abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61906495
quote:
Op donderdag 25 september 2008 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn ouders zijn 1 december 30 jaar getrouwd en nu leek het mij leuk om ze een portret foto van mij en mijn man en eventueel van mijzelf te geven. Dus ik ben op zoek naar een fotograaf. We wonen zelf in Breda maar hebben een leaseauto dus grotere afstanden zijn geen probleem.

Wel zou graag de shoot voor half november zijn, omdat we dan een jonge pup thuis krijgen .
Ik bied me aan

Ben niet zo van de übergeposeerde, glossy modellenshit, maar leuke portretten van mensen vind ik wel erg leuk (en heb ik ervaring mee). Daarnaast heb ik vrij veel tijd en woon niet helemaal aan de andere kant van Nederland

Even contacten svp!
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
  FOK!fotograaf donderdag 25 september 2008 @ 18:22:12 #152
18921 freud
Who's John Galt?
pi_61910702
quote:
Op donderdag 25 september 2008 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn ouders zijn 1 december 30 jaar getrouwd en nu leek het mij leuk om ze een portret foto van mij en mijn man en eventueel van mijzelf te geven. Dus ik ben op zoek naar een fotograaf. We wonen zelf in Breda maar hebben een leaseauto dus grotere afstanden zijn geen probleem.

Wel zou graag de shoot voor half november zijn, omdat we dan een jonge pup thuis krijgen .
* freud meldt zich als alternatief (mijn mail staat op mijn site).
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:40:52 #153
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62186290
Zouden degene die nog geen PM van mij gehad hebben maar wel willen fotograferen op de Meidendag op 23 oktober op mijn werk hun adres even willen PMmen? Ik ben tijdelijk thuis ivm ziekte die wat langer duurt dan ik dacht. Dan kan mijn collega een brief sturen met alle gegevens. Alvast super bedankt! (En sorry dat het allemaal niet eerder geregeld is, maar ik was even met andere dingen bezig.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:44:05 #154
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_62186399
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:40 schreef Lishe het volgende:
Zouden degene die nog geen PM van mij gehad hebben maar wel willen fotograferen op de Meidendag op 23 oktober op mijn werk hun adres even willen PMmen? Ik ben tijdelijk thuis ivm ziekte die wat langer duurt dan ik dacht. Dan kan mijn collega een brief sturen met alle gegevens. Alvast super bedankt! (En sorry dat het allemaal niet eerder geregeld is, maar ik was even met andere dingen bezig.)
beterschap, en je hebt een PM terug.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_62226971
Hoi, ik ben student aan de fotovakschool en heb een opdracht gekregen genaamd "reconstructie". Zoek me al weken wezenloos naar een goede reconstructie foto want het moet zonder flits worden gemaakt, moet binnen het seizoen passen (dus geen groene bladeren terwijl de bomen praktisch kaal zijn) en kwam na lang zoeken deze foto tegen

En zou ziet het model er uit

Prachtige foto welke ik dus zou willen proberen na te maken alleen jullie raden het waarschijnlijk al, het onbreekt mij aan een model. Als ik het goed bekijk is het een brunette (meerdere foto's van haar online te vinden) en laat ik nou geen brunette in mijn zeer kleine vriendengroepje hebben.

Dus ik zoek een model. Ik woon zelf in Amsterdam en kan over het algemeen op de woensdagmiddag, vrijdag en in het weekend. De foto moet overdag gemaakt worden en bij een raam. Ik heb een auto dus ben ook niet te beroerd om een stukje te rijden mits het niet aan de compleet andere kant van NL is. En uiteraard mag je de foto's houden.

Voor verdere vragen stuur me maar een pm.

Groetjes!

[ Bericht 3% gewijzigd door Faja-Lobi op 08-10-2008 22:47:17 ]
pi_62236913
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef FP128 het volgende:
Ik heb een vraag: Was laatst bij dat bedrijf in Cappelle ad IJsel genaamd KameraExpress en ik werd daar erg gepushed tot het kopen van een NIkon. Is dat normaal daar of trof ik toevallig een verkeerder verkoper want als Canon man benik daar niet zo van gediend. Heb dan ook niks gekocht.
Ik heb mijn Fuji gekocht bij KameraExpress maar dan wel online. Geen problemen en supersnelle service. Toen mijn camera kuren kreeg was KameraExpress ook erg vriendelijk en behulpzaam, dus goede ervaringen.
Sappig !!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:16:02 #157
95127 Afzuigkap
Afzuigcapaciteit 650 m³/h
pi_62387712
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:54 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Check je staat er bij
Kan je mij ook nog eventjes plaatsen bij Rotterdam? Alvast bedankt!

- edit: stuur ook wel even een PM

[ Bericht 13% gewijzigd door Afzuigkap op 14-10-2008 21:21:21 ]
Geschikt voor recirculatie en luchtafvoer, gemotoriseerd, aantal standen: 4.
pi_62398373
Ik wil me ook wel aanmelden als model, heb OV kaart, dus als t niet verder dan 1,5 uur van Dronten(Flevoland) af is vind ik t prima te doen;)
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:22:38 #159
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_62411333
Dan moet Harderwijk wel te doen zijn voor je.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_62411843
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:49 schreef Elvuuwiej het volgende:
Ik wil me ook wel aanmelden als model, heb OV kaart, dus als t niet verder dan 1,5 uur van Dronten(Flevoland) af is vind ik t prima te doen;)
Fotograaf Lelystad meldt
pi_62411850
Ja, Harderwijk ik makkelijk te doen ja, gaat een rechtstreekse busverbinding naartoe..
Heb jij nog 'shoots in de aanbieding' dan?
pi_62411906
@ Daantke: Lelystad is ook goed te doen
pi_62411946
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:44 schreef Elvuuwiej het volgende:
@ Daantke: Lelystad is ook goed te doen
Heb zelf ook een busabonnement die kant op

Maar ik ben een beginner en nog maar 17
pi_62414246
Als je er maar gevoel voor hebt
En dan leren we er allebei van, heb zelf ook nog geen ervaring, maar het lijkt me wel leuk om er ervaring op te doen

Wat voor cam + len(s)(zen) heb je eigenlijk? nieuwsgierig*
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:20:42 #165
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_62414391
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:42 schreef Elvuuwiej het volgende:
Ja, Harderwijk ik makkelijk te doen ja, gaat een rechtstreekse busverbinding naartoe..
Heb jij nog 'shoots in de aanbieding' dan?
Da's een kwestie van overleg over jouw en mijn agenda, en over jouw en mijn wensen. Maar daar komen we per PM of MSN wel uit, denk ik.
- Privacy Matters
pi_62415212
Inderdaad, dat moet wel lukken
pi_62419549
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:14 schreef Elvuuwiej het volgende:
Als je er maar gevoel voor hebt
En dan leren we er allebei van, heb zelf ook nog geen ervaring, maar het lijkt me wel leuk om er ervaring op te doen

Wat voor cam + len(s)(zen) heb je eigenlijk? nieuwsgierig*
Ik heb een D70s met kitlens (18-70), misschien komt er een 50mm 1.8 als ik een shoot gepland heb
pi_62495530
Ik ben dus benaderd op straat door een modelscout. Ik ging er op in, en heb hem een aantal home-made-pics gestuurd via de mail. Nu vroegen ze mij of ik professionele wilde maken voor mijn portfolio.

Ik zoek via deze weg een goede fotograaf die van mij een aantal goede foto's kan maken.

Voorbeelden:
http://i34.tinypic.com/rubngz.jpg
pi_62495997
Hey allemaal, ik ben al een tijdje aan het fotografen in hobbyverband en heb me vooral gericht op natuur en omgevingsfoto's heb met vriendinnen wel eens wat foto's geschoten maar wil me graag verder gaan verdiepen in modelfotografie.

Ik ben woonachtig in de regio Utrecht en in staat om te reizen. Aangezien ik geen studio tot mijn beschikking heb zal het voornamelijk locatieshoots betreffen.

Mocht je interesse hebben voor een shoot PM me dan gerust. Ik heb zelf nog een aantal thema's die ik graag nog een keer wil uitwerken:
Kaarslicht – Religie – Kerstmis - Kerstmis (controversieel) - Arm/rijk controverse – Suïcide - Winkelen/shoppen – Studeren Muziek - Openbaar vervoer – Klederdracht - Seizoenen

mocht je ideeën hebben voor een van deze thema's of zelf iets in gedachten hebben dan ben ik altijd bereid samen te kijken naar de mogelijkheiden.

vragen? stel ze gerust

Yoeri
pi_62517765
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:21 schreef Ultimato het volgende:
Hey allemaal, ik ben al een tijdje aan het fotografen in hobbyverband en heb me vooral gericht op natuur en omgevingsfoto's heb met vriendinnen wel eens wat foto's geschoten maar wil me graag verder gaan verdiepen in modelfotografie.

Ik ben woonachtig in de regio Utrecht en in staat om te reizen. Aangezien ik geen studio tot mijn beschikking heb zal het voornamelijk locatieshoots betreffen.

Mocht je interesse hebben voor een shoot PM me dan gerust. Ik heb zelf nog een aantal thema's die ik graag nog een keer wil uitwerken:
Kaarslicht – Religie – Kerstmis - Kerstmis (controversieel) - Arm/rijk controverse – Suïcide - Winkelen/shoppen – Studeren Muziek - Openbaar vervoer – Klederdracht - Seizoenen

mocht je ideeën hebben voor een van deze thema's of zelf iets in gedachten hebben dan ben ik altijd bereid samen te kijken naar de mogelijkheiden.

vragen? stel ze gerust

Yoeri

Ik ben wel bereid om een shoot te doen met je.
Maar ik kan je niet PM-en. Je PMbox staat uit... Heb je mail/msn?
pi_62524555
raamkonijn: je hebt gelijk stond inderdaad vinkje verkeerd daar is nu aangepast.
Ik heb je mijn contactgegevens gestuurd
pi_62536305
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:21 schreef Ultimato het volgende:

vragen? stel ze gerust

Yoeri
Ik heb je toegevoegd aan de lijst
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 oktober 2008 @ 19:44:40 #173
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_62536356
Ik ben uiteraard nog steeds beschikbaar, o.a. in fotoboek een paar voorbeeld foto's
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_62537292
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben uiteraard nog steeds beschikbaar, o.a. in fotoboek een paar voorbeeld foto's
voor een duo shootje
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 oktober 2008 @ 20:15:27 #175
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_62537334
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:14 schreef liiszle het volgende:

[..]

voor een duo shootje
Ja, wij zoeken een fotograaf die ons wilt fotograferen in bos, herfst, sjaals, handschoenen, brrr, bibbers, koud etc.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')