Dat lijkt mij tof! Mijn huid is heel egaal en op de meeste foto's heb ik geen make up op (buiten mascara) dus dat is voor haar ook wel makkelijk. En op maandag ben ik meestal vrijquote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb nog een visagiste waar ik een proefshootje mee wil doen, en een voor mij onbekend model is dan ook wel leuk. Waarschijnlijk een keer op maandag in Delft. Interesse? Zal een standaard portretshoot zijn in de studio, en ik moet met de visa even overleggen over de stijl, maar inbreng van het model is ook prima.
Laat maar wat weten als het je wat lijkt.
Je hebt wel een leuke look voor portretsquote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
[..]
1, 2, 3, 4, 5
Ze zijn wel allemaal geposeerd want spontaan op de foto is nooit een succes [ afbeelding ] Dan is dat denk ik mijn uitdaging, leuke spontane foto's voor in een lijstje!
Ik las dit toevallig, en even op je site gekeken..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Ultimato het volgende:
die foto's mogen dan geposeerd zijn volgens jou, toch heb je wel een leuke uitstraling en een mooi gezicht hoordaar kunnen echt wel mooie foto's van gemaakt worden. als je vooraan in dit topic kijkt (pagina 1) zie je welke fotografen in jouw regio werken. misschien kun je hun een bericht sturen
of als je ideeën hebt van wat je zou willen doen kun je dat hier ook roepen natuurlijk. dan reageert er vanzelf wel iemand die dat wil uitwerken
Ah, cool, ik zal je wel even mailen/PMmen/MSNnen voor het verdere circus. Heb je foto's even net gekeken, en heb wel wat ideeën voor de visagie, maar moet ook even kijken waar de visa zich happy bij voelt.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat lijkt mij tof! Mijn huid is heel egaal en op de meeste foto's heb ik geen make up op (buiten mascara) dus dat is voor haar ook wel makkelijk. En op maandag ben ik meestal vrij
Als een uurtje reizen geen probleem is,ik heb een verwarmde bedrijfshal(dus ook ruimte voor auto's of andere attributen) in Dongen (tussen Oosterhout en Tilburg) die ik op de zondagen ter beschikking heb als studio.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef P.F het volgende:
O en ik ben 1,75 en heb maatje 36 dus bikinishoot here I come! (grapje)
Ik heb niet zo heel veel ideeën eisen al zou ik ze wel aan mijn ouders willen/kunnen laten zien.. Sexy foto's bewaar ik wel voor een andere keerGewoon lief/leuk/mooi
En het hoeft niet per se een portret te zijn.. Een mooi landschap, mooie compositie is ook tof. Maar ik hou dan weer niet van die cliché meisje op strand foto's.. (Daar is het ook veel te koud voor)
Samenvatting: een toffe foto maar niet te cliché.
Ik ga even kijken in de lijst, maar aangezien ik zelf niet echt super veel ideeën heb is er misschien een fotograaf die denkt van: Hee ik wil oefenen op *vul maar wat in* P.F lijkt mij wel geschikt!
Leuke foto's maar niet helemaal de stijl die ik in mijn hoofd heb, ik heb ze het liefst zonder glamour en auto's etc. In ieder geval heel erg bedankt voor het aanbod!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:29 schreef HighwayStar het volgende:
[..]
Als een uurtje reizen geen probleem is,ik heb een verwarmde bedrijfshal(dus ook ruimte voor auto's of andere attributen) in Dongen (tussen Oosterhout en Tilburg) die ik op de zondagen ter beschikking heb als studio.
Bij interesse wil ik via pb wel wat van mijn ideeen sturen.
Grtz ArieV
weet je zeker dat je model zich op haar gemak voelde?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:29 schreef HighwayStar het volgende:
[..]
Als een uurtje reizen geen probleem is,ik heb een verwarmde bedrijfshal(dus ook ruimte voor auto's of andere attributen) in Dongen (tussen Oosterhout en Tilburg) die ik op de zondagen ter beschikking heb als studio.
Bij interesse wil ik via pb wel wat van mijn ideeen sturen.
Grtz ArieV
Hieronder wat links naar foto's die ik daar 2 weken geleden heb gemaakt.
http://img253.imageshack.(...)witch107v5817go8.jpg
http://img55.imageshack.us/img55/5536/76382861er6.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/451/107v5910jq9.jpg
http://img511.imageshack.us/img511/7595/107v5708reser3.jpg
http://img147.imageshack.us/img147/2039/107v5874bp5.jpg
Was haar eerste keer,maar ook haar idee,was ook meer bedoeld als proef voor een foto met tegenlicht.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je zeker dat je model zich op haar gemak voelde?
k vind bij http://img149.imageshack.us/img149/451/107v5910jq9.jpg niet echt dat haar blik prettig is
Ik ben super benieuwd naar je ideeënquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:10 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, cool, ik zal je wel even mailen/PMmen/MSNnen voor het verdere circus. Heb je foto's even net gekeken, en heb wel wat ideeën voor de visagie, maar moet ook even kijken waar de visa zich happy bij voelt.
Misschien een idee om er een showcase van te maken? Is wat meer de plek om feedback te bespreken over de seriequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:44 schreef HighwayStar het volgende:
[..]
Was haar eerste keer,maar ook haar idee,was ook meer bedoeld als proef voor een foto met tegenlicht.
Overigens was ze geheel gekleed bij deze shoot,alleen de bandjes van het topje naar beneden gedaan
Visa is geregeld, nu even wat stijlen/ideeën doornemen met haar, en heb je PM box ook volgespamd ondertussenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben super benieuwd naar je ideeën!! Pm is ontvangen
!
bijna alle mensen die hier modellen vandaan trekken laten wel wat foto's zijn, vaak met showcase, een aantal uitzonderingen daar gelatenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:33 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien een idee om er een showcase van te maken? Is wat meer de plek om feedback te bespreken over de serie. Op mijn input kan je rekenen
.
[..]
Visa is geregeld, nu even wat stijlen/ideeën doornemen met haar, en heb je PM box ook volgespamd ondertussen.
Of dat froegah nog wel eens gedaan hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
bijna alle mensen die hier modellen vandaan trekken laten wel wat foto's zijn, vaak met showcase, een aantal uitzonderingen daar gelaten
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:31 schreef freud het volgende:
[..]
Of dat froegah nog wel eens gedaan hebben
Mooi,laat het eerste model van Fok-Forum dan maar komenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
bijna alle mensen die hier modellen vandaan trekken laten wel wat foto's zijn, vaak met showcase, een aantal uitzonderingen daar gelaten
Ik geloof dat je hem niet goed begreep. Als jij in showcases laat zien wat je kan en wie je bent, is de kans dat iemand model wil staan groter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:28 schreef HighwayStar het volgende:
[..]
Mooi,laat het eerste model van Fok-Forum dan maar komen
en het is ook fijn als mensen dat vol blijven houden,quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:18 schreef freud het volgende:
[..]
Ik geloof dat je hem niet goed begreep. Als jij in showcases laat zien wat je kan en wie je bent, is de kans dat iemand model wil staan groter.
Voorquote:
Wat Erasmo zegt. Heb je ook ergens een foto van jezelf gehost, dan weet men een beetje hoe je er uit zietquote:
oftewel we zoeken nog wat mooie dames voor foto's en om voer te eten, maken, als dienblad te dienen voor de foto, etc..quote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef HMaster-II het volgende:
Kleine schop...
Zijn er nog meer meedoeners??we zoeken nog een sushi-dienblad
Welke dame wil zich vrijwillig stellen?
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:54 schreef freud het volgende:
[..]
Wat Erasmo zegt. Heb je ook ergens een foto van jezelf gehost, dan weet men een beetje hoe je er uit ziet.
we kijken uit naar de resultatenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:34 schreef P.F het volgende:
Vanmiddag foto's gemaakt met freud en het was echt heel erg leuk!
Hier staat alvast een foto! Portretfotografie #12quote:Op maandag 2 februari 2009 23:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
we kijken uit naar de resultaten
*fluit*quote:Op maandag 2 februari 2009 23:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Hier staat alvast een foto! Portretfotografie #12
maar er zijn er vast stukken meerquote:Op maandag 2 februari 2009 23:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Hier staat alvast een foto! Portretfotografie #12
Bij deze beloof ik dat als P.F. het goed vindt, ik een sjowkeesje maakquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
daar hopen we iig wel op.
mogen wel meer showcases zijn binnen fot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |