caribou zou geweldig zijn jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zoals verwacht toch al weer enige overlap met het Haldern Festval. Dan 't Poolse Off-festival in het achterhoofd meenemen om vervolgens o.a. Jens Lekman, Of Montreal, Vashti Bunyan, Caribou en Clinic in de gaten te houden.
Het zou me zowaar over kunnen halen
Ik weedutquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:48 schreef MPG het volgende:
[..]
De bekendste bands krijg je toch pas na pinkpop te horen
Volgende week.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik weedut![]()
Wanneer is pinkpop nou eigenlijk
Waarom staat het niet in de OP danquote:
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=1155quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:09 schreef MaJo het volgende:
Ha primeurtje:
Blood Red Shoes op 16 augustus aldus hun eigen website
Kan wel wezen maar het staat niet in de OP dus wat mij betreft nieuwsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=1155
Datum: 14 Mei
Was al bekend, maar nog steeds :quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:09 schreef MaJo het volgende:
Ha primeurtje:
Blood Red Shoes op 16 augustus aldus hun eigen website
wisten we ook al!!!111quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:14 schreef mini-lellan het volgende:
Digitalism - 16.aug.2008 20:00 LIVE @ LOWLANDS FESTIVAL NL / Biddinghuizen
Daar geef ik je geen ongelijk inquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:40 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Idd maar wel ontzettend vet!!1111!!!````@@@#$!!!1`111
Uhuhquote:
Gister nog, inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhBen wel echt super benieuwd naar de band. Heb ze tot nu toe live steeds gemist
Kijk! Leuke naam. Ook Santogold.quote:
Ik ga even het topic zoeken waarin ik zei dat die kwamenquote:
Je bent mijn PM vergetenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #5
17 Februari
Simple Plan is toch wel behoorlijk voor emo's of 'alternatieve' pubers. En Alphabeat is voor de blije emo. Oké, de wel erg blije emo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen emo voor te zijn?
boeie, dat gezeur over elkaars muzieksmaak.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Simple Plan is toch wel behoorlijk voor emo's of 'alternatieve' pubers. En Alphabeat is voor de blije emo. Oké, de wel erg blije emo.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:07 schreef Basil_O_ het volgende:
[..]
boeie, dat gezeur over elkaars muzieksmaak.
ow ja nerd is voor gays
[..]
ow ja nerd is voor gays
ehh ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:10 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]![]()
Jij kijkt zeker elke dag peter r de vries videobanden?
[..]
hehequote:ow ja nerd is voor gays
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:10 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]![]()
Jij kijkt zeker elke dag peter r de vries videobanden?
Daarom staan The Sex Pistols er natuurlijk ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die koers is Lowlands al behoorlijk wat jaartjes kwijt en dat willen ze dit jaar inderdaad weer terugbrengen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daarom staan The Sex Pistols er natuurlijk ook
Mathijz heeft me nog niet tussen de andere toffe Fok!kers gezet die ook gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:50 schreef Godshand het volgende:
had ik al gezegd dat ik ging? kaartje binnen
Zet jezelf gewoon in de OP op de wiki, sta je er in het volgende topic bij.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mathijz heeft me nog niet tussen de andere toffe Fok!kers gezet die ook gaan
Ga je er toch lekker niet heen..? Of wil je zeggen dat je normaal gesproken alles leuk vindt dat op lowlands komt?quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mathijz heeft me nog niet tussen de andere toffe Fok!kers gezet die ook gaan
Vader, wie denk je wel dat je bentquote:Op zondag 25 mei 2008 18:27 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Wat een aanvullingen!
En nu nog meer
Geef mij maar de JvT, braken gisteren in Eindhovuuh de tent afhé Chan!
Jeug van Tegenwoordig?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:27 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Wat een aanvullingen!
En nu nog meer
Geef mij maar de JvT, braken gisteren in Eindhovuuh de tent afhé Chan!
Sneue sufkut die je bentquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daarom staan The Sex Pistols er natuurlijk ook
Laat die alsjeblieft wegblijven... Wat een gênante vertoning was dat vorig jaar, zeg. Dat was een verkeerde keus, zeker omdat op dat moment ook Justice en Jamie T stonden te spelen...quote:Op zondag 25 mei 2008 17:43 schreef Leonos het volgende:
http://www.kasabian.co.uk/live/
Zie ik daar een gaatje over?
Denk dat de Jeugd inmiddels wel redelijk los is van het hele eendagsvlieg-imago.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jeug van Tegenwoordig?
Ja graag! Die waren vorige keer ook zo'n daverend succes!
Eén bekend nummer dat iedereen wilde zien en daarna was iederen binnen 5 seconden weg en volgde er een boegeroep.
Nee écht, daar zit LL op te wachten
eenschquote:Op zondag 25 mei 2008 21:14 schreef Nosh het volgende:
Denk dat de Jeugd inmiddels wel redelijk los is van het hele eendagsvlieg-imago.
Dat is een feit. En LeLe moet ook komen bedacht ik me vanavond.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Denk dat de Jeugd inmiddels wel redelijk los is van het hele eendagsvlieg-imago.
Sex Pistolsquote:Op maandag 26 mei 2008 02:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Ow ja, alsof Anti-flg en The Sex Pistols niet genoeg zijn. Liever niet
Willie Wartaal in het avondprogramma als DJ. Hij draaide zeer fijn in Eindhoven.quote:Op maandag 26 mei 2008 03:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat is een feit. En LeLe moet ook komen bedacht ik me vanavond.
Was het beste optreden op Lowlands wat ik gezien heb hoor.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:56 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Laat die alsjeblieft wegblijven... Wat een gênante vertoning was dat vorig jaar, zeg. Dat was een verkeerde keus, zeker omdat op dat moment ook Justice en Jamie T stonden te spelen...
Je maakt een grap? Van de vele honderden optredens die ik in mijn leven gezien heb staat dat optreden van Kasabian toch wel bij de tien meest trieste. Met stip.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Was het beste optreden op Lowlands wat ik gezien heb hoor.
Kasabian
Bad Religion als tegengif voor the Sex Pistols? Gráág.quote:Op maandag 26 mei 2008 02:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Ow ja, alsof Anti-flg en The Sex Pistols niet genoeg zijn. Liever niet
Volgens mij vond het meerendeel van het publiek, incl ikzelf, dat best wel meevallen. Het was een tof optreden.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:56 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Laat die alsjeblieft wegblijven... Wat een gênante vertoning was dat vorig jaar, zeg. Dat was een verkeerde keus, zeker omdat op dat moment ook Justice en Jamie T stonden te spelen...
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bad Religion als tegengif voor the Sex Pistols? Gráág.
Bad Religion zoog anders hard anus twee jaar geleden...quote:Op maandag 26 mei 2008 12:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bad Religion als tegengif voor the Sex Pistols? Gráág.
Het meerendeel van het publiek? Ja, het voorvak met engelsen die het zelfs geweldig gevonden hadden als ze heel het concert enkel met een blokfluit en een triangel op het podium hadden gestaan.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij vond het meerendeel van het publiek, incl ikzelf, dat best wel meevallen. Het was een tof optreden.![]()
nofx mag wat mij betreft wel thuisblijven.quote:
Ja oke, ik stond in het voorvak, dus ik heb de rest niet zo gezien.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het meerendeel van het publiek? Ja, het voorvak met engelsen die het zelfs geweldig gevonden hadden als ze heel het concert enkel met een blokfluit en een triangel op het podium hadden gestaan.
Verder hebben ze het hele Alpha-terrein binnen no-time echt akelig leeg gespeeld. Niemand in de rest van de tent en drie man op de heuvels aan het eind![]()
Dat met die blokfluit en die triangel had waarschijnlijk nog beter geklonken ook
Nix d'r van,quote:Op maandag 26 mei 2008 16:27 schreef brother52 het volgende:
nofx mag wat mij betreft wel thuisblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |