Ik kijk toch ECHT geen gouden kooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:45 schreef swarmahoer het volgende:
ja iddik ben weer terug van mn werk, want de gouden kooi is bezig dus dat kijkt iedereen
puberpop is idd leuk en ik ben er ook dinsdagemporium is ook gaaf
en wie gaat er vanavond mee wat drinken @ allround?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:45 schreef swarmahoer het volgende:
ja iddik ben weer terug van mn werk, want de gouden kooi is bezig dus dat kijkt iedereen
puberpop is idd leuk en ik ben er ook dinsdagemporium is ook gaaf
en wie gaat er vanavond mee wat drinken @ allround?
Ik ook nietquote:
Zeker zekerquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
omdat houniet vipkaartjes gekocht heeft
quote:
Ik ben ook geen Nijmegenaar.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij komt nooit zo vaak posten hier
Dat is opzich een goede redenquote:
En door je scriptiedagquote:
Ligt er aan waar je heen gaat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:12 schreef Californium het volgende:
ik ga me omkleden....over een half uur weg en geen idee wat ik aan moet
quote:
Weet ik veel waar ze heen gaatquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]begrijpend lezen is niet je ding? ::+
quote:
Coke.quote:
Mja we kunnen ook meteen door naar Ollround..quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
pieken...Waarom daar? zit onder mijn raam..geluidsoverlast
Haha ik heb maar één fiets.. Oké twee, m'n zusje is er dan niet. Maar met z'n 9en op twee fietsen gaat niet lukken gok ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker zeker!
Ik ga dik fietsen dan! LR
Ik denk dat ik jullie eerder herken als jullie mijquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mja we kunnen ook meteen door naar Ollround..
quote:
Het wordt echt zo master, heb er zo'n zin inquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha ik heb maar één fiets.. Oké twee, m'n zusje is er dan niet. Maar met z'n 9en op twee fietsen gaat niet lukken gok ik
quote:
Dag schatquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Houniet wat gebeurt er als je kloongegevens naar een admin pmt?
wie ben je nu weer op het spoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niets, klonen is niet verboden. Doorposten als je geband bent welquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets, klonen is niet verboden. Doorposten als je geband bent wel
.quote:
Daar gaat het in dit geval ook omquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets, klonen is niet verboden. Doorposten als je geband bent wel
Je mag me wel even PM-en hoorquote:
mogen die hier niet besproken wordenquote:
Dan wordt die kloon ook geband. Daarnaast zullen ze kijken of ie er meer heeft. Indien nodig/mogelijk een ipban. Al is dat ook maar een lapmiddel, elke idioot heeft zo een nieuw ipquote:
Als ze dat nou niet wiltquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mogen die hier niet besproken worden?
*jaloers*quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:56 schreef Dupje het volgende:
100 whieeeeeeeeeeeee!
[..]
Leuk!![]()
Room Eleven komt trouwens dinsdag in het cultuurcafe op uni! Om half 7 dacht ik. Ik ga wel kijken of ik erbij kan zijn
De gevoelens van het aandachtshoertje zijn gekwest.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan wordt die kloon ook geband. Daarnaast zullen ze kijken of ie er meer heeft. Indien nodig/mogelijk een ipban. Al is dat ook maar een lapmiddel, elke idioot heeft zo een nieuw ip
Anders doe je even normaal.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
[..]
De gevoelens van het aandachtshoertje zijn gekwest.![]()
Grtz, -Angel-
Bedankt voor 't posten hier, dat zal 't proces wat versnellenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
Grtz, -Angel-
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
[..]
Grtz, -Angel-
Niet spotten met God bittequote:
Dat was ik ook van plan totdat ik mezelf de revue zie passeren ... wel in dat geval kan ik het niet laten om even te reageren en aandacht te schenken. Voor wat hoort wat immers.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef Misstique het volgende:
Flikker es op met die kutkloon van je.
Ik heb 1 keer aangegeven dat je mag ophouden met me te stalken.. neem toch alles niet zo fucking serieus man.. Sowieso heb ik de dag dat jij in dat topic op GC poste al dagonet gepmed.. maar die had er nog niks mee gedaan.. vandaar dat ik vroeg wat er eigenlijk gebeurde als je een admin zou pmen..quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:09 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
Maar goed Yashaaaaa denkt dus dat ze gestalkt wordt... ik bedoel sommige mensen denken echt dat de wereld om hun draait
. Alhoewel ik heb ooit wel eens nagedacht over stalking Stalking ... wel eens over nagedacht? ... helaas werdt die naar ONZ verplaatst ach ja je kunt niet alles hebben.
kut user je voegt 0,0 toe hierquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef Misstique het volgende:
Flikker es op met die kutkloon van je.
Nogmaals, niet op reageren cq vragen aan stellen oid.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:21 schreef Misstique het volgende:
Reageer gewoon ff niet meer op hem, totdat er wat aan gedaan wordt. Thanks..
Dikke beat in m'n ride, jeweetzquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:23 schreef DJKoster het volgende:
Als je dan zo graag wilt pinnen onder mijn balkon, doe dan je opgevoerde autoradio uit...
Sorryquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:23 schreef DJKoster het volgende:
Als je dan zo graag wilt pinnen onder mijn balkon, doe dan je opgevoerde autoradio uit...
Ja alsof 1 van jullie dat in z'n eentje zou doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |