Ik denk dat niemand hem onder ogen durfde te komen nu ze weten dat z'n pa dood is. Hurley had er ook zichtbaar moeite mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:50 schreef tass het volgende:
En raar dat er niemand van de 6 naar Walt is gegaan, al was het alleen maar om te vragen wat er met hem was gebeurd in de tijd dat ie ontvoerd was???
Die ruimte met dat rad? Was wel groot genoeg dacht ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:52 schreef DaFrenk het volgende:
Volgens mij was die ruimte ook te klein voor een ijsbeer?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:52 schreef DaFrenk het volgende:
Volgens mij was die ruimte ook te klein voor een ijsbeer?
Alleen het trapje zal wel lastig geweest zijn voor de ijsbeer.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Die ruimte met dat rad? Was wel groot genoeg dacht ik.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:07 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Alleen het trapje zal wel lastig geweest zijn voor de ijsbeer.
Wel ik blijf erbij dat dit gewoon niet de simpelste eenvoudigste verklaring is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:10 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
Ik veronderstel dat die ladder, kruipgang, Vault, Orchid en tuinhuisje er later omheen zijn gebouwd door Dharma. Dus ná de experimenten met de ijsbe(e)r(en).
Hm, ik denk dat de ijsberen eerder met Dharma zijn meegekomen? De natives zullen die experimenten wel niet gedaan hebben? Des te meer omdat die ijsbeer een Dharma halsband om had. Die natives weten wel wat dat rad doet en vereren het in zekere zin, getuige de hiërogliefen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:10 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
Ik veronderstel dat die ladder, kruipgang, Vault, Orchid en tuinhuisje er later omheen zijn gebouwd door Dharma. Dus ná de experimenten met de ijsbe(e)r(en).
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:01 schreef Symer het volgende:
En waarom denk je dat Charlotte dan niets meer van het eiland weet?
Wat is er eigenlijk met Fareday? Hij zat toch op een rubberen bootje?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:16 schreef RobertVH het volgende:
Misschien is die 'Vault' ook wel een logische verklaring voor het tijdsverschil tussen het eiland en de wereld eromheen, te veel gekloot met tijdreizen enzo![]()
Maar dat zal farday wel allemaal een keertje uitleggen
Daniel Faraday moet wel eerst met zijn kennis het eiland terugvinden, want op het laatst zagen we hem in een bootje op de oceaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:16 schreef RobertVH het volgende:
Maar dat zal farday wel allemaal een keertje uitleggen
Ik denk ook dat Dharma de ijsberen mee heeft genomen en de experimenten heeft gedaan. Toen ze middels de ijsberen zagen wat er gebeurt als je aan dat rad draait hebben ze de rest er omheen gebouwd.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat de ijsberen eerder met Dharma zijn meegekomen? De natives zullen die experimenten wel niet gedaan hebben? Des te meer omdat die ijsbeer een Dharma halsband om had. Die natives weten wel wat dat rad doet en vereren het in zekere zin, getuige de hiërogliefen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Dharma de ijsberen mee heeft genomen en de experimenten heeft gedaan. Toen ze middels de ijsberen zagen wat er gebeurt als je aan dat rad draait hebben ze de rest er omheen gebouwd.
Dharma vindt een bevroren kamer in een grot met oude hiëroglyfen en een rad. Ze theoretiseren wat er gebeurt als je aan dat ding draait aangezien het er belangrijk uitziet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:27 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
... dus Dharma ziet een grote put met helemaal onder diep diep een rad. Vervolgens daalt men af ziet men een wiel, men denkt een beer kunnen we wel laten draaien aan dat wiel. Men gaat boven de grond beren trainen, vervolgens transporteert men een beer helemaal deze put in helemaal naar beneden. Vervolgens gaat laat men de beer een keer aan het wiel draaien en het eiland flits en het is verplaatst. Vervolgens bouwt men een gebouw over deze put heen, en laat men de ijsberen los. Ja, ik kan het zien gebeuren.
Dat zou kunnen, maar zou ze dan niet meer geschrokken kijken? Ik kreeg echt het idee dat zij geen flauw benul had waar Miles had over had. Toen ze daar over na ging denken bedacht ze dat ze daar misschien geboren is, wat ze later tegen Daniel zegt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:27 schreef Rev- het volgende:
Waarschijnlijk heeft Charlotte Miles niks verteld van haar verleden, en keek ze verbaast dat hij toch dingen weet?
Plank neer beneden duwen en op een knop drukken dacht ik. Maar goed, dat is ook het principe van een Skinner's box. Beginnen met simpele dingen. Als ze dan in de gaten hebben dat ze iets moeten doen voor voer kun je complexere dingen proberen. Zoals een rad.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:35 schreef Liquidootje het volgende:
hmm hoe kreeg sawyer eigenlijk ook alweer de viskoekjes te pakken? Was het iets met draaien?
Ach, als je nog weet wat Sawyer bestelde bij de garnalenkraam zit je wel goedquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:14 schreef Liquidootje het volgende:
ik volg het sinds het eerste uur, maar zal wel heel slecht scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |