Ik bied me aanquote:Op donderdag 25 september 2008 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn ouders zijn 1 december 30 jaar getrouwd en nu leek het mij leuk om ze een portret foto van mij en mijn man en eventueel van mijzelf te geven. Dus ik ben op zoek naar een fotograaf. We wonen zelf in Breda maar hebben een leaseauto dus grotere afstanden zijn geen probleem.
Wel zou graag de shoot voor half november zijn, omdat we dan een jonge pup thuis krijgen.
* freud meldt zich als alternatief (mijn mail staat op mijn site).quote:Op donderdag 25 september 2008 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn ouders zijn 1 december 30 jaar getrouwd en nu leek het mij leuk om ze een portret foto van mij en mijn man en eventueel van mijzelf te geven. Dus ik ben op zoek naar een fotograaf. We wonen zelf in Breda maar hebben een leaseauto dus grotere afstanden zijn geen probleem.
Wel zou graag de shoot voor half november zijn, omdat we dan een jonge pup thuis krijgen.
beterschap, en je hebt een PM terug.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:40 schreef Lishe het volgende:
Zouden degene die nog geen PM van mij gehad hebben maar wel willen fotograferen op de Meidendag op 23 oktober op mijn werk hun adres even willen PMmen? Ik ben tijdelijk thuis ivm ziekte die wat langer duurt dan ik dacht. Dan kan mijn collega een brief sturen met alle gegevens. Alvast super bedankt! (En sorry dat het allemaal niet eerder geregeld is, maar ik was even met andere dingen bezig.)
Ik heb mijn Fuji gekocht bij KameraExpress maar dan wel online. Geen problemen en supersnelle service. Toen mijn camera kuren kreeg was KameraExpress ook erg vriendelijk en behulpzaam, dus goede ervaringen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef FP128 het volgende:
Ik heb een vraag: Was laatst bij dat bedrijf in Cappelle ad IJsel genaamd KameraExpress en ik werd daar erg gepushed tot het kopen van een NIkon. Is dat normaal daar of trof ik toevallig een verkeerder verkoper want als Canon man benik daar niet zo van gediend. Heb dan ook niks gekocht.
Kan je mij ook nog eventjes plaatsen bij Rotterdam? Alvast bedankt!quote:
Fotograaf Lelystad meldtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:49 schreef Elvuuwiej het volgende:
Ik wil me ook wel aanmelden als model, heb OV kaart, dus als t niet verder dan 1,5 uur van Dronten(Flevoland) af is vind ik t prima te doen;)
Heb zelf ook een busabonnement die kant opquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:44 schreef Elvuuwiej het volgende:
@ Daantke: Lelystad is ook goed te doen
Da's een kwestie van overleg over jouw en mijn agenda, en over jouw en mijn wensen. Maar daar komen we per PM of MSN wel uit, denk ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:42 schreef Elvuuwiej het volgende:
Ja, Harderwijk ik makkelijk te doen ja, gaat een rechtstreekse busverbinding naartoe..
Heb jij nog 'shoots in de aanbieding' dan?
Ik heb een D70s met kitlens (18-70), misschien komt er een 50mm 1.8 als ik een shoot gepland hebquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:14 schreef Elvuuwiej het volgende:
Als je er maar gevoel voor hebt
En dan leren we er allebei van, heb zelf ook nog geen ervaring, maar het lijkt me wel leuk om er ervaring op te doen
Wat voor cam + len(s)(zen) heb je eigenlijk? nieuwsgierig*
quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:21 schreef Ultimato het volgende:
Hey allemaal, ik ben al een tijdje aan het fotografen in hobbyverband en heb me vooral gericht op natuur en omgevingsfoto's heb met vriendinnen wel eens wat foto's geschoten maar wil me graag verder gaan verdiepen in modelfotografie.
Ik ben woonachtig in de regio Utrecht en in staat om te reizen. Aangezien ik geen studio tot mijn beschikking heb zal het voornamelijk locatieshoots betreffen.
Mocht je interesse hebben voor een shoot PM me dan gerust. Ik heb zelf nog een aantal thema's die ik graag nog een keer wil uitwerken:
Kaarslicht – Religie – Kerstmis - Kerstmis (controversieel) - Arm/rijk controverse – Suïcide - Winkelen/shoppen – Studeren Muziek - Openbaar vervoer – Klederdracht - Seizoenen
mocht je ideeën hebben voor een van deze thema's of zelf iets in gedachten hebben dan ben ik altijd bereid samen te kijken naar de mogelijkheiden.
vragen? stel ze gerust
Yoeri
Ik heb je toegevoegd aan de lijstquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:21 schreef Ultimato het volgende:
Hey allemaal, ik ben al een tijdje aan het fotografen in hobbyverband en heb me vooral gericht op natuur en omgevingsfoto's heb met vriendinnen wel eens wat foto's geschoten maar wil me graag verder gaan verdiepen in modelfotografie.
Ik ben woonachtig in de regio Utrecht en in staat om te reizen. Aangezien ik geen studio tot mijn beschikking heb zal het voornamelijk locatieshoots betreffen.
Mocht je interesse hebben voor een shoot PM me dan gerust. Ik heb zelf nog een aantal thema's die ik graag nog een keer wil uitwerken:
Kaarslicht – Religie – Kerstmis - Kerstmis (controversieel) - Arm/rijk controverse – Suïcide - Winkelen/shoppen – Studeren Muziek - Openbaar vervoer – Klederdracht - Seizoenen
mocht je ideeën hebben voor een van deze thema's of zelf iets in gedachten hebben dan ben ik altijd bereid samen te kijken naar de mogelijkheiden.
vragen? stel ze gerust
Yoeri
voor een duo shootjequote:Op maandag 20 oktober 2008 19:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben uiteraard nog steeds beschikbaar, o.a. in fotoboek een paar voorbeeld foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |