Ik ga naar Pinkpop om de poster als eerste te kunnen zien!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:59 schreef -Sum- het volgende:
zal blij zijn als dat stomme pinkpop voorbij is, komen er misschien wat behoorlijke namen uit
Pretty Pleasequote:
Kjoet heah.quote:
Ja, plies?quote:
Morgen donderdag of volgende week donderdag?quote:
Iron Maiden past never no way op het podium in de Alphaquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:59 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik hoor geruchten dat Iron Maiden op de poster staat.
Ik eis morgen een PM in mijn boxquote:
Ik heb hem.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je opschieten het licht staat al op donkergeel
Ik wacht tot er een officieel laatste 5000 kaarten bericht op lowlands.nl komt. Ik hou wel om met het lot te stoeienquote:
Die was een week geleden alquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik wacht tot er een officieel laatste 5000 kaarten bericht op lowlands.nl komt. Ik hou wel om met het lot te stoeien
PANIEK!!!!!quote:
Bedoel je dat ding met die zonnebril en rare muziek en strandstoeltjes?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:04 schreef chansadres het volgende:
Ik hoop dat die tripmachine weer op Lowlands staat. Omdat ze mijn machine fout hadden aangesloten mocht ik een nieuw ritje gratis gaan. Ik kwam me toch een portie gaar er uit. De volgende ochtend stond ik heerlijk uitgeslapen op.
hou alsvast rekening met deze : bandquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:46 schreef BeRightBack het volgende:
Gister ook maar eens mijn kaartje gehaald.
Hup, komop met die namen..
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:44 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
hou alsvast rekening met deze : band
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was mooi ja vorig jaar, de laatste 10.000 kaarten in anderhalve dag wegquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik wacht tot er een officieel laatste 5000 kaarten bericht op lowlands.nl komt. Ik hou wel om met het lot te stoeien
Ik hoop het.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:36 schreef Janteh het volgende:
komt de Jeugd van Tegenwoordig? zit er wel in denk ik, nieuw album en ze staan op wel meer festivals.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:08 schreef vliegende_olifant het volgende:
Een maatje van me heeft de poster gezien.Om Doe Maar te quoten: Is dit alles. oehoehoehoehoe!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |