Ik denk dat niemand hem onder ogen durfde te komen nu ze weten dat z'n pa dood is. Hurley had er ook zichtbaar moeite mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:50 schreef tass het volgende:
En raar dat er niemand van de 6 naar Walt is gegaan, al was het alleen maar om te vragen wat er met hem was gebeurd in de tijd dat ie ontvoerd was???
Die ruimte met dat rad? Was wel groot genoeg dacht ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:52 schreef DaFrenk het volgende:
Volgens mij was die ruimte ook te klein voor een ijsbeer?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:52 schreef DaFrenk het volgende:
Volgens mij was die ruimte ook te klein voor een ijsbeer?
Alleen het trapje zal wel lastig geweest zijn voor de ijsbeer.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Die ruimte met dat rad? Was wel groot genoeg dacht ik.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:07 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Alleen het trapje zal wel lastig geweest zijn voor de ijsbeer.
Wel ik blijf erbij dat dit gewoon niet de simpelste eenvoudigste verklaring is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:10 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
Ik veronderstel dat die ladder, kruipgang, Vault, Orchid en tuinhuisje er later omheen zijn gebouwd door Dharma. Dus ná de experimenten met de ijsbe(e)r(en).
Hm, ik denk dat de ijsberen eerder met Dharma zijn meegekomen? De natives zullen die experimenten wel niet gedaan hebben? Des te meer omdat die ijsbeer een Dharma halsband om had. Die natives weten wel wat dat rad doet en vereren het in zekere zin, getuige de hiërogliefen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:10 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
Ik veronderstel dat die ladder, kruipgang, Vault, Orchid en tuinhuisje er later omheen zijn gebouwd door Dharma. Dus ná de experimenten met de ijsbe(e)r(en).
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:01 schreef Symer het volgende:
En waarom denk je dat Charlotte dan niets meer van het eiland weet?
Wat is er eigenlijk met Fareday? Hij zat toch op een rubberen bootje?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:16 schreef RobertVH het volgende:
Misschien is die 'Vault' ook wel een logische verklaring voor het tijdsverschil tussen het eiland en de wereld eromheen, te veel gekloot met tijdreizen enzo![]()
Maar dat zal farday wel allemaal een keertje uitleggen
Daniel Faraday moet wel eerst met zijn kennis het eiland terugvinden, want op het laatst zagen we hem in een bootje op de oceaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:16 schreef RobertVH het volgende:
Maar dat zal farday wel allemaal een keertje uitleggen
Ik denk ook dat Dharma de ijsberen mee heeft genomen en de experimenten heeft gedaan. Toen ze middels de ijsberen zagen wat er gebeurt als je aan dat rad draait hebben ze de rest er omheen gebouwd.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat de ijsberen eerder met Dharma zijn meegekomen? De natives zullen die experimenten wel niet gedaan hebben? Des te meer omdat die ijsbeer een Dharma halsband om had. Die natives weten wel wat dat rad doet en vereren het in zekere zin, getuige de hiërogliefen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Dharma de ijsberen mee heeft genomen en de experimenten heeft gedaan. Toen ze middels de ijsberen zagen wat er gebeurt als je aan dat rad draait hebben ze de rest er omheen gebouwd.
Dharma vindt een bevroren kamer in een grot met oude hiëroglyfen en een rad. Ze theoretiseren wat er gebeurt als je aan dat ding draait aangezien het er belangrijk uitziet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:27 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
... dus Dharma ziet een grote put met helemaal onder diep diep een rad. Vervolgens daalt men af ziet men een wiel, men denkt een beer kunnen we wel laten draaien aan dat wiel. Men gaat boven de grond beren trainen, vervolgens transporteert men een beer helemaal deze put in helemaal naar beneden. Vervolgens gaat laat men de beer een keer aan het wiel draaien en het eiland flits en het is verplaatst. Vervolgens bouwt men een gebouw over deze put heen, en laat men de ijsberen los. Ja, ik kan het zien gebeuren.
Dat zou kunnen, maar zou ze dan niet meer geschrokken kijken? Ik kreeg echt het idee dat zij geen flauw benul had waar Miles had over had. Toen ze daar over na ging denken bedacht ze dat ze daar misschien geboren is, wat ze later tegen Daniel zegt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:27 schreef Rev- het volgende:
Waarschijnlijk heeft Charlotte Miles niks verteld van haar verleden, en keek ze verbaast dat hij toch dingen weet?
Plank neer beneden duwen en op een knop drukken dacht ik. Maar goed, dat is ook het principe van een Skinner's box. Beginnen met simpele dingen. Als ze dan in de gaten hebben dat ze iets moeten doen voor voer kun je complexere dingen proberen. Zoals een rad.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:35 schreef Liquidootje het volgende:
hmm hoe kreeg sawyer eigenlijk ook alweer de viskoekjes te pakken? Was het iets met draaien?
Ach, als je nog weet wat Sawyer bestelde bij de garnalenkraam zit je wel goedquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:14 schreef Liquidootje het volgende:
ik volg het sinds het eerste uur, maar zal wel heel slecht scoren
Wel ik niet ... als dat het antwoord wordt dan zal ik me bekocht voelen. Verder waarom een ijsbeer trainen als je het ook mens kan laten doen. Zelfs Ben die net heel wat had meegemaakt draaide het wiel zonder problemen.quote:
Om dezelfde reden dat we medicijnen eerst op ratten testen. Als je nog niet precies weet wat het doet telt een dierenleven minder dan een mensenleven.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Wel ik niet ... als dat het antwoord wordt dan zal ik me bekocht voelen. Verder waarom een ijsbeer trainen als je het ook mens kan laten doen. Zelfs Ben die net heel wat had meegemaakt draaide het wiel zonder problemen.
Ik postuleer dus beide.quote:Een ijsbeer die een wiel draait of een ijsbeer die testobject is om teleportatie uit te testen?
Right. Veel geluk hebben is dat.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kijk nooit hoe de aflevering heten.
1440
Maar hoe zie je dat gebeuren, boven een foto van het rad. Gaat de ijsbeer op zijn achterpoten staan of ... ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat we medicijnen eerst op ratten testen. Als je nog niet precies weet wat het doet telt een dierenleven minder dan een mensenleven.
Idd. Zoek op youtube eens naar 'bear tricks' oid voor hartverscheurende straatberen die dergelijke dingen doen in Azië.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:55 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat gebeuren, boven een foto van het rad. Gaat de ijsbeer op zijn achterpoten staan of ... ?
Ze vertelde eerder nog aan Daniel (of was het nou later) dat ze nog steeds de plek zoekt waar ze geboren is, dus volgens mij weet ze wel waar Miles over praat..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar zou ze dan niet meer geschrokken kijken? Ik kreeg echt het idee dat zij geen flauw benul had waar Miles had over had. Toen ze daar over na ging denken bedacht ze dat ze daar misschien geboren is, wat ze later tegen Daniel zegt.
Dat was later, en ik denk dat de mogelijkheid dat ze op het eiland geboren is bij haar opkwam doordat Miles er over begon.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:11 schreef Rev- het volgende:
[..]
Ze vertelde eerder nog aan Daniel (of was het nou later) dat ze nog steeds de plek zoekt waar ze geboren is, dus volgens mij weet ze wel waar Miles over praat..
Ik vond het niet zo heel erg boeiendquote:Op zondag 1 juni 2008 00:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En dat is alles wat er te zeggen valt?
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:04 schreef Queen_Bee het volgende:
in welke flashforward dan
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:06 schreef Liquidootje het volgende:
Hij denkt nog steeds dat het Jin + Sun baby geboorte scene was.![]()
![]()
Hap...quote:Op zondag 1 juni 2008 01:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Fucktard
maak daar maar een flashback van, je hebt niet goed opgelet.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jin gaat helemaal niet dood want in een paar eps hiervoor zattie nog in een flashforward. Beetje doorzichtig hoor van de schrijvers... zal wel door de staking komen dat ze een beetje zaten te kutten
Dat hoop ik niet. Hoewel Locke toch wel mijn favoriet is vind ik tijdreizen en verdwijnende eilanden een grens.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:05 schreef m1155 het volgende:
Traantjes moment toen penny desmond weer zag
En wat een verrassing dat lock in die kist lag. Zal die weer tot leven komen eenmaal terug op het eiland?
Lijkt me niet dat die weer tot leven komt. De schrijvers hebben altijd gezegd dat de mensen die dood zijn gegaan, ook echt dood zijn . Alhoewel ze daarbij wel hebben gezegd dat zij misschien iets anders onder "dood" verstaan dan wij. Maar dat zou dus misschien betekenen dat Locke zich net zo gaat manifesteren als Christian Shephard ofzo.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Hoewel Locke toch wel mijn favoriet is vind ik tijdreizen en verdwijnende eilanden een grens.
Lost mag wmb de zombies buiten boord houden.
Locke was de hele serie al een vreemd type dus ik zal niet verbaasd staanquote:Op zondag 1 juni 2008 11:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat die weer tot leven komt. De schrijvers hebben altijd gezegd dat de mensen die dood zijn gegaan, ook echt dood zijn . Alhoewel ze daarbij wel hebben gezegd dat zij misschien iets anders onder "dood" verstaan dan wij. Maar dat zou dus misschien betekenen dat Locke zich net zo gaat manifesteren als Christian Shephard ofzo.
Januari/februari.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:20 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een briljante slot-EP!Hoe lang moeten we nu weer wachten?
Ik moest gelijk denken aan Annie toen ik hoorde dat Charlotte misschien op het eiland geboren is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:11 schreef Rev- het volgende:
[..]
Ze vertelde eerder nog aan Daniel (of was het nou later) dat ze nog steeds de plek zoekt waar ze geboren is, dus volgens mij weet ze wel waar Miles over praat..
Dat zou wel eens heel goed kunnen. Maar Ben probeerde haar wel te vermoorden toen ze net uit de helicopter was gesprongen. Lijkt me niet dat hij dat bij zijn jeugdliefde zou doen. Maar ja, bij Ben weet je dat natuurlijk nooitquote:Op zondag 1 juni 2008 13:09 schreef Paul99 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan Annie toen ik hoorde dat Charlotte misschien op het eiland geboren is.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:06 schreef Liquidootje het volgende:
Hij denkt nog steeds dat het Jin + Sun baby geboorte scene was.![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 03:01 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
maak daar maar een flashback van, je hebt niet goed opgelet.
Dan heb je een hoop tijdquote:Op zondag 1 juni 2008 13:22 schreef Isegrim het volgende:
Als de serie is afgelopen, ga ik alles nog een keer vanaf het begin kijken. Dat lijkt me echt tof, want dan snap je veel meer. Al zul je dan ook wel foutjes en nooit-beantwoorde vragen tegenkomen.
Weekje vrij en je komt een heel eind.quote:
En dat was ook nog eens een fake spoiler (of als portmanteau een 'foiler') die later niet zo fake bleek te zijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik normaal ook, maar ik keek per ongeluk op vrijdagochtend met mijn slaperige hoofd in dit topic, en toen had een diehard het kennelijk al gezien...
Kom op zeg, het zag er onwijs nep uit... En waarom niet gewoon een echte ontploffing filmen, desnoods op schaal?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:20 schreef Bot13 het volgende:
De CGI van de ontploffing van de freighter was bar slecht? Mwah. Zit zelf in de CGI brache (opleiding) en zo slecht is het niet hoor. Iets meer zwarte rookontwikkeling misschien, en natuurlijk het feit dat je een ontploffing veel later hoort dan dat je 'm ziet, maar daar houdt niemand zich aan in de filmwereld.
Jack kende Jeremy Benthem en zei dat hij langs was geweest. Vervolgens leest hij dat Benthem dood is, en zou de mysterieuze Benthem ineens in Jack veranderd moeten zijn? Ik vind het vrij raar dat je dat dacht eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:20 schreef Bot13 het volgende:
Iemand anders die had verwacht dat Jack zelf in die kist zou liggen? Ik wel namelijk. Hij takelt af, hij wil terug naar het eiland en hij wil met eigen ogen zien wie er in die kist ligt. Dus Lost-stijl (en cliffhanger-stijl) kennende dacht ik dat hij er zelf dood in zou liggen. Maarja dan krijgen we weer te maken met klonen enzo en dat kunnen de makers ook éigenlijk niet maken.
Ik vond het raar dat ze Locke Jeremy noemden. In publiek begrijp ik het wel om zijn identiteit te beschermen, maar ook onderling noemden ze hem Jeremy (Kate tegen Jack, Walt tegen Hurley).quote:Op zondag 1 juni 2008 16:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jack kende Jeremy Benthem en zei dat hij langs was geweest. Vervolgens leest hij dat Benthem dood is, en zou de mysterieuze Benthem ineens in Jack veranderd moeten zijn? Ik vind het vrij raar dat je dat dacht eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |