quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:42 schreef Mikkie het volgende:
Weet je hoe goed voor je nachtrust, geen tv meer kunnen zien vanuit bed. Dat scheelt me zo'n zeven uur slaap per week
Mjah meestal doe ik het ook niet omdat als ik om 1 uur na bed ga er toch niks meer op isquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:42 schreef Mikkie het volgende:
Weet je hoe goed voor je nachtrust, geen tv meer kunnen zien vanuit bed. Dat scheelt me zo'n zeven uur slaap per week
Heb je dat niet dan? Ik heb jarenlang 's nachts van die suffe belspelletjes liggen kijken, en poker, en weet-ik-veel wat voor kutfilms en seriesquote:
Poker kijken is coolquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:21 schreef Mikkie het volgende:
Heb je dat niet dan? Ik heb jarenlang 's nachts van die suffe belspelletjes liggen kijken, en poker, en weet-ik-veel wat voor kutfilms en series.
Dat dus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:21 schreef swarmahoer het volgende:
weet iemand wat er aan de hand is bij dukenburg/graafseweg? p2000 geeft niks aan mamma belde dat er echt 40 autos langsreden van de politie/brandweer...
natuurlijke selectiequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben zooooo dom, heb net de vloer van de keuken met een dweil schoongemaakt, staat de trekker nog op het balkon (keuken is enige toegang balkon) dus weer met me gore poten over die schone keukenvloer. Nu moet ik het weer op nieuw dweilen. Dát is pas sensatie. Autoachtervolgingen
Doosje van mequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben zooooo dom, heb net de vloer van de keuken met een dweil schoongemaakt, staat de trekker nog op het balkon (keuken is enige toegang balkon) dus weer met me gore poten over die schone keukenvloer. Nu moet ik het weer op nieuw dweilen. Dát is pas sensatie. Autoachtervolgingen
Rustquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:25 schreef swarmahoer het volgende:
wat een rust vandaag![]()
ik ben werken.. groeten
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:46 schreef HostiMeister het volgende:
zoooooo huiskamer, gang, en de keuken gedaan, het huis glimt weer. Een van mijn huisgenoten mag de wc en de badkamer doen, ik ben er voorlopig ff klaar mee![]()
Wat een huisvrouwpost zeg
Dat is het nu blijkbaarquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kom weer eens eten als het weer schoon is...Heb je een nieuwe prullenbak gehaald trouwens.... Das welleens nodig
Komt me bekend voorquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb echt een lamme dag vandaag. Heel veel van plan, niks gedaan.
foto stukquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:25 schreef DJKoster het volgende:
100![]()
Ze hebben wel humor op mijn bedrijf, staat er bij een parkeerplaats een bordje 'directie', staat er deze auto:
[ afbeelding ]
Kut, waar is dat plaatje nou met dat menneke achter de computer?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
DJ![]()
Ik kan op msn niet tegen je pratenhele tijd melding dat het niet kan worden bezorgt.. Jah oke nu ben je off maar goed
Kom es ff ingame
is belangrijk
Pfff heb ze gelukkig af kunnen schudden, ben net thuisquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:24 schreef Dutch_Courage het volgende:
Net een politieachtervolging door lindenholt en toen de anac-brug over richting Neerbosh-Oost.
Ik kwam net van m'n werk toen er een bedrijfsbusje met open achterdeuren kei hard langs kwam rijden met drie politiewagens er achteraan. Piepende banden door de bochten heen. Ik snel tussendoor fietsen naar de brug, kwam de hele stoet daar weer langs, maar nu met een stuk of 6 politiewagens en nog wat motoragenten.
Ik weet niet of ze dat busje nu gepakt hebben. Ik denk dat ze hem klem hebben gereden op de Neerbosscheweg en dat de bestuurder(s) daarna weg zijn gerend. De kruispunten bij de Anac en bij het bastion hotel waren namelijk afgezet en ik kwam op de fiets nog wat politiewagens tegen die achter bij het CBR en het voormalige Nijmegen-West middelbareschool terrein aan het zoeken waren.
Ben benieuwd wat er aan de hand was. Zal wel een gestolen bedrijfsbusje zijn met eveneens gestolen lading. Er stak achter wel iets uit de open deuren maar ik kon niet zien wat dat nou was.
Geen zin om op te loadenquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut, waar is dat plaatje nou met dat menneke achter de computer?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut, waar is dat plaatje nou met dat menneke achter de computer?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Pfff heb ze gelukkig af kunnen schudden, ben net thuis
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:48 schreef Mikkie het volgende:
Zo verrot hè. Er staat een berg afwas, die moet ik wegwerken voor ik kan koken. Heb je dadelijk alles weg, heb je gekookt, staat er wéér afwas!!
Leuk!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:34 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik kom ook!! Moet wel tot een uurtje of 9/half 10 werken dus ik ben wat later.
En idd, bij Room Eleven hebben we elkaar stiekem gezien
Dagje wachten geen optie?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo barbequen.. Beetje jammer dat de zon niet schijnt
Ik kom bijna zeker ook! Ik werk alleen altijd op zaterdagavond, dus ik moet ff vrij regelen. Als ze kan komt m'n vriendin misschien ook mee.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:56 schreef Dupje het volgende:
100 whieeeeeeeeeeeee!
[..]
Leuk!![]()
Room Eleven komt trouwens dinsdag in het cultuurcafe op uni! Om half 7 dacht ik. Ik ga wel kijken of ik erbij kan zijn
Hehe ja maar volgens mij doelde Bram nog op mn tuinfeestquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:16 schreef LastRequest het volgende:
Er staat op dinsdag toch? Dat is wel leuk!
Daar ben ik laatst ook naar een voorronde van Kaf of Koren geweest..
Maar dinsdag is ook Puberpop zag ik, en ik hoor altijd dat dat heel leuk isSwarma? True or no?
En heeft er nog iemand een mening voor mij over Emporium ja of nee?
Heb net m'n ticket besteldquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:24 schreef Mikkie het volgende:
Emporium schijnt de afgelopen jaren enorm gaaf te zijn geweest, zeker gaan dus
Brammie of duppieequote:Op donderdag 22 mei 2008 19:13 schreef Houniet het volgende:
Ik heb iemand gespot op Nijmegen Centraal vanmiddag.
Martin?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:13 schreef Houniet het volgende:
Ik schrok al, heb ik een meet gemistquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:18 schreef Californium het volgende:
vanavond BowlenMet me huisgenootjes
Een meet met me huisgenootjesquote:
Ik was het niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:13 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Daarbij blijf je meestal ook op een afstand?
dan zit ik als het meezit in Duitsland, dus als je de grens niet overgaatquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pas op Moblo, zaterdagmiddag ben ik weer lessen, en ook de weg te vinden
Ik weet hoe jullie eruit zienquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:28 schreef Mikkie het volgende:
Eigenlijk zouden we vanavond collectief een Calietje moeten doen...
Ik herken je zoquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik was het ook niet, alsof iemand mij zou herkennen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik was het ook niet, alsof iemand mij zou herkennen
Nope, ga naar Indiana Jonesquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ga je mee een wijntje drinken @ olround?
Kom maarquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ga je mee een wijntje drinken @ olround?
Nu ben ik wel oprecht jaloersquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:50 schreef Aibmi het volgende:
Ik ga naar de jeugd van tegenwoordig, hajee!
Mhwa opzich.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:49 schreef Houniet het volgende:
Het was een ene kasta.
Oja jij wel hahaquote:
Ik kijk toch ECHT geen gouden kooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:45 schreef swarmahoer het volgende:
ja iddik ben weer terug van mn werk, want de gouden kooi is bezig dus dat kijkt iedereen
puberpop is idd leuk en ik ben er ook dinsdagemporium is ook gaaf
en wie gaat er vanavond mee wat drinken @ allround?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:45 schreef swarmahoer het volgende:
ja iddik ben weer terug van mn werk, want de gouden kooi is bezig dus dat kijkt iedereen
puberpop is idd leuk en ik ben er ook dinsdagemporium is ook gaaf
en wie gaat er vanavond mee wat drinken @ allround?
Ik ook nietquote:
Zeker zekerquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
omdat houniet vipkaartjes gekocht heeft
quote:
Ik ben ook geen Nijmegenaar.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij komt nooit zo vaak posten hier
Dat is opzich een goede redenquote:
En door je scriptiedagquote:
Ligt er aan waar je heen gaat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:12 schreef Californium het volgende:
ik ga me omkleden....over een half uur weg en geen idee wat ik aan moet
quote:
Weet ik veel waar ze heen gaatquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]begrijpend lezen is niet je ding? ::+
quote:
Coke.quote:
Mja we kunnen ook meteen door naar Ollround..quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
pieken...Waarom daar? zit onder mijn raam..geluidsoverlast
Haha ik heb maar één fiets.. Oké twee, m'n zusje is er dan niet. Maar met z'n 9en op twee fietsen gaat niet lukken gok ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker zeker!
Ik ga dik fietsen dan! LR
Ik denk dat ik jullie eerder herken als jullie mijquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mja we kunnen ook meteen door naar Ollround..
quote:
Het wordt echt zo master, heb er zo'n zin inquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha ik heb maar één fiets.. Oké twee, m'n zusje is er dan niet. Maar met z'n 9en op twee fietsen gaat niet lukken gok ik
quote:
Dag schatquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Houniet wat gebeurt er als je kloongegevens naar een admin pmt?
wie ben je nu weer op het spoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niets, klonen is niet verboden. Doorposten als je geband bent welquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets, klonen is niet verboden. Doorposten als je geband bent wel
.quote:
Daar gaat het in dit geval ook omquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets, klonen is niet verboden. Doorposten als je geband bent wel
Je mag me wel even PM-en hoorquote:
mogen die hier niet besproken wordenquote:
Dan wordt die kloon ook geband. Daarnaast zullen ze kijken of ie er meer heeft. Indien nodig/mogelijk een ipban. Al is dat ook maar een lapmiddel, elke idioot heeft zo een nieuw ipquote:
Als ze dat nou niet wiltquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mogen die hier niet besproken worden?
*jaloers*quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:56 schreef Dupje het volgende:
100 whieeeeeeeeeeeee!
[..]
Leuk!![]()
Room Eleven komt trouwens dinsdag in het cultuurcafe op uni! Om half 7 dacht ik. Ik ga wel kijken of ik erbij kan zijn
De gevoelens van het aandachtshoertje zijn gekwest.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan wordt die kloon ook geband. Daarnaast zullen ze kijken of ie er meer heeft. Indien nodig/mogelijk een ipban. Al is dat ook maar een lapmiddel, elke idioot heeft zo een nieuw ip
Anders doe je even normaal.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
[..]
De gevoelens van het aandachtshoertje zijn gekwest.![]()
Grtz, -Angel-
Bedankt voor 't posten hier, dat zal 't proces wat versnellenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
Grtz, -Angel-
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
[..]
Grtz, -Angel-
Niet spotten met God bittequote:
Dat was ik ook van plan totdat ik mezelf de revue zie passeren ... wel in dat geval kan ik het niet laten om even te reageren en aandacht te schenken. Voor wat hoort wat immers.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef Misstique het volgende:
Flikker es op met die kutkloon van je.
Ik heb 1 keer aangegeven dat je mag ophouden met me te stalken.. neem toch alles niet zo fucking serieus man.. Sowieso heb ik de dag dat jij in dat topic op GC poste al dagonet gepmed.. maar die had er nog niks mee gedaan.. vandaar dat ik vroeg wat er eigenlijk gebeurde als je een admin zou pmen..quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:09 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
Maar goed Yashaaaaa denkt dus dat ze gestalkt wordt... ik bedoel sommige mensen denken echt dat de wereld om hun draait
. Alhoewel ik heb ooit wel eens nagedacht over stalking Stalking ... wel eens over nagedacht? ... helaas werdt die naar ONZ verplaatst ach ja je kunt niet alles hebben.
kut user je voegt 0,0 toe hierquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef Misstique het volgende:
Flikker es op met die kutkloon van je.
Nogmaals, niet op reageren cq vragen aan stellen oid.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:21 schreef Misstique het volgende:
Reageer gewoon ff niet meer op hem, totdat er wat aan gedaan wordt. Thanks..
Dikke beat in m'n ride, jeweetzquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:23 schreef DJKoster het volgende:
Als je dan zo graag wilt pinnen onder mijn balkon, doe dan je opgevoerde autoradio uit...
Sorryquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:23 schreef DJKoster het volgende:
Als je dan zo graag wilt pinnen onder mijn balkon, doe dan je opgevoerde autoradio uit...
Ja alsof 1 van jullie dat in z'n eentje zou doenquote:
En dan ook nog es onder de naam van Pietje..quote:
Vanmiddag gevraagd nadat ik van CP hoorde dat swarma hem laatst had gesmst of er nog iets te doen was in het topicquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef Californium het volgende:
Btw: Jullie hebben elkaars telefoon nummer?![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dan ook nog es onder de naam van Pietje..
zo van H_M is terug dikke rellen yashi flipt helemaal..
Smst ie terug ah ben veel te moe lees het morgen wel..
Die gozer heeft geen hart voor dit topic
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vanmiddag gevraagd nadat ik van CP hoorde dat swarma hem laatst had gesmst of er nog iets te doen was in het topic! ik denk daar moet ik hem op pakken
Denk ook wel dat hij meeleest jahquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat hij nog wel meeleesten er staat hem niets in de weg terug te komen lijkt mij
Had ook niet verwacht dat hij het nog zo lang vol zou houden
quote:
Jammerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:39 schreef Mikkie het volgende:
Indy was tof, alleen het einde is erg matig... doet toch afbreuk aan de film.
Het gaat hier over H_M of mis ik het nu helemaalquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vanmiddag gevraagd nadat ik van CP hoorde dat swarma hem laatst had gesmst of er nog iets te doen was in het topic! ik denk daar moet ik hem op pakken
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow mn moeder komt me vertellen dat ik moet gaan slapendas voor het eerst sinds ik niet meer thuis woon
ik had yasja de mijne expres niet gegeven maar ze is erachter gekomenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef Californium het volgende:
Btw: Jullie hebben elkaars telefoon nummer?![]()
http://www.politie.nl/ -> Korpsen -> goede korps uitzoeken -> regionieuwsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 06:24 schreef Frollo het volgende:
Is er al iets meer bekend over die politieachtervolging van gisteren?
Mijn vrouw zat er met haar Peuegotje middenin, maar dan ook echt letterlijk: op een gegeven moment reed het busje voor haar en de sliert politieauto's en -motoren achter haar.![]()
En ik kon ook alles live meemaken want we waren toevallig net aan het bellen toen het spektakel losbarstte.
Dan schrik je toch wel even. Voor hetzelfde geld wordt er nog geschoten o.i.d. Dus eigenlijk willen we nu erg graag weten wat er precies aan de hand was. Maar omroepgelderland.nl weet helemaal niks en nu.nl ook niet.
Nee het gaat over waar het over gaatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het gaat hier over H_M of mis ik het nu helemaal
Ach man je wilde hem toen in de compagnie al hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had yasja de mijne expres niet gegeven maar ze is erachter gekomen
Tof, ik ga gelijk kijken, bedankt!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:34 schreef DJKoster het volgende:
[..]
http://www.politie.nl/ -> Korpsen -> goede korps uitzoeken -> regionieuws
Misschien dat daar wat staat.
welke twee?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:48 schreef swarmahoer het volgende:
hm dee gister en calitje @ allround en toen yasha en ik er kwamen liep het uit de hand tussen hun 2
martin en yashaquote:
leren eten en leren douchen.. krijg je een heropvoeding nu je moeder je kamer heeft gezienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh en Yasha gaat douchsen leren boodschappen doen leren leren leren eten leren leren ff fok checken leren leren leren eten fok checken leren leren leren leren leren
Wat deed martin dan in de Ollround, of begrijp ik er nu gewoon weer geen fuck van?quote:
die dee een ''calitje'' die had denk ik gelezen dat wij er ook naartoe gingenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat deed martin dan in de Ollround, of begrijp ik er nu gewoon weer geen fuck van?
Juhquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
leren eten en leren douchen.. krijg je een heropvoeding nu je moeder je kamer heeft gezien
Wedden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh en Yasha gaat douchsen leren boodschappen doen leren leren leren rangen rangen rangen eten leren leren ff fok checken leren leren leren rangen rangen eten fok checken leren leren leren leren leren
Zit die dude nu gewoon mijn vriendin te stalken, door te lurken op een internet forum??quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die dee een ''calitje'' die had denk ik gelezen dat wij er ook naartoe gingen
Bij 't station is een bepaald gebouw laatst verlatenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:41 schreef Doodkapje het volgende:
WHEEELP... heeft iemand tips voor oude/verlaten gebouwen waar ik foto's kan maken (Urbex-achtig)? In en rond Nijmegen ofcourse
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij 't station is een bepaald gebouw laatst verlaten.
geen idee wat urbex is maar de han bij dukenburg staat toch leeg ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:41 schreef Doodkapje het volgende:
Mogguh...
WHEEELP... heeft iemand tips voor oude/verlaten gebouwen waar ik foto's kan maken (Urbex-achtig)? In en rond Nijmegen ofcourse
Jij wordt er ook niet vrolijker op richting 't weekendquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo boodschappen gedaan.. Nu verder leren
Oh sorryquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee wat urbex is maar de han bij dukenburg staat toch leeg ?
T/m 31 mei "het leven na de gouden kooi"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:36 schreef swarmahoer het volgende:
geen gouden kooi meer vandaagof krijgen we the day after.. leeg gebouw ;')
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij wordt er ook niet vrolijker op richting 't weekend mondeling staatsrecht.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:36 schreef swarmahoer het volgende:
geen gouden kooi meer vandaagof krijgen we the day after.. leeg gebouw ;')
Waar héb je het over? Ik heb gisteren Azureus nog draaiend gehad, maar geen Vuze gezien?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:54 schreef DJKoster het volgende:
Grmbll.. stomme Vuze wat ze bij Azureus ingestopt hebben![]()
Ik kan alles instellen zodat al die mediazooi van Vuze niet meer zichtbaar is, komt het allemaal weer terug bij herstarten
Als dat echt de titel van een nummer van ze is, zijn ze echt gezakt tot beneden het nulpunt.quote:
Nee, geen titel, wel een zin die zo debiel is dat het grappig isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als dat echt de titel van een nummer van ze is, zijn ze echt gezakt tot beneden het nulpunt.
Mjah, bij de nieuwe downloads zit Vuze erbii. Ik was aan het herinstalleren omdat ik het iemand uit moet gaan leggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar héb je het over? Ik heb gisteren Azureus nog draaiend gehad, maar geen Vuze gezien?
Ik heb even gezocht, de laatste installfile die ik heb is van 2.4.0.2, mocht je er nog iets mee kunnen geef maar een gil.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:10 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mjah, bij de nieuwe downloads zit Vuze erbii. Ik was aan het herinstalleren omdat ik het iemand uit moet gaan leggen.
Ik had versie 3.5.0.2 zonder Vuze, nu met Vuze..![]()
Ik zal het nog eens proberen om te upgraden vanaf versie 2.5.0.4, dan zou ik de classic UI standaard moeten krijgen.
Neuh, het is allemaal veel simpeler:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, de laatste installfile die ik heb is van 2.4.0.2, mocht je er nog iets mee kunnen geef maar een gil.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:33 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Neuh, het is allemaal veel simpeler:
http://www.azureuswiki.co(...)#Use_the_UI_Switcher
Ik had meteen moeten googlen op 'Azureus without Vuze'![]()
quote:
ga je vanvond ook naar van burenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:13 schreef LastRequest het volgende:
Goood afternoon
Ik ga zo naar de kapper
Haarlemquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:17 schreef LastRequest het volgende:
Nope! Ik ga vanavond naar Haarlem..
Zondag ben ik pas weer eens in Nijmegen haha.
Gister had ik net zo goed ook kunnen gaan
Uiteindelijk gewoon hier in de kroeg gezeten..
Ah welke kapper?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:13 schreef LastRequest het volgende:
Goood afternoon
Ik ga zo naar de kapper
Tietenfoto's wel te verstaan..quote:
Tegen Italie en Frankrijk, kansloosquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |