Wij gingen nog iets afspreken!quote:Op maandag 20 oktober 2008 @ 20:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, wij zoeken een fotograaf die ons wilt fotograferen in bos, herfst, sjaals, handschoenen, brrr, bibbers, koud etc.
Nee, je bent geweldigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij gingen nog iets afspreken!
Maar ik kan me voorstellen als je een eens een andere fotograaf wilt...
geen probleem joh, t was gezellig, en leuk om voor jullie te doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:22 schreef Lishe het volgende:
Ynske, Bl0emetje en RonaldV, dank jullie wel voor de hulp vandaag!!! Super dat jullie erbij waren, ik ben heel benieuwd naar de resultaten!
Ik heb je aan de lijst toegevoegdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:43 schreef Sodje het volgende:
Ik zou me ook graag op willen geven als fotograaf.
Ben nu sinds 2 jaar in het bezit van een Canon 350D, 18-55mm kitlens, 80-200mm Canon zoomlens, externe flitser en een polarisatiefilter.
Heb me tot nu toe eigenlijk alleen bezig gehouden met voertuigen (voor namelijk auto's/tuning) maar zou graag portret fotografie willen gaan oefenen. (klik hier voor een aantal voorbeelden: http://gallery.zoom.nl/user/42773/archiebald/myimages/)
Kom trouwens uit de buurt van Amsterdam Zuid-Oost maar heb vervoer, dus mits het niet te ver is is dat geen probleem...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:44 schreef Elvuuwiej het volgende:
@ Daantke: Lelystad is ook goed te doen
80 EURO?! Holy shit.. ik moet snel van beroep veranderen. Dat blijkt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat versta jij onder prof en amateur?
Denk dat de gemiddelde amateur hier professioneler is dan de gemiddelde prof fotograaf die ¤80,- voor een standaard setje foto's waarbij je in de verkleedkist mag duiken. Foto's in sepia omdat ze niet weten welke andere effecten je een foto mee kan geven.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:53 schreef Miss_S het volgende:
na de mooie showcase van qless [showcase] Kasteel van Mesen
Vroeg ik me af of er een fotograaf was die het wel ziet zitten om een model daar te fotograferenof in een soortgelijke setting
Meer info ? Welk model ? Wanneer ? Hoe ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:53 schreef Miss_S het volgende:
na de mooie showcase van qless [showcase] Kasteel van Mesen
Vroeg ik me af of er een fotograaf was die het wel ziet zitten om een model daar te fotograferenof in een soortgelijke setting
Ikzelf als model en verder in overleg met de fotograafquote:Op zaterdag 1 november 2008 07:33 schreef limpix het volgende:
[..]
Meer info ? Welk model ? Wanneer ? Hoe ?
Goed planquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ikzelf als model en verder in overleg met de fotograaf
Mooie jurken, zachte vormen in zo'n omgeving
Dat kan ik bevestigen.quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ikzelf als model en verder in overleg met de fotograaf
Mooie jurken, zachte vormen in zo'n omgeving
Denkt ongeveer hetzelfdequote:Op zondag 2 november 2008 11:38 schreef Sodje het volgende:
[..]
Mocht er iemand hier op in gaan, zou ik dan mee kunnen die kant op, heb geen ervaring genoeg in modellen/portret maar zou dit graag leren, daarbij vind ik de locatie ook écht super!
Ik meld me alvast voor de visagiequote:Op zondag 2 november 2008 16:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Pas maar op, als dit zo doorgaat wordt het een herft/winter-meet
Wat wil je precies qua visagie?quote:Op zondag 2 november 2008 21:22 schreef Loontjah het volgende:
[GEZOCHT] Visagiste en Model (regio Eindhoven) voor fotoshoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |