Dat hoop ik niet. Hoewel Locke toch wel mijn favoriet is vind ik tijdreizen en verdwijnende eilanden een grens.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:05 schreef m1155 het volgende:
Traantjes moment toen penny desmond weer zag
En wat een verrassing dat lock in die kist lag. Zal die weer tot leven komen eenmaal terug op het eiland?
Lijkt me niet dat die weer tot leven komt. De schrijvers hebben altijd gezegd dat de mensen die dood zijn gegaan, ook echt dood zijn . Alhoewel ze daarbij wel hebben gezegd dat zij misschien iets anders onder "dood" verstaan dan wij. Maar dat zou dus misschien betekenen dat Locke zich net zo gaat manifesteren als Christian Shephard ofzo.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Hoewel Locke toch wel mijn favoriet is vind ik tijdreizen en verdwijnende eilanden een grens.
Lost mag wmb de zombies buiten boord houden.
Locke was de hele serie al een vreemd type dus ik zal niet verbaasd staanquote:Op zondag 1 juni 2008 11:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat die weer tot leven komt. De schrijvers hebben altijd gezegd dat de mensen die dood zijn gegaan, ook echt dood zijn . Alhoewel ze daarbij wel hebben gezegd dat zij misschien iets anders onder "dood" verstaan dan wij. Maar dat zou dus misschien betekenen dat Locke zich net zo gaat manifesteren als Christian Shephard ofzo.
Januari/februari.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:20 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een briljante slot-EP!Hoe lang moeten we nu weer wachten?
Ik moest gelijk denken aan Annie toen ik hoorde dat Charlotte misschien op het eiland geboren is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:11 schreef Rev- het volgende:
[..]
Ze vertelde eerder nog aan Daniel (of was het nou later) dat ze nog steeds de plek zoekt waar ze geboren is, dus volgens mij weet ze wel waar Miles over praat..
Dat zou wel eens heel goed kunnen. Maar Ben probeerde haar wel te vermoorden toen ze net uit de helicopter was gesprongen. Lijkt me niet dat hij dat bij zijn jeugdliefde zou doen. Maar ja, bij Ben weet je dat natuurlijk nooitquote:Op zondag 1 juni 2008 13:09 schreef Paul99 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan Annie toen ik hoorde dat Charlotte misschien op het eiland geboren is.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:06 schreef Liquidootje het volgende:
Hij denkt nog steeds dat het Jin + Sun baby geboorte scene was.![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 03:01 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
maak daar maar een flashback van, je hebt niet goed opgelet.
Dan heb je een hoop tijdquote:Op zondag 1 juni 2008 13:22 schreef Isegrim het volgende:
Als de serie is afgelopen, ga ik alles nog een keer vanaf het begin kijken. Dat lijkt me echt tof, want dan snap je veel meer. Al zul je dan ook wel foutjes en nooit-beantwoorde vragen tegenkomen.
Weekje vrij en je komt een heel eind.quote:
En dat was ook nog eens een fake spoiler (of als portmanteau een 'foiler') die later niet zo fake bleek te zijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik normaal ook, maar ik keek per ongeluk op vrijdagochtend met mijn slaperige hoofd in dit topic, en toen had een diehard het kennelijk al gezien...
Kom op zeg, het zag er onwijs nep uit... En waarom niet gewoon een echte ontploffing filmen, desnoods op schaal?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:20 schreef Bot13 het volgende:
De CGI van de ontploffing van de freighter was bar slecht? Mwah. Zit zelf in de CGI brache (opleiding) en zo slecht is het niet hoor. Iets meer zwarte rookontwikkeling misschien, en natuurlijk het feit dat je een ontploffing veel later hoort dan dat je 'm ziet, maar daar houdt niemand zich aan in de filmwereld.
Jack kende Jeremy Benthem en zei dat hij langs was geweest. Vervolgens leest hij dat Benthem dood is, en zou de mysterieuze Benthem ineens in Jack veranderd moeten zijn? Ik vind het vrij raar dat je dat dacht eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:20 schreef Bot13 het volgende:
Iemand anders die had verwacht dat Jack zelf in die kist zou liggen? Ik wel namelijk. Hij takelt af, hij wil terug naar het eiland en hij wil met eigen ogen zien wie er in die kist ligt. Dus Lost-stijl (en cliffhanger-stijl) kennende dacht ik dat hij er zelf dood in zou liggen. Maarja dan krijgen we weer te maken met klonen enzo en dat kunnen de makers ook éigenlijk niet maken.
Ik vond het raar dat ze Locke Jeremy noemden. In publiek begrijp ik het wel om zijn identiteit te beschermen, maar ook onderling noemden ze hem Jeremy (Kate tegen Jack, Walt tegen Hurley).quote:Op zondag 1 juni 2008 16:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jack kende Jeremy Benthem en zei dat hij langs was geweest. Vervolgens leest hij dat Benthem dood is, en zou de mysterieuze Benthem ineens in Jack veranderd moeten zijn? Ik vind het vrij raar dat je dat dacht eerlijk gezegd.
Misschien was Jeremy op dat moment ook al bij haar langs geweest?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:12 schreef Saphia het volgende:
Iemand een theorie over waarom Sun met Charles Widmore wil gaan samenwerken? ik denk eerder dat Sun net als Sayid en Jack met Ben samenwerkt. Als Jin inderdaad echt is doodgegaan op de freighter dan zou ze Widmore de schuld moeten geven omdat Keamy en zijn maten c4 hebben achtergelaten en Keamy zó'n apparaatje had waardoor de freighter explodeerde.Sun kan niet hebben geweten dat Ben Keamy heeft vermoord,omdat alleen Locke getuige hiervan was.
Kate was kwaad toen ze toen 'Jeremy' zei. Vrouwen die kwaad zijn hebben doorgaans maling aan afspraken in mijn ervaring.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:19 schreef Saphia het volgende:
Ze mochten zijn naam niet noemen blijkbaar ("we're being watched")en wij kijkers moesten tot het einde verrast worden dat Locke in die kist ligt
Locke verteld dat aan Sun punt.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:12 schreef Saphia het volgende:
Sun kan niet hebben geweten dat Ben Keamy heeft vermoord,omdat alleen Locke getuige hiervan was.
En waarom zou Locke Sun onnodig pijn doen door dit te vertellen?! Widmore heeft meer kwaad dan goed gedaan voor de mensen op het eiland, iedereen moest immers maar gewoon vermoord worden als ze Ben maar levend te pakken kregen.quote:
Een hoe vraag die je eerste stelde is makkelijker te beantwoorden dan een waarom vraag.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:26 schreef Saphia het volgende:
[..]
En waarom zou Locke Sun onnodig pijn doen door dit te vertellen?!
De 06 + Locke moeten terug naar het eiland. Widmore heeft aangetoond de expertise in huis te hebben om dat te doen. Als Widmore's uiteindelijke doel (iets op) het eiland was en niet Ben zelf kan Sun als de nodige link van de 06 met Widmore fungeren om terug te komen op het eiland.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:26 schreef Saphia het volgende:
[..]
En waarom zou Locke Sun onnodig pijn doen door dit te vertellen?! Widmore heeft meer kwaad dan goed gedaan voor de mensen op het eiland, iedereen moest immers maar gewoon vermoord worden als ze Ben maar levend te pakken kregen.
Daarom post ik hier op Fok!quote:Op zondag 1 juni 2008 17:37 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Een hoe vraag die je eerste stelde is makkelijker te beantwoorden dan een waarom vraag.
Dat kun je beter aan deze gast vragen ... http://www.timelooptheory.com/the_timeline.html .quote:Op zondag 1 juni 2008 17:43 schreef Saphia het volgende:
[..]
Daarom post ik hier op Fok!om te kijken wie de waarom vraag kan
beantwoorden
Yup, dat is het.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die episode dan Sun bevalt. Die bevalling was toch de toekomst en dat Jin een knuffel kocht en naar het ziekenhuis ging was toch het verleden?
Een vriend van mij wil dat niet geloven
Ja, natuurlijk. Snap niet hoe je dat niet kan weten, tenzij je de aflevering voortijdig uitzet. Je ziet notabene dat Jin die knuffel bij een zakenrelatie afgeeft en dat Sun bij een grafsteen staat, hoe duidelijk wil je het hebben.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die episode dan Sun bevalt. Die bevalling was toch de toekomst en dat Jin een knuffel kocht en naar het ziekenhuis ging was toch het verleden?
oui.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja daarom hij zegt nu ik geef het toe je hebt gelijkquote:Op zondag 1 juni 2008 19:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Snap niet hoe je dat niet kan weten, tenzij je de aflevering voortijdig uitzet. Je ziet notabene dat Jin die knuffel bij een zakenrelatie afgeeft en dat Sun bij een grafsteen staat, hoe duidelijk wil je het hebben.
Een echte ontploffing lijkt me niet te betalen voor een beetje tv-serie, daarom wordt er juist tegenwoordig zoveel naar CGI gegrepen.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kom op zeg, het zag er onwijs nep uit... En waarom niet gewoon een echte ontploffing filmen, desnoods op schaal?
Zelfhaat jongen. Sterker dan je denkt.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Wilde Jack ook een acute blindedarmontsteking dan?
Zit wat inquote:Op zondag 1 juni 2008 22:36 schreef MeneerTim het volgende:
Doet het eiland niet gewoon wat de mensen die erop wonen willen? Locke wil weer lopen, Walt wil een ijsbeer, Sun wil zwanger worden, Jack wil mensen om te repareren en Ben wil dat het niet ontdekt wordt. Het is gewoon een soort uit de hand gelopen luilekkerland.
Slotje.
Nou, ik denk eerder dat het eiland hem wil straffen vanwege zijn drang om van het eiland af te komen. Hij is verantwoordelijk dat zo'n hele groep van het eiland af wil.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van die blindedarmontsteking plotline?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Hm, daar zal vast nog wel op terug gekomen worden ja. We zagen in de finale ook regelmatig subtiele shots van het bloed uit zijn wond.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van die blindedarmontsteking plotline?
Gefeliciteerd dan nogquote:Op maandag 2 juni 2008 00:06 schreef nubie het volgende:
Dan ben ik weer jarig. En ik ben net jarig geweest
Merkte ook de shots op van z'n onderbuik in de laatste episodes. Nou het doel was natuurlijk aangeven dat het eiland hem niet 'genas'. En dat hij (men) ziek kan worden op het eiland.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:09 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hm, daar zal vast nog wel op terug gekomen worden ja. We zagen in de finale ook regelmatig subtiele shots van het bloed uit zijn wond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Bot13 op 02-06-2008 08:56:23 ]
Dammit, je bent me voorquote:Op zondag 1 juni 2008 13:09 schreef Paul99 het volgende:
Ik moest gelijk denken aan Annie toen ik hoorde dat Charlotte misschien op het eiland geboren is.
[ afbeelding ][
Een Indonesisch vissersbootje is door een orkaan met reddingsboot en al aangespoeld op het eiland.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:07 schreef Suusz het volgende:
Die blik van Locke toen hij het filmpje aan het kijken was over dat er absoluut geen metalen dingen in het luik mochten en Ben op dat moment zoveel mogelijk metaal in het luik aan het verzamelen was![]()
De Hurley momentjes waren ook weer leuk.
Verder ben ik weer even vergeten hoe de 06 verklaren hoe ze aan het reddingsbootje gekomen waren? (lijkt me niet dat ze kunnen zeggen dat die uit het vliegtuig kwam, aangezien dat makkelijk te checken zou zijn?)..
Nee, zo zit het niet denk ik. "Fate" was klaar met Michael. De 06 hebben waarschijnlijk nog een taak te vervullen en moeten daarom terug naar het eiland. Jack probeerde bijvoorbeeld net als Michael zelfmoord te plegen, maar ook bij hem lukte het niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoeft Michael niet terug dan? Good luck met het vinden van zijn lichaam
Jack en Kate weer dichter bij elkaar brengn?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van die blindedarmontsteking plotline?
Hilarischquote:Op maandag 2 juni 2008 11:24 schreef Symer het volgende:
The Opening Act From the Original, Unused Teleplay of Lost's Pilot Episode
^ Het script van de eerste minuten van de pilot van voor ze besloten het tot 6 seizoenen te rekkenHihi.
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:24 schreef Symer het volgende:
Jack is bikkel jeweet.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:42 schreef Wouter2006 het volgende:
wel knap van jack om gelijk te lopen na die operatie, ik kon na me blinde darm operatie 3 dagen nie lopen
whehequote:Op maandag 2 juni 2008 11:24 schreef Symer het volgende:
^ Het script van de eerste minuten van de pilot van voor ze besloten het tot 6 seizoenen te rekkenHihi.
"I have a daughter in Alabama, please find her and tell her I am sorry"quote:Op maandag 2 juni 2008 11:07 schreef Suusz het volgende:
En benieuwd dus wat Sawyer vraagt als belofte aan Kate.. Balen dat het weer zo lang duurt...
Jup, alleen had ik wel iets epischer verwacht dan een dochterquote:Op maandag 2 juni 2008 11:58 schreef Saphia het volgende:
[..]
"I have a daughter in Alabama, please find her and tell her I am sorry"
Zoiets dacht ik ergens te hebben gelezen.
nee juist leuk omdat Kate de moeder kent van Clementine, de dochter van Sawyerquote:Op maandag 2 juni 2008 12:17 schreef Shrien het volgende:
[..]
Jup, alleen had ik wel iets epischer verwacht dan een dochter
Oud.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:29 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb de laaste nog niet gezien dus ik lees nog niets, maar ik kwam Juliet tegen met Angelina Jolie in haar topic, dus ik dacht die post ik alvast even als tvp. ze heeft niet veel kleren aan in dit filmpje trouwens...
http://rapidshare.com/fil(...)hMitchell_Gia02a.avi
Dat was gewoon wreed geweestquote:Op maandag 2 juni 2008 16:40 schreef Pek het volgende:
Sawyer had op zich nog wel interessant kunnen zijn, maar Desmond?
En dan was hij waarschijnlijk door Ben zelf vermoord, door een kogel te koppen om Penny te reddenquote:
Met naast de 3-delige finale, ep 5 en 7 als hoogtepunten. Heerlijke mindfucksquote:
GMTAquote:Op maandag 2 juni 2008 17:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Met naast de 3-delige finale, ep 5 en 7 als hoogtepunten. Heerlijke mindfucks
Die alternatieve eindes waren volgens mij ook alleen maar bedoeld om eventuele spoilers te voorkomen. Lost heeft nogal last van lekken binnen het team geloof ikquote:Op maandag 2 juni 2008 16:32 schreef wolfrolf het volgende:
Met die alternatieve eindes, Sawyer of Desmond in die kist had echt nergens op geslagen volgens mij
Bedankt voor de informatieve mededeling.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
TVP, vanavond nog even kijken aangezien ik net terug ben van pinkpop.
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Met naast de 3-delige finale, ep 5 en 7 als hoogtepunten. Heerlijke mindfucks
En dan nog falenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Die alternatieve eindes waren volgens mij ook alleen maar bedoeld om eventuele spoilers te voorkomen. Lost heeft nogal last van lekken binnen het team geloof ikDus namen ze de scène op met 3 karakters in die doodskist.
John: Is this the 'Magic Box'?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:07 schreef Suusz het volgende:
Die blik van Locke toen hij het filmpje aan het kijken was over dat er absoluut geen metalen dingen in het luik mochten en Ben op dat moment zoveel mogelijk metaal in het luik aan het verzamelen was![]()
De Hurley momentjes waren ook weer leuk.
Vond het niet slechter dan die CGI ijsbeer uit seizoen 1 eigenlijkquote:Op maandag 2 juni 2008 18:54 schreef Haunter het volgende:
Erg toffe seasonfinale![]()
special effects wordt wel steeds minder![]()
En vergeet Sayid's avonturen in Irak niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vond het niet slechter dan die CGI ijsbeer uit seizoen 1 eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |