SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

dat was mooi ja vorig jaar, de laatste 10.000 kaarten in anderhalve dag wegquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik wacht tot er een officieel laatste 5000 kaarten bericht op lowlands.nl komt. Ik hou wel om met het lot te stoeien

Ik hoop het.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:36 schreef Janteh het volgende:
komt de Jeugd van Tegenwoordig? zit er wel in denk ik, nieuw album en ze staan op wel meer festivals.

quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:08 schreef vliegende_olifant het volgende:
Een maatje van me heeft de poster gezien.Om Doe Maar te quoten: Is dit alles. oehoehoehoehoe!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight

) en Metallica de beste bands aller tijden waren, ach wat was ik toch jong en naief...
 ) en Metallica de beste bands aller tijden waren, ach wat was ik toch jong en naief... 

En hier bega je een echte beginnersfout, ga nou maar gewoon. Serieus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef emokid het volgende:
Bah ja, als de line-up zo blijft weet ik eigenlijk ook niet of ik zoveel geld over heb voor het sfeer en het gebeuren zelf. Het is uiteindelijk een festival waar het om de muziek draait grotendeels.

dude lowlands = sfeer. ga het wordt sowieso vet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef emokid het volgende:
Bah ja, als de line-up zo blijft weet ik eigenlijk ook niet of ik zoveel geld over heb voor het sfeer en het gebeuren zelf. Het is uiteindelijk een festival waar het om de muziek draait grotendeels. Zelf heb ik Lowlands nog niet meegemaakt, het zal wel geweldig moeten zijn wil ik achteraf geen spijt hebben van mijn geld.

Bijvoorbaat al emo?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef emokid het volgende:
Bah ja, als de line-up zo blijft weet ik eigenlijk ook niet of ik zoveel geld over heb voor het sfeer en het gebeuren zelf. Het is uiteindelijk een festival waar het om de muziek draait grotendeels. Zelf heb ik Lowlands nog niet meegemaakt, het zal wel geweldig moeten zijn wil ik achteraf geen spijt hebben van mijn geld.

Eenschquote:

quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Schiet verdomme eens op met die kanker line-up.

Zal ik iig de drie maar evenaren voor een mede nachtbraker? White Liesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Deze keer 4 op rij?

Misschien volgende keer.quote:

waardeloos hij moet gewoon met bandquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
U wil een primeur? U krijgt een primeur: Henry Rollins
Wel spoken word

Dat is de bedoeling van festivals. Dat aanstormend talent bekend word.quote:

Dan zal pinkpop wel een hele andere bedoeling hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van festivals. Dat aanstormend talent bekend word.
 .
 .

De bekendste bands krijg je toch pas na pinkpop te horenquote:

Ben erg benieuwd watvoor namen ik te zien ga krijgen op Pinkpop.
 Ben erg benieuwd watvoor namen ik te zien ga krijgen op Pinkpop.  

Hier ben ik gestopt met lezen en vond ik je al echt ENORM sneu.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef emokid het volgende:
Bah ja, als de line-up zo blijft

Die koers is Lowlands al behoorlijk wat jaartjes kwijt en dat willen ze dit jaar inderdaad weer terugbrengen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van festivals. Dat aanstormend talent bekend word.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |