idem!quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:08 schreef Ynske het volgende:
ligt eraan waar t is
t bos trekt mij overigens ook meer dan het strand of de duinen
dat lijkt me nu ook eens leuk om te doenquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:05 schreef didotcicero het volgende:
Ik zou ook wel een keer iets willen doen in een grand cafe achtige sfeer (en nou maar hopen dat iemand snapt wat ik bedoel. Maar denk zwart-wit en chique, jaren dertig?).
Mijn doel is ook niet zo zeer om te laten zien dat het herfst is. Daarvoor is oktober sowieso beter geschikt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:10 schreef Xilantof het volgende:
Strand/duinen is wel lastig met dit weer. Als in: je ziet er niet snel aan af dat het herfst is.
Hoeft uiteraard niet uit te maken. Maar iets om bij foto-ideeën rekening mee te houden
Die meet ja. Ik heb me prima vermaakt, daar niet van, maar echt tevreden was ik niet met de resultaten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:52 schreef didotcicero het volgende:
Je bedoelt die meet in Valkenswaard, RonaldV? Heb ik toch heel aardige foto's kunnen schieten ondanks dat het miezerde (hoera en respect voor de stoere modellen)
In het gemiddelde bos kun je zonder problemen fotograferen, hoor.quote:Het grote nadeel is: Locatie, locatie, locatie.... waar vind je zoiets dat geschikt is en belangrijker... willen ze ons daar tolereren? Niemand knexxies ergens (passende locatie)?
True, maar als de zon schijnt lijkt het op het strand (ongeacht het seizoen) toch snel weer zomer...quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mijn doel is ook niet zo zeer om te laten zien dat het herfst is. Daarvoor is oktober sowieso beter geschikt.
Overigens kun je op het strand met een beetje wind ook moooie herfstige fotos maken, met branding en schuimkoppen.
Als we maar wat natuurlijk licht hebben. Door een venster mag ook. Evt. een afbraakpand?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:39 schreef didotcicero het volgende:
Klinkt als tijd voor iets nieuws, lekker knus binnen
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:05 schreef didotcicero het volgende:
Ik zou ook wel een keer iets willen doen in een grand cafe achtige sfeer (en nou maar hopen dat iemand snapt wat ik bedoel. Maar denk zwart-wit en chique, jaren dertig?).
Maar dan ben je meteen weer bezig met van die enge dingen als flitserts enzo. Maar ik ben hoe dan ook graag van de partij.
Er gaat er gewoon een bij het raam staan en dan maken we zo een hele ketenquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:48 schreef Xilantof het volgende:
Aan een reflectiescherm heb je nog weinig als er geen licht is om te reflecteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |