quote:Op zondag 2 november 2008 16:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Pas maar op, als dit zo doorgaat wordt het een herft/winter-meet
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:35 schreef Elvuuwiej het volgende:
Als t echt een herfst/winter meet wordt bij dat kasteel ga ik ook graag mee!! (overigens, ik heb ook niet echt ervaring als model, maar zou het heel graag willen leren..)
Heb al wel ideeën in mn hoofd zitten..
Brabant gaat toch ook nog welquote:Op zondag 23 november 2008 15:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik dacht dat ik ooit mijzelf heb opgegeven als model, maar ik zie mezelf niet terug in het lijstje![]()
Nogmaals dus:
Ik wil mij graag opgeven als model, regio Zuid Holland. Amsterdam of Utrecht zijn misschien ook nog te doen mits doordeweeks (vanwege OV).
Waar in Brabant?quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Brabant gaat toch ook nog welIk zoek nog iemand om me fotografisch op uit te leven
Als ik me goed herinner heb jij een hele mooie (en stoere) motor, en heb ik je een jaar geleden (zo ongeveer) al aangeboden om je daarmee op de plaat te zetten. Dat aanbod staat nog steeds.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:58 schreef Faithy het volgende:
hm.. 20 kilo lichter dan de vorige keer dat ik me hier meldde doe ik een voorzichtige tvp...
Wil graag iets ' stads ' doen, in Nijmegen het liefst, bij herkenbare plaatsen, zoals op de Waalkade en bij de uni bijvoorbeeld, waar ik studeer.
' Gewoon jas aan, handschoenen aan, geen poespas' , naturel foto's, flatterend en euh...ja.. misschien valt er iets van te maken..
Ik heb wel interesse, ben zelf ook meer van de naturelfoto's.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:58 schreef Faithy het volgende:
hm.. 20 kilo lichter dan de vorige keer dat ik me hier meldde doe ik een voorzichtige tvp...
Wil graag iets ' stads ' doen, in Nijmegen het liefst, bij herkenbare plaatsen, zoals op de Waalkade en bij de uni bijvoorbeeld, waar ik studeer.
' Gewoon jas aan, handschoenen aan, geen poespas' , naturel foto's, flatterend en euh...ja.. misschien valt er iets van te maken..
Je moet je foto via je profiel uploadenquote:Op maandag 8 december 2008 18:43 schreef Buup het volgende:
hoe zet je foto´s bij je profiel...help...was me actieve topics aan het door kijken en kwam tot de conclusie dat ik nog steeds wel is model wil zijn...
Klinkt leuk en lekker dichtbij! Wil ook niet echt dat iemand stad en land afreist voor mijn foto'squote:Op donderdag 4 december 2008 22:26 schreef Itsme-HcK het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, ben zelf ook meer van de naturelfoto's.
Ik woon op 5 min loopafstand van de Waalbrug, dus dat moet niet zo'n probleem zijn.
Heb alleen geen auto en weinig budget, laat dat vast duidelijk zijn.
Doen we.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:30 schreef Faithy het volgende:
[..]
Klinkt leuk en lekker dichtbij! Wil ook niet echt dat iemand stad en land afreist voor mijn foto'sdus wie weet kunnen we (in 't nieuwe jaar) eens een afspraak maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |