... Waarom?quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:35 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
Jup, da's vet! Moddervet!
[ afbeelding ]
Ik wil Mystery Jets alleen als de apparatuur het doet (London Calling 2008).quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Oh god. Ik ben gerick roll'd.
Maar. Even een goede tvp": Ik wil Cut Copy. En Hercules & Love Affair. En zeer zeker de Mystery Jets.
Dus.
Ik las in 't vorige topic een tip over zonnebril opzetten. Vond ik vrij aardig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:37 schreef icebliss het volgende:
Hopelijk maken ze met Digitalism niet dezelfde fout als met Justice, door ze te laten draaien terwijl het nog licht is. Dat was echt jammer.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:35 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehequote:Op woensdag 14 mei 2008 22:35 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben tot de 48ste meegegaan, en het 6de nakaarttopicquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:41 schreef WalterSobchak het volgende:
13 alweer.. Hoeveel waren het er vorig jaar?
Inderdaad, die mogen wel weer komen, was wederom goed vorig jaar!quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
LCD Soundsystem moet, maar zal wel niet.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, die mogen wel weer komen, was wederom goed vorig jaar!
Ik stond bij de ijsschraapkar wat een uur duurde, ik heb alleen Yeah en New York gehoord. Daarna nog even Silent Disco gedaan, geïmproviseerd met een mp3-speler op. Jammer dat ik de enige was en mn mattie niet zo goed durfdequote:
NEEEEEEEE! Kan iemand dat arrogante kutwijf niet effe weghonen ofzo... Afgelopen keer was het ook al een lichtelijke aanfluiting... Heb niet het idee dat het sindsdien veel beter geworden is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:08 schreef De Wouzeraar het volgende:
Anouk heeft zichzelf bevestigd in een interview.
Kan ik mooi op dat tijdstip naar een ander bandje.
quote:Nieuwe namen! / 15-5-2008
Als je grootouders bestaan uit The Cure, je moeder flirt met Suede en je ouweheer David Bowie heet kan je de klok er op gelijk zetten dat je Black Kids krijgt! We hebben ze maar direct geadopteerd. Cadeaus welkom tijdens kraamvisite half augustus!
Hardzwetende mannen in de hete zon op ongekende hoogte met broekdecolleté en bammetjes in broodtrommels. Muziek en bouw gaan hand in hand. Kijk maar naar combi The Village Peoples met bouwvakkers. Aandelen industriële punkrock zijn binnengehaald met de dames + heren van Mindless Self Indulgence. Succes verzekerd! Electropunk met looney podiumcapriolen.
Het volledige, tot nu toe bekendgemaakte programma vind je hier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb vaak haast, zodat ik meer tijd heb om traag te zijn
Och, laat maar komen, mooi douche-/bierhaal-/schijt-/pis-/jointrook-/muntjeshaal-/pin-/neukmoment ofzo...quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:37 schreef ralfseltje het volgende:
Laten we een petitie beginnen om Anouk weg te houden, net als op Wacken bijna jaarlijks gebeurd
Je mag het beschouwen als een grapje. Ze zijn alweer verder gegaan met hun volgende plaat (die van Green Day dus). Hoogst waarschijnlijk zal er een enkel nummer in de volgende tour verschijnen maar een aparte tour zou niet komen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:02 schreef Mathijz het volgende:
Nog 2,5 weken en nog steeds weinig uitgelekt
Foxboro Hot Tubs, het garagerockproject van 3 leden van green day gaan ook touren. Lowlands mogelijk?
Het tofste nieuws tot nu toe, nu moet ik wel heenquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:06 schreef Dupje het volgende:
The Gutter Twins komen volgens hun myspace op de 16de op lowlands.
Al gemeld, maar nu naam, bron en datum bij elkaar
Wie de neuq is Mark Lanegan? En wie zijn de Gutter Twins? En nog belangrijker... Wat doen ze voor kunstje?quote:
GEM was al een tijdje bevestigd toch?quote:
Barbaar!quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:04 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Wie de neuq is Mark Lanegan? En wie zijn de Gutter Twins? En nog belangrijker... Wat doen ze voor kunstje?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:04 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Wie de neuq is Mark Lanegan? En wie zijn de Gutter Twins? En nog belangrijker... Wat doen ze voor kunstje?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:04 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Tja, het is toch wel een gat in je muzikale opvoeding als je Mark Lanegan niet kent, hoor.quote:
Wees blij, dan heb je nu nog veel moois te ontdekkenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:19 schreef SKa_BoSS het volgende:
* SKa_BoSS heeft duidelijk een gat in zijn muziekale opvoeging...
Ken 'm echt niet... Sorry...
Dan heb ik dus een gat in mn muzikale opvoedingquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, het is toch wel een gat in je muzikale opvoeding als je Mark Lanegan niet kent, hoor.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Lanegan
Inderdaad. Ik ken het ook nog niet zo lang, maar het is korte tijd wel een van mijn favorieten geworden. I'll take care of you is een geweldig album.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:23 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Wees blij, dan heb je nu nog veel moois te ontdekken
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
over 3 maanden precies zit het er alweer op
Beter als andersomquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb ik dus een gat in mn muzikale opvoeding
MSI is theatrale nietszeggendheid. Weer een eetpauze, dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:10 schreef On het volgende:
[..]
Ik vind MSI dan weer overhyped. Veel te hyperactief, te Amerikaans en een emo magneet.
Pro-ana emo's? Hoe kom je erop?quote:Op zondag 18 mei 2008 21:16 schreef vliegende_olifant het volgende:
MSI. Ik verwacht: kutmuziek, pitten en pro-ana emo's
conclusie:
Als ze haar haar afknipt is ze best neukbaar, anders is het net een ourwoud.quote:
Er zijn pro-ana sites, dat zijn profielensites waar anorexia meisjes (en soms ook jongens) elkaar helpen met afvallen. Frankrijk is het eerste land waar die sites verboden worden. Hier dus nog niet.quote:
Damn, dat middenprogramma (niet de headliners maar ook niet de lima) is echt geniaal aan het worden!quote:Op maandag 19 mei 2008 10:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Van Graz:
Hercules & Love Affair, aldus de myspace van 1 der bandleden
Inderdaad!quote:Op maandag 19 mei 2008 17:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Damn, dat middenprogramma (niet de headliners maar ook niet de lima) is echt geniaal aan het worden!
T was te proberenquote:Hi ------,
Thank you for your interest in Sufjan and his music.
I will pass your kind note on to him.
Sufjan is taking this time from touring to write and complete
his next album. He has signed other artists to our label who
are presently touring. Please visit www.asthmatickitty.com to know
when Sufjan will be performing live concerts again.
Many agree with you; it has been too long.
All our best,
Diane/ Asthmatic Kitty Records
----- Original Message -----
From: ------
To: info@asthmatickitty.com
Sent: Saturday, May 17, 2008 7:18 AM
Subject: Question about a tour
Dear,
After listening to Sufjan for about 2 hours.. I was just wondering if he is planning to visit Holland in the near future. Quite frankly, the last time he was here was 2 years ago. Far too long, in my opinion.
So please, give me some good news
Best regards,
------
niet nodig. het wordt toch geweldigquote:Op maandag 19 mei 2008 21:05 schreef -Mellow- het volgende:
allejezus hebben jullie al zo veel topics volgeluld
nou en ik ga misschien dus ook. Even wat meer namen afwachten
Anarchy!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:16 schreef super-muffin het volgende:
Het is nu officieel: Sex Pistols komen!
Woohoo!
Achgos.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit word waarschijnlijk mijn 1e jaar.
Ik mag voor het eerst van mams,![]()
Ben sort of meegevraagd door o.a. Blight en ik mocht.
Mindless Self Indulgence komt,.
Dus zodra ik het geld heb ga ik een kaartje kopen.
PuNk iS NoT DeaDddD1!1!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:16 schreef super-muffin het volgende:
Het is nu officieel: Sex Pistols komen!
Woohoo!
Liefhe?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
dan moet je opschieten het licht staat al op donkergeelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
;')quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je opschieten het licht staat al op donkergeel
Ik ga naar Pinkpop om de poster als eerste te kunnen zien!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:59 schreef -Sum- het volgende:
zal blij zijn als dat stomme pinkpop voorbij is, komen er misschien wat behoorlijke namen uit
Pretty Pleasequote:
Kjoet heah.quote:
Ja, plies?quote:
Morgen donderdag of volgende week donderdag?quote:
Iron Maiden past never no way op het podium in de Alphaquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:59 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik hoor geruchten dat Iron Maiden op de poster staat.
Ik eis morgen een PM in mijn boxquote:
Ik heb hem.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je opschieten het licht staat al op donkergeel
Ik wacht tot er een officieel laatste 5000 kaarten bericht op lowlands.nl komt. Ik hou wel om met het lot te stoeienquote:
Die was een week geleden alquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik wacht tot er een officieel laatste 5000 kaarten bericht op lowlands.nl komt. Ik hou wel om met het lot te stoeien
PANIEK!!!!!quote:
Bedoel je dat ding met die zonnebril en rare muziek en strandstoeltjes?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:04 schreef chansadres het volgende:
Ik hoop dat die tripmachine weer op Lowlands staat. Omdat ze mijn machine fout hadden aangesloten mocht ik een nieuw ritje gratis gaan. Ik kwam me toch een portie gaar er uit. De volgende ochtend stond ik heerlijk uitgeslapen op.
hou alsvast rekening met deze : bandquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:46 schreef BeRightBack het volgende:
Gister ook maar eens mijn kaartje gehaald.
Hup, komop met die namen..
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:44 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
hou alsvast rekening met deze : band
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was mooi ja vorig jaar, de laatste 10.000 kaarten in anderhalve dag wegquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik wacht tot er een officieel laatste 5000 kaarten bericht op lowlands.nl komt. Ik hou wel om met het lot te stoeien
Ik hoop het.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:36 schreef Janteh het volgende:
komt de Jeugd van Tegenwoordig? zit er wel in denk ik, nieuw album en ze staan op wel meer festivals.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:08 schreef vliegende_olifant het volgende:
Een maatje van me heeft de poster gezien.Om Doe Maar te quoten: Is dit alles. oehoehoehoehoe!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
En hier bega je een echte beginnersfout, ga nou maar gewoon. Serieus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef emokid het volgende:
Bah ja, als de line-up zo blijft weet ik eigenlijk ook niet of ik zoveel geld over heb voor het sfeer en het gebeuren zelf. Het is uiteindelijk een festival waar het om de muziek draait grotendeels.
dude lowlands = sfeer. ga het wordt sowieso vet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef emokid het volgende:
Bah ja, als de line-up zo blijft weet ik eigenlijk ook niet of ik zoveel geld over heb voor het sfeer en het gebeuren zelf. Het is uiteindelijk een festival waar het om de muziek draait grotendeels. Zelf heb ik Lowlands nog niet meegemaakt, het zal wel geweldig moeten zijn wil ik achteraf geen spijt hebben van mijn geld.
Bijvoorbaat al emo?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef emokid het volgende:
Bah ja, als de line-up zo blijft weet ik eigenlijk ook niet of ik zoveel geld over heb voor het sfeer en het gebeuren zelf. Het is uiteindelijk een festival waar het om de muziek draait grotendeels. Zelf heb ik Lowlands nog niet meegemaakt, het zal wel geweldig moeten zijn wil ik achteraf geen spijt hebben van mijn geld.
Eenschquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Schiet verdomme eens op met die kanker line-up.
Zal ik iig de drie maar evenaren voor een mede nachtbraker? White Liesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Deze keer 4 op rij?
Misschien volgende keer.quote:
waardeloos hij moet gewoon met bandquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
U wil een primeur? U krijgt een primeur: Henry Rollins
Wel spoken word
Dat is de bedoeling van festivals. Dat aanstormend talent bekend word.quote:
Dan zal pinkpop wel een hele andere bedoeling hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van festivals. Dat aanstormend talent bekend word.
De bekendste bands krijg je toch pas na pinkpop te horenquote:
Hier ben ik gestopt met lezen en vond ik je al echt ENORM sneu.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef emokid het volgende:
Bah ja, als de line-up zo blijft
Die koers is Lowlands al behoorlijk wat jaartjes kwijt en dat willen ze dit jaar inderdaad weer terugbrengen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van festivals. Dat aanstormend talent bekend word.
caribou zou geweldig zijn jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zoals verwacht toch al weer enige overlap met het Haldern Festval. Dan 't Poolse Off-festival in het achterhoofd meenemen om vervolgens o.a. Jens Lekman, Of Montreal, Vashti Bunyan, Caribou en Clinic in de gaten te houden.
Het zou me zowaar over kunnen halen
Ik weedutquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:48 schreef MPG het volgende:
[..]
De bekendste bands krijg je toch pas na pinkpop te horen
Volgende week.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik weedut![]()
Wanneer is pinkpop nou eigenlijk
Waarom staat het niet in de OP danquote:
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=1155quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:09 schreef MaJo het volgende:
Ha primeurtje:
Blood Red Shoes op 16 augustus aldus hun eigen website
Kan wel wezen maar het staat niet in de OP dus wat mij betreft nieuwsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=1155
Datum: 14 Mei
Was al bekend, maar nog steeds :quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:09 schreef MaJo het volgende:
Ha primeurtje:
Blood Red Shoes op 16 augustus aldus hun eigen website
wisten we ook al!!!111quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:14 schreef mini-lellan het volgende:
Digitalism - 16.aug.2008 20:00 LIVE @ LOWLANDS FESTIVAL NL / Biddinghuizen
Daar geef ik je geen ongelijk inquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:40 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Idd maar wel ontzettend vet!!1111!!!````@@@#$!!!1`111
Uhuhquote:
Gister nog, inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhBen wel echt super benieuwd naar de band. Heb ze tot nu toe live steeds gemist
Kijk! Leuke naam. Ook Santogold.quote:
Ik ga even het topic zoeken waarin ik zei dat die kwamenquote:
Je bent mijn PM vergetenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #5
17 Februari
Simple Plan is toch wel behoorlijk voor emo's of 'alternatieve' pubers. En Alphabeat is voor de blije emo. Oké, de wel erg blije emo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen emo voor te zijn?
boeie, dat gezeur over elkaars muzieksmaak.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Simple Plan is toch wel behoorlijk voor emo's of 'alternatieve' pubers. En Alphabeat is voor de blije emo. Oké, de wel erg blije emo.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:07 schreef Basil_O_ het volgende:
[..]
boeie, dat gezeur over elkaars muzieksmaak.
ow ja nerd is voor gays
[..]
ow ja nerd is voor gays
ehh ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:10 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]![]()
Jij kijkt zeker elke dag peter r de vries videobanden?
[..]
hehequote:ow ja nerd is voor gays
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:10 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]![]()
Jij kijkt zeker elke dag peter r de vries videobanden?
Daarom staan The Sex Pistols er natuurlijk ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die koers is Lowlands al behoorlijk wat jaartjes kwijt en dat willen ze dit jaar inderdaad weer terugbrengen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daarom staan The Sex Pistols er natuurlijk ook
Mathijz heeft me nog niet tussen de andere toffe Fok!kers gezet die ook gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:50 schreef Godshand het volgende:
had ik al gezegd dat ik ging? kaartje binnen
Zet jezelf gewoon in de OP op de wiki, sta je er in het volgende topic bij.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mathijz heeft me nog niet tussen de andere toffe Fok!kers gezet die ook gaan
Ga je er toch lekker niet heen..? Of wil je zeggen dat je normaal gesproken alles leuk vindt dat op lowlands komt?quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mathijz heeft me nog niet tussen de andere toffe Fok!kers gezet die ook gaan
Vader, wie denk je wel dat je bentquote:Op zondag 25 mei 2008 18:27 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Wat een aanvullingen!
En nu nog meer
Geef mij maar de JvT, braken gisteren in Eindhovuuh de tent afhé Chan!
Jeug van Tegenwoordig?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:27 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Wat een aanvullingen!
En nu nog meer
Geef mij maar de JvT, braken gisteren in Eindhovuuh de tent afhé Chan!
Sneue sufkut die je bentquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daarom staan The Sex Pistols er natuurlijk ook
Laat die alsjeblieft wegblijven... Wat een gênante vertoning was dat vorig jaar, zeg. Dat was een verkeerde keus, zeker omdat op dat moment ook Justice en Jamie T stonden te spelen...quote:Op zondag 25 mei 2008 17:43 schreef Leonos het volgende:
http://www.kasabian.co.uk/live/
Zie ik daar een gaatje over?
Denk dat de Jeugd inmiddels wel redelijk los is van het hele eendagsvlieg-imago.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jeug van Tegenwoordig?
Ja graag! Die waren vorige keer ook zo'n daverend succes!
Eén bekend nummer dat iedereen wilde zien en daarna was iederen binnen 5 seconden weg en volgde er een boegeroep.
Nee écht, daar zit LL op te wachten
eenschquote:Op zondag 25 mei 2008 21:14 schreef Nosh het volgende:
Denk dat de Jeugd inmiddels wel redelijk los is van het hele eendagsvlieg-imago.
Dat is een feit. En LeLe moet ook komen bedacht ik me vanavond.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Denk dat de Jeugd inmiddels wel redelijk los is van het hele eendagsvlieg-imago.
Sex Pistolsquote:Op maandag 26 mei 2008 02:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Ow ja, alsof Anti-flg en The Sex Pistols niet genoeg zijn. Liever niet
Willie Wartaal in het avondprogramma als DJ. Hij draaide zeer fijn in Eindhoven.quote:Op maandag 26 mei 2008 03:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat is een feit. En LeLe moet ook komen bedacht ik me vanavond.
Was het beste optreden op Lowlands wat ik gezien heb hoor.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:56 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Laat die alsjeblieft wegblijven... Wat een gênante vertoning was dat vorig jaar, zeg. Dat was een verkeerde keus, zeker omdat op dat moment ook Justice en Jamie T stonden te spelen...
Je maakt een grap? Van de vele honderden optredens die ik in mijn leven gezien heb staat dat optreden van Kasabian toch wel bij de tien meest trieste. Met stip.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Was het beste optreden op Lowlands wat ik gezien heb hoor.
Kasabian
Bad Religion als tegengif voor the Sex Pistols? Gráág.quote:Op maandag 26 mei 2008 02:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Ow ja, alsof Anti-flg en The Sex Pistols niet genoeg zijn. Liever niet
Volgens mij vond het meerendeel van het publiek, incl ikzelf, dat best wel meevallen. Het was een tof optreden.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:56 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Laat die alsjeblieft wegblijven... Wat een gênante vertoning was dat vorig jaar, zeg. Dat was een verkeerde keus, zeker omdat op dat moment ook Justice en Jamie T stonden te spelen...
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bad Religion als tegengif voor the Sex Pistols? Gráág.
Bad Religion zoog anders hard anus twee jaar geleden...quote:Op maandag 26 mei 2008 12:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bad Religion als tegengif voor the Sex Pistols? Gráág.
Het meerendeel van het publiek? Ja, het voorvak met engelsen die het zelfs geweldig gevonden hadden als ze heel het concert enkel met een blokfluit en een triangel op het podium hadden gestaan.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij vond het meerendeel van het publiek, incl ikzelf, dat best wel meevallen. Het was een tof optreden.![]()
nofx mag wat mij betreft wel thuisblijven.quote:
Ja oke, ik stond in het voorvak, dus ik heb de rest niet zo gezien.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het meerendeel van het publiek? Ja, het voorvak met engelsen die het zelfs geweldig gevonden hadden als ze heel het concert enkel met een blokfluit en een triangel op het podium hadden gestaan.
Verder hebben ze het hele Alpha-terrein binnen no-time echt akelig leeg gespeeld. Niemand in de rest van de tent en drie man op de heuvels aan het eind![]()
Dat met die blokfluit en die triangel had waarschijnlijk nog beter geklonken ook
Nix d'r van,quote:Op maandag 26 mei 2008 16:27 schreef brother52 het volgende:
nofx mag wat mij betreft wel thuisblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |