Iedereen die het in het topic vraagt komt gewoon in de lijst, behalve ikquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je moet het per PM aanvragen bij één der modjes.
ik heb ook ge pm'dquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Iedereen die het in het topic vraagt komt gewoon in de lijst, behalve ik
Maar ik zal wel pm-en dan [ afbeelding ]
-edit- Dank je, Xilantof!
Het was al veranderd joh! Zomaar automagisch, zonder pm. Door Xilaquote:
Kewlquote:
En dan Oost-Brabant, graag.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:14 schreef Debsterr het volgende:
Hey, mijn homebase is tegenwoordig Noord-Brabant i.p.v. Zuid-Holland. Al kan ik overal komen, met m'n toettoet
.
Ik krijg sneeuwstorm op de zuidpool op je site.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:02 schreef stevegek het volgende:
Heya!
Regio Flevoland en Amsterdam (voornamelijk Flevo I guess...)
Fotograaf.
Site: www.stmedia.nl
cheeers leuk concept!
Klinkt als een FOT!meetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef Lishe het volgende:
Ik zoek fotografen voor een activiteit op mijn werk. Mocht mijn oproepje hier nu niet passen hoor ik het graag.
Voor een meidendag zoek ik (amateur)fotografen die tegen onkostenvergoeding een fotoshoot willen maken. De meiden worden eerst onderhanden genomen door een visagist en kapper en event. krijgen zij ook bijpassende kleding (dit is nog niet rond.) en daar horen natuurlijk ook mooie foto's bij.
De locatie is in het oosten van het land.
Tijdens het brainstormen met collega's moest ik ineens aan dit topic denken, dus ik probeer het maar gewoon. Het gaat over donderdag 23 oktober, verdere info kan via pm gevraagd worden! Foto's die gemaakt worden mogen natuurlijk in eigen portfolio (mits model daar goedkeuring voor geeft) plaatsen op internet moet ook met model besproken worden.
Ik hoop op reacties!
Maar het was een leuke shoot?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef FP128 het volgende:
Ik heb een vraag: Was laatst bij dat bedrijf in Cappelle ad IJsel genaamd KameraExpress en ik werd daar erg gepushed tot het kopen van een NIkon. Is dat normaal daar of trof ik toevallig een verkeerder verkoper want als Canon man benik daar niet zo van gediend. Heb dan ook niks gekocht.
Xil.. ben jij soms Oost-Indisch blind?.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:48 schreef Xilantof het volgende:
Een dergelijke vraag past inderdaad niet helemaal in dit topic. Je mag een eigen topic openen of het in een ander topic plaatsen (de SC of in 1 van de merk gerelateerde topics).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |