Het realisme leidt in dit geval af van datgene waar het echt om gaat. Overigens met deze final waar zijn de mensen die een paar topics terug die niet om konden gaan met de scifi elementen in Lost. Die moeten onderhand een hekel beginnen te krijgen aan deze serie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:18 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik heb er allemaal geen problemen mee, ik vind het een stuk realistischer lijken. Alsof je je tieten moet gaan beschermen op een eiland en met een buttoned-up shirt moet gaan lopen met de tergelijke hitte op het eiland.
Het is denk ik een kwalijk gevolg van de tijdslot-verandering. Doordat ze nu later op de avond zitten kunnen ze met meer dingen wegkomen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:07 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Het realisme leidt in dit geval af van datgene waar het echt om gaat. ...
Haha viel mij ook op ja, was niet al te best. Maar stoorde niet eens zó erg eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:07 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Betreft de final hij was goed ... alleen de cgi had soms beter gekunt.
Het viel idd mee, wel erger gezien dit seizoen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:27 schreef Shrien het volgende:
[..]
Haha viel mij ook op ja, was niet al te best. Maar stoorde niet eens zó erg eigenlijk.
Nu je het zegt daar kan het wel eens mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is denk ik een kwalijk gevolg van de tijdslot-verandering. Doordat ze nu later op de avond zitten kunnen ze met meer dingen wegkomen.
Ach, op zich heb ik er geen probleem mee, alleen niet gedurende Lost.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die producers Lilly (Kate) in seizoen 1 om een naaktscène gevraagd hebben (die ze geweigerd heeft), dus we weten wat voor soort volk daar aan het roer staat bij Lost
Een DVD-rip is ook geen DVD(-kwaliteit), boehoequote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef FlashingLights het volgende:
HDTV my ass ... dat was dus echt geen HDTV.
Zag jij ergens een CTV HD logo ... nee, wat ik zag was CTV.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een DVD-rip is ook geen DVD(-kwaliteit), boehoe. HDTV-rip is niet hetzelfde als HDTV..
Ik heb zo vaak series in HD-formaat (ja, echte 720p) gekeken zonder HD-logo.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:07 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Zag jij ergens een CTV HD logo ... nee, wat ik zag was CTV.
Ik heb het niet over de 720p.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak series in HD-formaat (ja, echte 720p) gekeken zonder HD-logo.
hehe, dat vraag ik me ook al een tijdje af, wat een lelijke negerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:45 schreef Shrien het volgende:
[..]
[offtopic]wie is die verschrikkelijk enge neger in je avatar ?[/offtopic]
Dat snapte ik ook nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:49 schreef Symer het volgende:
Ook leuk dat iedereen in paniek in de heli springt om van het -bijna ontploffende- schip af te komen en dat die gasten in de achtergrond gewoon het dek aan het zwabberen zijn
Is het ook niet echt, vind ik. Sowieso spelen ze zich niet allemaal rondom hetzelfde tijdstip af. Kate en Jack hebben bijvoorbeeld nog samen gewoond, en drie jaar na dato gaat Jack dus terug naar het eiland. Tussend ie flashforwards zal wel even gezeten hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:44 schreef dapluiz het volgende:
Ik lees trouwens nu dat de flash forwards blijkbaar 3 jaar later afspelen (onze "nu" dus eigenlijk)
Maar heb ik nou zo slecht opgelet of is dat niet helemaal duidelijk naar voren gekomen ?
In Amerika boeit het niet of je een gun hebt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:37 schreef MIster911 het volgende:
Kate
Leuk als ze een huiszoeking krijgt met een pistool in de klerenkast.
Nee is niet erg, daar vinden ze m toch nooit.![]()
Aflevering was verder wel geil net als Kate.
Je ziet toch dat Aaron een jaar of drie is?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:44 schreef dapluiz het volgende:
Ik lees trouwens nu dat de flash forwards blijkbaar 3 jaar later afspelen (onze "nu" dus eigenlijk)
Maar heb ik nou zo slecht opgelet of is dat niet helemaal duidelijk naar voren gekomen ?
Dat moest gewoon gebeuren.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:02 schreef pfaf het volgende:
Goh wat gaaf! Penny en Desmond weer gelukkig.
Die 2 uur leken wel 80 minuten, zo snel ging het voorbijquote:Op zaterdag 31 mei 2008 08:17 schreef Breach het volgende:
Un- fucking believable... Wat een afleveringen zeg. Die dikke 2 uur waren binnen no time voorbij. Ook al sci-fi niet echt mijn ding, hier komt het zooo goed tot zijn rechtIk zou zelf wel zn ding willen hebben om me naar eind januari te verplaatsen
Lijkt me niet hequote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:47 schreef Bartolomew het volgende:
Ik kwam net dit filmpje tegen op youtube, en rond de minuut zie je een scene met volgens mij hetzelfde effect wat gebeurd in de finale als het eiland word "verplaatst". Volgens mij vertrekken Michael en Walt daarna met het bootje. Is het eiland toen ook verplaatst misschien, maar door wie?
Charlotte vond toen bij een opgraving in Tunesië een skelet van een ijsbeer met een Dharma halsband.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ergens een heel stuk terug in seizoen 4 zagen we die antropoloog Charlotte (in een flashback) een opgraving verrichten ergens midden in een woestijn.
Wat ze toen precies opgroef weet ik niet meer, maar ik herinner met wel dat het met Dharma (en dus het eiland?) te maken had. Ze groef iig iets op met een Dharma logo erop.
Is het inmiddels al duidelijk waar zij naar op zoek was precies? En waarom ze sporen van Dharma en wellicht ook van het eiland midden in een woestijn tegenkwam?
Verder een erg toffe finale! Alleen Walt was ff schrikken.
Die stukjes van Jin waren flashbacks.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:13 schreef Hennnn het volgende:
Jin kan toch niet dood zijn? gezien aflevering 7 van dit seizoen? Daar zijn meerdere flashforwards met Jin in de bewoonde wereld? Am i missing something?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:13 schreef Hennnn het volgende:
Jin kan toch niet dood zijn? gezien aflevering 7 van dit seizoen? Daar zijn meerdere flashforwards met Jin in de bewoonde wereld? Am i missing something?
Uglyman, reggae DJ. Kan geen volledige foto vindenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:45 schreef Shrien het volgende:
[..]
[offtopic]wie is die verschrikkelijk enge neger in je avatar ?[/offtopic]
Aangezien Ben na het draaien van dat rad ook in Tunesië terecht kwam lijkt het me dat die ijsbeer ook een ritje met dat ding heeft gemaakt. Waarom Tunesië dan? Ik denk dat het de antipode van het eiland is, het is iig 1 van de Vile Vortices (net als Bermuda en het eiland is er ook 1 van gok ik).quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is het inmiddels al duidelijk waar zij naar op zoek was precies? En waarom ze sporen van Dharma en wellicht ook van het eiland midden in een woestijn tegenkwam?
Yeah, you're definitely missing something.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:13 schreef Hennnn het volgende:
1 van de 12 plekken op aarde waar mysterieuze dingen gebeuren.quote:
Als het volgende seizoen over de 06 gaat die proberen terug te komen (neem ik aan), dan is Locke in de huidige tijdlijn dus dood?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Locke zal toch wel gewoon naar de bewoonde wereld kunnen reizen zoals die Alpert ed ook kunnen.
En dat de ff zich 3 jaar later afspeelden was wat mij betreft redelijk duidelijk. (jack met baard en uit met Kate, Hurley die al tijden doden zag etc.)
Dit meen je nietquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:13 schreef Hennnn het volgende:
Ik vrees het wel. En dan via flashbacks kom je te weten wat er allemaal is gebeurd, inclusief Locke hopelijkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Als het volgende seizoen over de 06 gaat die proberen terug te komen (neem ik aan), dan is Locke in de huidige tijdlijn dus dood?Dat ie dus alleen nog maar in flashbacks naar het eiland langskomt?
Zou ik wel klote vinden.
Haha, was een flashback. Jin zegt nog dat ie pas 2 maanden verloofd is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:13 schreef Hennnn het volgende:
Je snapt het ook niet, het kind van Sun heeft een timetravel ability en wil niet in 2008 geboren worden, dus gaat zij terug.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:16 schreef Jivis het volgende:
Huh maar hij koopt toch een knuffel voor Sun dan ofzo?????????
Zeg, zit die jongen niet te stangen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je snapt het ook niet, het kind van Sun heeft een timetravel ability en wil niet in 2008 geboren worden, dus gaat zij terug.
Zo dom he die Lost kijkers.
Jin was een flashback, Sun een flash forward. Zo gemonteerd dat je er tegen 't einde van de episode pas achterkwam. De knuffel was voor een zakenrelatie geloof ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:16 schreef Jivis het volgende:
Die Panda was voor die chinese zakenrelatie van Sun's pa, waar Jin dus nog voor werkte. Waardoor je had kunnen weten dat het een flashBACK wasquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:16 schreef Jivis het volgende:
Pffff.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:13 schreef Hennnn het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jin was een flashback, Sun een flash forward. Zo gemonteerd dat je er tegen 't einde van de episode pas achterkwam. De knuffel was voor een zakenrelatie geloof ik.
Weet Jivis heus wel hoor. Het aantal vraagtekens in zijn vraag duidt op sarcasme, knulletjes.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Die Panda was voor die chinese zakenrelatie van Sun's pa, waar Jin dus nog voor werkte. Waardoor je had kunnen weten dat het een flashBACK was
Gezamelijke vijand (Ben).quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iedereen gaat trouwens voorbij aan het feit dat Sun Charles Widmore wil helpen, waarom zou dat zijn? Kan er zo gauw niet echt een theorie voor bedenken...
Dat zou betekenen dat ze te horen heeft gekregen wat Ben heeft gedaan en dat kan ze dan alleen weten via John Locke/Jeremy Bentham...quote:
Locke is bij zowel Walt als Jack langs geweest, dus waarom niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze te horen heeft gekregen wat Ben heeft gedaan en dat kan ze dan alleen weten via John Locke/Jeremy Bentham...
Het zou kunnen. Maar dan nog, Widmore is degene die de boot + C4 daar heeft neergelegd, beetje krom om hem dan maar meteen te gaan helpen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Locke is bij zowel Walt als Jack langs geweest, dus waarom niet.
Gezien het verleden van Kate wel lijkt mequote:Op zaterdag 31 mei 2008 08:12 schreef FoXje het volgende:
[..]
In Amerika boeit het niet of je een gun hebt.
Ik zat ook te wachten tot die er ging uitspringenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:59 schreef Han-Pekel het volgende:
heerlijke finale..had zelf het gevoel dat het juist een uur of 3 duurde![]()
dat stukje in de heli, dat Lapidus zei dat ze te zwaar waren, daarna die shot van Hurley haha zalig
Weet je zeker dat Whitmore niet met 2 o's is?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:28 schreef MikeyMo het volgende:
mensen, wat een spelling; het is mr. eko en charles withmore...
Briljant. Het eiland is dus al eens eerder verplaatst, doordat ze die ijsbeer daarin gepropt hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Aangezien Ben na het draaien van dat rad ook in Tunesië terecht kwam lijkt het me dat die ijsbeer ook een ritje met dat ding heeft gemaakt. Waarom Tunesië dan? Ik denk dat het de antipode van het eiland is, het is iig 1 van de Vile Vortices (net als Bermuda en het eiland is er ook 1 van gok ik).
Het is Charles Widmore. Als je iemand verbetert, doe het dan goedquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:28 schreef MikeyMo het volgende:
mensen, wat een spelling; het is mr. eko en charles withmore...
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:42 schreef Re het volgende:
wat bedoelde Jack met: Sun blames me... is dat een referentie naar de 2de hoofdschuldige aan Jin's dood?
En eerst LOST kijken en daarna Ugly Betty is ook grappig
Zouden ze die ijsbeer met een touwtje aan dat rad hebben vastgebonden of zou die een begeleider gehad hebben? Charlotte misschien? Misschien heeft ze iets gedaan waardoor ze toch terug kon naar het eiland maar daarbij wel haar geheugen verloor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Briljant. Het eiland is dus al eens eerder verplaatst, doordat ze die ijsbeer daarin gepropt hebben.
Maar op die video werd toch gezegd dat er geen 'organic material' in kon?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:49 schreef wTs het volgende:
Over die ijsberenkwestie:
Ben deed nu toch bewust metalen objecten in dat teleportatie/tijdreisgeval? Dat was zodat de boel daar wat explodeerde en hij via die tunnel het eiland kon verplaatsen.. Het lijkt me dat ze die ijsbeer gewoon in dat ding zelf deden en teleporteerden. Hierbij hoefde m.i. het eiland niet verplaatst te worden..
Je bent het konijntje al weer vergeten?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar op die video werd toch gezegd dat er geen 'organic material' in kon?
Zou er verder geen verband zijn tussen de ijskou in die achterkamer en de ijsbeer?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:49 schreef wTs het volgende:
Over die ijsberenkwestie:
Ben deed nu toch bewust metalen objecten in dat teleportatie/tijdreisgeval? Dat was zodat de boel daar wat explodeerde en hij via die tunnel het eiland kon verplaatsen.. Het lijkt me dat ze die ijsbeer gewoon in dat ding zelf deden en teleporteerden. Hierbij hoefde m.i. het eiland niet verplaatst te worden..
Oh ja, dat konijntje. Maar wat zeiden ze dan over organic material?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:54 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Je bent het konijntje al weer vergeten?
Ze zeiden INorganic material..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh ja, dat konijntje. Maar wat zeiden ze dan over organic material?
Het verband is dat het eiland ergens in een koud klimaat ligt ... vandaar als je diep genoeg in de grond gaat je een bevroren grond tegenkomt, vandaar dat die russen een paar seizoenen terug in de sneeuw zaten, en vandaar dat men eerst 3000 miles moest varen voordat men bij een eilandje met tropisch klimaar kwam.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Zou er verder geen verband zijn tussen de ijskou in die achterkamer en de ijsbeer?
800quote:
Het eiland lag idd 3000 mijl van Sumba, wat wel redelijk klopt met het feit dat het eiland in de buurt van Fiji lag zoals de piloot zei in 1x01. Dat betekent dat het eiland niet naast Antarctica ligt lijkt me.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:02 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Het verband is dat het eiland ergens in een koud klimaat ligt ... vandaar als je diep genoeg in de grond gaat je een bevroren grond tegenkomt, vandaar dat die russen een paar seizoenen terug in de sneeuw zaten, en vandaar dat men eerst 3000 miles moest varen voordat men bij een eilandje met tropisch klimaar kwam.
De schrijvers zijn racisten daarom althans dat zou het antwoord zijn van Harold Perrineau.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vind het wel raar dat we eigenlijk niks meer over Walt horen. Hij had toch speciale gaves, waar the Others ook geïnteresseerd in waren?
Hij is ook wel een beetje genaaid. Hele seizoen al in de credits staan en dan na een handjevol afleveringen opgeblazen wordenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:59 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
De schrijvers zijn racisten daarom althans dat zou het antwoord zijn van Harold Perrineau.
http://www.tvguide.com/news/lost-harold-perrineau/080530-03
Hoewel ik geen expert ben in miles ... maar volgens mijn kon je de rand van de zuidpool nog wel raken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Het eiland lag idd 3000 mijl van Sumba, wat wel redelijk klopt met het feit dat het eiland in de buurt van Fiji lag zoals de piloot zei in 1x01. Dat betekent dat het eiland niet naast Antarctica ligt lijkt me.
Ach, een standaard scifi truukje het eiland is in staat om zijn directe omgeving te beinvloeden. De ultieme mind fuck jij denkt 4 seizoenen ze zitten op een tropisch eiland wat blijkt dat tropische eiland is omgeven door land met een koud klimaat.quote:En die Russen zitten op het eiland? Waarom hadden ze daar sneeuw en op het eiland niet? Het zag er toch altijd redelijk tropisch uit daar, permafrost lijkt me dan vreemd.
Ik zou denken die ijsbeer is een dier uit de omgeving die ze nodig hadden om te testen. Ben doet ook die jas aan niet omdat de timeshift koud is, nee die grot met dat wiel daarom doet hij een jas aan. Bang om een koutje te vatten.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:58 schreef Symer het volgende:
Wat ik dan denk:
Die kou is een gevolg van de 'negatively charged exotic matter'. De ijsbeer was nodig als proefdier, andere dieren zouden niet zo makkelijk met de kou overweg kunnen. Dharma heeft later die kamer er naast gebouwd om het effect te kunnen controleren en besturen.
Typisch, meteen weer de ras-kaart spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij is ook wel een beetje genaaid. Hele seizoen al in de credits staan en dan na een handjevol afleveringen opgeblazen worden
Maar om het dan meteen op racisme te gooien
Dat is correct. Maar als je richting het oosten 3000 mijl gaat zit je rond Fiji. Wat redelijk overeenkomt met wat we al wisten en mij daardoor logischer in de oren klinkt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:04 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Hoewel ik geen expert ben in miles ... maar volgens mijn kon je de rand van de zuidpool nog wel raken.
Zouden de mensen op het schip dat niet in de gaten hebben gehad? En hoe zou 815 daar gekomen zijn?quote:Ach, een standaard scifi truukje het eiland is in staat om zijn directe omgeving te beinvloeden. De ultieme mind fuck jij denkt 4 seizoenen ze zitten op een tropisch eiland wat blijkt dat tropische eiland is omgeven door land met een koud klimaat.
@schip: We weten niet wat onderweg allemaal gebeurt is ... dus daar kun je geen uitspraak over doen. We weten bijvoorbeeld ook nog steeds niet waarom een bijl in de zijkant van het schip steekt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Zouden de mensen op het schip dat niet in de gaten hebben gehad? En hoe zou 815 daar gekomen zijn?
De echte. Ze vlogen van Australië naar de VS en crashten onderweg naar Fiji. Vrij weinig arctische klimaten kom je dan tegen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:12 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
@schip: We weten niet wat onderweg allemaal gebeurt is ... dus daar kun je geen uitspraak over doen. We weten bijvoorbeeld ook nog steeds niet waarom een bijl in de zijkant van het schip steekt.
@vliegtuig: welke bedoel je de "echte" of de "neppe"?
Omdat Christian zei dat hij kon gaan, hij was niet meer nodig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op Lostpedia gaan ze er vanuit dat Michael dood is, waarom kan ie nu opeens wel dood?
Tenzij je serieus van koers afwijkt ...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:17 schreef Symer het volgende:
[..]
De echte. Ze vlogen van Australië naar de VS en crashten onderweg naar Fiji. Vrij weinig arctische klimaten kom je dan tegen.
De special heading zorgt er misschien voor dat ... maar goed kan ik me verklaring van micheal niet zo goed meer herinneren.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:17 schreef Symer het volgende:
Michael en Walt vertrokken zelfs zonder jas!
Omdat het eiland dat toelaat nu. Shepard verschijnt ook aan hem en zegt: "You can go now, Michael." Dat zou dus kunnen beteken, dat Michael nu dood mag gaan. Het zou ook simpel kunnen beteken, dat Michael weg kan gaan uit de kamer, omdat Shepard alles onder controle heeft.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op Lostpedia gaan ze er vanuit dat Michael dood is, waarom kan ie nu opeens wel dood?
Ik meen me te herinneren dat ze 6 uur op reis waren, pech kregen en vervolgens 2 uur lang terugvlogen. Dan moeten ze die laatste 2 uur behoorlijk snel gevlogen hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:23 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Tenzij je serieus van koers afwijkt ...
Michael had een paar dagen gevaren. Tenzij die koers hem ineens een paar duizend mijl verder helpt (wat niet gebeurde bij de helikopter ed) moeten hij en Walt toch vrij onderkoeld aangekomen zijn op dat andere eiland. Dat zou zeker wel opgevallen zijn.quote:De special heading zorgt er misschien voor dat ... maar goed kan ik me verklaring van micheal niet zo goed meer herinneren.
De heading als een doorgang ... zou kunnen waarom niet?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Tenzij die koers hem ineens een paar duizend mijl verder helpt (wat niet gebeurde bij de helikopter ed) moeten hij en Walt toch vrij onderkoeld aangekomen zijn op dat andere eiland. Dat zou zeker wel opgevallen zijn.
Dat zou dan nog niet verklaren waarom de omgeving niet in een koud klimaat veranderde toen het eiland verdween (dat zouden de 06 + Des en Frank wel gemerkt hebben). Bovendien hebben zij de koers niet gevolgd voor zover we weten, dus zijn ze ook niet naar een tropische zone geteleporteerd.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:38 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
De heading als een doorgang ... zou kunnen waarom niet?
Wie zegt dat het eiland verdwenen is ... in SGA komt het ook vaak voor dat men atlantis laat "verdwijnen".quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zou dan nog niet verklaren waarom de omgeving niet in een koud klimaat veranderde toen het eiland verdween (dat zouden de 06 + Des en Frank wel gemerkt hebben).
Dat zou inderdaad een vereiste zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Bovendien hebben zij de koers niet gevolgd voor zover we weten, dus zijn ze ook niet naar een tropische zone geteleporteerd.
Maar ze hadden geen kompas. Dat ze zonder bijwerkingen weggekomen zijn moet dan betekenen dat de invloed van het eiland verdwenen is. Als het eiland zelf ook is verdwenen zou dat daarmee verklaard zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:55 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Wie zegt dat het eiland verdwenen is ... in SGA komt het ook vaak voor dat men atlantis laat "verdwijnen".
[..]
Dat zou inderdaad een vereiste zijn.
Hurley is insane manquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar ze hadden geen kompas. Dat ze zonder bijwerkingen weggekomen
Zucht...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:16 schreef JohnLennon het volgende:
8 maand? Begint het niet in september weer dan??
Mja, "tijd" is niet echt meer een factor dacht ikquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:16 schreef JohnLennon het volgende:
8 maand? Begint het niet in september weer dan??
Ik vind het nog niet eens zo gek bedacht. We weten van Hydra Island waar een Skinner's box stond dat ijsberen getraind werden om op knoppen te drukken voor fishbiscuits. Misschien was die kooi juist gebouwd om ze te leren het rad te draaien.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:19 schreef FlashingLights het volgende:
Vindt mijn idee altijd nog beter dan dit:
"was experimenting with polar bears and sharks at the very least. Polar bears are widely known to be the most vicious, as well as the most intelligent bear in the species.
My theory is that these polar bears were being trained to turn the donkey wheel if needed, and explains how that polar bear ended up in a desert in Tunisia, the same place Ben ended up when he turned the wheel."
![]()
Wat is er raar aan dat idee? De ruimte waar de donkey wheel stond was erg koud. Machines zouden kunnen vastlopen en echt niet dat daar een mens heengaat om te helpen draaien want dan ben je weg voor je het weet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:19 schreef FlashingLights het volgende:
Vindt mijn idee altijd nog beter dan dit:
"was experimenting with polar bears and sharks at the very least. Polar bears are widely known to be the most vicious, as well as the most intelligent bear in the species.
My theory is that these polar bears were being trained to turn the donkey wheel if needed, and explains how that polar bear ended up in a desert in Tunisia, the same place Ben ended up when he turned the wheel."
![]()
Dan schuiven we het eiland toch naar de Noordpool? Dat maakt weinig verschil dan denk ik. Bovendien hebben we ooit de Grote Beer in de lucht gezien, wat suggereert dat het eiland zich op het noordelijk halfrond bevindt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:27 schreef FlashingLights het volgende:
Er is alleen een probleem een ijsbeer komt niet voor op de zuidpool.
Komop man een ijsbeer die getraint is om een wiel te draaien ... dat zou zo lame zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:30 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan dat idee? De ruimte waar de donkey wheel stond was erg koud. Machines zouden kunnen vastlopen en echt niet dat daar een mens heengaat om te helpen draaien want dan ben je weg voor je het weet.
Dat ligt er aan ligt het dan nog binnen 3000 miles ... ik ben niet zo goed in geografie in combinatie met afstanden en dat ook nog eens in miles.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Dan schuiven we het eiland toch naar de Noordpool?
De Noordpool ligt wel iets meer dan 3000 mijl bij Australië vandaan idd. Maar als we toch aan het teleporteren zijn van Fiji naar de Zuidpool, maken die mijlen ook niet veel meer uit. De 06 + Des en Frank kunnnen dan naar een plek geteleporteerd zijn dat 3000 mijl bij Sumba vandaan ligt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:33 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Dat ligt er aan ligt het dan nog binnen 3000 miles ... ik ben niet zo goed in geografie in combinatie met afstanden en dat ook nog eens in miles.
Het is geen theorie ik zuig het ter plekke uit mijn duim waar gelukkig Symer daar is om te wijzen op de fouten. Maar ik blijf denken dat het eiland daar is waar deze personen ook waren http://www.lostpedia.com/wiki/Listening_Station , een koud gebied los van waar dit gebied ook is.quote:
Hier neig ik ook naar. Zie plaatje.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:44 schreef DaFrenk het volgende:
En waarom die twee ventjes op de noordpool (?) zaten, dat is ook een goede vraag. Misschien is een van de polen wel een goede plek om signalen op te vangen die met magnetisme te maken hebben, immers daar komt het magnetisch veld van de aarde samen?
Ik zat ook net op Lostpedia te kijken en daar staat deze theorie ook beschreven. De lijst met referenties in de serie aan arctische dingen is wel indrukwekkend en de opmerking over de onderzeeër die nodig is omdat ze onder ijsschotsen doormoeten is ook wel goed gevonden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:49 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Het is geen theorie ik zuig het ter plekke uit mijn duim waar gelukkig Symer daar is om te wijzen op de fouten. Maar ik blijf denken dat het eiland daar is waar deze personen ook waren http://www.lostpedia.com/wiki/Listening_Station , een koud gebied los van waar dit gebied ook is.
Dat is zo'n onwerkelijk idee ... het doel van de aanwezigheid van de ijsbeer is duidelijk. Het is mijn volgens meer de vraag waar komen de ijsberen vandaan. Het doel van de ijsbeeer is om testobject te zijn. Eerste teste men met konijnen, toen dacht men kunnen we dit met mensen ook doen? Je kan vervolgens een mens gebruiken als testobject of iets dat iets groter is dan de mens. Een olifant, een tijger, etc. valt af blijft over een beer. We proppen een beer in dat ding met de witte deuren we spinnen het ding op en voila een beer in de woestijn ergens in afrika. Vervolgens als het met een ijsbeer lukt dan zullen we het eens proberen met een mens, wel die komen ook in afrika terecht. Maar een beer die een wiel draait ... dat zou zo lame zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
Zelf denk ik ook dat de ijsbeer werd gebruikt om het eiland te verplaatsen
Ik denk dat niemand hem onder ogen durfde te komen nu ze weten dat z'n pa dood is. Hurley had er ook zichtbaar moeite mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:50 schreef tass het volgende:
En raar dat er niemand van de 6 naar Walt is gegaan, al was het alleen maar om te vragen wat er met hem was gebeurd in de tijd dat ie ontvoerd was???
Die ruimte met dat rad? Was wel groot genoeg dacht ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:52 schreef DaFrenk het volgende:
Volgens mij was die ruimte ook te klein voor een ijsbeer?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:52 schreef DaFrenk het volgende:
Volgens mij was die ruimte ook te klein voor een ijsbeer?
Alleen het trapje zal wel lastig geweest zijn voor de ijsbeer.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Die ruimte met dat rad? Was wel groot genoeg dacht ik.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:07 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Alleen het trapje zal wel lastig geweest zijn voor de ijsbeer.
Wel ik blijf erbij dat dit gewoon niet de simpelste eenvoudigste verklaring is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:10 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
Ik veronderstel dat die ladder, kruipgang, Vault, Orchid en tuinhuisje er later omheen zijn gebouwd door Dharma. Dus ná de experimenten met de ijsbe(e)r(en).
Hm, ik denk dat de ijsberen eerder met Dharma zijn meegekomen? De natives zullen die experimenten wel niet gedaan hebben? Des te meer omdat die ijsbeer een Dharma halsband om had. Die natives weten wel wat dat rad doet en vereren het in zekere zin, getuige de hiërogliefen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:10 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
Ik veronderstel dat die ladder, kruipgang, Vault, Orchid en tuinhuisje er later omheen zijn gebouwd door Dharma. Dus ná de experimenten met de ijsbe(e)r(en).
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:01 schreef Symer het volgende:
En waarom denk je dat Charlotte dan niets meer van het eiland weet?
Wat is er eigenlijk met Fareday? Hij zat toch op een rubberen bootje?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:16 schreef RobertVH het volgende:
Misschien is die 'Vault' ook wel een logische verklaring voor het tijdsverschil tussen het eiland en de wereld eromheen, te veel gekloot met tijdreizen enzo![]()
Maar dat zal farday wel allemaal een keertje uitleggen
Daniel Faraday moet wel eerst met zijn kennis het eiland terugvinden, want op het laatst zagen we hem in een bootje op de oceaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:16 schreef RobertVH het volgende:
Maar dat zal farday wel allemaal een keertje uitleggen
Ik denk ook dat Dharma de ijsberen mee heeft genomen en de experimenten heeft gedaan. Toen ze middels de ijsberen zagen wat er gebeurt als je aan dat rad draait hebben ze de rest er omheen gebouwd.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat de ijsberen eerder met Dharma zijn meegekomen? De natives zullen die experimenten wel niet gedaan hebben? Des te meer omdat die ijsbeer een Dharma halsband om had. Die natives weten wel wat dat rad doet en vereren het in zekere zin, getuige de hiërogliefen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Dharma de ijsberen mee heeft genomen en de experimenten heeft gedaan. Toen ze middels de ijsberen zagen wat er gebeurt als je aan dat rad draait hebben ze de rest er omheen gebouwd.
Dharma vindt een bevroren kamer in een grot met oude hiëroglyfen en een rad. Ze theoretiseren wat er gebeurt als je aan dat ding draait aangezien het er belangrijk uitziet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:27 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
... dus Dharma ziet een grote put met helemaal onder diep diep een rad. Vervolgens daalt men af ziet men een wiel, men denkt een beer kunnen we wel laten draaien aan dat wiel. Men gaat boven de grond beren trainen, vervolgens transporteert men een beer helemaal deze put in helemaal naar beneden. Vervolgens gaat laat men de beer een keer aan het wiel draaien en het eiland flits en het is verplaatst. Vervolgens bouwt men een gebouw over deze put heen, en laat men de ijsberen los. Ja, ik kan het zien gebeuren.
Dat zou kunnen, maar zou ze dan niet meer geschrokken kijken? Ik kreeg echt het idee dat zij geen flauw benul had waar Miles had over had. Toen ze daar over na ging denken bedacht ze dat ze daar misschien geboren is, wat ze later tegen Daniel zegt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:27 schreef Rev- het volgende:
Waarschijnlijk heeft Charlotte Miles niks verteld van haar verleden, en keek ze verbaast dat hij toch dingen weet?
Plank neer beneden duwen en op een knop drukken dacht ik. Maar goed, dat is ook het principe van een Skinner's box. Beginnen met simpele dingen. Als ze dan in de gaten hebben dat ze iets moeten doen voor voer kun je complexere dingen proberen. Zoals een rad.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:35 schreef Liquidootje het volgende:
hmm hoe kreeg sawyer eigenlijk ook alweer de viskoekjes te pakken? Was het iets met draaien?
Ach, als je nog weet wat Sawyer bestelde bij de garnalenkraam zit je wel goedquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:14 schreef Liquidootje het volgende:
ik volg het sinds het eerste uur, maar zal wel heel slecht scoren
Wel ik niet ... als dat het antwoord wordt dan zal ik me bekocht voelen. Verder waarom een ijsbeer trainen als je het ook mens kan laten doen. Zelfs Ben die net heel wat had meegemaakt draaide het wiel zonder problemen.quote:
Om dezelfde reden dat we medicijnen eerst op ratten testen. Als je nog niet precies weet wat het doet telt een dierenleven minder dan een mensenleven.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Wel ik niet ... als dat het antwoord wordt dan zal ik me bekocht voelen. Verder waarom een ijsbeer trainen als je het ook mens kan laten doen. Zelfs Ben die net heel wat had meegemaakt draaide het wiel zonder problemen.
Ik postuleer dus beide.quote:Een ijsbeer die een wiel draait of een ijsbeer die testobject is om teleportatie uit te testen?
Right. Veel geluk hebben is dat.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kijk nooit hoe de aflevering heten.
1440
Maar hoe zie je dat gebeuren, boven een foto van het rad. Gaat de ijsbeer op zijn achterpoten staan of ... ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat we medicijnen eerst op ratten testen. Als je nog niet precies weet wat het doet telt een dierenleven minder dan een mensenleven.
Idd. Zoek op youtube eens naar 'bear tricks' oid voor hartverscheurende straatberen die dergelijke dingen doen in Azië.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:55 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat gebeuren, boven een foto van het rad. Gaat de ijsbeer op zijn achterpoten staan of ... ?
Ze vertelde eerder nog aan Daniel (of was het nou later) dat ze nog steeds de plek zoekt waar ze geboren is, dus volgens mij weet ze wel waar Miles over praat..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar zou ze dan niet meer geschrokken kijken? Ik kreeg echt het idee dat zij geen flauw benul had waar Miles had over had. Toen ze daar over na ging denken bedacht ze dat ze daar misschien geboren is, wat ze later tegen Daniel zegt.
Dat was later, en ik denk dat de mogelijkheid dat ze op het eiland geboren is bij haar opkwam doordat Miles er over begon.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:11 schreef Rev- het volgende:
[..]
Ze vertelde eerder nog aan Daniel (of was het nou later) dat ze nog steeds de plek zoekt waar ze geboren is, dus volgens mij weet ze wel waar Miles over praat..
Ik vond het niet zo heel erg boeiendquote:Op zondag 1 juni 2008 00:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En dat is alles wat er te zeggen valt?
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:04 schreef Queen_Bee het volgende:
in welke flashforward dan
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:06 schreef Liquidootje het volgende:
Hij denkt nog steeds dat het Jin + Sun baby geboorte scene was.![]()
![]()
Hap...quote:Op zondag 1 juni 2008 01:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Fucktard
maak daar maar een flashback van, je hebt niet goed opgelet.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jin gaat helemaal niet dood want in een paar eps hiervoor zattie nog in een flashforward. Beetje doorzichtig hoor van de schrijvers... zal wel door de staking komen dat ze een beetje zaten te kutten
Dat hoop ik niet. Hoewel Locke toch wel mijn favoriet is vind ik tijdreizen en verdwijnende eilanden een grens.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:05 schreef m1155 het volgende:
Traantjes moment toen penny desmond weer zag
En wat een verrassing dat lock in die kist lag. Zal die weer tot leven komen eenmaal terug op het eiland?
Lijkt me niet dat die weer tot leven komt. De schrijvers hebben altijd gezegd dat de mensen die dood zijn gegaan, ook echt dood zijn . Alhoewel ze daarbij wel hebben gezegd dat zij misschien iets anders onder "dood" verstaan dan wij. Maar dat zou dus misschien betekenen dat Locke zich net zo gaat manifesteren als Christian Shephard ofzo.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Hoewel Locke toch wel mijn favoriet is vind ik tijdreizen en verdwijnende eilanden een grens.
Lost mag wmb de zombies buiten boord houden.
Locke was de hele serie al een vreemd type dus ik zal niet verbaasd staanquote:Op zondag 1 juni 2008 11:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat die weer tot leven komt. De schrijvers hebben altijd gezegd dat de mensen die dood zijn gegaan, ook echt dood zijn . Alhoewel ze daarbij wel hebben gezegd dat zij misschien iets anders onder "dood" verstaan dan wij. Maar dat zou dus misschien betekenen dat Locke zich net zo gaat manifesteren als Christian Shephard ofzo.
Januari/februari.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:20 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een briljante slot-EP!Hoe lang moeten we nu weer wachten?
Ik moest gelijk denken aan Annie toen ik hoorde dat Charlotte misschien op het eiland geboren is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:11 schreef Rev- het volgende:
[..]
Ze vertelde eerder nog aan Daniel (of was het nou later) dat ze nog steeds de plek zoekt waar ze geboren is, dus volgens mij weet ze wel waar Miles over praat..
Dat zou wel eens heel goed kunnen. Maar Ben probeerde haar wel te vermoorden toen ze net uit de helicopter was gesprongen. Lijkt me niet dat hij dat bij zijn jeugdliefde zou doen. Maar ja, bij Ben weet je dat natuurlijk nooitquote:Op zondag 1 juni 2008 13:09 schreef Paul99 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan Annie toen ik hoorde dat Charlotte misschien op het eiland geboren is.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:06 schreef Liquidootje het volgende:
Hij denkt nog steeds dat het Jin + Sun baby geboorte scene was.![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 03:01 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
maak daar maar een flashback van, je hebt niet goed opgelet.
Dan heb je een hoop tijdquote:Op zondag 1 juni 2008 13:22 schreef Isegrim het volgende:
Als de serie is afgelopen, ga ik alles nog een keer vanaf het begin kijken. Dat lijkt me echt tof, want dan snap je veel meer. Al zul je dan ook wel foutjes en nooit-beantwoorde vragen tegenkomen.
Weekje vrij en je komt een heel eind.quote:
En dat was ook nog eens een fake spoiler (of als portmanteau een 'foiler') die later niet zo fake bleek te zijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik normaal ook, maar ik keek per ongeluk op vrijdagochtend met mijn slaperige hoofd in dit topic, en toen had een diehard het kennelijk al gezien...
Kom op zeg, het zag er onwijs nep uit... En waarom niet gewoon een echte ontploffing filmen, desnoods op schaal?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:20 schreef Bot13 het volgende:
De CGI van de ontploffing van de freighter was bar slecht? Mwah. Zit zelf in de CGI brache (opleiding) en zo slecht is het niet hoor. Iets meer zwarte rookontwikkeling misschien, en natuurlijk het feit dat je een ontploffing veel later hoort dan dat je 'm ziet, maar daar houdt niemand zich aan in de filmwereld.
Jack kende Jeremy Benthem en zei dat hij langs was geweest. Vervolgens leest hij dat Benthem dood is, en zou de mysterieuze Benthem ineens in Jack veranderd moeten zijn? Ik vind het vrij raar dat je dat dacht eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:20 schreef Bot13 het volgende:
Iemand anders die had verwacht dat Jack zelf in die kist zou liggen? Ik wel namelijk. Hij takelt af, hij wil terug naar het eiland en hij wil met eigen ogen zien wie er in die kist ligt. Dus Lost-stijl (en cliffhanger-stijl) kennende dacht ik dat hij er zelf dood in zou liggen. Maarja dan krijgen we weer te maken met klonen enzo en dat kunnen de makers ook éigenlijk niet maken.
Ik vond het raar dat ze Locke Jeremy noemden. In publiek begrijp ik het wel om zijn identiteit te beschermen, maar ook onderling noemden ze hem Jeremy (Kate tegen Jack, Walt tegen Hurley).quote:Op zondag 1 juni 2008 16:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jack kende Jeremy Benthem en zei dat hij langs was geweest. Vervolgens leest hij dat Benthem dood is, en zou de mysterieuze Benthem ineens in Jack veranderd moeten zijn? Ik vind het vrij raar dat je dat dacht eerlijk gezegd.
Misschien was Jeremy op dat moment ook al bij haar langs geweest?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:12 schreef Saphia het volgende:
Iemand een theorie over waarom Sun met Charles Widmore wil gaan samenwerken? ik denk eerder dat Sun net als Sayid en Jack met Ben samenwerkt. Als Jin inderdaad echt is doodgegaan op de freighter dan zou ze Widmore de schuld moeten geven omdat Keamy en zijn maten c4 hebben achtergelaten en Keamy zó'n apparaatje had waardoor de freighter explodeerde.Sun kan niet hebben geweten dat Ben Keamy heeft vermoord,omdat alleen Locke getuige hiervan was.
Kate was kwaad toen ze toen 'Jeremy' zei. Vrouwen die kwaad zijn hebben doorgaans maling aan afspraken in mijn ervaring.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:19 schreef Saphia het volgende:
Ze mochten zijn naam niet noemen blijkbaar ("we're being watched")en wij kijkers moesten tot het einde verrast worden dat Locke in die kist ligt
Locke verteld dat aan Sun punt.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:12 schreef Saphia het volgende:
Sun kan niet hebben geweten dat Ben Keamy heeft vermoord,omdat alleen Locke getuige hiervan was.
En waarom zou Locke Sun onnodig pijn doen door dit te vertellen?! Widmore heeft meer kwaad dan goed gedaan voor de mensen op het eiland, iedereen moest immers maar gewoon vermoord worden als ze Ben maar levend te pakken kregen.quote:
Een hoe vraag die je eerste stelde is makkelijker te beantwoorden dan een waarom vraag.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:26 schreef Saphia het volgende:
[..]
En waarom zou Locke Sun onnodig pijn doen door dit te vertellen?!
De 06 + Locke moeten terug naar het eiland. Widmore heeft aangetoond de expertise in huis te hebben om dat te doen. Als Widmore's uiteindelijke doel (iets op) het eiland was en niet Ben zelf kan Sun als de nodige link van de 06 met Widmore fungeren om terug te komen op het eiland.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:26 schreef Saphia het volgende:
[..]
En waarom zou Locke Sun onnodig pijn doen door dit te vertellen?! Widmore heeft meer kwaad dan goed gedaan voor de mensen op het eiland, iedereen moest immers maar gewoon vermoord worden als ze Ben maar levend te pakken kregen.
Daarom post ik hier op Fok!quote:Op zondag 1 juni 2008 17:37 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Een hoe vraag die je eerste stelde is makkelijker te beantwoorden dan een waarom vraag.
Dat kun je beter aan deze gast vragen ... http://www.timelooptheory.com/the_timeline.html .quote:Op zondag 1 juni 2008 17:43 schreef Saphia het volgende:
[..]
Daarom post ik hier op Fok!om te kijken wie de waarom vraag kan
beantwoorden
Yup, dat is het.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die episode dan Sun bevalt. Die bevalling was toch de toekomst en dat Jin een knuffel kocht en naar het ziekenhuis ging was toch het verleden?
Een vriend van mij wil dat niet geloven
Ja, natuurlijk. Snap niet hoe je dat niet kan weten, tenzij je de aflevering voortijdig uitzet. Je ziet notabene dat Jin die knuffel bij een zakenrelatie afgeeft en dat Sun bij een grafsteen staat, hoe duidelijk wil je het hebben.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die episode dan Sun bevalt. Die bevalling was toch de toekomst en dat Jin een knuffel kocht en naar het ziekenhuis ging was toch het verleden?
oui.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja daarom hij zegt nu ik geef het toe je hebt gelijkquote:Op zondag 1 juni 2008 19:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Snap niet hoe je dat niet kan weten, tenzij je de aflevering voortijdig uitzet. Je ziet notabene dat Jin die knuffel bij een zakenrelatie afgeeft en dat Sun bij een grafsteen staat, hoe duidelijk wil je het hebben.
Een echte ontploffing lijkt me niet te betalen voor een beetje tv-serie, daarom wordt er juist tegenwoordig zoveel naar CGI gegrepen.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kom op zeg, het zag er onwijs nep uit... En waarom niet gewoon een echte ontploffing filmen, desnoods op schaal?
Zelfhaat jongen. Sterker dan je denkt.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Wilde Jack ook een acute blindedarmontsteking dan?
Zit wat inquote:Op zondag 1 juni 2008 22:36 schreef MeneerTim het volgende:
Doet het eiland niet gewoon wat de mensen die erop wonen willen? Locke wil weer lopen, Walt wil een ijsbeer, Sun wil zwanger worden, Jack wil mensen om te repareren en Ben wil dat het niet ontdekt wordt. Het is gewoon een soort uit de hand gelopen luilekkerland.
Slotje.
Nou, ik denk eerder dat het eiland hem wil straffen vanwege zijn drang om van het eiland af te komen. Hij is verantwoordelijk dat zo'n hele groep van het eiland af wil.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van die blindedarmontsteking plotline?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Hm, daar zal vast nog wel op terug gekomen worden ja. We zagen in de finale ook regelmatig subtiele shots van het bloed uit zijn wond.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van die blindedarmontsteking plotline?
Gefeliciteerd dan nogquote:Op maandag 2 juni 2008 00:06 schreef nubie het volgende:
Dan ben ik weer jarig. En ik ben net jarig geweest
Merkte ook de shots op van z'n onderbuik in de laatste episodes. Nou het doel was natuurlijk aangeven dat het eiland hem niet 'genas'. En dat hij (men) ziek kan worden op het eiland.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:09 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hm, daar zal vast nog wel op terug gekomen worden ja. We zagen in de finale ook regelmatig subtiele shots van het bloed uit zijn wond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Bot13 op 02-06-2008 08:56:23 ]
Dammit, je bent me voorquote:Op zondag 1 juni 2008 13:09 schreef Paul99 het volgende:
Ik moest gelijk denken aan Annie toen ik hoorde dat Charlotte misschien op het eiland geboren is.
[ afbeelding ][
Een Indonesisch vissersbootje is door een orkaan met reddingsboot en al aangespoeld op het eiland.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:07 schreef Suusz het volgende:
Die blik van Locke toen hij het filmpje aan het kijken was over dat er absoluut geen metalen dingen in het luik mochten en Ben op dat moment zoveel mogelijk metaal in het luik aan het verzamelen was![]()
De Hurley momentjes waren ook weer leuk.
Verder ben ik weer even vergeten hoe de 06 verklaren hoe ze aan het reddingsbootje gekomen waren? (lijkt me niet dat ze kunnen zeggen dat die uit het vliegtuig kwam, aangezien dat makkelijk te checken zou zijn?)..
Nee, zo zit het niet denk ik. "Fate" was klaar met Michael. De 06 hebben waarschijnlijk nog een taak te vervullen en moeten daarom terug naar het eiland. Jack probeerde bijvoorbeeld net als Michael zelfmoord te plegen, maar ook bij hem lukte het niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoeft Michael niet terug dan? Good luck met het vinden van zijn lichaam
Jack en Kate weer dichter bij elkaar brengn?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van die blindedarmontsteking plotline?
Hilarischquote:Op maandag 2 juni 2008 11:24 schreef Symer het volgende:
The Opening Act From the Original, Unused Teleplay of Lost's Pilot Episode
^ Het script van de eerste minuten van de pilot van voor ze besloten het tot 6 seizoenen te rekkenHihi.
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:24 schreef Symer het volgende:
Jack is bikkel jeweet.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:42 schreef Wouter2006 het volgende:
wel knap van jack om gelijk te lopen na die operatie, ik kon na me blinde darm operatie 3 dagen nie lopen
whehequote:Op maandag 2 juni 2008 11:24 schreef Symer het volgende:
^ Het script van de eerste minuten van de pilot van voor ze besloten het tot 6 seizoenen te rekkenHihi.
"I have a daughter in Alabama, please find her and tell her I am sorry"quote:Op maandag 2 juni 2008 11:07 schreef Suusz het volgende:
En benieuwd dus wat Sawyer vraagt als belofte aan Kate.. Balen dat het weer zo lang duurt...
Jup, alleen had ik wel iets epischer verwacht dan een dochterquote:Op maandag 2 juni 2008 11:58 schreef Saphia het volgende:
[..]
"I have a daughter in Alabama, please find her and tell her I am sorry"
Zoiets dacht ik ergens te hebben gelezen.
nee juist leuk omdat Kate de moeder kent van Clementine, de dochter van Sawyerquote:Op maandag 2 juni 2008 12:17 schreef Shrien het volgende:
[..]
Jup, alleen had ik wel iets epischer verwacht dan een dochter
Oud.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:29 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb de laaste nog niet gezien dus ik lees nog niets, maar ik kwam Juliet tegen met Angelina Jolie in haar topic, dus ik dacht die post ik alvast even als tvp. ze heeft niet veel kleren aan in dit filmpje trouwens...
http://rapidshare.com/fil(...)hMitchell_Gia02a.avi
Dat was gewoon wreed geweestquote:Op maandag 2 juni 2008 16:40 schreef Pek het volgende:
Sawyer had op zich nog wel interessant kunnen zijn, maar Desmond?
En dan was hij waarschijnlijk door Ben zelf vermoord, door een kogel te koppen om Penny te reddenquote:
Met naast de 3-delige finale, ep 5 en 7 als hoogtepunten. Heerlijke mindfucksquote:
GMTAquote:Op maandag 2 juni 2008 17:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Met naast de 3-delige finale, ep 5 en 7 als hoogtepunten. Heerlijke mindfucks
Die alternatieve eindes waren volgens mij ook alleen maar bedoeld om eventuele spoilers te voorkomen. Lost heeft nogal last van lekken binnen het team geloof ikquote:Op maandag 2 juni 2008 16:32 schreef wolfrolf het volgende:
Met die alternatieve eindes, Sawyer of Desmond in die kist had echt nergens op geslagen volgens mij
Bedankt voor de informatieve mededeling.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
TVP, vanavond nog even kijken aangezien ik net terug ben van pinkpop.
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Met naast de 3-delige finale, ep 5 en 7 als hoogtepunten. Heerlijke mindfucks
En dan nog falenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Die alternatieve eindes waren volgens mij ook alleen maar bedoeld om eventuele spoilers te voorkomen. Lost heeft nogal last van lekken binnen het team geloof ikDus namen ze de scène op met 3 karakters in die doodskist.
John: Is this the 'Magic Box'?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:07 schreef Suusz het volgende:
Die blik van Locke toen hij het filmpje aan het kijken was over dat er absoluut geen metalen dingen in het luik mochten en Ben op dat moment zoveel mogelijk metaal in het luik aan het verzamelen was![]()
De Hurley momentjes waren ook weer leuk.
Vond het niet slechter dan die CGI ijsbeer uit seizoen 1 eigenlijkquote:Op maandag 2 juni 2008 18:54 schreef Haunter het volgende:
Erg toffe seasonfinale![]()
special effects wordt wel steeds minder![]()
En vergeet Sayid's avonturen in Irak niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vond het niet slechter dan die CGI ijsbeer uit seizoen 1 eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |