met de treinquote:Op zondag 15 juni 2008 01:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Of bij een ander station parkeren en met de trein naar Den Bosch.
Daar kun je leuke modellen tegenkomen, hoor!quote:
ja, geen zin om mee te gaan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:50 schreef B_BOY het volgende:
iemand nog op zoek naar een model?
zit dan in frankrijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, geen zin om mee te gaan?
[Meet - 27 juli] Modellenmeet Park Berg en Bos, Apeldoorn
vast wel, maar die kun je ook tegen komen in de filequote:Op zondag 15 juni 2008 02:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Daar kun je leuke modellen tegenkomen, hoor!
lijkt me wel leuk,quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:07 schreef Retro_Doll het volgende:
Wat een leuk topic! Ik denk niet dat ik echt geschikt ben voor op fotos te staan maar mischien ziet iemand wel iets in me. Ik zou ook wel op het lijstje willen staan regio limburg. Ik ga er wel na 4 juli anders uit zien dan krijg ik dreads yeeey! Maar dit is mischien wel leuker voor op de foto dan.
Flitsers doe ik niet aan. Maar een shoot buiten is prima te doen. Voor de verplaatsing is dan niet eens een auto nodigquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:07 schreef Retro_Doll het volgende:
Wat een leuk topic! Ik denk niet dat ik echt geschikt ben voor op fotos te staan maar mischien ziet iemand wel iets in me. Ik zou ook wel op het lijstje willen staan regio limburg. Ik ga er wel na 4 juli anders uit zien dan krijg ik dreads yeeey! Maar dit is mischien wel leuker voor op de foto dan.
Heb je nog steeds zin in die shoot met qless samen? Moet je ff een seintje gevenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:14 schreef Debsterr het volgende:
Hey, mijn homebase is tegenwoordig Noord-Brabant i.p.v. Zuid-Holland. Al kan ik overal komen, met m'n toettoet
.
Maar natuurlijk! Graag zelfs. Qless gister overigens ook gesproken op msn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:09 schreef freud het volgende:
[..]
Heb je nog steeds zin in die shoot met qless samen? Moet je ff een seintje geven.
ik ook, ik ook, alleen regio Utrecht!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:33 schreef Afzuigkap het volgende:
Het lijkt met erg tof om model te staan. Ik wil zou graag in de lijst willen van regio Rotterdam.
Top! Eerste stap is een datum prikken. Zal binnenkort ff een poging doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Graag zelfs. Qless gister overigens ook gesproken op msn.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil mezelf wel weer beschikbaar stellen als model. Graag een vrije situatie en beetje stadse shoot. Metro, park, bankjes, alleen zitten, boekje, dat soort dingen
Ik zal je eens msn'enquote:
ik ben een beetje van alle markten thuis.. toevallig pas naast een catwalk gestaan (zie signature voor foto's)quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:09 schreef Last.Request het volgende:
Zijn er ook mensen die aan modefotografie doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |