Wel ik niet ... als dat het antwoord wordt dan zal ik me bekocht voelen. Verder waarom een ijsbeer trainen als je het ook mens kan laten doen. Zelfs Ben die net heel wat had meegemaakt draaide het wiel zonder problemen.quote:
Om dezelfde reden dat we medicijnen eerst op ratten testen. Als je nog niet precies weet wat het doet telt een dierenleven minder dan een mensenleven.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Wel ik niet ... als dat het antwoord wordt dan zal ik me bekocht voelen. Verder waarom een ijsbeer trainen als je het ook mens kan laten doen. Zelfs Ben die net heel wat had meegemaakt draaide het wiel zonder problemen.
Ik postuleer dus beide.quote:Een ijsbeer die een wiel draait of een ijsbeer die testobject is om teleportatie uit te testen?
Right. Veel geluk hebben is dat.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kijk nooit hoe de aflevering heten.
1440
Maar hoe zie je dat gebeuren, boven een foto van het rad. Gaat de ijsbeer op zijn achterpoten staan of ... ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat we medicijnen eerst op ratten testen. Als je nog niet precies weet wat het doet telt een dierenleven minder dan een mensenleven.
Idd. Zoek op youtube eens naar 'bear tricks' oid voor hartverscheurende straatberen die dergelijke dingen doen in Azië.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:55 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat gebeuren, boven een foto van het rad. Gaat de ijsbeer op zijn achterpoten staan of ... ?
Ze vertelde eerder nog aan Daniel (of was het nou later) dat ze nog steeds de plek zoekt waar ze geboren is, dus volgens mij weet ze wel waar Miles over praat..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar zou ze dan niet meer geschrokken kijken? Ik kreeg echt het idee dat zij geen flauw benul had waar Miles had over had. Toen ze daar over na ging denken bedacht ze dat ze daar misschien geboren is, wat ze later tegen Daniel zegt.
Dat was later, en ik denk dat de mogelijkheid dat ze op het eiland geboren is bij haar opkwam doordat Miles er over begon.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:11 schreef Rev- het volgende:
[..]
Ze vertelde eerder nog aan Daniel (of was het nou later) dat ze nog steeds de plek zoekt waar ze geboren is, dus volgens mij weet ze wel waar Miles over praat..
Ik vond het niet zo heel erg boeiendquote:Op zondag 1 juni 2008 00:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En dat is alles wat er te zeggen valt?
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:04 schreef Queen_Bee het volgende:
in welke flashforward dan
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:06 schreef Liquidootje het volgende:
Hij denkt nog steeds dat het Jin + Sun baby geboorte scene was.![]()
![]()
Hap...quote:Op zondag 1 juni 2008 01:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Fucktard
maak daar maar een flashback van, je hebt niet goed opgelet.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jin gaat helemaal niet dood want in een paar eps hiervoor zattie nog in een flashforward. Beetje doorzichtig hoor van de schrijvers... zal wel door de staking komen dat ze een beetje zaten te kutten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |