erg klein dat er een IKEA is die die kookplaat op voorraad heeft. Waarschijnlijk is de nieuwere versie wel met een paar weken te bestellen.
      dinsdag 10 juni 2008 @ 18:45:47 #28
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_59283976
    iemand een idee of er ook een vervanger komt voor de Fixhult bank? de Fixhult stond tot 2 weken geleden nog op de ikea site maar is sindsdien op mysterieuze wijze verdwenen.....
    pi_59292444
    Zijn er nergens nog hoezen voor de stoel Henrik?
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_59294387
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Zijn er nergens nog hoezen voor de stoel Henrik?
    Hengelo heeft ze nog meer dan voldoende
    pi_59296561
    Heeft IKEA ook aanrechtbladen mèt waterkering? Als ik op de website kijk vind ik de Prägel steenpatroon zwart wel mooi en lekker goedkoop. Maar voor zover ik het kan zien is dit aanrechtblad helemaal recht...
    Heeft de IKEA dus ook iets soortgelijks met waterkering?
    pi_59299245
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 07:10 schreef Sleeve het volgende:
    Heeft IKEA ook aanrechtbladen mèt waterkering? Als ik op de website kijk vind ik de Prägel steenpatroon zwart wel mooi en lekker goedkoop. Maar voor zover ik het kan zien is dit aanrechtblad helemaal recht...
    Heeft de IKEA dus ook iets soortgelijks met waterkering?
    Alleen maatwerkbladen kunnen met waterkering. Dus je zou dan een laminaatblad op maat kunnen laten maken met waterkering. Die heten personlig geloof ik.
    pi_59316738
    quote:
    Op zondag 8 juni 2008 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik riep eerst ik ga niet werken maar stond van 15-21.30 al in de bezetting kan ik net zo goed wat langer blijven ook tot max. 23.30 (ga met ov naar werk )
    Voor familyleden gaan er op deze avond ook verschillende mooie aanbiedingen zijn, de mooiste aanbiedingen het laatst op de avond (ik omschrijf het zoals ik het gelezen heb dus of het echt zo mooi is weet ik niet ;p )

Plus wij als medewerkers krijgen een midsommarcadeautje mee *jeej* en er wordt onder de medewerkers die die avond werken dus ook een reis naar Stockholm verloot
    Wanneer worden die Family aanbiedingen bekend? Ik heb net al even op de site gekeken maar de link naar de Family afdeling geeft een foutmelding.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_59325765
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 10:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Alleen maatwerkbladen kunnen met waterkering. Dus je zou dan een laminaatblad op maat kunnen laten maken met waterkering. Die heten personlig geloof ik.
    Weet iemand ook hoe duur zoiets ongeveer is bij de IKEA? Het moet een hoekblad worden, links 1.80 bij rechts 1.20m.

Jammer dat hier niets over op de site van IKEA staat. Ik woon namelijk niet echt in de buurt van een IKEA (40 min. rijden)..... dus even langsgaan om het na te vragen doe je dan ook niet zomaar!
    pi_59326280
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 07:13 schreef Sleeve het volgende:

Jammer dat hier niets over op de site van IKEA staat. Ik woon namelijk niet echt in de buurt van een IKEA (40 min. rijden)..... dus even langsgaan om het na te vragen doe je dan ook niet zomaar!
    Je kan de online keukencatalogus wel raadplegen(klik hier) op pagina 66 staat een tabel met prijzen voor PERSO bladen.
    pi_59341769
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 07:13 schreef Sleeve het volgende:
    Weet iemand ook hoe duur zoiets ongeveer is bij de IKEA? Het moet een hoekblad worden, links 1.80 bij rechts 1.20m.
    Met die link van hierboven kom je op 70 euro de strekkende meter voor normale diepte van keukenkastjes. Dus dan wordt het rond de 200 euro. Je hebt dan twee bladen die je aan elkaar klemt.
    pi_59348907
    + 10 euro voor de hoekverbinding
    + eventueel 6,20 per zichtbare zijkant
    pi_59351181
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
    + 10 euro voor de hoekverbinding
    + eventueel 6,20 per zichtbare zijkant
    70 euro x 1,2 x 2 + 10 = 178 + eventueel 6,20 of 12,40 = onder de 200?
      donderdag 12 juni 2008 @ 23:32:48 #39
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_59351363
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 18:45 schreef Gnittoo het volgende:
    iemand een idee of er ook een vervanger komt voor de Fixhult bank? de Fixhult stond tot 2 weken geleden nog op de ikea site maar is sindsdien op mysterieuze wijze verdwenen.....
    FIXHULT is volgens mij alleen tijdelijk niet leverbaar, dus zal wel weer binnenkomen.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_59351417
    nee hoor in isell stond: uitgaand artikel, niet meer op voorraad bij leverancier.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')