Hm, daar zal vast nog wel op terug gekomen worden ja. We zagen in de finale ook regelmatig subtiele shots van het bloed uit zijn wond.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van die blindedarmontsteking plotline?
Gefeliciteerd dan nogquote:Op maandag 2 juni 2008 00:06 schreef nubie het volgende:
Dan ben ik weer jarig. En ik ben net jarig geweest
Merkte ook de shots op van z'n onderbuik in de laatste episodes. Nou het doel was natuurlijk aangeven dat het eiland hem niet 'genas'. En dat hij (men) ziek kan worden op het eiland.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:09 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hm, daar zal vast nog wel op terug gekomen worden ja. We zagen in de finale ook regelmatig subtiele shots van het bloed uit zijn wond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Bot13 op 02-06-2008 08:56:23 ]
Dammit, je bent me voorquote:Op zondag 1 juni 2008 13:09 schreef Paul99 het volgende:
Ik moest gelijk denken aan Annie toen ik hoorde dat Charlotte misschien op het eiland geboren is.
[ afbeelding ][
Een Indonesisch vissersbootje is door een orkaan met reddingsboot en al aangespoeld op het eiland.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:07 schreef Suusz het volgende:
Die blik van Locke toen hij het filmpje aan het kijken was over dat er absoluut geen metalen dingen in het luik mochten en Ben op dat moment zoveel mogelijk metaal in het luik aan het verzamelen was![]()
De Hurley momentjes waren ook weer leuk.
Verder ben ik weer even vergeten hoe de 06 verklaren hoe ze aan het reddingsbootje gekomen waren? (lijkt me niet dat ze kunnen zeggen dat die uit het vliegtuig kwam, aangezien dat makkelijk te checken zou zijn?)..
Nee, zo zit het niet denk ik. "Fate" was klaar met Michael. De 06 hebben waarschijnlijk nog een taak te vervullen en moeten daarom terug naar het eiland. Jack probeerde bijvoorbeeld net als Michael zelfmoord te plegen, maar ook bij hem lukte het niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoeft Michael niet terug dan? Good luck met het vinden van zijn lichaam
Jack en Kate weer dichter bij elkaar brengn?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van die blindedarmontsteking plotline?
Hilarischquote:Op maandag 2 juni 2008 11:24 schreef Symer het volgende:
The Opening Act From the Original, Unused Teleplay of Lost's Pilot Episode
^ Het script van de eerste minuten van de pilot van voor ze besloten het tot 6 seizoenen te rekkenHihi.
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:24 schreef Symer het volgende:
Jack is bikkel jeweet.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:42 schreef Wouter2006 het volgende:
wel knap van jack om gelijk te lopen na die operatie, ik kon na me blinde darm operatie 3 dagen nie lopen
whehequote:Op maandag 2 juni 2008 11:24 schreef Symer het volgende:
^ Het script van de eerste minuten van de pilot van voor ze besloten het tot 6 seizoenen te rekkenHihi.
"I have a daughter in Alabama, please find her and tell her I am sorry"quote:Op maandag 2 juni 2008 11:07 schreef Suusz het volgende:
En benieuwd dus wat Sawyer vraagt als belofte aan Kate.. Balen dat het weer zo lang duurt...
Jup, alleen had ik wel iets epischer verwacht dan een dochterquote:Op maandag 2 juni 2008 11:58 schreef Saphia het volgende:
[..]
"I have a daughter in Alabama, please find her and tell her I am sorry"
Zoiets dacht ik ergens te hebben gelezen.
nee juist leuk omdat Kate de moeder kent van Clementine, de dochter van Sawyerquote:Op maandag 2 juni 2008 12:17 schreef Shrien het volgende:
[..]
Jup, alleen had ik wel iets epischer verwacht dan een dochter
Oud.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:29 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb de laaste nog niet gezien dus ik lees nog niets, maar ik kwam Juliet tegen met Angelina Jolie in haar topic, dus ik dacht die post ik alvast even als tvp. ze heeft niet veel kleren aan in dit filmpje trouwens...
http://rapidshare.com/fil(...)hMitchell_Gia02a.avi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |