abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 november 2008 @ 21:26:45 #201
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_62893135
Okee, daarvoor is Eindhoven misschien wat ver reizen voor mij . (Ik@Amersfoort).

[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 03-11-2008 08:19:46 ]
KuikenGuppy
pi_62893576
quote:
Op zondag 2 november 2008 16:19 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Pas maar op, als dit zo doorgaat wordt het een herft/winter-meet

Count me in then, lijkt me leuk, loop nu voornamelijk alleen rond met mn camera...
pi_63026031
Als t echt een herfst/winter meet wordt bij dat kasteel ga ik ook graag mee!! (overigens, ik heb ook niet echt ervaring als model, maar zou het heel graag willen leren..)

Heb al wel ideeën in mn hoofd zitten..
pi_63027039
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:35 schreef Elvuuwiej het volgende:
Als t echt een herfst/winter meet wordt bij dat kasteel ga ik ook graag mee!! (overigens, ik heb ook niet echt ervaring als model, maar zou het heel graag willen leren..)

Heb al wel ideeën in mn hoofd zitten..
pi_63033591
genoeg animo dus...

datumpje prikken dan maar
pi_63161928
ik wil me hierbij ook opgeven als model als er nog fotografen zijn hoor ik het graag!
  vrijdag 21 november 2008 @ 14:46:50 #207
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_63405218
Het is heel kort dag, maar is er misschien een model m/v die morgen voor mij model wil spelen? Ik heb mijn nieuwe studioflitsset binnen en wil graag wat proberen.

Geen speciaal thema ofzo dus, ik wil gewoon wat oefenen. De gelukte foto's krijg je uiteraard op cd of via mail.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_63451762
Ik dacht dat ik ooit mijzelf heb opgegeven als model, maar ik zie mezelf niet terug in het lijstje

Nogmaals dus:

Ik wil mij graag opgeven als model, regio Zuid Holland. Amsterdam of Utrecht zijn misschien ook nog te doen mits doordeweeks (vanwege OV).
Klussen deel 1 en 2
  zaterdag 29 november 2008 @ 16:43:29 #209
52657 pea4fun
pi_63621291
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik dacht dat ik ooit mijzelf heb opgegeven als model, maar ik zie mezelf niet terug in het lijstje

Nogmaals dus:

Ik wil mij graag opgeven als model, regio Zuid Holland. Amsterdam of Utrecht zijn misschien ook nog te doen mits doordeweeks (vanwege OV).
Brabant gaat toch ook nog wel Ik zoek nog iemand om me fotografisch op uit te leven
pi_63717401
hm.. 20 kilo lichter dan de vorige keer dat ik me hier meldde doe ik een voorzichtige tvp...

Wil graag iets ' stads ' doen, in Nijmegen het liefst, bij herkenbare plaatsen, zoals op de Waalkade en bij de uni bijvoorbeeld, waar ik studeer.

' Gewoon jas aan, handschoenen aan, geen poespas' , naturel foto's, flatterend en euh... ja.. misschien valt er iets van te maken..
Doei.
pi_63718426
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 16:43 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Brabant gaat toch ook nog wel Ik zoek nog iemand om me fotografisch op uit te leven
Waar in Brabant?
Klussen deel 1 en 2
  woensdag 3 december 2008 @ 20:30:02 #212
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63735133
Weet iemand toevallig of de loods achtig iets die ik vandaag onderweg vanuit de trein richting Venlo spotte, leeg staat? Heb 't idee dat het wel een vette shoot locatie kan zijn .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 3 december 2008 @ 21:45:26 #213
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_63737843
quote:
Op woensdag 3 december 2008 08:58 schreef Faithy het volgende:
hm.. 20 kilo lichter dan de vorige keer dat ik me hier meldde doe ik een voorzichtige tvp...

Wil graag iets ' stads ' doen, in Nijmegen het liefst, bij herkenbare plaatsen, zoals op de Waalkade en bij de uni bijvoorbeeld, waar ik studeer.

' Gewoon jas aan, handschoenen aan, geen poespas' , naturel foto's, flatterend en euh... ja.. misschien valt er iets van te maken..
Als ik me goed herinner heb jij een hele mooie (en stoere) motor, en heb ik je een jaar geleden (zo ongeveer) al aangeboden om je daarmee op de plaat te zetten. Dat aanbod staat nog steeds.

al heb ik wel een lichte voorkeur voor wat beter weer dan nu...
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 4 december 2008 @ 20:21:01 #214
52657 pea4fun
pi_63764336
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:49 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Waar in Brabant?
Je hebt een PM
pi_63768627
quote:
Op woensdag 3 december 2008 08:58 schreef Faithy het volgende:

Ik heb wel interesse, ben zelf ook meer van de naturelfoto's.
Ik woon op 5 min loopafstand van de Waalbrug, dus dat moet niet zo'n probleem zijn.
Heb alleen geen auto en weinig budget, laat dat vast duidelijk zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door Itsme-HcK op 04-12-2008 22:57:55 ]
  maandag 8 december 2008 @ 18:43:51 #216
154323 Buup
hAsTaLaPaStA
pi_63857288
hoe zet je foto´s bij je profiel...help...was me actieve topics aan het door kijken en kwam tot de conclusie dat ik nog steeds wel is model wil zijn...
  FOK!fotograaf maandag 8 december 2008 @ 19:13:34 #217
18921 freud
Who's John Galt?
pi_63857832
quote:
Op maandag 8 december 2008 18:43 schreef Buup het volgende:
hoe zet je foto´s bij je profiel...help...was me actieve topics aan het door kijken en kwam tot de conclusie dat ik nog steeds wel is model wil zijn...
Je moet je foto via je profiel uploaden . Als je ingelogd bent, staat linksbovenin een linkje 'Fotobeheer'. Daar upload je ze.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:44:04 #218
154323 Buup
hAsTaLaPaStA
pi_63890119
hmm krijg het niet voor elkaar...
  dinsdag 9 december 2008 @ 22:52:19 #219
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_63892442
Stuur me maar een PM, dan help ik je wel verder. Dat houdt dit topic verder schoon.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_63897156
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:26 schreef Itsme-HcK het volgende:

[..]

Ik heb wel interesse, ben zelf ook meer van de naturelfoto's.
Ik woon op 5 min loopafstand van de Waalbrug, dus dat moet niet zo'n probleem zijn.
Heb alleen geen auto en weinig budget, laat dat vast duidelijk zijn.
Klinkt leuk en lekker dichtbij! Wil ook niet echt dat iemand stad en land afreist voor mijn foto's dus wie weet kunnen we (in 't nieuwe jaar) eens een afspraak maken?
Doei.
pi_63907726
vanaf zaterdag aanstaande heb ik 6 weken (nagenoeg helemaal) vrij.

zijn er nog modellen m/v die in de omgeving van Utrecht wonen en bereid zijn n beginnend fotograaf te helpen ervaring op te doen?
pi_63942981
quote:
Op woensdag 10 december 2008 08:30 schreef Faithy het volgende:

[..]

Klinkt leuk en lekker dichtbij! Wil ook niet echt dat iemand stad en land afreist voor mijn foto's dus wie weet kunnen we (in 't nieuwe jaar) eens een afspraak maken?
Doen we.
M'n telefoonnummer (en andere info) staan in het linkje onder deze post. (bij het bedrijf, ja, daar woon ik )
pi_64640131
Komt die gezamelijke foto dag er nog wel? Of moet er gewoon iemand een datum en locatie neer planten hier in Midden NL?

pi_64640723
denk dat laatste, maar miss dan in een eigen topic met poll zodat er div data kunnen worden voorgesteld
pi_64642650
Er is een topic over een Sushi meet, maar ik weet niet of dat de "algemene" FOT meet is.
Klussen deel 1 en 2
  zondag 4 januari 2009 @ 13:16:25 #226
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_64642731
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:14 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Er is een topic over een Sushi meet, maar ik weet niet of dat de "algemene" FOT meet is.
hoop het niet.
algemene kennismakings meets zijn meets zijn normaal in een kroeg ofzo.
dus kies een locatie, een dag. en maak een topic
moet gewoon iemand zijn die het topic opengooit voor een algemene meet
  zondag 4 januari 2009 @ 13:19:22 #227
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_64642830
nog een kleine voorwaarde, wie het topic open gooit neemt contact op met de kroeg waar we allemaal heen gaan.

laatste keer waar ik bij was was dat niet gebeurd.
ze gingen die dag uit van max 5 stamgasten. en wouden dus de kroeg op orde brengen voor de komende week.
stormde er een 35-40 man binnen die er een uur of 4 bleven.
vonden ze niet echt tof.
pi_64643287
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:19 schreef PKfotografie het volgende:
nog een kleine voorwaarde, wie het topic open gooit neemt contact op met de kroeg waar we allemaal heen gaan.

ze gingen die dag uit van max 5 stamgasten. en wouden dus de kroeg op orde brengen voor de komende week.
vonden ze niet echt tof.
[meet] Gezelligheidsmeet 22-11-2008!

Alvast een schop gegeven
pi_64661923
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:19 schreef PKfotografie het volgende:

vonden ze niet echt tof.
Niet helemaal waar hoor. Klopt wel dat ze liever vooraf geweten hadden dat er zo'n grote groep kwam, maar de betreffende kroeg is prima berekend op die aantallen, en dat ze uitgingen van max 5 stamgasten slaat nergens op. Het was zondagmiddag en de betreffende kroeg zit dan iedere week redelijk gevuld.

Bovendien, in de horeca zijn ze heus wel wat gewend. Ze vonden het dan ook wel degelijk tof (lees: omzet en fooi) dat we er waren, ze hadden het alleen nog toffer gevonden als ze dat vooraf geweten hadden.

Dus een vriendelijk verzoek, geen voorwaarde
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  zondag 4 januari 2009 @ 22:48:43 #230
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_64668784
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:44 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Niet helemaal waar hoor. Klopt wel dat ze liever vooraf geweten hadden dat er zo'n grote groep kwam, maar de betreffende kroeg is prima berekend op die aantallen, en dat ze uitgingen van max 5 stamgasten slaat nergens op. Het was zondagmiddag en de betreffende kroeg zit dan iedere week redelijk gevuld.

Bovendien, in de horeca zijn ze heus wel wat gewend. Ze vonden het dan ook wel degelijk tof (lees: omzet en fooi) dat we er waren, ze hadden het alleen nog toffer gevonden als ze dat vooraf geweten hadden.

Dus een vriendelijk verzoek, geen voorwaarde
zeker het personeel daar niet gesproken....
  zondag 4 januari 2009 @ 23:19:45 #231
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_64670115
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:48 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

zeker het personeel daar niet gesproken....
Personeel klaagt altijd als ze moeten werken.

Kan dit verder in een daarvoor bestemd topic?
- Privacy Matters
pi_64698552
Hoi even een voorzichtige tvp
Het lijkt mij leuk om een keer model te staan - al ben ik geen model maar ik zie er wel leuk uit
Hoe en wat weet ik niet precies, het lijkt mij gewoon leuk een paar mooie foto's te hebben om in een lijstje te stoppen
pi_64698660
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:18 schreef P.F het volgende:
Hoi even een voorzichtige tvp
Het lijkt mij leuk om een keer model te staan - al ben ik geen model maar ik zie er wel leuk uit
Hoe en wat weet ik niet precies, het lijkt mij gewoon leuk een paar mooie foto's te hebben om in een lijstje te stoppen
Het is wellicht even handig om aan te geven in welke regio je gesitueerd bent. Om maar even te voorkomen dat er heel enthousiast een fotograaf uit Maastricht gaat reageren terwijl je op Texel woont, om maar een voorbeeld te noemen. Daarbij doet een voorbeeld fototje het altijd wel goed.
pi_64698743
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:20 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Het is wellicht even handig om aan te geven in welke regio je gesitueerd bent. Om maar even te voorkomen dat er heel enthousiast een fotograaf uit Maastricht gaat reageren terwijl je op Texel woont, om maar een voorbeeld te noemen. Daarbij doet een voorbeeld fototje het altijd wel goed.
Ik kom uit regio Amsterdam en ik maak liever geen fotoboek aan.. Ik kan in dit topic wel een foto plaatsen of is dat niet de bedoeling?
pi_64698842
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik kom uit regio Amsterdam en ik maak liever geen fotoboek aan.. Ik kan in dit topic wel een foto plaatsen of is dat niet de bedoeling?
Je mag ook een linkje plaatsen, heeft niemand een probleem mee. En je weerstand tegen een fotoboek is begrijpelijk
pi_64700179
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Je mag ook een linkje plaatsen, heeft niemand een probleem mee. En je weerstand tegen een fotoboek is begrijpelijk
1, 2, 3, 4, 5

Ze zijn wel allemaal geposeerd want spontaan op de foto is nooit een succes Dan is dat denk ik mijn uitdaging, leuke spontane foto's voor in een lijstje!
pi_64700941
die foto's mogen dan geposeerd zijn volgens jou, toch heb je wel een leuke uitstraling en een mooi gezicht hoor daar kunnen echt wel mooie foto's van gemaakt worden. als je vooraan in dit topic kijkt (pagina 1) zie je welke fotografen in jouw regio werken. misschien kun je hun een bericht sturen
of als je ideeën hebt van wat je zou willen doen kun je dat hier ook roepen natuurlijk. dan reageert er vanzelf wel iemand die dat wil uitwerken
pi_64701134
O en ik ben 1,75 en heb maatje 36 dus bikinishoot here I come! (grapje)

Ik heb niet zo heel veel ideeën eisen al zou ik ze wel aan mijn ouders willen/kunnen laten zien.. Sexy foto's bewaar ik wel voor een andere keer Gewoon lief/leuk/mooi
En het hoeft niet per se een portret te zijn.. Een mooi landschap, mooie compositie is ook tof. Maar ik hou dan weer niet van die cliché meisje op strand foto's.. (Daar is het ook veel te koud voor )

Samenvatting: een toffe foto maar niet te cliché.

Ik ga even kijken in de lijst, maar aangezien ik zelf niet echt super veel ideeën heb is er misschien een fotograaf die denkt van: Hee ik wil oefenen op *vul maar wat in* P.F lijkt mij wel geschikt!
pi_64701384
als beginnend model zou ik sowieso niet meteen voor bikinishoot gaan.. doe dat met fotografen die je wat beter kent en vertoruwt om eventuele problemen te voorkomen

Mocht je in staat zijn de regio van utrecht op te zoeken dan kun je ook op mijn site kijken (huisje icoon) daar staan ook nog wat onderwerpen waar ik mee wil spelen.
Heb nog niet veel ervaring maar ben altijd bereid te leren en te proberen.
pi_64701981
met het eerste advies van ultimato zou ik wel meegaan lingerie of bikini gebeuren moet je pas doen bij vertrouwen vind ik zo er zijn meer gekken buiten dan in het gesticht.

Ik woon zelf wel in amsterdam heb eventueel een zeer zielige versie van een studio ter beschikking.
Gear zit wel goed en nu buiten ......moah laat ik het zo stellen laat het eerst maar wat warmer zijn.
Bevroren mental gaat hem niet worden, en jij ook niet denk ik.

Laat maar even wat horen als je wellicht interesse hebt.
pi_64702032
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef Ultimato het volgende:
als beginnend model zou ik sowieso niet meteen voor bikinishoot gaan.. doe dat met fotografen die je wat beter kent en vertoruwt om eventuele problemen te voorkomen

Mocht je in staat zijn de regio van utrecht op te zoeken dan kun je ook op mijn site kijken (huisje icoon) daar staan ook nog wat onderwerpen waar ik mee wil spelen.
Heb nog niet veel ervaring maar ben altijd bereid te leren en te proberen.
Nee het was ook een grapje! Ik hou mijn kleren aan en alleen een foto van mijn gezicht is ook al genoeg
Ik zal even kijken, thanks! En ik heb OV dus ik kan in principe door de weeks overal heen!

O en waarschijnlijk denken jullie veel groter dan ik qua mogelijkheden.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:34:44 #242
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_64702469
nevermind
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_64702559
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

moet je natuurlijk wel efkes erbijzetten welke regio's binnen bereik liggen....
Ik woon in de buurt van Amsterdam/ben vaak in Amsterdam en heb een week OV.
In het weekend zou Amsterdam/Utrecht/Lelystad haalbaar zijn en als ik mijn rijbewijs haal vrijdag dan alles op een uurtje rijden van Amsterdam.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:40:38 #244
81996 Bond
License to kill
pi_64702799
Ook ik wil me graag opgeven als fotograaf. Tot nu toe alleen nog geoefend met bekenden van mij. Ik houd wel van de lief/leuk/mooi foto's zoals dat boven me wordt gezegd.
Woonachtig ben ik op de grens van de provincie Utrecht en Gelderland. Op dit moment ben ik even gelimiteerd in het reizen, maar binnenkort moet dat geen probleem meer zijn. Dan kan ik gewoon weer autorijden. Een stukje reizen om fotografie ervaring op te doen vind ik geen probleem.
Geen commentaar
  FOK!fotograaf maandag 5 januari 2009 @ 21:09:47 #245
18921 freud
Who's John Galt?
pi_64704394
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee het was ook een grapje! Ik hou mijn kleren aan en alleen een foto van mijn gezicht is ook al genoeg
Ik zal even kijken, thanks! En ik heb OV dus ik kan in principe door de weeks overal heen!

O en waarschijnlijk denken jullie veel groter dan ik qua mogelijkheden.
Ik heb nog een visagiste waar ik een proefshootje mee wil doen, en een voor mij onbekend model is dan ook wel leuk. Waarschijnlijk een keer op maandag in Delft. Interesse? Zal een standaard portretshoot zijn in de studio, en ik moet met de visa even overleggen over de stijl, maar inbreng van het model is ook prima.

Laat maar wat weten als het je wat lijkt.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_64705140
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef freud het volgende:

[..]

Ik heb nog een visagiste waar ik een proefshootje mee wil doen, en een voor mij onbekend model is dan ook wel leuk. Waarschijnlijk een keer op maandag in Delft. Interesse? Zal een standaard portretshoot zijn in de studio, en ik moet met de visa even overleggen over de stijl, maar inbreng van het model is ook prima.

Laat maar wat weten als het je wat lijkt.
Dat lijkt mij tof! Mijn huid is heel egaal en op de meeste foto's heb ik geen make up op (buiten mascara) dus dat is voor haar ook wel makkelijk. En op maandag ben ik meestal vrij
pi_64771679
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef P.F het volgende:

[..]

1, 2, 3, 4, 5

Ze zijn wel allemaal geposeerd want spontaan op de foto is nooit een succes [ afbeelding ] Dan is dat denk ik mijn uitdaging, leuke spontane foto's voor in een lijstje!
Je hebt wel een leuke look voor portrets
pi_64774912
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Ultimato het volgende:
die foto's mogen dan geposeerd zijn volgens jou, toch heb je wel een leuke uitstraling en een mooi gezicht hoor daar kunnen echt wel mooie foto's van gemaakt worden. als je vooraan in dit topic kijkt (pagina 1) zie je welke fotografen in jouw regio werken. misschien kun je hun een bericht sturen
of als je ideeën hebt van wat je zou willen doen kun je dat hier ook roepen natuurlijk. dan reageert er vanzelf wel iemand die dat wil uitwerken
Ik las dit toevallig, en even op je site gekeken..
Ik ben eventueel wel geïnteresseerd in je 'dromen' thema.
stiekem vind ik dit wel een erg leuk onderwerp.

zelf zat ik een beetje te denken aan dit soort foto's
http://i57.photobucket.co(...)380678976_5_uln2.jpg
(heb toestemming tot plaatsen)

uiteraard sta ik ook open voor andere leuke ideeën.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  FOK!fotograaf woensdag 7 januari 2009 @ 20:10:29 #249
18921 freud
Who's John Galt?
pi_64784483
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Dat lijkt mij tof! Mijn huid is heel egaal en op de meeste foto's heb ik geen make up op (buiten mascara) dus dat is voor haar ook wel makkelijk. En op maandag ben ik meestal vrij
Ah, cool, ik zal je wel even mailen/PMmen/MSNnen voor het verdere circus. Heb je foto's even net gekeken, en heb wel wat ideeën voor de visagie, maar moet ook even kijken waar de visa zich happy bij voelt.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_64808144
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef P.F het volgende:
O en ik ben 1,75 en heb maatje 36 dus bikinishoot here I come! (grapje)

Ik heb niet zo heel veel ideeën eisen al zou ik ze wel aan mijn ouders willen/kunnen laten zien.. Sexy foto's bewaar ik wel voor een andere keer Gewoon lief/leuk/mooi
En het hoeft niet per se een portret te zijn.. Een mooi landschap, mooie compositie is ook tof. Maar ik hou dan weer niet van die cliché meisje op strand foto's.. (Daar is het ook veel te koud voor )

Samenvatting: een toffe foto maar niet te cliché.

Ik ga even kijken in de lijst, maar aangezien ik zelf niet echt super veel ideeën heb is er misschien een fotograaf die denkt van: Hee ik wil oefenen op *vul maar wat in* P.F lijkt mij wel geschikt!
Als een uurtje reizen geen probleem is,ik heb een verwarmde bedrijfshal(dus ook ruimte voor auto's of andere attributen) in Dongen (tussen Oosterhout en Tilburg) die ik op de zondagen ter beschikking heb als studio.
Bij interesse wil ik via pb wel wat van mijn ideeen sturen.

Grtz ArieV

Hieronder wat links naar foto's die ik daar 2 weken geleden heb gemaakt.
http://img253.imageshack.(...)witch107v5817go8.jpg
http://img55.imageshack.us/img55/5536/76382861er6.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/451/107v5910jq9.jpg
http://img511.imageshack.us/img511/7595/107v5708reser3.jpg
http://img147.imageshack.us/img147/2039/107v5874bp5.jpg
Canon 1D MK3,20D+L-glas van 17 tot 200 mm+nog wat losse zooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')