Zouden ze die ijsbeer met een touwtje aan dat rad hebben vastgebonden of zou die een begeleider gehad hebben? Charlotte misschien? Misschien heeft ze iets gedaan waardoor ze toch terug kon naar het eiland maar daarbij wel haar geheugen verloor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Briljant. Het eiland is dus al eens eerder verplaatst, doordat ze die ijsbeer daarin gepropt hebben.
Maar op die video werd toch gezegd dat er geen 'organic material' in kon?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:49 schreef wTs het volgende:
Over die ijsberenkwestie:
Ben deed nu toch bewust metalen objecten in dat teleportatie/tijdreisgeval? Dat was zodat de boel daar wat explodeerde en hij via die tunnel het eiland kon verplaatsen.. Het lijkt me dat ze die ijsbeer gewoon in dat ding zelf deden en teleporteerden. Hierbij hoefde m.i. het eiland niet verplaatst te worden..
Je bent het konijntje al weer vergeten?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar op die video werd toch gezegd dat er geen 'organic material' in kon?
Zou er verder geen verband zijn tussen de ijskou in die achterkamer en de ijsbeer?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:49 schreef wTs het volgende:
Over die ijsberenkwestie:
Ben deed nu toch bewust metalen objecten in dat teleportatie/tijdreisgeval? Dat was zodat de boel daar wat explodeerde en hij via die tunnel het eiland kon verplaatsen.. Het lijkt me dat ze die ijsbeer gewoon in dat ding zelf deden en teleporteerden. Hierbij hoefde m.i. het eiland niet verplaatst te worden..
Oh ja, dat konijntje. Maar wat zeiden ze dan over organic material?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:54 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Je bent het konijntje al weer vergeten?
Ze zeiden INorganic material..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh ja, dat konijntje. Maar wat zeiden ze dan over organic material?
Het verband is dat het eiland ergens in een koud klimaat ligt ... vandaar als je diep genoeg in de grond gaat je een bevroren grond tegenkomt, vandaar dat die russen een paar seizoenen terug in de sneeuw zaten, en vandaar dat men eerst 3000 miles moest varen voordat men bij een eilandje met tropisch klimaar kwam.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Zou er verder geen verband zijn tussen de ijskou in die achterkamer en de ijsbeer?
800quote:
Het eiland lag idd 3000 mijl van Sumba, wat wel redelijk klopt met het feit dat het eiland in de buurt van Fiji lag zoals de piloot zei in 1x01. Dat betekent dat het eiland niet naast Antarctica ligt lijkt me.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:02 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Het verband is dat het eiland ergens in een koud klimaat ligt ... vandaar als je diep genoeg in de grond gaat je een bevroren grond tegenkomt, vandaar dat die russen een paar seizoenen terug in de sneeuw zaten, en vandaar dat men eerst 3000 miles moest varen voordat men bij een eilandje met tropisch klimaar kwam.
De schrijvers zijn racisten daarom althans dat zou het antwoord zijn van Harold Perrineau.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vind het wel raar dat we eigenlijk niks meer over Walt horen. Hij had toch speciale gaves, waar the Others ook geïnteresseerd in waren?
Hij is ook wel een beetje genaaid. Hele seizoen al in de credits staan en dan na een handjevol afleveringen opgeblazen wordenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:59 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
De schrijvers zijn racisten daarom althans dat zou het antwoord zijn van Harold Perrineau.
http://www.tvguide.com/news/lost-harold-perrineau/080530-03
Hoewel ik geen expert ben in miles ... maar volgens mijn kon je de rand van de zuidpool nog wel raken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Het eiland lag idd 3000 mijl van Sumba, wat wel redelijk klopt met het feit dat het eiland in de buurt van Fiji lag zoals de piloot zei in 1x01. Dat betekent dat het eiland niet naast Antarctica ligt lijkt me.
Ach, een standaard scifi truukje het eiland is in staat om zijn directe omgeving te beinvloeden. De ultieme mind fuck jij denkt 4 seizoenen ze zitten op een tropisch eiland wat blijkt dat tropische eiland is omgeven door land met een koud klimaat.quote:En die Russen zitten op het eiland? Waarom hadden ze daar sneeuw en op het eiland niet? Het zag er toch altijd redelijk tropisch uit daar, permafrost lijkt me dan vreemd.
Ik zou denken die ijsbeer is een dier uit de omgeving die ze nodig hadden om te testen. Ben doet ook die jas aan niet omdat de timeshift koud is, nee die grot met dat wiel daarom doet hij een jas aan. Bang om een koutje te vatten.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:58 schreef Symer het volgende:
Wat ik dan denk:
Die kou is een gevolg van de 'negatively charged exotic matter'. De ijsbeer was nodig als proefdier, andere dieren zouden niet zo makkelijk met de kou overweg kunnen. Dharma heeft later die kamer er naast gebouwd om het effect te kunnen controleren en besturen.
Typisch, meteen weer de ras-kaart spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij is ook wel een beetje genaaid. Hele seizoen al in de credits staan en dan na een handjevol afleveringen opgeblazen worden
Maar om het dan meteen op racisme te gooien
Dat is correct. Maar als je richting het oosten 3000 mijl gaat zit je rond Fiji. Wat redelijk overeenkomt met wat we al wisten en mij daardoor logischer in de oren klinkt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:04 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Hoewel ik geen expert ben in miles ... maar volgens mijn kon je de rand van de zuidpool nog wel raken.
Zouden de mensen op het schip dat niet in de gaten hebben gehad? En hoe zou 815 daar gekomen zijn?quote:Ach, een standaard scifi truukje het eiland is in staat om zijn directe omgeving te beinvloeden. De ultieme mind fuck jij denkt 4 seizoenen ze zitten op een tropisch eiland wat blijkt dat tropische eiland is omgeven door land met een koud klimaat.
@schip: We weten niet wat onderweg allemaal gebeurt is ... dus daar kun je geen uitspraak over doen. We weten bijvoorbeeld ook nog steeds niet waarom een bijl in de zijkant van het schip steekt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Zouden de mensen op het schip dat niet in de gaten hebben gehad? En hoe zou 815 daar gekomen zijn?
De echte. Ze vlogen van Australië naar de VS en crashten onderweg naar Fiji. Vrij weinig arctische klimaten kom je dan tegen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:12 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
@schip: We weten niet wat onderweg allemaal gebeurt is ... dus daar kun je geen uitspraak over doen. We weten bijvoorbeeld ook nog steeds niet waarom een bijl in de zijkant van het schip steekt.
@vliegtuig: welke bedoel je de "echte" of de "neppe"?
Omdat Christian zei dat hij kon gaan, hij was niet meer nodig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op Lostpedia gaan ze er vanuit dat Michael dood is, waarom kan ie nu opeens wel dood?
Tenzij je serieus van koers afwijkt ...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:17 schreef Symer het volgende:
[..]
De echte. Ze vlogen van Australië naar de VS en crashten onderweg naar Fiji. Vrij weinig arctische klimaten kom je dan tegen.
De special heading zorgt er misschien voor dat ... maar goed kan ik me verklaring van micheal niet zo goed meer herinneren.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:17 schreef Symer het volgende:
Michael en Walt vertrokken zelfs zonder jas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |