Oh, nice.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik er sowieso niet, Bon Jovi concert
Van Velzen ook nog dacht ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, nice.
Veronica DJ, voetbal kijken, pauze: veronica DJ, dan bon jovi.
Na een beetje brinta kan wel hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:16 schreef Kersje86 het volgende:
kan je na een brinta ontbijtje wel meteen weggaan? of ook 2 uur ertussen?
gister 5km in 23.40 mijn nek en schouders zijn zuur nuquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:23 schreef Blik het volgende:
sowieso altijd rekken en strekken, anders heb je gegarandeerd spierpijn
Is niet waar. Voor de beginners is dit misschien nodig. Maar ik heb niet gerekt voordat ik begon met Evy deel 1. De eerste minuut lopen is al een warming up op zich.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:23 schreef Blik het volgende:
sowieso altijd rekken en strekken, anders heb je gegarandeerd spierpijn
Voor de beginners is het minder hard nodig, maar als je richting de 20 a 30 minuten hardlopen gaat is het absoluut nodig om spierpijn tegen te gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is niet waar. Voor de beginners is dit misschien nodig. Maar ik heb niet gerekt voordat ik begon met Evy deel 1. De eerste minuut lopen is al een warming up op zich.
Ik ga voor les 11 vanavond. Ben benieuwd hoe het me vergaat, gisteren ook al gelopenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:00 schreef eer-ik het volgende:
Dalijk les 9 doen
Goed op weg zo lijkt me.
Ik ben ook weer terug, ging helemaal top!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:58 schreef eer-ik het volgende:
Zo, les 9 gelopen
Ging lekker, hoogste snelheid de kilometer gehaald ook nu voor mijn doen
4'22 op de top, da's 14.22 km/uur
Goed bezig jongequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben ook weer terug, ging helemaal top!
Eerste helft ging top! Daarna voelde ik dat ik gisteren ook gelopen heb, dus tandje rustiger aan gedaan. Desalniettemin lekkere avond
Die gaan we pwnenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed bezig jonge
We zijn goed op weg, I can tell you that
Rondje meer, here we come!!
op vrijdag en zondag ren ik 's ochtends...lekker begin van de dag, vind ik zelf...geeft ook energie voor de rest van de dag...quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:15 schreef Kersje86 het volgende:
zo een morning run maken, eens zien of me dat bevalt xD
dat mag nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga voor les 11 vanavond. Ben benieuwd hoe het me vergaat, gisteren ook al gelopen
echt kwaad kan het niet...maar je lichaam rust gunnen om te herstellen en te versterken tussendoor, is net zo belangrijk om beter te worden als het lopen zelf...quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:11 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat mag niet
Ik heb het trouwens ook wel eens gedaan, 2 dagen achter elkaar.. kan dat nou veel kwaad?
Met die eerste lessen van Evy maakt het niet zoveel uit, maar als de lessen langer en zwaarder worden is het niet aan te raden om 2 dagen achter elkaar te lopen. Kans op blessures worden dan flink vergrootquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:11 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat mag niet
Ik heb het trouwens ook wel eens gedaan, 2 dagen achter elkaar.. kan dat nou veel kwaad?
Ik zal het ook niet snel meer doen. Maar anders kwam mijn planning in de warquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Met die eerste lessen van Evy maakt het niet zoveel uit, maar als de lessen langer en zwaarder worden is het niet aan te raden om 2 dagen achter elkaar te lopen. Kans op blessures worden dan flink vergroot
zit er geen software bij?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik snap m'n steentje niet
Computer herkent hem niet echt
hmmm, misschien nog langzamer lopen, het gevoel hebben dat je snelwandelt?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:49 schreef Kersje86 het volgende:
Net Evy deel 1 les 1 gedaan... heb alleen de laatste 30 sec van de 3 min lopen niet kunnen volhouden -_- pftt kwas bekaf
je zou hier even kunnen kijken:quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Uhm, nee. Kan ik wel downloaden
dat kan komen omdat je apple een ander schijfformatie kent dan je windows pc.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil hem op m'n apple doen, dan herkent hij hem wel als usb stick en kwam er ook geluid uit
Nu komt er geen geluid meer uit en herkent m'n pc hem ook niet echt..
Ja, nu ontstaat er een nucleaire reactie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dus nu heb ik het verneukt
Goeie reactiequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:11 schreef Adelante het volgende:
run, forest, run!!!!!!!
Ik vind het prima.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:11 schreef Grumpey het volgende:
Even vraagje, maar waarom voegen we niet even beide topics samen ofzo, ik bedoel, hier zit veel meer gezelligheid en wat jullie melden is ook voor ons boeiend en hopelijk misschien zelfs wel andersom ook
Anders moet ik me vanaf nu twee topics in de gaten gaan houden
Wat heb je gedaan tussen het herkennen en niets meer doen? Je zou gewoon bestanden erheen moeten kunnen kopiëren zonder extra software.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil hem op m'n apple doen, dan herkent hij hem wel als usb stick en kwam er ook geluid uit
Nu komt er geen geluid meer uit en herkent m'n pc hem ook niet echt..
Niet waar!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:31 schreef Houniet het volgende:
Ah hier zijn jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |