Oh, nice.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik er sowieso niet, Bon Jovi concert
Van Velzen ook nog dacht ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, nice.
Veronica DJ, voetbal kijken, pauze: veronica DJ, dan bon jovi.
Na een beetje brinta kan wel hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:16 schreef Kersje86 het volgende:
kan je na een brinta ontbijtje wel meteen weggaan? of ook 2 uur ertussen?
gister 5km in 23.40 mijn nek en schouders zijn zuur nuquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:23 schreef Blik het volgende:
sowieso altijd rekken en strekken, anders heb je gegarandeerd spierpijn
Is niet waar. Voor de beginners is dit misschien nodig. Maar ik heb niet gerekt voordat ik begon met Evy deel 1. De eerste minuut lopen is al een warming up op zich.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:23 schreef Blik het volgende:
sowieso altijd rekken en strekken, anders heb je gegarandeerd spierpijn
Voor de beginners is het minder hard nodig, maar als je richting de 20 a 30 minuten hardlopen gaat is het absoluut nodig om spierpijn tegen te gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is niet waar. Voor de beginners is dit misschien nodig. Maar ik heb niet gerekt voordat ik begon met Evy deel 1. De eerste minuut lopen is al een warming up op zich.
Ik ga voor les 11 vanavond. Ben benieuwd hoe het me vergaat, gisteren ook al gelopenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:00 schreef eer-ik het volgende:
Dalijk les 9 doen
Goed op weg zo lijkt me.
Ik ben ook weer terug, ging helemaal top!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:58 schreef eer-ik het volgende:
Zo, les 9 gelopen
Ging lekker, hoogste snelheid de kilometer gehaald ook nu voor mijn doen
4'22 op de top, da's 14.22 km/uur
Goed bezig jongequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben ook weer terug, ging helemaal top!
Eerste helft ging top! Daarna voelde ik dat ik gisteren ook gelopen heb, dus tandje rustiger aan gedaan. Desalniettemin lekkere avond
Die gaan we pwnenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed bezig jonge
We zijn goed op weg, I can tell you that
Rondje meer, here we come!!
op vrijdag en zondag ren ik 's ochtends...lekker begin van de dag, vind ik zelf...geeft ook energie voor de rest van de dag...quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:15 schreef Kersje86 het volgende:
zo een morning run maken, eens zien of me dat bevalt xD
dat mag nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga voor les 11 vanavond. Ben benieuwd hoe het me vergaat, gisteren ook al gelopen
echt kwaad kan het niet...maar je lichaam rust gunnen om te herstellen en te versterken tussendoor, is net zo belangrijk om beter te worden als het lopen zelf...quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:11 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat mag niet
Ik heb het trouwens ook wel eens gedaan, 2 dagen achter elkaar.. kan dat nou veel kwaad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |