Bij 't station is een bepaald gebouw laatst verlatenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:41 schreef Doodkapje het volgende:
WHEEELP... heeft iemand tips voor oude/verlaten gebouwen waar ik foto's kan maken (Urbex-achtig)? In en rond Nijmegen ofcourse
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij 't station is een bepaald gebouw laatst verlaten.
geen idee wat urbex is maar de han bij dukenburg staat toch leeg ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:41 schreef Doodkapje het volgende:
Mogguh...
WHEEELP... heeft iemand tips voor oude/verlaten gebouwen waar ik foto's kan maken (Urbex-achtig)? In en rond Nijmegen ofcourse
Jij wordt er ook niet vrolijker op richting 't weekendquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo boodschappen gedaan.. Nu verder leren
Oh sorryquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee wat urbex is maar de han bij dukenburg staat toch leeg ?
T/m 31 mei "het leven na de gouden kooi"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:36 schreef swarmahoer het volgende:
geen gouden kooi meer vandaagof krijgen we the day after.. leeg gebouw ;')
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij wordt er ook niet vrolijker op richting 't weekend mondeling staatsrecht.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:36 schreef swarmahoer het volgende:
geen gouden kooi meer vandaagof krijgen we the day after.. leeg gebouw ;')
Waar héb je het over? Ik heb gisteren Azureus nog draaiend gehad, maar geen Vuze gezien?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:54 schreef DJKoster het volgende:
Grmbll.. stomme Vuze wat ze bij Azureus ingestopt hebben![]()
Ik kan alles instellen zodat al die mediazooi van Vuze niet meer zichtbaar is, komt het allemaal weer terug bij herstarten
Als dat echt de titel van een nummer van ze is, zijn ze echt gezakt tot beneden het nulpunt.quote:
Nee, geen titel, wel een zin die zo debiel is dat het grappig isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als dat echt de titel van een nummer van ze is, zijn ze echt gezakt tot beneden het nulpunt.
Mjah, bij de nieuwe downloads zit Vuze erbii. Ik was aan het herinstalleren omdat ik het iemand uit moet gaan leggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar héb je het over? Ik heb gisteren Azureus nog draaiend gehad, maar geen Vuze gezien?
Ik heb even gezocht, de laatste installfile die ik heb is van 2.4.0.2, mocht je er nog iets mee kunnen geef maar een gil.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:10 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mjah, bij de nieuwe downloads zit Vuze erbii. Ik was aan het herinstalleren omdat ik het iemand uit moet gaan leggen.
Ik had versie 3.5.0.2 zonder Vuze, nu met Vuze..![]()
Ik zal het nog eens proberen om te upgraden vanaf versie 2.5.0.4, dan zou ik de classic UI standaard moeten krijgen.
Neuh, het is allemaal veel simpeler:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, de laatste installfile die ik heb is van 2.4.0.2, mocht je er nog iets mee kunnen geef maar een gil.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:33 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Neuh, het is allemaal veel simpeler:
http://www.azureuswiki.co(...)#Use_the_UI_Switcher
Ik had meteen moeten googlen op 'Azureus without Vuze'![]()
quote:
ga je vanvond ook naar van burenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:13 schreef LastRequest het volgende:
Goood afternoon
Ik ga zo naar de kapper
Haarlemquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:17 schreef LastRequest het volgende:
Nope! Ik ga vanavond naar Haarlem..
Zondag ben ik pas weer eens in Nijmegen haha.
Gister had ik net zo goed ook kunnen gaan
Uiteindelijk gewoon hier in de kroeg gezeten..
Ah welke kapper?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:13 schreef LastRequest het volgende:
Goood afternoon
Ik ga zo naar de kapper
Tietenfoto's wel te verstaan..quote:
Tegen Italie en Frankrijk, kansloosquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |