quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:42 schreef Mikkie het volgende:
Weet je hoe goed voor je nachtrust, geen tv meer kunnen zien vanuit bed. Dat scheelt me zo'n zeven uur slaap per week
Mjah meestal doe ik het ook niet omdat als ik om 1 uur na bed ga er toch niks meer op isquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:42 schreef Mikkie het volgende:
Weet je hoe goed voor je nachtrust, geen tv meer kunnen zien vanuit bed. Dat scheelt me zo'n zeven uur slaap per week
Heb je dat niet dan? Ik heb jarenlang 's nachts van die suffe belspelletjes liggen kijken, en poker, en weet-ik-veel wat voor kutfilms en seriesquote:
Poker kijken is coolquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:21 schreef Mikkie het volgende:
Heb je dat niet dan? Ik heb jarenlang 's nachts van die suffe belspelletjes liggen kijken, en poker, en weet-ik-veel wat voor kutfilms en series.
Dat dus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:21 schreef swarmahoer het volgende:
weet iemand wat er aan de hand is bij dukenburg/graafseweg? p2000 geeft niks aan mamma belde dat er echt 40 autos langsreden van de politie/brandweer...
natuurlijke selectiequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben zooooo dom, heb net de vloer van de keuken met een dweil schoongemaakt, staat de trekker nog op het balkon (keuken is enige toegang balkon) dus weer met me gore poten over die schone keukenvloer. Nu moet ik het weer op nieuw dweilen. Dát is pas sensatie. Autoachtervolgingen
Doosje van mequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben zooooo dom, heb net de vloer van de keuken met een dweil schoongemaakt, staat de trekker nog op het balkon (keuken is enige toegang balkon) dus weer met me gore poten over die schone keukenvloer. Nu moet ik het weer op nieuw dweilen. Dát is pas sensatie. Autoachtervolgingen
Rustquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:25 schreef swarmahoer het volgende:
wat een rust vandaag![]()
ik ben werken.. groeten
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:46 schreef HostiMeister het volgende:
zoooooo huiskamer, gang, en de keuken gedaan, het huis glimt weer. Een van mijn huisgenoten mag de wc en de badkamer doen, ik ben er voorlopig ff klaar mee![]()
Wat een huisvrouwpost zeg
Dat is het nu blijkbaarquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kom weer eens eten als het weer schoon is...Heb je een nieuwe prullenbak gehaald trouwens.... Das welleens nodig
Komt me bekend voorquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb echt een lamme dag vandaag. Heel veel van plan, niks gedaan.
foto stukquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:25 schreef DJKoster het volgende:
100![]()
Ze hebben wel humor op mijn bedrijf, staat er bij een parkeerplaats een bordje 'directie', staat er deze auto:
[ afbeelding ]
Kut, waar is dat plaatje nou met dat menneke achter de computer?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
DJ![]()
Ik kan op msn niet tegen je pratenhele tijd melding dat het niet kan worden bezorgt.. Jah oke nu ben je off maar goed
Kom es ff ingame
is belangrijk
Pfff heb ze gelukkig af kunnen schudden, ben net thuisquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:24 schreef Dutch_Courage het volgende:
Net een politieachtervolging door lindenholt en toen de anac-brug over richting Neerbosh-Oost.
Ik kwam net van m'n werk toen er een bedrijfsbusje met open achterdeuren kei hard langs kwam rijden met drie politiewagens er achteraan. Piepende banden door de bochten heen. Ik snel tussendoor fietsen naar de brug, kwam de hele stoet daar weer langs, maar nu met een stuk of 6 politiewagens en nog wat motoragenten.
Ik weet niet of ze dat busje nu gepakt hebben. Ik denk dat ze hem klem hebben gereden op de Neerbosscheweg en dat de bestuurder(s) daarna weg zijn gerend. De kruispunten bij de Anac en bij het bastion hotel waren namelijk afgezet en ik kwam op de fiets nog wat politiewagens tegen die achter bij het CBR en het voormalige Nijmegen-West middelbareschool terrein aan het zoeken waren.
Ben benieuwd wat er aan de hand was. Zal wel een gestolen bedrijfsbusje zijn met eveneens gestolen lading. Er stak achter wel iets uit de open deuren maar ik kon niet zien wat dat nou was.
Geen zin om op te loadenquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut, waar is dat plaatje nou met dat menneke achter de computer?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut, waar is dat plaatje nou met dat menneke achter de computer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |