Dat dus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets, klonen is niet verboden. Doorposten als je geband bent wel
.quote:
Daar gaat het in dit geval ook omquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets, klonen is niet verboden. Doorposten als je geband bent wel
Je mag me wel even PM-en hoorquote:
mogen die hier niet besproken wordenquote:
Dan wordt die kloon ook geband. Daarnaast zullen ze kijken of ie er meer heeft. Indien nodig/mogelijk een ipban. Al is dat ook maar een lapmiddel, elke idioot heeft zo een nieuw ipquote:
Als ze dat nou niet wiltquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mogen die hier niet besproken worden?
*jaloers*quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:56 schreef Dupje het volgende:
100 whieeeeeeeeeeeee!
[..]
Leuk!![]()
Room Eleven komt trouwens dinsdag in het cultuurcafe op uni! Om half 7 dacht ik. Ik ga wel kijken of ik erbij kan zijn
De gevoelens van het aandachtshoertje zijn gekwest.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan wordt die kloon ook geband. Daarnaast zullen ze kijken of ie er meer heeft. Indien nodig/mogelijk een ipban. Al is dat ook maar een lapmiddel, elke idioot heeft zo een nieuw ip
Anders doe je even normaal.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
[..]
De gevoelens van het aandachtshoertje zijn gekwest.![]()
Grtz, -Angel-
Bedankt voor 't posten hier, dat zal 't proces wat versnellenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
Grtz, -Angel-
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
[..]
Grtz, -Angel-
Niet spotten met God bittequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |