Professioneel voor de camera kan ik je niet aanbieden, tenzij een zekere noordelijke mod zin heeft om me te helpen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nog nooit professioneel voor de camera gestaan, maar het lijkt me wel leuk.
Het lijkt me leuk een soort 'regenboog'-shoot te doen. Met een overvloed aan (regenboog)kleuren en glamour.
Aangezien dit thema ook perfect bij mn haarkleur past, zal ik sowieso nog eventjes moeten wachten, want de kleur is er alweer bijna uit, en moet er dus weer opnieuw in. Ik twijfel of ik nog een potje heb staan, of dat ik nieuwe moet kopen. Is dat laatste het geval, dan moet ik even wachten tot ik vol in de vakantie zit, en geld verdien.
Dat was sowieso nog een plan he.quote:Op zondag 8 juni 2008 03:13 schreef HMaster-II het volgende:
Check & tvdinges
neem binnenkort even contact op met Chipmeis
Oeps... Euh.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:13 schreef DigiPire het volgende:
[..]
@RonaldV: Je linkje klopte niet. (Je had de l en de d van plaats verwisseld).
Bedankt voor het aanbod, 's zondags kan ik helaas nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:30 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Trouwens.. mocht je ook nog naar de meet willen op 27 juli dan kun je denk ik wel met mij meerijden.. moet wel rond 4 uur weer terug
denk dat ik dan binnenkort weer eens bij je op visite komquote:Op zondag 8 juni 2008 03:13 schreef HMaster-II het volgende:
Check & tvdinges
neem binnenkort even contact op met Chipmeis
Ah dat is handig, ik denk dat het hoge noorden voor de mensen te ver weg isquote:Op zondag 8 juni 2008 11:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en ik kom -waarschijnlijk- ook op die FOTmeet in juli.
Edit;
Misschien is het handig dat als de mensen die het wel wat lijkt mij even PM'en?
Hey, lekker in de buurt. Mijn studio heeft al te lang niets gedaan. Ik PM je wel ff met het verhaalquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:33 schreef Afzuigkap het volgende:
Het lijkt met erg tof om model te staan. Ik wil zou graag in de lijst willen van regio Rotterdam.
mijn studio is wel up en running, dus je mag mij ook pm-en,quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:58 schreef freud het volgende:
[..]
Hey, lekker in de buurt. Mijn studio heeft al te lang niets gedaan. Ik PM je wel ff met het verhaal.
Jij hebt met al die flitsers geen ruimte meer voor een modelquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:08 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mijn studio is wel up en running, dus je mag mij ook pm-en,
weet je zeker dat het werkt
zet daar wel een flitser voor aan de kant, wees gerustquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:15 schreef freud het volgende:
[..]
Jij hebt met al die flitsers geen ruimte meer voor een model
En parkeerruimte?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:32 schreef roooosje het volgende:
Ik heb een huis gekocht en het staat nu leeg. Dus al iemand ideeën heeft voor een leeg appartement met gezellig model: MSN/Mail/PM
Het is in Den Bosch. En 200 meter vanaf het station.
met de treinquote:Op zondag 15 juni 2008 01:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Of bij een ander station parkeren en met de trein naar Den Bosch.
Daar kun je leuke modellen tegenkomen, hoor!quote:
ja, geen zin om mee te gaan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:50 schreef B_BOY het volgende:
iemand nog op zoek naar een model?
zit dan in frankrijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, geen zin om mee te gaan?
[Meet - 27 juli] Modellenmeet Park Berg en Bos, Apeldoorn
vast wel, maar die kun je ook tegen komen in de filequote:Op zondag 15 juni 2008 02:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Daar kun je leuke modellen tegenkomen, hoor!
lijkt me wel leuk,quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:07 schreef Retro_Doll het volgende:
Wat een leuk topic! Ik denk niet dat ik echt geschikt ben voor op fotos te staan maar mischien ziet iemand wel iets in me. Ik zou ook wel op het lijstje willen staan regio limburg. Ik ga er wel na 4 juli anders uit zien dan krijg ik dreads yeeey! Maar dit is mischien wel leuker voor op de foto dan.
Flitsers doe ik niet aan. Maar een shoot buiten is prima te doen. Voor de verplaatsing is dan niet eens een auto nodigquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:07 schreef Retro_Doll het volgende:
Wat een leuk topic! Ik denk niet dat ik echt geschikt ben voor op fotos te staan maar mischien ziet iemand wel iets in me. Ik zou ook wel op het lijstje willen staan regio limburg. Ik ga er wel na 4 juli anders uit zien dan krijg ik dreads yeeey! Maar dit is mischien wel leuker voor op de foto dan.
Heb je nog steeds zin in die shoot met qless samen? Moet je ff een seintje gevenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:14 schreef Debsterr het volgende:
Hey, mijn homebase is tegenwoordig Noord-Brabant i.p.v. Zuid-Holland. Al kan ik overal komen, met m'n toettoet
.
Maar natuurlijk! Graag zelfs. Qless gister overigens ook gesproken op msn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:09 schreef freud het volgende:
[..]
Heb je nog steeds zin in die shoot met qless samen? Moet je ff een seintje geven.
ik ook, ik ook, alleen regio Utrecht!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:33 schreef Afzuigkap het volgende:
Het lijkt met erg tof om model te staan. Ik wil zou graag in de lijst willen van regio Rotterdam.
Top! Eerste stap is een datum prikken. Zal binnenkort ff een poging doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Graag zelfs. Qless gister overigens ook gesproken op msn.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil mezelf wel weer beschikbaar stellen als model. Graag een vrije situatie en beetje stadse shoot. Metro, park, bankjes, alleen zitten, boekje, dat soort dingen
Ik zal je eens msn'enquote:
ik ben een beetje van alle markten thuis.. toevallig pas naast een catwalk gestaan (zie signature voor foto's)quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:09 schreef Last.Request het volgende:
Zijn er ook mensen die aan modefotografie doen?
Wel in de planning als ik binnenkort minder ga werken en meer ga fotograferen. Zoek zeker naar mogelijkheden om ervaring op te doenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:09 schreef Last.Request het volgende:
Zijn er ook mensen die aan modefotografie doen?
Mag je flitsen met mode fotografiequote:Op woensdag 25 juni 2008 20:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ben een beetje van alle markten thuis.. toevallig pas naast een catwalk gestaan (zie signature voor foto's)
bij een concert zou ik t niet durven, maar hier ging ik maar door met flitsen en dat vonden ze prima.... gingen lekker voor mn neus stilstaan en in mn lens kijkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:15 schreef freud het volgende:
[..]
Mag je flitsen met mode fotografieDacht dat net zo'n doodzonde was als bij een concert flitsen...
Mja, als model ga je niet stennis staan schoppen natuurlijk, dus dat ze niets zegt, betekent geen goedkeuring natuurlijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
bij een concert zou ik t niet durven, maar hier ging ik maar door met flitsen en dat vonden ze prima.... gingen lekker voor mn neus stilstaan en in mn lens kijken
jah maargoed, je kan ook niet voor mn neus gaan stilstaan en mn lens in kijken, keer op keer op keer.... want dat deden ze wel..quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:27 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, als model ga je niet stennis staan schoppen natuurlijk, dus dat ze niets zegt, betekent geen goedkeuring natuurlijk. Maar hey, als de organisatie niet zeurt...
merciquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:23 schreef HMaster-II het volgende:
Rnej en EchnaDarr aan lijst toegevoegd
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:23 schreef HMaster-II het volgende:
Rnej en EchnaDarr aan lijst toegevoegd
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:07 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ik wil ook wel in de OP, regio Amsterdam. Voor website zie sig
Als fotograaf dus he
Ik weet niet of het aan mijn instellingen ligt, maar ik krijg de linkjes van je site niet goed open, tenzij ik ze open in een nieuwe tab.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:14 schreef Burdie het volgende:
Ow, ik sta nog met mijn oude nick in de OP.
Mag ik erbij als Burdie, met als website www.ditischristine.nl ? Christine mag er dan uit.
Tevens wil ik graag in de OP als visagiste, regio Utrecht.
nee, dat ligt aan mijn brakke sitequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan mijn instellingen ligt, maar ik krijg de linkjes van je site niet goed open, tenzij ik ze open in een nieuwe tab.
(IE7 en WinXP Pro, Eng)
Heb je PM gestuurd voor visagieklusjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
nee, dat ligt aan mijn brakke site.
Heb nog geen oplossing ervoor kunnen vinden.
Check je staat er bijquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:46 schreef liiszle het volgende:
zou ik nog bij moddellen Utrecht er bij mogen ? Foto's zijn te vinden in mijn FoBo of op www.liiszle.com
Leuk, ik zie dat jij en ik een gemeenschappelijke kennis hebben!quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:46 schreef liiszle het volgende:
zou ik nog bij moddellen Utrecht er bij mogen ? Foto's zijn te vinden in mijn FoBo of op www.liiszle.com
kan geregeld wordenquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:38 schreef k-Rin het volgende:
Tvp.
Nog steeds wil ik een keertje een paar mooie foto's van mezelf.
quote:
Moet ik het in 3-voud aanvragen ofzo?quote:
Je moet het per PM aanvragen bij één der modjesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Moet ik het in 3-voud aanvragen ofzo?Nou, dit is de 3e keer
Iedereen die het in het topic vraagt komt gewoon in de lijst, behalve ikquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je moet het per PM aanvragen bij één der modjes.
ik heb ook ge pm'dquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Iedereen die het in het topic vraagt komt gewoon in de lijst, behalve ik
Maar ik zal wel pm-en dan [ afbeelding ]
-edit- Dank je, Xilantof!
Het was al veranderd joh! Zomaar automagisch, zonder pm. Door Xilaquote:
Kewlquote:
En dan Oost-Brabant, graag.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:14 schreef Debsterr het volgende:
Hey, mijn homebase is tegenwoordig Noord-Brabant i.p.v. Zuid-Holland. Al kan ik overal komen, met m'n toettoet
.
Ik krijg sneeuwstorm op de zuidpool op je site.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:02 schreef stevegek het volgende:
Heya!
Regio Flevoland en Amsterdam (voornamelijk Flevo I guess...)
Fotograaf.
Site: www.stmedia.nl
cheeers leuk concept!
Klinkt als een FOT!meetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef Lishe het volgende:
Ik zoek fotografen voor een activiteit op mijn werk. Mocht mijn oproepje hier nu niet passen hoor ik het graag.
Voor een meidendag zoek ik (amateur)fotografen die tegen onkostenvergoeding een fotoshoot willen maken. De meiden worden eerst onderhanden genomen door een visagist en kapper en event. krijgen zij ook bijpassende kleding (dit is nog niet rond.) en daar horen natuurlijk ook mooie foto's bij.
De locatie is in het oosten van het land.
Tijdens het brainstormen met collega's moest ik ineens aan dit topic denken, dus ik probeer het maar gewoon. Het gaat over donderdag 23 oktober, verdere info kan via pm gevraagd worden! Foto's die gemaakt worden mogen natuurlijk in eigen portfolio (mits model daar goedkeuring voor geeft) plaatsen op internet moet ook met model besproken worden.
Ik hoop op reacties!
Maar het was een leuke shoot?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef FP128 het volgende:
Ik heb een vraag: Was laatst bij dat bedrijf in Cappelle ad IJsel genaamd KameraExpress en ik werd daar erg gepushed tot het kopen van een NIkon. Is dat normaal daar of trof ik toevallig een verkeerder verkoper want als Canon man benik daar niet zo van gediend. Heb dan ook niks gekocht.
Xil.. ben jij soms Oost-Indisch blind?.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:48 schreef Xilantof het volgende:
Een dergelijke vraag past inderdaad niet helemaal in dit topic. Je mag een eigen topic openen of het in een ander topic plaatsen (de SC of in 1 van de merk gerelateerde topics).
soms welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Xil.. ben jij soms Oost-Indisch blind?.
Ik heb wel interesse, dagje vrij van werk zou me ook niet verkeerd uitkomen. PM maar meer info (waar is oosten van land?) en dan kan ik kijken of ik definitief kan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:39 schreef Lishe het volgende:
Hoe meer, hoe beter. We zijn nu bezig met een opleiding om zoveel mogelijk kapsters en visagisten daar te krijgen (ongeveer 5 van elk.) Volgende week ga ik op de locatie kijken. Mocht ik die geregeld hebben dan plaats ik een foto van de ruimte.
Maar zoals ik het plaatje in mijn hoofd heb nu, 5?
leuke avatar!! The Spook!quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Leuk, ik zie dat jij en ik een gemeenschappelijke kennis hebben!Hij is naast mede-fokker ook nog collega van me.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:38 schreef k-Rin het volgende:
Tvp.
Nog steeds wil ik een keertje een paar mooie foto's van mezelf.
U heeft bericht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:30 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds op zoek naar iemand die dit iets professioneler kan
Die heb je toch al gevonden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:30 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
Welke omgeving?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:23 schreef Erasmo het volgende:
Het begint hier weer te kriebelen na de laatste modellenmeet; ik zoek een model. Bij voorkeur een beetje ervaren, alhoewel ik de technische kant wel aardig onder de knie heb ben ik met dingen als bv. poses en aansturing nog een beetje een n00bDus ik zou het wel fijn vinden als iemand me daar een beetje mee op weg kan helpen
ik stuur je eventjes een PMquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:03 schreef wendytje het volgende:
Het lijkt me wel leuk als iemand eens wat mooie foto's van mijn kids zou maken...... dus die wil ik "aanbieden" als model. Ik wil zelf ook wel, maar ben een "+size model" hihihihi
Noord Limburg
Het 'hogere doel' is dat fotografen meer ervaring krijgen (zeg maar "kliktijd"), en de modellen een stapel leuke fotos. De fotografen zetten ze in hun (on line) portfolio, de modellen kunnen met de fotos doen wat ze willen. Als ze mar niet gebruikt worden om financieel gewin uit de fotos te halen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:12 schreef nielsgeode het volgende:
Ondanks dat ik al een tijdje op fok rondzwerf zie ik dit topic nu pas voor het eerstIk vraag me af wat het 'hogere doel' van dit topic is. Wat voor soort foto's worden er gemaakt en wat wordt er mee gedaan?
Het topic bestaat voor jezelf, niet voor FOK! of een groep. Als jij een keer met een model wil gaan fotograferen kun je dat hier melden. Als een model eens gefotografeerd wil worden kan hij/zij zich hier aanmelden. Fotografen en modellen kunnen elkaar opzoeken. Het is niet zo dat FOK! of de FOT-mods koppelingen maken: je mag alles zelf regelen.quote:Ik fotografeer zelf ook vrij veel (als hobby) maar dit is vrijwel alleen macro dus ik niet denk dat jullie wat aan mij hebben denk ik?
Opzich zou ik het best eens willen proberen. Een online portfolio heb ik niet en een studio ook al nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het 'hogere doel' is dat fotografen meer ervaring krijgen (zeg maar "kliktijd"), en de modellen een stapel leuke fotos. De fotografen zetten ze in hun (on line) portfolio, de modellen kunnen met de fotos doen wat ze willen. Als ze mar niet gebruikt worden om financieel gewin uit de fotos te halen.
[..]
Het topic bestaat voor jezelf, niet voor FOK! of een groep. Als jij een keer met een model wil gaan fotograferen kun je dat hier melden. Als een model eens gefotografeerd wil worden kan hij/zij zich hier aanmelden. Fotografen en modellen kunnen elkaar opzoeken. Het is niet zo dat FOK! of de FOT-mods koppelingen maken: je mag alles zelf regelen.
Een studio heb je ook niet echt nodig! Veel shoots worden ook gewoon buiten gedaan! Net als de meeste meetings.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:25 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Opzich zou ik het best eens willen proberen. Een online portfolio heb ik niet en een studio ook al nietMn studentenkamer is niet geschikt dus zal het ergens anders moeten
![]()
Financieel gewin hoeft van mij niet, ik doe het puur voor de fun dus als er iemand wilt PM me maar
Hoe gaat dat verder? Mag ik in het lijstje van de OP?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Een studio heb je ook niet echt nodig! Veel shoots worden ook gewoon buiten gedaan! Net als de meeste meetings.
Overwegend oud-hollands kantklossen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:11 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Hoe gaat dat verder? Mag ik in het lijstje van de OP?
Wat moet ik me voorstellen van die meets? Wat gebeurt er zoal?
En standaard worden de vaste bezoekers van Fot! besproken....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Overwegend oud-hollands kantklossen.
En dat allemaal bij een kop koffie / kop theequote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En standaard worden de vaste bezoekers van Fot! besproken....
De niet zo vaste ook, hoor!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En standaard worden de vaste bezoekers van Fot! besproken....
Stuur even een PM zodat wij (de Mods) weten waar je in de OP lijst moet staan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:11 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Hoe gaat dat verder? Mag ik in het lijstje van de OP?
Wat moet ik me voorstellen van die meets? Wat gebeurt er zoal?
Dat jij weer aankwam met een newby- en olbielistquote:
Organiseer er een zou ik zeggenquote:
Heb je pm gestuurd!quote:Op zondag 14 september 2008 13:46 schreef thierry-83 het volgende:
Fotografen,
Heel vaak, het wordt bijna eng, krijg ik de opmerking dat ik zo model zou kunnen zijn. Op dit moment ben ik dan ook aangekomen op een punt waarop ik denk: ik wil het een kans gaan geven! Een probleem is echter dat ik geen foto's heb welke zijn gemaakt door een (semi-)professionele fotograaf, maar dat ik vooral foto's waar ik net iets te gezellig op sta, met net een drankje te veel op!
Nu wil ik mijzelf aanbieden om een keer model te staan voor iemand voor bijvoorbeeld een afstudeeropdracht en weet ik al wat niet meer!
Wanneer iemand interesse heeft dan kunnen jullie mij een pm sturen. Ik zal dan wat foto's van mezelf sturen op basis waarvan je kunt beoordelen of die anderen gelijk hebben of nieten of we elkaar misschien kunnen helpen
Dan nu de feiten:
ik ben een man van 22 (jongen ;-)
grijs/blauwe ogen
halflang donkerblond haar
lang en slank (1.89 om 72 kilo)
Ik hoor het graag!
Goed idee!quote:Op zondag 14 september 2008 14:09 schreef RonaldV het volgende:
Om de juiste fotografen te laten reageren zou ik je aanraden nog even te vermelden waar je woont. Dat voorkomt dat iemand uit Limburg naar Den Helder moet rijden.
Ik zie in je fotoboek nog geen strandfoto,dus ik neem aan dat er nog geen betere is gemaakt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:30 schreef Miss_S het volgende:
[ [url=http://i122.photobucket.com/albums/o277/Taluma/test-1.jpg
Wat versta jij onder prof en amateur?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:26 schreef boemboem het volgende:
ik vond het deels zonde om hiervoor een nieuw topic te openen, maar hoop dat ik de goede keuze gemaakt heb.
Ik ben al een tijdje erover aan het denken om eens leuke foto's van mezelf te laten maken. Heb dat in het verleden eens gedaan (jaar of 8 geleden) bij een professionele fotograaf en moet zeggen dat ik die foto's "leuk" vond (en gezien m'n zelfbeeld is dat best vreemd).
Nu zou ik juist om diezelfde reden eens leuke foto's willen van dit moment. Mijn vraag is eigenlijk: wie kan er in zo'n situatie meer uit halen? De pro of een amateur?
Ene kant is de prof meer ervaren, andere kant lees ik dat een amateur mogelijk meer tijd neemt.
Wacht maar gewoon af of je een reactie krijgt van een fotograaf hier. Denk dat dat wel goed komtquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:21 schreef boemboem het volgende:
dat is wel iets bekends van die ene shoot. Vooral sepia en zwart wit werden toen aangeprijsd... Daarnaast als ik terugdenk was het binnen 10minuten geregeld van binnen komen tot weg gaan. Maar als je niet weet dat het anders kan...
Geld vind ik overigens het probleem niet. Wil leuke foto's en prijs is niet zo van belang.
Pardon? 10 minuten? Ik heb al meer tijd nodig om met mijn model kennis maken. (wat voor een foto's wil je hebben, wat moet een foto uitstralen, heb je ervaring, wat voor een foto's wil je zeker niet, etc etc..)quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:21 schreef boemboem het volgende:
dat is wel iets bekends van die ene shoot. Vooral sepia en zwart wit werden toen aangeprijsd... Daarnaast als ik terugdenk was het binnen 10minuten geregeld van binnen komen tot weg gaan. Maar als je niet weet dat het anders kan...
Geld vind ik overigens het probleem niet. Wil leuke foto's en prijs is niet zo van belang.
Ik zat nog te zoeken naar een manier om duidelijk te maken dat 10 minuten echt lopende band werk is. Deze reactie omschrijft het wel zo'n beetje. Wat Junglebat al zegt: één uur pure kliktijd, minimaal. Voorgesprek, kennismaking, eventuele reistijd en nabewerking: Bij elkaar zit je zonder problemen al aan twee dagen werk (even uitgaand van een 8-urige werkdag) als fotograaf, minstens een middag voor het model.quote:Op woensdag 24 september 2008 07:30 schreef Junglebat het volgende:
[..]
Pardon? 10 minuten? Ik heb al meer tijd nodig om met mijn model kennis maken. (wat voor een foto's wil je hebben, wat moet een foto uitstralen, heb je ervaring, wat voor een foto's wil je zeker niet, etc etc..)
Dan aan de studio wennen (iedere studio, iedere omgeving is anders) of onderweg naar de locatie. Daarna pas shooten (waar ik minimaal 1 uur voor uit trek)
Dan heb ik het nog niet over het nabewerken van de foto's waar ook nog een paar uurtjes in gaan zitten voor ik het gewenste eindresultaat heb.
10 minuten.. ben toch wel heel benieuwd naar dat resultaat
Ik bied me aanquote:Op donderdag 25 september 2008 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn ouders zijn 1 december 30 jaar getrouwd en nu leek het mij leuk om ze een portret foto van mij en mijn man en eventueel van mijzelf te geven. Dus ik ben op zoek naar een fotograaf. We wonen zelf in Breda maar hebben een leaseauto dus grotere afstanden zijn geen probleem.
Wel zou graag de shoot voor half november zijn, omdat we dan een jonge pup thuis krijgen.
* freud meldt zich als alternatief (mijn mail staat op mijn site).quote:Op donderdag 25 september 2008 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn ouders zijn 1 december 30 jaar getrouwd en nu leek het mij leuk om ze een portret foto van mij en mijn man en eventueel van mijzelf te geven. Dus ik ben op zoek naar een fotograaf. We wonen zelf in Breda maar hebben een leaseauto dus grotere afstanden zijn geen probleem.
Wel zou graag de shoot voor half november zijn, omdat we dan een jonge pup thuis krijgen.
beterschap, en je hebt een PM terug.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:40 schreef Lishe het volgende:
Zouden degene die nog geen PM van mij gehad hebben maar wel willen fotograferen op de Meidendag op 23 oktober op mijn werk hun adres even willen PMmen? Ik ben tijdelijk thuis ivm ziekte die wat langer duurt dan ik dacht. Dan kan mijn collega een brief sturen met alle gegevens. Alvast super bedankt! (En sorry dat het allemaal niet eerder geregeld is, maar ik was even met andere dingen bezig.)
Ik heb mijn Fuji gekocht bij KameraExpress maar dan wel online. Geen problemen en supersnelle service. Toen mijn camera kuren kreeg was KameraExpress ook erg vriendelijk en behulpzaam, dus goede ervaringen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef FP128 het volgende:
Ik heb een vraag: Was laatst bij dat bedrijf in Cappelle ad IJsel genaamd KameraExpress en ik werd daar erg gepushed tot het kopen van een NIkon. Is dat normaal daar of trof ik toevallig een verkeerder verkoper want als Canon man benik daar niet zo van gediend. Heb dan ook niks gekocht.
Kan je mij ook nog eventjes plaatsen bij Rotterdam? Alvast bedankt!quote:
Fotograaf Lelystad meldtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:49 schreef Elvuuwiej het volgende:
Ik wil me ook wel aanmelden als model, heb OV kaart, dus als t niet verder dan 1,5 uur van Dronten(Flevoland) af is vind ik t prima te doen;)
Heb zelf ook een busabonnement die kant opquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:44 schreef Elvuuwiej het volgende:
@ Daantke: Lelystad is ook goed te doen
Da's een kwestie van overleg over jouw en mijn agenda, en over jouw en mijn wensen. Maar daar komen we per PM of MSN wel uit, denk ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:42 schreef Elvuuwiej het volgende:
Ja, Harderwijk ik makkelijk te doen ja, gaat een rechtstreekse busverbinding naartoe..
Heb jij nog 'shoots in de aanbieding' dan?
Ik heb een D70s met kitlens (18-70), misschien komt er een 50mm 1.8 als ik een shoot gepland hebquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:14 schreef Elvuuwiej het volgende:
Als je er maar gevoel voor hebt
En dan leren we er allebei van, heb zelf ook nog geen ervaring, maar het lijkt me wel leuk om er ervaring op te doen
Wat voor cam + len(s)(zen) heb je eigenlijk? nieuwsgierig*
quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:21 schreef Ultimato het volgende:
Hey allemaal, ik ben al een tijdje aan het fotografen in hobbyverband en heb me vooral gericht op natuur en omgevingsfoto's heb met vriendinnen wel eens wat foto's geschoten maar wil me graag verder gaan verdiepen in modelfotografie.
Ik ben woonachtig in de regio Utrecht en in staat om te reizen. Aangezien ik geen studio tot mijn beschikking heb zal het voornamelijk locatieshoots betreffen.
Mocht je interesse hebben voor een shoot PM me dan gerust. Ik heb zelf nog een aantal thema's die ik graag nog een keer wil uitwerken:
Kaarslicht – Religie – Kerstmis - Kerstmis (controversieel) - Arm/rijk controverse – Suïcide - Winkelen/shoppen – Studeren Muziek - Openbaar vervoer – Klederdracht - Seizoenen
mocht je ideeën hebben voor een van deze thema's of zelf iets in gedachten hebben dan ben ik altijd bereid samen te kijken naar de mogelijkheiden.
vragen? stel ze gerust
Yoeri
Ik heb je toegevoegd aan de lijstquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:21 schreef Ultimato het volgende:
Hey allemaal, ik ben al een tijdje aan het fotografen in hobbyverband en heb me vooral gericht op natuur en omgevingsfoto's heb met vriendinnen wel eens wat foto's geschoten maar wil me graag verder gaan verdiepen in modelfotografie.
Ik ben woonachtig in de regio Utrecht en in staat om te reizen. Aangezien ik geen studio tot mijn beschikking heb zal het voornamelijk locatieshoots betreffen.
Mocht je interesse hebben voor een shoot PM me dan gerust. Ik heb zelf nog een aantal thema's die ik graag nog een keer wil uitwerken:
Kaarslicht – Religie – Kerstmis - Kerstmis (controversieel) - Arm/rijk controverse – Suïcide - Winkelen/shoppen – Studeren Muziek - Openbaar vervoer – Klederdracht - Seizoenen
mocht je ideeën hebben voor een van deze thema's of zelf iets in gedachten hebben dan ben ik altijd bereid samen te kijken naar de mogelijkheiden.
vragen? stel ze gerust
Yoeri
voor een duo shootjequote:Op maandag 20 oktober 2008 19:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben uiteraard nog steeds beschikbaar, o.a. in fotoboek een paar voorbeeld foto's
Ja, wij zoeken een fotograaf die ons wilt fotograferen in bos, herfst, sjaals, handschoenen, brrr, bibbers, koud etc.quote:
Wij gingen nog iets afspreken!quote:Op maandag 20 oktober 2008 @ 20:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, wij zoeken een fotograaf die ons wilt fotograferen in bos, herfst, sjaals, handschoenen, brrr, bibbers, koud etc.
Nee, je bent geweldigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij gingen nog iets afspreken!
Maar ik kan me voorstellen als je een eens een andere fotograaf wilt...
geen probleem joh, t was gezellig, en leuk om voor jullie te doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:22 schreef Lishe het volgende:
Ynske, Bl0emetje en RonaldV, dank jullie wel voor de hulp vandaag!!! Super dat jullie erbij waren, ik ben heel benieuwd naar de resultaten!
Ik heb je aan de lijst toegevoegdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:43 schreef Sodje het volgende:
Ik zou me ook graag op willen geven als fotograaf.
Ben nu sinds 2 jaar in het bezit van een Canon 350D, 18-55mm kitlens, 80-200mm Canon zoomlens, externe flitser en een polarisatiefilter.
Heb me tot nu toe eigenlijk alleen bezig gehouden met voertuigen (voor namelijk auto's/tuning) maar zou graag portret fotografie willen gaan oefenen. (klik hier voor een aantal voorbeelden: http://gallery.zoom.nl/user/42773/archiebald/myimages/)
Kom trouwens uit de buurt van Amsterdam Zuid-Oost maar heb vervoer, dus mits het niet te ver is is dat geen probleem...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:44 schreef Elvuuwiej het volgende:
@ Daantke: Lelystad is ook goed te doen
80 EURO?! Holy shit.. ik moet snel van beroep veranderen. Dat blijkt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat versta jij onder prof en amateur?
Denk dat de gemiddelde amateur hier professioneler is dan de gemiddelde prof fotograaf die ¤80,- voor een standaard setje foto's waarbij je in de verkleedkist mag duiken. Foto's in sepia omdat ze niet weten welke andere effecten je een foto mee kan geven.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:53 schreef Miss_S het volgende:
na de mooie showcase van qless [showcase] Kasteel van Mesen
Vroeg ik me af of er een fotograaf was die het wel ziet zitten om een model daar te fotograferenof in een soortgelijke setting
Meer info ? Welk model ? Wanneer ? Hoe ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:53 schreef Miss_S het volgende:
na de mooie showcase van qless [showcase] Kasteel van Mesen
Vroeg ik me af of er een fotograaf was die het wel ziet zitten om een model daar te fotograferenof in een soortgelijke setting
Ikzelf als model en verder in overleg met de fotograafquote:Op zaterdag 1 november 2008 07:33 schreef limpix het volgende:
[..]
Meer info ? Welk model ? Wanneer ? Hoe ?
Goed planquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ikzelf als model en verder in overleg met de fotograaf
Mooie jurken, zachte vormen in zo'n omgeving
Dat kan ik bevestigen.quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ikzelf als model en verder in overleg met de fotograaf
Mooie jurken, zachte vormen in zo'n omgeving
Denkt ongeveer hetzelfdequote:Op zondag 2 november 2008 11:38 schreef Sodje het volgende:
[..]
Mocht er iemand hier op in gaan, zou ik dan mee kunnen die kant op, heb geen ervaring genoeg in modellen/portret maar zou dit graag leren, daarbij vind ik de locatie ook écht super!
Ik meld me alvast voor de visagiequote:Op zondag 2 november 2008 16:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Pas maar op, als dit zo doorgaat wordt het een herft/winter-meet
Wat wil je precies qua visagie?quote:Op zondag 2 november 2008 21:22 schreef Loontjah het volgende:
[GEZOCHT] Visagiste en Model (regio Eindhoven) voor fotoshoot
Ik was nog bezig, maar drukte per ongeluk op enter = "invoeren"quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 16:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Pas maar op, als dit zo doorgaat wordt het een herft/winter-meet
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:35 schreef Elvuuwiej het volgende:
Als t echt een herfst/winter meet wordt bij dat kasteel ga ik ook graag mee!! (overigens, ik heb ook niet echt ervaring als model, maar zou het heel graag willen leren..)
Heb al wel ideeën in mn hoofd zitten..
Brabant gaat toch ook nog welquote:Op zondag 23 november 2008 15:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik dacht dat ik ooit mijzelf heb opgegeven als model, maar ik zie mezelf niet terug in het lijstje![]()
Nogmaals dus:
Ik wil mij graag opgeven als model, regio Zuid Holland. Amsterdam of Utrecht zijn misschien ook nog te doen mits doordeweeks (vanwege OV).
Waar in Brabant?quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Brabant gaat toch ook nog welIk zoek nog iemand om me fotografisch op uit te leven
Als ik me goed herinner heb jij een hele mooie (en stoere) motor, en heb ik je een jaar geleden (zo ongeveer) al aangeboden om je daarmee op de plaat te zetten. Dat aanbod staat nog steeds.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:58 schreef Faithy het volgende:
hm.. 20 kilo lichter dan de vorige keer dat ik me hier meldde doe ik een voorzichtige tvp...
Wil graag iets ' stads ' doen, in Nijmegen het liefst, bij herkenbare plaatsen, zoals op de Waalkade en bij de uni bijvoorbeeld, waar ik studeer.
' Gewoon jas aan, handschoenen aan, geen poespas' , naturel foto's, flatterend en euh...ja.. misschien valt er iets van te maken..
Ik heb wel interesse, ben zelf ook meer van de naturelfoto's.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:58 schreef Faithy het volgende:
hm.. 20 kilo lichter dan de vorige keer dat ik me hier meldde doe ik een voorzichtige tvp...
Wil graag iets ' stads ' doen, in Nijmegen het liefst, bij herkenbare plaatsen, zoals op de Waalkade en bij de uni bijvoorbeeld, waar ik studeer.
' Gewoon jas aan, handschoenen aan, geen poespas' , naturel foto's, flatterend en euh...ja.. misschien valt er iets van te maken..
Je moet je foto via je profiel uploadenquote:Op maandag 8 december 2008 18:43 schreef Buup het volgende:
hoe zet je foto´s bij je profiel...help...was me actieve topics aan het door kijken en kwam tot de conclusie dat ik nog steeds wel is model wil zijn...
Klinkt leuk en lekker dichtbij! Wil ook niet echt dat iemand stad en land afreist voor mijn foto'squote:Op donderdag 4 december 2008 22:26 schreef Itsme-HcK het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, ben zelf ook meer van de naturelfoto's.
Ik woon op 5 min loopafstand van de Waalbrug, dus dat moet niet zo'n probleem zijn.
Heb alleen geen auto en weinig budget, laat dat vast duidelijk zijn.
Doen we.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:30 schreef Faithy het volgende:
[..]
Klinkt leuk en lekker dichtbij! Wil ook niet echt dat iemand stad en land afreist voor mijn foto'sdus wie weet kunnen we (in 't nieuwe jaar) eens een afspraak maken?
hoop het niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:14 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Er is een topic over een Sushi meet, maar ik weet niet of dat de "algemene" FOT meet is.
[meet] Gezelligheidsmeet 22-11-2008!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:19 schreef PKfotografie het volgende:
nog een kleine voorwaarde, wie het topic open gooit neemt contact op met de kroeg waar we allemaal heen gaan.
laatste keer waar ik bij was was dat niet gebeurd.
ze gingen die dag uit van max 5 stamgasten. en wouden dus de kroeg op orde brengen voor de komende week.
stormde er een 35-40 man binnen die er een uur of 4 bleven.
vonden ze niet echt tof.
Niet helemaal waar hoor. Klopt wel dat ze liever vooraf geweten hadden dat er zo'n grote groep kwam, maar de betreffende kroeg is prima berekend op die aantallen, en dat ze uitgingen van max 5 stamgasten slaat nergens op. Het was zondagmiddag en de betreffende kroeg zit dan iedere week redelijk gevuld.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:19 schreef PKfotografie het volgende:
nog een kleine voorwaarde, wie het topic open gooit neemt contact op met de kroeg waar we allemaal heen gaan.
laatste keer waar ik bij was was dat niet gebeurd.
ze gingen die dag uit van max 5 stamgasten. en wouden dus de kroeg op orde brengen voor de komende week.
stormde er een 35-40 man binnen die er een uur of 4 bleven.
vonden ze niet echt tof.
zeker het personeel daar niet gesproken....quote:Op zondag 4 januari 2009 20:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Niet helemaal waar hoor. Klopt wel dat ze liever vooraf geweten hadden dat er zo'n grote groep kwam, maar de betreffende kroeg is prima berekend op die aantallen, en dat ze uitgingen van max 5 stamgasten slaat nergens op. Het was zondagmiddag en de betreffende kroeg zit dan iedere week redelijk gevuld.
Bovendien, in de horeca zijn ze heus wel wat gewend. Ze vonden het dan ook wel degelijk tof (lees: omzet en fooi) dat we er waren, ze hadden het alleen nog toffer gevonden als ze dat vooraf geweten hadden.
Dus een vriendelijk verzoek, geen voorwaarde
Personeel klaagt altijd als ze moeten werken.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:48 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zeker het personeel daar niet gesproken....
Het is wellicht even handig om aan te geven in welke regio je gesitueerd bent. Om maar even te voorkomen dat er heel enthousiast een fotograaf uit Maastricht gaat reageren terwijl je op Texel woont, om maar een voorbeeld te noemen. Daarbij doet een voorbeeld fototje het altijd wel goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:18 schreef P.F het volgende:
Hoi even een voorzichtige tvp
Het lijkt mij leuk om een keer model te staan - al ben ik geen model maar ik zie er wel leuk uit
Hoe en wat weet ik niet precies, het lijkt mij gewoon leuk een paar mooie foto's te hebben om in een lijstje te stoppen
Ik kom uit regio Amsterdam en ik maak liever geen fotoboek aan.. Ik kan in dit topic wel een foto plaatsen of is dat niet de bedoeling?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het is wellicht even handig om aan te geven in welke regio je gesitueerd bent. Om maar even te voorkomen dat er heel enthousiast een fotograaf uit Maastricht gaat reageren terwijl je op Texel woont, om maar een voorbeeld te noemen. Daarbij doet een voorbeeld fototje het altijd wel goed.
Je mag ook een linkje plaatsen, heeft niemand een probleem mee. En je weerstand tegen een fotoboek is begrijpelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kom uit regio Amsterdam en ik maak liever geen fotoboek aan.. Ik kan in dit topic wel een foto plaatsen of is dat niet de bedoeling?
1, 2, 3, 4, 5quote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je mag ook een linkje plaatsen, heeft niemand een probleem mee. En je weerstand tegen een fotoboek is begrijpelijk
Nee het was ook een grapje! Ik hou mijn kleren aan en alleen een foto van mijn gezicht is ook al genoegquote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef Ultimato het volgende:
als beginnend model zou ik sowieso niet meteen voor bikinishoot gaan.. doe dat met fotografen die je wat beter kent en vertoruwt om eventuele problemen te voorkomen
Mocht je in staat zijn de regio van utrecht op te zoeken dan kun je ook op mijn site kijken (huisje icoon) daar staan ook nog wat onderwerpen waar ik mee wil spelen.
Heb nog niet veel ervaring maar ben altijd bereid te leren en te proberen.
Ik woon in de buurt van Amsterdam/ben vaak in Amsterdam en heb een week OV.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
moet je natuurlijk wel efkes erbijzetten welke regio's binnen bereik liggen....
Ik heb nog een visagiste waar ik een proefshootje mee wil doen, en een voor mij onbekend model is dan ook wel leuk. Waarschijnlijk een keer op maandag in Delft. Interesse? Zal een standaard portretshoot zijn in de studio, en ik moet met de visa even overleggen over de stijl, maar inbreng van het model is ook prima.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee het was ook een grapje! Ik hou mijn kleren aan en alleen een foto van mijn gezicht is ook al genoeg![]()
Ik zal even kijken, thanks! En ik heb OV dus ik kan in principe door de weeks overal heen!
O en waarschijnlijk denken jullie veel groter dan ik qua mogelijkheden.
Dat lijkt mij tof! Mijn huid is heel egaal en op de meeste foto's heb ik geen make up op (buiten mascara) dus dat is voor haar ook wel makkelijk. En op maandag ben ik meestal vrijquote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb nog een visagiste waar ik een proefshootje mee wil doen, en een voor mij onbekend model is dan ook wel leuk. Waarschijnlijk een keer op maandag in Delft. Interesse? Zal een standaard portretshoot zijn in de studio, en ik moet met de visa even overleggen over de stijl, maar inbreng van het model is ook prima.
Laat maar wat weten als het je wat lijkt.
Je hebt wel een leuke look voor portretsquote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
[..]
1, 2, 3, 4, 5
Ze zijn wel allemaal geposeerd want spontaan op de foto is nooit een succes [ afbeelding ] Dan is dat denk ik mijn uitdaging, leuke spontane foto's voor in een lijstje!
Ik las dit toevallig, en even op je site gekeken..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Ultimato het volgende:
die foto's mogen dan geposeerd zijn volgens jou, toch heb je wel een leuke uitstraling en een mooi gezicht hoordaar kunnen echt wel mooie foto's van gemaakt worden. als je vooraan in dit topic kijkt (pagina 1) zie je welke fotografen in jouw regio werken. misschien kun je hun een bericht sturen
of als je ideeën hebt van wat je zou willen doen kun je dat hier ook roepen natuurlijk. dan reageert er vanzelf wel iemand die dat wil uitwerken
Ah, cool, ik zal je wel even mailen/PMmen/MSNnen voor het verdere circus. Heb je foto's even net gekeken, en heb wel wat ideeën voor de visagie, maar moet ook even kijken waar de visa zich happy bij voelt.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat lijkt mij tof! Mijn huid is heel egaal en op de meeste foto's heb ik geen make up op (buiten mascara) dus dat is voor haar ook wel makkelijk. En op maandag ben ik meestal vrij
Als een uurtje reizen geen probleem is,ik heb een verwarmde bedrijfshal(dus ook ruimte voor auto's of andere attributen) in Dongen (tussen Oosterhout en Tilburg) die ik op de zondagen ter beschikking heb als studio.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef P.F het volgende:
O en ik ben 1,75 en heb maatje 36 dus bikinishoot here I come! (grapje)
Ik heb niet zo heel veel ideeën eisen al zou ik ze wel aan mijn ouders willen/kunnen laten zien.. Sexy foto's bewaar ik wel voor een andere keerGewoon lief/leuk/mooi
En het hoeft niet per se een portret te zijn.. Een mooi landschap, mooie compositie is ook tof. Maar ik hou dan weer niet van die cliché meisje op strand foto's.. (Daar is het ook veel te koud voor)
Samenvatting: een toffe foto maar niet te cliché.
Ik ga even kijken in de lijst, maar aangezien ik zelf niet echt super veel ideeën heb is er misschien een fotograaf die denkt van: Hee ik wil oefenen op *vul maar wat in* P.F lijkt mij wel geschikt!
Leuke foto's maar niet helemaal de stijl die ik in mijn hoofd heb, ik heb ze het liefst zonder glamour en auto's etc. In ieder geval heel erg bedankt voor het aanbod!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:29 schreef HighwayStar het volgende:
[..]
Als een uurtje reizen geen probleem is,ik heb een verwarmde bedrijfshal(dus ook ruimte voor auto's of andere attributen) in Dongen (tussen Oosterhout en Tilburg) die ik op de zondagen ter beschikking heb als studio.
Bij interesse wil ik via pb wel wat van mijn ideeen sturen.
Grtz ArieV
weet je zeker dat je model zich op haar gemak voelde?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:29 schreef HighwayStar het volgende:
[..]
Als een uurtje reizen geen probleem is,ik heb een verwarmde bedrijfshal(dus ook ruimte voor auto's of andere attributen) in Dongen (tussen Oosterhout en Tilburg) die ik op de zondagen ter beschikking heb als studio.
Bij interesse wil ik via pb wel wat van mijn ideeen sturen.
Grtz ArieV
Hieronder wat links naar foto's die ik daar 2 weken geleden heb gemaakt.
http://img253.imageshack.(...)witch107v5817go8.jpg
http://img55.imageshack.us/img55/5536/76382861er6.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/451/107v5910jq9.jpg
http://img511.imageshack.us/img511/7595/107v5708reser3.jpg
http://img147.imageshack.us/img147/2039/107v5874bp5.jpg
Was haar eerste keer,maar ook haar idee,was ook meer bedoeld als proef voor een foto met tegenlicht.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je zeker dat je model zich op haar gemak voelde?
k vind bij http://img149.imageshack.us/img149/451/107v5910jq9.jpg niet echt dat haar blik prettig is
Ik ben super benieuwd naar je ideeënquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:10 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, cool, ik zal je wel even mailen/PMmen/MSNnen voor het verdere circus. Heb je foto's even net gekeken, en heb wel wat ideeën voor de visagie, maar moet ook even kijken waar de visa zich happy bij voelt.
Misschien een idee om er een showcase van te maken? Is wat meer de plek om feedback te bespreken over de seriequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:44 schreef HighwayStar het volgende:
[..]
Was haar eerste keer,maar ook haar idee,was ook meer bedoeld als proef voor een foto met tegenlicht.
Overigens was ze geheel gekleed bij deze shoot,alleen de bandjes van het topje naar beneden gedaan
Visa is geregeld, nu even wat stijlen/ideeën doornemen met haar, en heb je PM box ook volgespamd ondertussenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben super benieuwd naar je ideeën!! Pm is ontvangen
!
bijna alle mensen die hier modellen vandaan trekken laten wel wat foto's zijn, vaak met showcase, een aantal uitzonderingen daar gelatenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:33 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien een idee om er een showcase van te maken? Is wat meer de plek om feedback te bespreken over de serie. Op mijn input kan je rekenen
.
[..]
Visa is geregeld, nu even wat stijlen/ideeën doornemen met haar, en heb je PM box ook volgespamd ondertussen.
Of dat froegah nog wel eens gedaan hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
bijna alle mensen die hier modellen vandaan trekken laten wel wat foto's zijn, vaak met showcase, een aantal uitzonderingen daar gelaten
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:31 schreef freud het volgende:
[..]
Of dat froegah nog wel eens gedaan hebben
Mooi,laat het eerste model van Fok-Forum dan maar komenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
bijna alle mensen die hier modellen vandaan trekken laten wel wat foto's zijn, vaak met showcase, een aantal uitzonderingen daar gelaten
Ik geloof dat je hem niet goed begreep. Als jij in showcases laat zien wat je kan en wie je bent, is de kans dat iemand model wil staan groter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:28 schreef HighwayStar het volgende:
[..]
Mooi,laat het eerste model van Fok-Forum dan maar komen
en het is ook fijn als mensen dat vol blijven houden,quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:18 schreef freud het volgende:
[..]
Ik geloof dat je hem niet goed begreep. Als jij in showcases laat zien wat je kan en wie je bent, is de kans dat iemand model wil staan groter.
Voorquote:
Wat Erasmo zegt. Heb je ook ergens een foto van jezelf gehost, dan weet men een beetje hoe je er uit zietquote:
oftewel we zoeken nog wat mooie dames voor foto's en om voer te eten, maken, als dienblad te dienen voor de foto, etc..quote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef HMaster-II het volgende:
Kleine schop...
Zijn er nog meer meedoeners??we zoeken nog een sushi-dienblad
Welke dame wil zich vrijwillig stellen?
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:54 schreef freud het volgende:
[..]
Wat Erasmo zegt. Heb je ook ergens een foto van jezelf gehost, dan weet men een beetje hoe je er uit ziet.
we kijken uit naar de resultatenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:34 schreef P.F het volgende:
Vanmiddag foto's gemaakt met freud en het was echt heel erg leuk!
Hier staat alvast een foto! Portretfotografie #12quote:Op maandag 2 februari 2009 23:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
we kijken uit naar de resultaten
*fluit*quote:Op maandag 2 februari 2009 23:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Hier staat alvast een foto! Portretfotografie #12
maar er zijn er vast stukken meerquote:Op maandag 2 februari 2009 23:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Hier staat alvast een foto! Portretfotografie #12
Bij deze beloof ik dat als P.F. het goed vindt, ik een sjowkeesje maakquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
daar hopen we iig wel op.
mogen wel meer showcases zijn binnen fot
zou wel tof zijn, dan is het gelijk een leerzaam topic.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:15 schreef freud het volgende:
[..]
Bij deze beloof ik dat als P.F. het goed vindt, ik een sjowkeesje maak. Zal even kijken of ik een studio opstelling kan schetsen ook. Weet er iemand die ene site nog waar je dat kon schetsen met icoontjes?
Juist!! Er was ook een online versie, maar deze is veeel practischer! Heb je al wat van An gehad van je shoot? Toffe setting trouwens! Had je nou 580's met plu, of 'gewone' studioflitsers? Ik zag namelijk een cactus, dus ik vermoed 580'ers.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef limpix het volgende:
http://www.fredmiranda.com/forum/topic2/446987
Mja, ik rol ook wel rond, maar kan vaak aan de foto nog wel zien waar mijn licht uithing. Hier heb ik relatief weinig met het licht rondgereden. Wel even met alleen instellicht geschoten @1000ISO, omdat ik perse op f2 wilde werken, en een 650W flitser dan mooi egaal witte foto's oplevertquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zou wel tof zijn, dan is het gelijk een leerzaam topic.
(zelf weet ik vaak niet meer wat waar stond, rol te vaak met mijn flitsers onder het fotograferen)
http://www.professionalsnapshots.com/PhotoDiagram/quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:15 schreef freud het volgende:
[..]
Bij deze beloof ik dat als P.F. het goed vindt, ik een sjowkeesje maak. Zal even kijken of ik een studio opstelling kan schetsen ook. Weet er iemand die ene site nog waar je dat kon schetsen met icoontjes?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://www.professionalsnapshots.com/PhotoDiagram/
Ik heb je PM doorgestuurd naar Xilantof... Dus ik verwacht dat je er maart 2011 wel een keer in staat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:41 schreef Afzuigkap het volgende:
Sta nog steeds niet bij de modellen van Rotterdam... Zou ik nog wel graag willen komen staan met een linkje naar m'n fotoboek. Vooral nu ik al een shoot gehad heb...
Hahaha!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb je PM doorgestuurd naar Xilantof... Dus ik verwacht dat je er maart 2011 wel een keer in staat.
Hahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:21 schreef Xilantof het volgende:
En wie had eerst een PM van 15 oktober laten liggen?Dat was ik in elk geval niet.
edit:
Je staat erbij!
Wat heb je in gedachten voor thema?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:48 schreef liiszle het volgende:
ook ik wil wel weer wat thema shootjes doen..
(Omg Utrecht)
je hebt PMquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:48 schreef liiszle het volgende:
ook ik wil wel weer wat thema shootjes doen..
(Omg Utrecht)
Ja, ik sta wel open voor een hoop.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat heb je in gedachten voor thema?
Ik zou graag weer eens een visagie-opdracht willen doen, ook omgeving Utrecht.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat heb je in gedachten voor thema?
Ik zou graag weer eens een visagie-opdracht willen doen, ook omgeving Utrecht.
Sprookjesachtige/dromerige foto's wil ik altijd maken!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ja, ik sta wel open voor een hoop.
vind het leuk om creatief te zijn. en eens anders op e foto te gaan. (zie FoBo) zulke dingen vind ik leuk.
Wil sowieso nog thema 'Dromen' een keer uitwerken, en eventueel dingen als 'sprookjes'
daarin tegen vind ik alles erg leuk om te doen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:40 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
[..]
Sprookjesachtige/dromerige foto's wil ik altijd maken!!
Misschien kunnen we iets met zn 3en doen?
Ik woon in Alphen aan den Rijn, maar ik heb een auto! (En met de trein is ook niet zo ver)
(Voor foto's kijk op mn website (moet ik nog even bijwerken) en bl0emetjE.deviantart.com)
Dat chique lijkt mij ook erg leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:47 schreef Burdie het volgende:
[..]wat mij betreft wel... moeten we wel even kortsluiten hoe/wie/wat/waar/wanneer en afspraken maken over thema's en styling enzo. Nice!
Wat ik zelf erg leuk vind om te doen:
- iets heel chiques (theater ofzo?)
- iets freaky's, bijvoorbeeld een psychiatrisch patiënte nadat ze iemand heeft vermoord...
- een geisha (maar daar heb ik een aziatisch model voor nodig)
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:47 schreef Burdie het volgende:
[..]wat mij betreft wel... moeten we wel even kortsluiten hoe/wie/wat/waar/wanneer en afspraken maken over thema's en styling enzo. Nice!
Wat ik zelf erg leuk vind om te doen:
- iets heel chiques (theater ofzo?)
- iets freaky's, bijvoorbeeld een psychiatrisch patiënte nadat ze iemand heeft vermoord...
- een geisha (maar daar heb ik een aziatisch model voor nodig)
even zitten kijken, maar wat heb jij een heerlijke stijl zeg! spreekt me echt ontzettend aan!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:40 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
[..]
Sprookjesachtige/dromerige foto's wil ik altijd maken!!
Misschien kunnen we iets met zn 3en doen?
Ik woon in Alphen aan den Rijn, maar ik heb een auto! (En met de trein is ook niet zo ver)
(Voor foto's kijk op mn website (moet ik nog even bijwerken) en bl0emetjE.deviantart.com)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |