loop ook mee, maar sta nog niet in de OPquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:18 schreef Grumpey het volgende:
Maar er is blijkbaar alweer een hele groep verzameld voor deelname aan de zevenheuvelen als ik het zo hoor....tof![]()
Is nog steeds een oude openingspost die gebruikt wordt. Heb 'm al eens proberen aan te passen, maar daar is blijkbaar weinig animo voorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
loop ook mee, maar sta nog niet in de OP. Dan maar in deeltje 23
Zeg dat welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:18 schreef Grumpey het volgende:
veel te warm, met dit weer hardlopen, kom ik net achter
Het doel van dit schema is de 20 minuten aan het eind van dit blok.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:06 schreef rene90 het volgende:
En heb jij ook een einddoel? Zoals ik dan de dam tot dam loop heb.
Ik ga het wel redden denk ik ja. Daarna misschien uitbreiden, alleen ik ben een lastig persoon qua lichaam daar moet ik wel rekening mee houden. Dus ik moet me niet te veel overbelasten dan gaat het foutquote:Op zondag 8 juni 2008 14:17 schreef rene90 het volgende:
Oke, nou 20 minuten gaat je wel lukken hoor als je het schema vast houdt. Ik sta best versteld van mijn vooruitgang, van 3 minuten naar 60 (met 3 min pauze tussendoor)
Voor een relatieve korte loop, gewoon hetzelfde als een duurloopquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb me de afgelopen weken voorbereid op de Rijsserbergloop (5km), de plaatselijke loop in m'n woonplaats Rijssen. Ik ben geen topper, ken m'n plek en loop vooral voor het plezier (22.30 minuut bij een crossloop, Rijsserbergloop, erg geaccidenteerd parcours, vorig jaar bij 33 graden: 24.01).
Mag ik jullie lopers vragen hoe jullie je op zo'n relatief korte loop voorbereiden, op de dag zelf? Voor de wedstrijd nog een zoete versnapering ofzo? En 's ochtends een warming-up? Tips en ervaringen zijn welkom.
Ah, dank je. Laat ik dat maar eens proberen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor een relatieve korte loop, gewoon hetzelfde als een duurloop
warming up 30-45minuten voor de wedstrijd, 2,5 uur van te voren 2-4 boterhammen.. een uur van te voren 2 evergreens/liga en water.
Mijn ervaringen op de 5km is eigenlijk niet te hard starten, ook al loop je rond de 17/18 min. Voor als er ook een jeugd 5km is, moet je echt niet gek laten maken door 11-13 jarigen die sprintend weg gaan, die kom je vaak dan wel weer tegen bij het 2km punt (of nog wel eerder)
Ik heb wel het voordeel dat ik redelijk bekend bij de organisatie van de regionale hardloopwedstrijden.. dus 2 minuten voor de start schuif ik dan vooraan. Eens kijken in welk ik vak ik sta bij de zevenheuvelenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
kinderen
leuk hoor, kinderen die enthousiast sporten, zou je meer moeten zien
maar de eerste loop die ik deed, was de 5km bij de CPC in Den Haag, en werd echt belemmerd en gestoord door die kutkoters die door hun ouders werden meegesleept
ten eerste waren er te JONGE kinderen (die echt nog geen 12 waren!) en ten tweede ging het zo met ze:
Sprintje
in de weg dartelen
kriskras door mensen heen naar de ouders
Sprintje
in de weg dartelen
kriskras door mensen heen naar de ouders
etc.
en nu was dit mn eerste keer, bevestiging van mn conditieen had ik een nog betere tijd neer kunnen zetten zonder dat kroost
(had 30.50 gelopen)
echt.. serieus... kinderen en hardloopwedstrijden. Er moet meer op gelet worden
Thanks!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
ehm.. in september is er de Bridge to Bridge, in Arnhem
maar er is ook ene écht hardlooptopic. Dit is voor mensen met les-mp3tjes
het 'echte' topic is: Centraal topic voor Amateurhardlopers #22
In december is de Linschotenloop (Tussen Gouda en Utrecht ongeveer), is wel een leuke loop. Ik ben ook nog aan het kijken om voor november (7 heuvelen) nog een 10km oid te lopen, ben nu lekker aan het trainen de afgelopen wekenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Thanks!
Ik zoek dus een leuke wedstrijd, ongeveer 5km, voor in oktober/november, omgeving Noord-Holland/Utrecht/Gelderland. September komt helaas net iets te vroeg. Als iemand nog tips heeft, houd ik me aanbevolen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |