Vanmiddag gevraagd nadat ik van CP hoorde dat swarma hem laatst had gesmst of er nog iets te doen was in het topicquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef Californium het volgende:
Btw: Jullie hebben elkaars telefoon nummer?![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dan ook nog es onder de naam van Pietje..
zo van H_M is terug dikke rellen yashi flipt helemaal..
Smst ie terug ah ben veel te moe lees het morgen wel..
Die gozer heeft geen hart voor dit topic
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vanmiddag gevraagd nadat ik van CP hoorde dat swarma hem laatst had gesmst of er nog iets te doen was in het topic! ik denk daar moet ik hem op pakken
Denk ook wel dat hij meeleest jahquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat hij nog wel meeleesten er staat hem niets in de weg terug te komen lijkt mij
Had ook niet verwacht dat hij het nog zo lang vol zou houden
quote:
Jammerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:39 schreef Mikkie het volgende:
Indy was tof, alleen het einde is erg matig... doet toch afbreuk aan de film.
Het gaat hier over H_M of mis ik het nu helemaalquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vanmiddag gevraagd nadat ik van CP hoorde dat swarma hem laatst had gesmst of er nog iets te doen was in het topic! ik denk daar moet ik hem op pakken
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow mn moeder komt me vertellen dat ik moet gaan slapendas voor het eerst sinds ik niet meer thuis woon
ik had yasja de mijne expres niet gegeven maar ze is erachter gekomenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef Californium het volgende:
Btw: Jullie hebben elkaars telefoon nummer?![]()
http://www.politie.nl/ -> Korpsen -> goede korps uitzoeken -> regionieuwsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 06:24 schreef Frollo het volgende:
Is er al iets meer bekend over die politieachtervolging van gisteren?
Mijn vrouw zat er met haar Peuegotje middenin, maar dan ook echt letterlijk: op een gegeven moment reed het busje voor haar en de sliert politieauto's en -motoren achter haar.![]()
En ik kon ook alles live meemaken want we waren toevallig net aan het bellen toen het spektakel losbarstte.
Dan schrik je toch wel even. Voor hetzelfde geld wordt er nog geschoten o.i.d. Dus eigenlijk willen we nu erg graag weten wat er precies aan de hand was. Maar omroepgelderland.nl weet helemaal niks en nu.nl ook niet.
Nee het gaat over waar het over gaatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het gaat hier over H_M of mis ik het nu helemaal
Ach man je wilde hem toen in de compagnie al hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had yasja de mijne expres niet gegeven maar ze is erachter gekomen
Tof, ik ga gelijk kijken, bedankt!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:34 schreef DJKoster het volgende:
[..]
http://www.politie.nl/ -> Korpsen -> goede korps uitzoeken -> regionieuws
Misschien dat daar wat staat.
welke twee?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:48 schreef swarmahoer het volgende:
hm dee gister en calitje @ allround en toen yasha en ik er kwamen liep het uit de hand tussen hun 2
martin en yashaquote:
leren eten en leren douchen.. krijg je een heropvoeding nu je moeder je kamer heeft gezienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh en Yasha gaat douchsen leren boodschappen doen leren leren leren eten leren leren ff fok checken leren leren leren eten fok checken leren leren leren leren leren
Wat deed martin dan in de Ollround, of begrijp ik er nu gewoon weer geen fuck van?quote:
die dee een ''calitje'' die had denk ik gelezen dat wij er ook naartoe gingenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat deed martin dan in de Ollround, of begrijp ik er nu gewoon weer geen fuck van?
Juhquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
leren eten en leren douchen.. krijg je een heropvoeding nu je moeder je kamer heeft gezien
Wedden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh en Yasha gaat douchsen leren boodschappen doen leren leren leren rangen rangen rangen eten leren leren ff fok checken leren leren leren rangen rangen eten fok checken leren leren leren leren leren
Zit die dude nu gewoon mijn vriendin te stalken, door te lurken op een internet forum??quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die dee een ''calitje'' die had denk ik gelezen dat wij er ook naartoe gingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |