Daarom staan The Sex Pistols er natuurlijk ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die koers is Lowlands al behoorlijk wat jaartjes kwijt en dat willen ze dit jaar inderdaad weer terugbrengen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daarom staan The Sex Pistols er natuurlijk ook
Mathijz heeft me nog niet tussen de andere toffe Fok!kers gezet die ook gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:50 schreef Godshand het volgende:
had ik al gezegd dat ik ging? kaartje binnen
Zet jezelf gewoon in de OP op de wiki, sta je er in het volgende topic bij.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mathijz heeft me nog niet tussen de andere toffe Fok!kers gezet die ook gaan
Ga je er toch lekker niet heen..? Of wil je zeggen dat je normaal gesproken alles leuk vindt dat op lowlands komt?quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mathijz heeft me nog niet tussen de andere toffe Fok!kers gezet die ook gaan
Vader, wie denk je wel dat je bentquote:Op zondag 25 mei 2008 18:27 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Wat een aanvullingen!
En nu nog meer
Geef mij maar de JvT, braken gisteren in Eindhovuuh de tent afhé Chan!
Jeug van Tegenwoordig?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:27 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Wat een aanvullingen!
En nu nog meer
Geef mij maar de JvT, braken gisteren in Eindhovuuh de tent afhé Chan!
Sneue sufkut die je bentquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daarom staan The Sex Pistols er natuurlijk ook
Laat die alsjeblieft wegblijven... Wat een gênante vertoning was dat vorig jaar, zeg. Dat was een verkeerde keus, zeker omdat op dat moment ook Justice en Jamie T stonden te spelen...quote:Op zondag 25 mei 2008 17:43 schreef Leonos het volgende:
http://www.kasabian.co.uk/live/
Zie ik daar een gaatje over?
Denk dat de Jeugd inmiddels wel redelijk los is van het hele eendagsvlieg-imago.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jeug van Tegenwoordig?
Ja graag! Die waren vorige keer ook zo'n daverend succes!
Eén bekend nummer dat iedereen wilde zien en daarna was iederen binnen 5 seconden weg en volgde er een boegeroep.
Nee écht, daar zit LL op te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |