Damn, dat middenprogramma (niet de headliners maar ook niet de lima) is echt geniaal aan het worden!quote:Op maandag 19 mei 2008 10:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Van Graz:
Hercules & Love Affair, aldus de myspace van 1 der bandleden
Inderdaad!quote:Op maandag 19 mei 2008 17:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Damn, dat middenprogramma (niet de headliners maar ook niet de lima) is echt geniaal aan het worden!
T was te proberenquote:Hi ------,
Thank you for your interest in Sufjan and his music.
I will pass your kind note on to him.
Sufjan is taking this time from touring to write and complete
his next album. He has signed other artists to our label who
are presently touring. Please visit www.asthmatickitty.com to know
when Sufjan will be performing live concerts again.
Many agree with you; it has been too long.
All our best,
Diane/ Asthmatic Kitty Records
----- Original Message -----
From: ------
To: info@asthmatickitty.com
Sent: Saturday, May 17, 2008 7:18 AM
Subject: Question about a tour
Dear,
After listening to Sufjan for about 2 hours.. I was just wondering if he is planning to visit Holland in the near future. Quite frankly, the last time he was here was 2 years ago. Far too long, in my opinion.
So please, give me some good news
Best regards,
------
niet nodig. het wordt toch geweldigquote:Op maandag 19 mei 2008 21:05 schreef -Mellow- het volgende:
allejezus hebben jullie al zo veel topics volgeluld
nou en ik ga misschien dus ook. Even wat meer namen afwachten
Anarchy!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:16 schreef super-muffin het volgende:
Het is nu officieel: Sex Pistols komen!
Woohoo!
Achgos.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit word waarschijnlijk mijn 1e jaar.
Ik mag voor het eerst van mams,![]()
Ben sort of meegevraagd door o.a. Blight en ik mocht.
Mindless Self Indulgence komt,.
Dus zodra ik het geld heb ga ik een kaartje kopen.
PuNk iS NoT DeaDddD1!1!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:16 schreef super-muffin het volgende:
Het is nu officieel: Sex Pistols komen!
Woohoo!
Liefhe?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
dan moet je opschieten het licht staat al op donkergeelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
;')quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je opschieten het licht staat al op donkergeel
Ik ga naar Pinkpop om de poster als eerste te kunnen zien!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:59 schreef -Sum- het volgende:
zal blij zijn als dat stomme pinkpop voorbij is, komen er misschien wat behoorlijke namen uit
Pretty Pleasequote:
Kjoet heah.quote:
Ja, plies?quote:
Morgen donderdag of volgende week donderdag?quote:
Iron Maiden past never no way op het podium in de Alphaquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:59 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik hoor geruchten dat Iron Maiden op de poster staat.
Ik eis morgen een PM in mijn boxquote:
Ik heb hem.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je opschieten het licht staat al op donkergeel
Ik wacht tot er een officieel laatste 5000 kaarten bericht op lowlands.nl komt. Ik hou wel om met het lot te stoeienquote:
Die was een week geleden alquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik wacht tot er een officieel laatste 5000 kaarten bericht op lowlands.nl komt. Ik hou wel om met het lot te stoeien
PANIEK!!!!!quote:
Bedoel je dat ding met die zonnebril en rare muziek en strandstoeltjes?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:04 schreef chansadres het volgende:
Ik hoop dat die tripmachine weer op Lowlands staat. Omdat ze mijn machine fout hadden aangesloten mocht ik een nieuw ritje gratis gaan. Ik kwam me toch een portie gaar er uit. De volgende ochtend stond ik heerlijk uitgeslapen op.
hou alsvast rekening met deze : bandquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:46 schreef BeRightBack het volgende:
Gister ook maar eens mijn kaartje gehaald.
Hup, komop met die namen..
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:44 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
hou alsvast rekening met deze : band
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was mooi ja vorig jaar, de laatste 10.000 kaarten in anderhalve dag wegquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik wacht tot er een officieel laatste 5000 kaarten bericht op lowlands.nl komt. Ik hou wel om met het lot te stoeien
Ik hoop het.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:36 schreef Janteh het volgende:
komt de Jeugd van Tegenwoordig? zit er wel in denk ik, nieuw album en ze staan op wel meer festivals.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:08 schreef vliegende_olifant het volgende:
Een maatje van me heeft de poster gezien.Om Doe Maar te quoten: Is dit alles. oehoehoehoehoe!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
En hier bega je een echte beginnersfout, ga nou maar gewoon. Serieus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef emokid het volgende:
Bah ja, als de line-up zo blijft weet ik eigenlijk ook niet of ik zoveel geld over heb voor het sfeer en het gebeuren zelf. Het is uiteindelijk een festival waar het om de muziek draait grotendeels.
dude lowlands = sfeer. ga het wordt sowieso vet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef emokid het volgende:
Bah ja, als de line-up zo blijft weet ik eigenlijk ook niet of ik zoveel geld over heb voor het sfeer en het gebeuren zelf. Het is uiteindelijk een festival waar het om de muziek draait grotendeels. Zelf heb ik Lowlands nog niet meegemaakt, het zal wel geweldig moeten zijn wil ik achteraf geen spijt hebben van mijn geld.
Bijvoorbaat al emo?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef emokid het volgende:
Bah ja, als de line-up zo blijft weet ik eigenlijk ook niet of ik zoveel geld over heb voor het sfeer en het gebeuren zelf. Het is uiteindelijk een festival waar het om de muziek draait grotendeels. Zelf heb ik Lowlands nog niet meegemaakt, het zal wel geweldig moeten zijn wil ik achteraf geen spijt hebben van mijn geld.
Eenschquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Schiet verdomme eens op met die kanker line-up.
Zal ik iig de drie maar evenaren voor een mede nachtbraker? White Liesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Deze keer 4 op rij?
Misschien volgende keer.quote:
waardeloos hij moet gewoon met bandquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
U wil een primeur? U krijgt een primeur: Henry Rollins
Wel spoken word
Dat is de bedoeling van festivals. Dat aanstormend talent bekend word.quote:
Dan zal pinkpop wel een hele andere bedoeling hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van festivals. Dat aanstormend talent bekend word.
De bekendste bands krijg je toch pas na pinkpop te horenquote:
Hier ben ik gestopt met lezen en vond ik je al echt ENORM sneu.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef emokid het volgende:
Bah ja, als de line-up zo blijft
Die koers is Lowlands al behoorlijk wat jaartjes kwijt en dat willen ze dit jaar inderdaad weer terugbrengen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van festivals. Dat aanstormend talent bekend word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |