abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59033351
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:38 schreef Kinga het volgende:

[..]

Briljant. Het eiland is dus al eens eerder verplaatst, doordat ze die ijsbeer daarin gepropt hebben.
Zouden ze die ijsbeer met een touwtje aan dat rad hebben vastgebonden of zou die een begeleider gehad hebben? Charlotte misschien? Misschien heeft ze iets gedaan waardoor ze toch terug kon naar het eiland maar daarbij wel haar geheugen verloor.
pi_59033451
Over die ijsberenkwestie:

Ben deed nu toch bewust metalen objecten in dat teleportatie/tijdreisgeval? Dat was zodat de boel daar wat explodeerde en hij via die tunnel het eiland kon verplaatsen.. Het lijkt me dat ze die ijsbeer gewoon in dat ding zelf deden en teleporteerden. Hierbij hoefde m.i. het eiland niet verplaatst te worden..
pi_59033488
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:49 schreef wTs het volgende:

Ben deed nu toch bewust metalen objecten in dat teleportatie/tijdreisgeval? Dat was zodat de boel daar wat explodeerde en hij via die tunnel het eiland kon verplaatsen.. Het lijkt me dat ze die ijsbeer gewoon in dat ding zelf deden en teleporteerden. Hierbij hoefde m.i. het eiland niet verplaatst te worden..
Maar op die video werd toch gezegd dat er geen 'organic material' in kon?
pi_59033578
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:51 schreef Isegrim het volgende:

[..]
Maar op die video werd toch gezegd dat er geen 'organic material' in kon?
Je bent het konijntje al weer vergeten?
pi_59033587
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:49 schreef wTs het volgende:

Zou er verder geen verband zijn tussen de ijskou in die achterkamer en de ijsbeer?
pi_59033598
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:54 schreef FlashingLights het volgende:

[..]

Je bent het konijntje al weer vergeten?
Oh ja, dat konijntje. Maar wat zeiden ze dan over organic material?
pi_59033604
Lostpedia vindt niets op 'vault'. Moet nog ingevuld worden.
pi_59033611
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:56 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Oh ja, dat konijntje. Maar wat zeiden ze dan over organic material?
Ze zeiden INorganic material..
pi_59033678
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:57 schreef wTs het volgende:

[..]

Inderdaad ..
pi_59033743
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:55 schreef Symer het volgende:

[..]
Zou er verder geen verband zijn tussen de ijskou in die achterkamer en de ijsbeer?
Het verband is dat het eiland ergens in een koud klimaat ligt ... vandaar als je diep genoeg in de grond gaat je een bevroren grond tegenkomt, vandaar dat die russen een paar seizoenen terug in de sneeuw zaten, en vandaar dat men eerst 3000 miles moest varen voordat men bij een eilandje met tropisch klimaar kwam.
pi_59034197
Flashing lights lights lights.
pi_59034634
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:28 schreef -Mo- het volgende:

Flashing lights lights lights.
800
01:14:39,950 --> 01:14:41,960
Why are we doing this,dude?

801
01:14:41,970 --> 01:14:45,150
Sailing 3,000 miles to another island?

802
01:14:45,700 --> 01:14:48,920
Because it's the only way to keep them safe.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 17:55:26 #113
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_59034681
Wat een top aflevering deze finale.
Jin
het gevecht tussen Keamy en Sayid
Ben, die zich weer ouderwets als Ben gedraagt nadat hij Keamy heeft neergestoken.
Shepard, die verschijnt vlak voor de ontploffing verschijnt Claire, die in Kate's droom verschijnt. Het eiland dat verdwijnt.
De reunie tussen Desmond en Penny
Hurley die Jack pwnt in de boot over het verplaatsen van het eiland.
Alleen de laatste scene duurde iets te lang, waardoor ik al doorhad wie erin de kist lag en het schokeffect van het laatste shot weg was.

Vind het wel raar dat we eigenlijk niks meer over Walt horen. Hij had toch speciale gaves, waar the Others ook geïnteresseerd in waren?
pi_59034740
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:02 schreef FlashingLights het volgende:

[..]

Het verband is dat het eiland ergens in een koud klimaat ligt ... vandaar als je diep genoeg in de grond gaat je een bevroren grond tegenkomt, vandaar dat die russen een paar seizoenen terug in de sneeuw zaten, en vandaar dat men eerst 3000 miles moest varen voordat men bij een eilandje met tropisch klimaar kwam.
Het eiland lag idd 3000 mijl van Sumba, wat wel redelijk klopt met het feit dat het eiland in de buurt van Fiji lag zoals de piloot zei in 1x01. Dat betekent dat het eiland niet naast Antarctica ligt lijkt me.

En die Russen zitten op het eiland? Waarom hadden ze daar sneeuw en op het eiland niet? Het zag er toch altijd redelijk tropisch uit daar, permafrost lijkt me dan vreemd.

Wat ik dan denk:

Die kou is een gevolg van de 'negatively charged exotic matter'. De ijsbeer was nodig als proefdier, andere dieren zouden niet zo makkelijk met de kou overweg kunnen. Dharma heeft later die kamer er naast gebouwd om het effect te kunnen controleren en besturen.
pi_59034763
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:

Vind het wel raar dat we eigenlijk niks meer over Walt horen. Hij had toch speciale gaves, waar the Others ook geïnteresseerd in waren?
De schrijvers zijn racisten daarom althans dat zou het antwoord zijn van Harold Perrineau.
http://www.tvguide.com/news/lost-harold-perrineau/080530-03
pi_59034785
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:59 schreef FlashingLights het volgende:

[..]

De schrijvers zijn racisten daarom althans dat zou het antwoord zijn van Harold Perrineau.
http://www.tvguide.com/news/lost-harold-perrineau/080530-03
Hij is ook wel een beetje genaaid. Hele seizoen al in de credits staan en dan na een handjevol afleveringen opgeblazen worden

Maar om het dan meteen op racisme te gooien
pi_59034829
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:58 schreef Symer het volgende:

[..]
Het eiland lag idd 3000 mijl van Sumba, wat wel redelijk klopt met het feit dat het eiland in de buurt van Fiji lag zoals de piloot zei in 1x01. Dat betekent dat het eiland niet naast Antarctica ligt lijkt me.
Hoewel ik geen expert ben in miles ... maar volgens mijn kon je de rand van de zuidpool nog wel raken.
quote:
En die Russen zitten op het eiland? Waarom hadden ze daar sneeuw en op het eiland niet? Het zag er toch altijd redelijk tropisch uit daar, permafrost lijkt me dan vreemd.
Ach, een standaard scifi truukje het eiland is in staat om zijn directe omgeving te beinvloeden. De ultieme mind fuck jij denkt 4 seizoenen ze zitten op een tropisch eiland wat blijkt dat tropische eiland is omgeven door land met een koud klimaat.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:58 schreef Symer het volgende:
Wat ik dan denk:

Die kou is een gevolg van de 'negatively charged exotic matter'. De ijsbeer was nodig als proefdier, andere dieren zouden niet zo makkelijk met de kou overweg kunnen. Dharma heeft later die kamer er naast gebouwd om het effect te kunnen controleren en besturen.
Ik zou denken die ijsbeer is een dier uit de omgeving die ze nodig hadden om te testen. Ben doet ook die jas aan niet omdat de timeshift koud is, nee die grot met dat wiel daarom doet hij een jas aan. Bang om een koutje te vatten.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 18:05:08 #118
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_59034841
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:01 schreef Symer het volgende:

[..]

Hij is ook wel een beetje genaaid. Hele seizoen al in de credits staan en dan na een handjevol afleveringen opgeblazen worden

Maar om het dan meteen op racisme te gooien
Typisch, meteen weer de ras-kaart spelen.
pi_59034895
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:04 schreef FlashingLights het volgende:

[..]

Hoewel ik geen expert ben in miles ... maar volgens mijn kon je de rand van de zuidpool nog wel raken.
Dat is correct. Maar als je richting het oosten 3000 mijl gaat zit je rond Fiji. Wat redelijk overeenkomt met wat we al wisten en mij daardoor logischer in de oren klinkt.
quote:
Ach, een standaard scifi truukje het eiland is in staat om zijn directe omgeving te beinvloeden. De ultieme mind fuck jij denkt 4 seizoenen ze zitten op een tropisch eiland wat blijkt dat tropische eiland is omgeven door land met een koud klimaat.
Zouden de mensen op het schip dat niet in de gaten hebben gehad? En hoe zou 815 daar gekomen zijn?
pi_59034969
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:08 schreef Symer het volgende:

[..]
Zouden de mensen op het schip dat niet in de gaten hebben gehad? En hoe zou 815 daar gekomen zijn?
@schip: We weten niet wat onderweg allemaal gebeurt is ... dus daar kun je geen uitspraak over doen. We weten bijvoorbeeld ook nog steeds niet waarom een bijl in de zijkant van het schip steekt.
@vliegtuig: welke bedoel je de "echte" of de "neppe"?
pi_59035051
Op Lostpedia gaan ze er vanuit dat Michael dood is, waarom kan ie nu opeens wel dood?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_59035065
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:12 schreef FlashingLights het volgende:

[..]

@schip: We weten niet wat onderweg allemaal gebeurt is ... dus daar kun je geen uitspraak over doen. We weten bijvoorbeeld ook nog steeds niet waarom een bijl in de zijkant van het schip steekt.
@vliegtuig: welke bedoel je de "echte" of de "neppe"?
De echte. Ze vlogen van Australië naar de VS en crashten onderweg naar Fiji. Vrij weinig arctische klimaten kom je dan tegen.

En schepen die rond Antarctica varen (zowel het vrachtschip als Penny's bootje) zijn daartoe beter uitgerust dan wat we gezien hebben. Michael en Walt vertrokken zelfs zonder jas!
pi_59035078
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op Lostpedia gaan ze er vanuit dat Michael dood is, waarom kan ie nu opeens wel dood?
Omdat Christian zei dat hij kon gaan, hij was niet meer nodig.
pi_59035161
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:57 schreef wTs het volgende:

[..]

Aha, natuurlijk.
pi_59035193
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:17 schreef Symer het volgende:

[..]
De echte. Ze vlogen van Australië naar de VS en crashten onderweg naar Fiji. Vrij weinig arctische klimaten kom je dan tegen.
Tenzij je serieus van koers afwijkt ...
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:17 schreef Symer het volgende:

Michael en Walt vertrokken zelfs zonder jas!
De special heading zorgt er misschien voor dat ... maar goed kan ik me verklaring van micheal niet zo goed meer herinneren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')