abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2008 @ 18:24:20 #126
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_59035207
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op Lostpedia gaan ze er vanuit dat Michael dood is, waarom kan ie nu opeens wel dood?
Omdat het eiland dat toelaat nu. Shepard verschijnt ook aan hem en zegt: "You can go now, Michael." Dat zou dus kunnen beteken, dat Michael nu dood mag gaan. Het zou ook simpel kunnen beteken, dat Michael weg kan gaan uit de kamer, omdat Shepard alles onder controle heeft.
pi_59035410
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:23 schreef FlashingLights het volgende:

[..]

Tenzij je serieus van koers afwijkt ...
Ik meen me te herinneren dat ze 6 uur op reis waren, pech kregen en vervolgens 2 uur lang terugvlogen. Dan moeten ze die laatste 2 uur behoorlijk snel gevlogen hebben.
quote:
De special heading zorgt er misschien voor dat ... maar goed kan ik me verklaring van micheal niet zo goed meer herinneren.
Michael had een paar dagen gevaren. Tenzij die koers hem ineens een paar duizend mijl verder helpt (wat niet gebeurde bij de helikopter ed) moeten hij en Walt toch vrij onderkoeld aangekomen zijn op dat andere eiland. Dat zou zeker wel opgevallen zijn.
pi_59035423
http://darkufo.blogspot.com/

De acteur geeft er een interview over, dat Michael echt dood is gegaan en dat hij er zelf niet blij mee was omdat hij wilde dat Walt en Michael een goede vader-zoonrelatie zouden krijgen.

Quotes

TV Guide: Did you know Michael was being killed off when you returned?
Harold Perrineau: I had no idea. It's like, what the hell? I came back for that?

TV Guide: You're laughing as you say that, but you don't sound particularly pleased.
Perrineau: I'm disappointed, mostly because I wanted Michael and Walt to have a happy ending. I was hoping Michael would get it together and actually want to be a father to his kid and try to figure out a way to get back [home]. But this is [the producers'] story. If I were writing it, I would write it differently.
pi_59035450
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:35 schreef Symer het volgende:

[..]
Tenzij die koers hem ineens een paar duizend mijl verder helpt (wat niet gebeurde bij de helikopter ed) moeten hij en Walt toch vrij onderkoeld aangekomen zijn op dat andere eiland. Dat zou zeker wel opgevallen zijn.
De heading als een doorgang ... zou kunnen waarom niet?
pi_59035712
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:38 schreef FlashingLights het volgende:

[..]

De heading als een doorgang ... zou kunnen waarom niet?
Dat zou dan nog niet verklaren waarom de omgeving niet in een koud klimaat veranderde toen het eiland verdween (dat zouden de 06 + Des en Frank wel gemerkt hebben). Bovendien hebben zij de koers niet gevolgd voor zover we weten, dus zijn ze ook niet naar een tropische zone geteleporteerd.
pi_59035767
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:52 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat zou dan nog niet verklaren waarom de omgeving niet in een koud klimaat veranderde toen het eiland verdween (dat zouden de 06 + Des en Frank wel gemerkt hebben).
Wie zegt dat het eiland verdwenen is ... in SGA komt het ook vaak voor dat men atlantis laat "verdwijnen".
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:52 schreef Symer het volgende:

[..]
Bovendien hebben zij de koers niet gevolgd voor zover we weten, dus zijn ze ook niet naar een tropische zone geteleporteerd.
Dat zou inderdaad een vereiste zijn.
pi_59035859
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:55 schreef FlashingLights het volgende:

[..]

Wie zegt dat het eiland verdwenen is ... in SGA komt het ook vaak voor dat men atlantis laat "verdwijnen".
[..]

Dat zou inderdaad een vereiste zijn.
Maar ze hadden geen kompas. Dat ze zonder bijwerkingen weggekomen zijn moet dan betekenen dat de invloed van het eiland verdwenen is. Als het eiland zelf ook is verdwenen zou dat daarmee verklaard zijn.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:09:17 #133
28033 Pek
je moet wat
pi_59035958
Oh boy....en dit gaat de komende 8 maanden zo door, ben ik bang
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_59036045
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:02 schreef Symer het volgende:

[..]
Maar ze hadden geen kompas. Dat ze zonder bijwerkingen weggekomen
Hurley is insane man ... maar goed het was maar een ideetje naar aanleidings van iemands post. Overigens het eiland zijn invloed is niet weg het eiland is onder zee gegaan , vandaar ook datgene wat je zag op zee.
pi_59036070
8 maand? Begint het niet in september weer dan??
pi_59036129
Vindt mijn idee altijd nog beter dan dit:
"was experimenting with polar bears and sharks at the very least. Polar bears are widely known to be the most vicious, as well as the most intelligent bear in the species.

My theory is that these polar bears were being trained to turn the donkey wheel if needed, and explains how that polar bear ended up in a desert in Tunisia, the same place Ben ended up when he turned the wheel."

pi_59036197
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:16 schreef JohnLennon het volgende:
Zucht...
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:24:08 #138
28033 Pek
je moet wat
pi_59036233
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:16 schreef JohnLennon het volgende:
Mja, "tijd" is niet echt meer een factor dacht ik
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_59036302
Er is alleen een probleem een ijsbeer komt niet voor op de zuidpool.
pi_59036306
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:19 schreef FlashingLights het volgende:
"was experimenting with polar bears and sharks at the very least. Polar bears are widely known to be the most vicious, as well as the most intelligent bear in the species.

My theory is that these polar bears were being trained to turn the donkey wheel if needed, and explains how that polar bear ended up in a desert in Tunisia, the same place Ben ended up when he turned the wheel."

Ik vind het nog niet eens zo gek bedacht. We weten van Hydra Island waar een Skinner's box stond dat ijsberen getraind werden om op knoppen te drukken voor fishbiscuits. Misschien was die kooi juist gebouwd om ze te leren het rad te draaien.

Verder is Hurley niet gek geworden imho, hij wilde alleen terug naar een vertrouwde omgeving toen Charlie hem kwam bezoeken en ik hoop voor Locke & co niet dat het eiland echt onderwater is.
pi_59036348
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:19 schreef FlashingLights het volgende:

Wat is er raar aan dat idee? De ruimte waar de donkey wheel stond was erg koud. Machines zouden kunnen vastlopen en echt niet dat daar een mens heengaat om te helpen draaien want dan ben je weg voor je het weet.
pi_59036349
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:27 schreef FlashingLights het volgende:
Er is alleen een probleem een ijsbeer komt niet voor op de zuidpool.
Dan schuiven we het eiland toch naar de Noordpool? Dat maakt weinig verschil dan denk ik. Bovendien hebben we ooit de Grote Beer in de lucht gezien, wat suggereert dat het eiland zich op het noordelijk halfrond bevindt.
pi_59036387
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:30 schreef Bot13 het volgende:

[..]
Wat is er raar aan dat idee? De ruimte waar de donkey wheel stond was erg koud. Machines zouden kunnen vastlopen en echt niet dat daar een mens heengaat om te helpen draaien want dan ben je weg voor je het weet.
Komop man een ijsbeer die getraint is om een wiel te draaien ... dat zou zo lame zijn.
pi_59036405
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:30 schreef Symer het volgende:

[..]
Dan schuiven we het eiland toch naar de Noordpool?
Dat ligt er aan ligt het dan nog binnen 3000 miles ... ik ben niet zo goed in geografie in combinatie met afstanden en dat ook nog eens in miles.
pi_59036467
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:33 schreef FlashingLights het volgende:

[..]

Dat ligt er aan ligt het dan nog binnen 3000 miles ... ik ben niet zo goed in geografie in combinatie met afstanden en dat ook nog eens in miles.
De Noordpool ligt wel iets meer dan 3000 mijl bij Australië vandaan idd. Maar als we toch aan het teleporteren zijn van Fiji naar de Zuidpool, maken die mijlen ook niet veel meer uit. De 06 + Des en Frank kunnnen dan naar een plek geteleporteerd zijn dat 3000 mijl bij Sumba vandaan ligt.
pi_59036618
Zo zo, wat een theorieën

Tja, ik weet niet of het eiland eigenlijk in een koud klimaat ligt. Ik denk in ieder geval wel dat hij in eerste instantie bij Fiji lag zoals we eerder gehoord hebben. Maar dat de koude elementen op het eiland (of beter gezegd ónder/in het eiland) eerder te maken hebben met de singulariteit die een bijzondere uitwerking heeft?

Maar ja.. dan die ijsberen.. hier houden we ook ijsberen in dierentuinen, dus waarom zij daar niet? Wie weet hadden die kooien nog wel een soort airco systeem? Dharma is er al een hele tijd niet meer.

En waarom die twee ventjes op de noordpool (?) zaten, dat is ook een goede vraag. Misschien is een van de polen wel een goede plek om signalen op te vangen die met magnetisme te maken hebben, immers daar komt het magnetisch veld van de aarde samen?

Als ze maar afsluiten over 2 jaar met veel antwoorden
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_59036711
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:44 schreef DaFrenk het volgende:

Zo zo, wat een theorieën
Het is geen theorie ik zuig het ter plekke uit mijn duim waar gelukkig Symer daar is om te wijzen op de fouten. Maar ik blijf denken dat het eiland daar is waar deze personen ook waren http://www.lostpedia.com/wiki/Listening_Station , een koud gebied los van waar dit gebied ook is.
pi_59036981
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:44 schreef DaFrenk het volgende:
En waarom die twee ventjes op de noordpool (?) zaten, dat is ook een goede vraag. Misschien is een van de polen wel een goede plek om signalen op te vangen die met magnetisme te maken hebben, immers daar komt het magnetisch veld van de aarde samen?
Hier neig ik ook naar. Zie plaatje.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:49 schreef FlashingLights het volgende:

[..]

Het is geen theorie ik zuig het ter plekke uit mijn duim waar gelukkig Symer daar is om te wijzen op de fouten. Maar ik blijf denken dat het eiland daar is waar deze personen ook waren http://www.lostpedia.com/wiki/Listening_Station , een koud gebied los van waar dit gebied ook is.
Ik zat ook net op Lostpedia te kijken en daar staat deze theorie ook beschreven. De lijst met referenties in de serie aan arctische dingen is wel indrukwekkend en de opmerking over de onderzeeër die nodig is omdat ze onder ijsschotsen doormoeten is ook wel goed gevonden.

Maar er zitten zoveel dingen in Lost dat je overal wel bewijs voor kunt vinden.
pi_59037454
Het was weer een goede seizoensafsluiter.
Genoeg dingen om over na te denken waar je bijna gek van kan worden.

Het bovenstaande verhaal van Lucky_Strike over Jeremy Bentham was trouwens interessant om te lezen.

Zelf denk ik ook dat de ijsbeer werd gebruikt om het eiland te verplaatsen, alleen vraag ik me wel af in welke periode dit werd gedaan, want de ruimte werd later door de D.I. ontoegankelijk gemaakt door 'The vault', waar men kleinschalige experimenten, met bijv. het konijn, kon uitvoeren.

Zouden de overige passagiers van het schip zijn omgekomen, of dobberen ze eenzaam in de oceaan?
Ook is er nog het bootje waar o.a. Daniel in zit, waar verder geen aandacht aan werd besteedt.
pi_59037693
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 20:29 schreef Mr.Silencer het volgende:

Zelf denk ik ook dat de ijsbeer werd gebruikt om het eiland te verplaatsen
Dat is zo'n onwerkelijk idee ... het doel van de aanwezigheid van de ijsbeer is duidelijk. Het is mijn volgens meer de vraag waar komen de ijsberen vandaan. Het doel van de ijsbeeer is om testobject te zijn. Eerste teste men met konijnen, toen dacht men kunnen we dit met mensen ook doen? Je kan vervolgens een mens gebruiken als testobject of iets dat iets groter is dan de mens. Een olifant, een tijger, etc. valt af blijft over een beer. We proppen een beer in dat ding met de witte deuren we spinnen het ding op en voila een beer in de woestijn ergens in afrika. Vervolgens als het met een ijsbeer lukt dan zullen we het eens proberen met een mens, wel die komen ook in afrika terecht. Maar een beer die een wiel draait ... dat zou zo lame zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')