En hier bega je een echte beginnersfout, ga nou maar gewoon. Serieus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef emokid het volgende:
Bah ja, als de line-up zo blijft weet ik eigenlijk ook niet of ik zoveel geld over heb voor het sfeer en het gebeuren zelf. Het is uiteindelijk een festival waar het om de muziek draait grotendeels.
dude lowlands = sfeer. ga het wordt sowieso vet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef emokid het volgende:
Bah ja, als de line-up zo blijft weet ik eigenlijk ook niet of ik zoveel geld over heb voor het sfeer en het gebeuren zelf. Het is uiteindelijk een festival waar het om de muziek draait grotendeels. Zelf heb ik Lowlands nog niet meegemaakt, het zal wel geweldig moeten zijn wil ik achteraf geen spijt hebben van mijn geld.
Bijvoorbaat al emo?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef emokid het volgende:
Bah ja, als de line-up zo blijft weet ik eigenlijk ook niet of ik zoveel geld over heb voor het sfeer en het gebeuren zelf. Het is uiteindelijk een festival waar het om de muziek draait grotendeels. Zelf heb ik Lowlands nog niet meegemaakt, het zal wel geweldig moeten zijn wil ik achteraf geen spijt hebben van mijn geld.
Eenschquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Schiet verdomme eens op met die kanker line-up.
Zal ik iig de drie maar evenaren voor een mede nachtbraker? White Liesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Deze keer 4 op rij?
Misschien volgende keer.quote:
waardeloos hij moet gewoon met bandquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
U wil een primeur? U krijgt een primeur: Henry Rollins
Wel spoken word
Dat is de bedoeling van festivals. Dat aanstormend talent bekend word.quote:
Dan zal pinkpop wel een hele andere bedoeling hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van festivals. Dat aanstormend talent bekend word.
De bekendste bands krijg je toch pas na pinkpop te horenquote:
Hier ben ik gestopt met lezen en vond ik je al echt ENORM sneu.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef emokid het volgende:
Bah ja, als de line-up zo blijft
Die koers is Lowlands al behoorlijk wat jaartjes kwijt en dat willen ze dit jaar inderdaad weer terugbrengen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van festivals. Dat aanstormend talent bekend word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |