En de vertrektijd met een half uur uitgesteld, zeer netjes allemaal.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Tientje voor Zwolle uit, spelers betalen de rest.
Buscombi gewordenquote:Op maandag 5 mei 2008 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Denk buscombi, het zou me verbazen als het niet zo zou zijn eigenlijk.
100%, op eigen vervoer.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:40 schreef DutchGooner het volgende:
En ik ben er voor 99% ook bij, wel op EV.
quote:Routiniers Ebbinge en Van den Berg maken dienst uit
Door LUDO VAN DENDEREN
DEN BOSCH - Samen zijn ze 69 jaar oud, maar als Peter van den Berg (36) en Arjan Ebbinge (33) in het stadion van hun FC Den Bosch poseren voor de fotograaf lijken het net twee tieners. Ginnegappend met elkaar en met de fotograaf, lacherig doend over de poses die hen wordt gevraagd aan te nemen.
Mocht het tweetal niet weten wat te doen na de voetballoopbaan, is er altijd nog de mogelijkheid het komische duo 'Eppie en Peet' op te richten.
Eén ding is in ieder geval overduidelijk: De twee routiniers van FC Den Bosch, die vanavond het beslissingsduel tegen FC Zwolle spelen, kunnen het uitstekend met elkaar vinden. ,,We zijn absoluut vrienden geworden,'' zegt Van den Berg. ,,We hoeven slechts naar elkaar te kijken en we begrijpen elkaar. We laten elkaar altijd zijn wie we zijn. Ik ben blij dat Arjan hier nog zeker een jaar blijft.''
Met de routiniers in het centrum, kreeg Den Bosch het minste aantal doelpunten tegen (37) van alle eerstedivisionisten. ,,Dat heeft deels met onze ervaring te maken,'' denkt Ebbinge. ,,We laten ons simpelweg niet gek maken. In de eerste divisie wordt vaak één op één gespeeld en vliegen spelers soms over het veld. Dat doen Peter en ik niet. We zijn juist degelijk en blijven altijd rustig. Het team vindt dat erg prettig. Je merkt in het veld dat tegenstanders ons vaak uit elkaar proberen te spelen. En als één van ons gedwongen is in het middenveld te lopen, heb je ons inderdaad uiteen. Maar ons team heeft zulke situaties altijd geweldig opgevangen.''
Van den Berg haakt in: ,,We kennen ieders zwakheden en die kunnen we bij elkaar prima opvangen. Ik hoor wel eens dat we te weinig snelheid zouden hebben. Om absolute toppers te zijn, is dat misschien zo. Maar als ik weet dat Arjan me in mijn rug dekt, kan ik zonder problemen doordekken op de spits. En als die spits vervolgens toch besluit diep te gaan, weet ik dat Arjan altijd achter me staat op hem over te nemen. Zo vullen we elkaar prima aan.''
Voor Ebbinge stond het afgelopen jaar deels in het teken van zijn definitieve rentree. Als RBC'er liep hij een zware blessure aan zijn dunne darm op, waardoor hij drie weken in coma lag.
In Den Bosch toonde Ebbinge aan volledig de oude te zijn. ,,Na RBC was Den Bosch voor mij ideaal. Of ik heb overwogen te stoppen? Nou, in de eerste divisie is het financieel beperkt en met een gewone baan zou ik meer verdienen dan bij menig eerstedivisionist. Ik stond dus op een kruispunt en hoefde me niet ten koste van alles in het betaald voetbal te bewijzen.
,,Maar Den Bosch sprak me zeer aan. Ik weet niet hoe lang ik nog met voetballen doorga. In de eerste divisie moet opleiden centraal staan. Als er iemand binnen onze selectie opstaat waarvan ik denk dat die een goede kan worden, doe ik met alle liefde een stap opzij en zal ik hem begeleiden. Zolang die speler er niets is, voetbal ik graag door.''
Van den Berg voetbalt net als zijn maatje nog minimaal één seizoen: ,,Na mijn knieoperatie in mijn Vitesse-tijd wist ik niet of ik nog betaald voetbalwaardig was. FC Den Bosch heeft me een kans gegeven en het eerste half jaar begon ik hier werkelijk dramatisch, ook weer door verschillende blessures. Sinds de winter van 2007 heb ik niets meer gehad, al moet ik dat even afkloppen. Mijn niveau is wel minder geworden, maar ik ben anders gaan spelen. Minder met krachten smijtend bijvoorbeeld. Hoe lang ik nog doorga? Zolang ik me fit voel, wil ik graag voetballen. Ik zeg niet dat volgend seizoen mijn laatste is. Ik ga er wel vanuit dat dit mijn laatste club is.
Ik was afgelopen donderdag op eigen vervoer.quote:
Juistquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:49 schreef LadyFCDB het volgende:
Ik was afgelopen donderdag op eigen vervoer.
Vanavond toch maar met de bus mee...
Zwolle gaat eraan!!!!!!!!!
Mij krijg je nog geen stadsbus in laat staan als ik verplicht de bus in moet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:49 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik was afgelopen donderdag op eigen vervoer.
Vanavond toch maar met de bus mee...
Zwolle gaat eraan!!!!!!!!!
we weten idd dat fcdbfans.nl niet de meest geweldige site is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Oud nieuws natuurlijk, maar wel positief inderdaad.
Het beste vond ik altijd wel dat item met die kaartjes.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ze hebben af en toe best aardige items al zijn ze soms ook wat te overijverig.
My thoughts, toppertje.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik weet niet precies wie dat altijd deed, maar die heeft zeker talent ja.
Liever zon begin dan zoals afgelopen zondag, DAN MAAR KAPOT!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:43 schreef Yeahinho het volgende:
Hij zei verder dat we vol op de aanval gaan spelen. Ik ben benieuwd.
Vond het wat tegenvallen eerlijk gezegd, vorig jaar de laatste wedstrijd bij VVV en Utrecht thuis vond ik veel indrukwekkender.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:35 schreef Yeahinho het volgende:
Kippenvel bij het luidkeels geblêrde "Met heel mijn hart", na de wedstrijd.
Toen waren we ook met (veel) meer. En misschien zongen degenen om jou heen niet (hard) mee ofzo? Bij mij i.i.g. wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vond het wat tegenvallen eerlijk gezegd, vorig jaar de laatste wedstrijd bij VVV en Utrecht thuis vond ik veel indrukwekkender.
ja, ikquote:
Saaiquote:Zaterdag 5 juli FC Den Bosch - RKVV Den Dungen 16.00 uur
PBO Opleidings- en Trainingscomplex
Woensdag 9 juli vv TGG - FC Den Bosch 19.30 uur
Sportcomplex De Donken - vv TGG in Den Bosch
Zaterdag 12 juli FC Den Bosch - Nulandia 16.00 uur
Woensdag 16 juli VVCS - FC Den Bosch 19.30 uur
Eurosportpark - Nivo Sparta in Zaltbommel
Zaterdag 19 juli FC Dordrecht - FC Den Bosch 14.30 uur
Sportpark De Korte Woerden - vv WNC in Waardenburg
Woensdag 23 juli FC Den Bosch - Jong Vitesse 19.00 uur
Zaterdag 26 juli FC Den Bosch - SC Cambuur 16.00 uur
Zaterdag 2 augustus FC Den Bosch Open Dag 17.00 - 21.00 uur
Stadion De Vliert
Vrijdag 8 augustus Start competitie 2008-2009 20.00 uur
Programma nog niet bekend
een zaterdagclub die op zondag speelt?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:33 schreef DutchGooner het volgende:
En ik maar denken dat deze pot zondag was
Volgens BD is ie rechtermiddenvelder terwijl ie gisteren in de spits speelde. Eerst naast Hristov, later naast Koen.quote:
Tsjah ergens wel te verwachten. Vorig jaar bleek dat het Bossche publiek ook niet echt warm liep van wedstrijden tegen Wigan en Porto.. Als er maar zo weinig man komen dat kost het waarschijnlijk meer dat dat het oplevert.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:13 schreef DutchGooner het volgende:
Het meest saaie oefenprogramma in jaaaaaaaaaren
Oefen voor mij part tegen een Belgische club dan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tsjah ergens wel te verwachten. Vorig jaar bleek dat het Bossche publiek ook niet echt warm liep van wedstrijden tegen Wigan en Porto.. Als er maar zo weinig man komen dat kost het waarschijnlijk meer dat dat het oplevert.
Ja ze spelen niet tegen NIVOquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:13 schreef DutchGooner het volgende:
Het meest saaie oefenprogramma in jaaaaaaaaaren
Pinto mag/gaat dus weg.quote:FC Den Bosch neemt Göbel over van Eagles
DEN BOSCH - FC Den Bosch heeft vrijdag een akkoord bereikt met rechtervleugelverdediger Alper Göbel.
De 25-jarige speler uit Deventer tekende een contract voor twee seizoenen en komt transfervrij over Go Ahead Eagles.
De komst van Göbel betekent dat niet verder wordt gegaan met Benjamin Pinto. Die dacht na over een nieuwe aanbieding van de club, maar gaf tegelijkertijd aan een stapje hogerop te willen.
quote:Kolder kan kiezen uit meerdere ploegen
Marnix Kolder staat in de vergaande belangstelling van VVV Venlo. Echter is de Venlose club niet de enige die hoopt Kolder over te kunnen nemen. Dit zei hij tegenover Dagblad van het Noorden.
Kolder: "Er is belangstelling van VVV, Go Ahead Eagles, RBC, BV Veendam en FC Den Bosch. Ik ben niet van plan in de kelder van de Eredivisie te spelen. Daar spelen ze meestal op de counter en dan heb je niks aan mij. Ik wil lekker voetballen en doelpunten maken. Dat is anderhalf jaar niet meer gelukt. Ik voel me zeker niet te groot om in de Eerste divisie te spelen."
Bij FC Groningen kwam hij in twee seizoenen dertien keer in actie. Tot scoren kwam hij echter niet.
Uit De Dordtenaar.quote:Joshua Brard van LRC naar ASWH; Van Kleef keert terug
Joshua Brard speelt volgend seizoen in zijn woonplaats Hendrik-Ido-Ambacht voor zaterdag-hoofdklasser ASWH.
HENDRIK-IDO-AMBACHT
De 22-jarige verdediger/middenvelder komt over van LRC Leerdam. Brard zou aanvankelijk bij LRC blijven, maar had de afspraak dat hij bij degradatie alsnog mocht vertrekken. Joshua Brard speelde in de jeugd ook al voor ASWH, waarna hij naar Sparta verhuisde. In Rotterdam schopte hij het tot het beloftenteam. Vorig seizoen kwam hij uit voor eerstedivisionist TOP Oss, waar hij tot elf wedstrijden in de hoofdmacht kwam.
Louis van Kleef keert terug naar ASWH. De inmiddels 32-jarige aanvaller, die de succesjaren op Schildman meemaakte, kampte de afgelopen seizoenen met het nodige blessureleed. Hij zal in principe als pinchhitter fungeren. Behalve voor ASWH, was Van Kleef ook actief voor Rijsoord, Capelle en TOGR. Fop Gouman (ex-Achilles Veen), maakt de overstap van Roda Boys naar ASWH, waar hij in het tweede elftal voor routine moet zorgen.
Doelman Jordy van de Corput (FC Utrecht) komt niet naar Ambacht. Hij wordt derde keeper bij FC Den Bosch. ASWH gaat nog op zoek naar een jonge talentvolle doelman.
Marphe Redjosetiko (ex-ASWH) en Jeroen Koppelaar (ex-Heerjansdam) verkassen van TOGR naar Capelle.
Ali Yilmaz (Jong FC Dordrecht) gaat naar LRC Leerdam, waar hij ook veel van zijn tijd als jeugdspeler doorbracht.
PRINT STUUR DOOR REAGEER
MEER Sport Drechtsteden19:14 Dordtse pitcher Hugo van der Kooij: denksport op de heuvel
18:59 Voorzitter Ton de Bruin wil met golfbaan Strijen naar A-status
18:54 Van Munster weg bij Groot-Ammers
16:08 Zeven nieuwelingen voor Pelikaan
29-05 Pieter den Bok (Almkerk) wil loopbaan beëindigen met promotie
29-05 Jonkie Pascal van Delden (Stedoco) klaar voor finale
29-05 De Hoge Devel kampioen in onbekende sport carrousel
29-05 Vier aanwinsten volleybalsters Next Volley
29-05 Bekerduel Unitas pas woensdag 4 juni
29-05 Ontknopingen nacompetities
MEER ARTIKELEN
Als ze FC Den Bosch even hadden gebeld waren ze er echt wel uitgekomen. Waarschijnlijk vonden ze het allang mooi dat het uberhaupt gebruitk zou worden. Maar zo ziet het er niet uit iig.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tja, ik weet niet hoeveel je daarvoor kan vragen, misschien gewoon uit voorzorg.
Data's?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:53 schreef TerroRobbie het volgende:
We oefenen dit jaar ook nog tegen QPR en CSKA Sofia.
Precies, die 4-5 jaar dat je jaarlijks tegen ze speelt heb ik niet 1 keer kunnen zeggen (van de 3 keer dat ik ben geweest) dat het een prettige wedstrijd was.quote:
Wat boeit mij dat nouquote:Op zondag 15 juni 2008 22:05 schreef tong80 het volgende:
Vraag Patrick Peelen maar wat het voor een club is
Dat we een leuke club zijn en je overdrijft qua hard spel van onsquote:
Voor jou ongetwijfeld wel maar voor mij is het een nietszeggende club die niet weet wat de term vriendschappelijk inhoud.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat we een leuke club zijn en je overdrijft qua hard spel van ons
Tsja, als je het niet eerder vraagt...quote:
Hehe, het was ook maar een geintje.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
Tsja, als je het niet eerder vraagt...
Hoeduur?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
Heb nog een dubbele Panasonic uit '87 ongeveer.
Aangezien Yeahinho ook interesse heeft lijkt het me wel wat om jullie tegen elkaar uit te spelen.quote:
Marktplaats.nlquote:Op zondag 22 juni 2008 11:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Aangezien Yeahinho ook interesse heeft lijkt het me wel wat om jullie tegen elkaar uit te spelen.
Doe beide maar een bod via de mail en degene met het laagste bod zal ik vervolgens terugmailen om een beter bod te doen.
OK?
Foto?quote:Op zondag 22 juni 2008 11:58 schreef DutchGooner het volgende:
aangezien Yeahinho ook interesse heeft lijkt het me wel wat om jullie tegen elkaar uit te spelen.
Doe beide maar een bod via de mail en degene met het laagste bod zal ik vervolgens terugmailen om een beter bod te doen.
OK?
Zal eens kijken of ik het op kan brengen een foto te maken.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Foto?
Heb jij eigenlijk alle shirtjes?
Volgens mij hebben wij nooit nacompetitie gespeeld in de Panasonic tijd.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:16 schreef TerroRobbie het volgende:
en een met PANASONIC diagonaal die maar 1 keer is gebruikt tijdens de nacompetitie omdat die niet aan de regels voldeed.
Net ff gekeken maar ik hem niet meer dubbel.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Foto?
Heb jij eigenlijk alle shirtjes?
LOLquote:Op maandag 23 juni 2008 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok, zal er over nadenken. Nu we het toch over shirtjes hebben:
http://link.marktplaats.nl/176861194
Denk je dat deze echt van Ruud geweest zou kunnen zijn?
Geloof ik niet want die shirts vallen ruim.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wellicht bedoelde die clubtopscorer. Maar ik had hem gisteren ook gemaild of dat ding misschien niet van Ruud was. Ik stelde o.a. ter discussie of de toen vrije tengere Ruud wel maat XXL zou hebben.. Of zou dat wel kunnen?
In Engeland gekocht op een beurs voor shirtverzamelaars. Hij had ook het blauwe thuisshirt maar daar vroeg hij te veel voor. Hij had ook veel shirts van Van Nistelrooy van Manchetser United. Wedstrijdshirts. Op die beurs stonden alleen gerenomeerde verzamelaars dus ga ervan uit dat het shirt goed is...quote:
Ik heb dat shirt ook. Nummer 11.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok, zal er over nadenken. Nu we het toch over shirtjes hebben:
http://link.marktplaats.nl/176861194
Denk je dat deze echt van Ruud geweest zou kunnen zijn?
Mooie kampioenswedstrijdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:52 schreef DutchGooner het volgende:
En we beginnen de competitie thuis tegen Eindhoven en sluiten hem af thuis tegen RKC.
Tot ongeveer 1990 was het FCDB informatief, daarna is het In de Vliert geworden maar die zijn in het idd.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat hetzelfde als BVV informatief of In de Vliert? Of zijn presentatiegidsen weer iets anders?
Dat is mooiquote:
Denk het niet... Zou ook niet kloppen met dit bericht uit de krant ene paar dagen geleden:quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:51 schreef DutchGooner het volgende:
Het enige wat ik me kan bedenken is dat PSV zich teruggetrokken heeft?
quote:Hoofd jeugdopleidingen Wiljan Vloet van PSV laat weten dat de komst van Van der Horst nog verre van rond is. "We zoeken nog een jeugdtrainer, dat klopt. Daar hebben we meerdere kandidaten voor en we gaan de komende tijd eens rustig bekijken wie het wordt en voor welk elftal. Van der Horst is één van de kandidaten, maar wie het ook wordt: het zal zeker niet vandaag of morgen rond zijn."
Dan ga je toch niet?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:38 schreef Yeahinho het volgende:
TGG - FC Den Bosch 7 euro.
Stelletje afzetters!
Ik had geen andere reactie van je verwacht.quote:
Voor het eerst sinds 2004 idd.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Eindelijk weer eens thuis, na 8 keer uit ofzo.
Speelde wel redelijk, pikte nog 2 goaltjes mee.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:36 schreef fanneke het volgende:
12-1 winst op het kunstgras van TGG.
Björn Daelemans is op proef en speelde de hele wedstrijd.
quote:LOCATIE OEFENWEDSTRIJD FC DORDRECHT
De oefenwedstrijd tussen FC Den Bosch en FC Dordrecht die onder voorbehoud gespeeld zou worden op vrijdag 1 augustus, staat inmiddels definitief op het programma. Ook de locatie is inmiddels bekend. Het duel wordt gespeeld in Stadion De Vliert in Den Bosch.
Tevens maken we van de gelegenheid gebruik om aan te geven dat de Open Dag van zaterdag 2 augustus een uur eerder (16.00 uur) dan aanvankelijk gepland (17.00 uur) zal aanvangen.
Het resterende programma van de Bossche selectie ziet er nu - onder voorbehoud van eventuele andere wijzigingen - als volgt uit:
Woensdag 16 juli VVCS - FC Den Bosch 19.30 uur
Zaterdag 19 juli FC Den Bosch - FC Ashdod 16.00 uur
Woensdag 23 juli FC Den Bosch - Maccabi Tel Aviv 19.30 uur
Zaterdag 26 juli FC Den Bosch - SC Cambuur 16.00 uur
Dinsdag 29 juli Nivo Sparta - FC Den Bosch 19.30 uur
Vrijdag 1 augustus FC Den Bosch - FC Dordrecht 19.30 uur
Stadion De Vliert
Zaterdag 2 augustus Open Dag 16.00 - 21.00 uur
Stadion De Vliert
START JUPILER LEAGUE
Vrijdag 8 augustus FC Den Bosch - RKC Waalwijk 20.00 uur
Stadion De Vliert
Doet nu mee met Omniworld.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:40 schreef DutchGooner het volgende:
Tayeb wordt het hem dus niet.
Ik ga vanavond ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:12 schreef tong80 het volgende:
Gaat er nog iemand naar Bommel vanavond ?
Nee dat zeker niet, die vent zoek ik al een paar jaar (tevergeefs)...quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Je ziet er zeker niet meer zo uit als in je fotoboek?
De meest recente foto is die uit een van de nivo sparta topics toen ze naar de Hoofdklasse promoveerdequote:Op woensdag 16 juli 2008 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Je ziet er zeker niet meer zo uit als in je fotoboek?
Wie scout Lion Axwijk even voor mij? In principe komt hij gewoon naar ons.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:59 schreef methodmich het volgende:
Heeeee DAMinho! Of was je Yeah 80?
Volgens de site van de VVCS gaat Henkie vanavond deze spelers tegen zijn ex-club in het veld brengen:
De volgende spelers vormen de basiself;
1. Bas van Wegen
2. Bennie van Noord
3. Geoffrey Galata
4. Ronald Breinburg
5. Lion Axwijk
6. Ivar van Dinteren
7. Yuri Petrov
8. Koen Garritsen
9. Dion Esajas
10.Revy Rosalia
11.Wouter v/d Herik
Beetje rustig met Petrov aub.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zal wel opletten.
ik scout alleen tegen betalingquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie scout Lion Axwijk even voor mij? In principe komt hij gewoon naar ons.
Hmm, dat was die linksback dus. Viel niet echt op qua voetbal... Riep flink hard bij elke buitenspelbal, das het enige wat ik van em onthouden heb eigenlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie scout Lion Axwijk even voor mij? In principe komt hij gewoon naar ons.
Zou een centrale verdediger moeten zijn maar waarschijnlijk op links moest bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hmm, dat was die linksback dus. Viel niet echt op qua voetbal... Riep flink hard bij elke buitenspelbal, das het enige wat ik van em onthouden heb eigenlijk.
Of beter gezegd: aangezien in het centrum betere voetballers stonden, moest ie op links spelenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou een centrale verdediger moeten zijn maar waarschijnlijk op links moest bij gebrek aan beter.
Blijkbaar wel. Stak er wel met kop en schouders bovenuit, die komt zeker ergens aan de bak!quote:
Fysiek sterk, redelijk snel, enkele rushes naar voren. Op zijn verdedigende taken wat moeilijker te beoordelen omdat hij geen echte aanvaller tegen zich had (opkomende rechtshalf) maar daar ging hij wel redelijk mee om. Maarja verder weinig bijzonders leuk voor een clubje 10-20 eerstedivisie dus ongetwijfeld ook voor de hoofdklasse. Al weet ik het zo net nog niet als hij centraal wordt gezet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is het de meeste donkere neger van allemaal dus dat moet lukken.
Dank je. Voorlopig komt hij bij ons denk ik op de bank maar een fysiek sterke verdediger kunnen we wel gebruiken, helemaal als ie als back kan spelen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Fysiek sterk, redelijk snel, enkele rushes naar voren. Op zijn verdedigende taken wat moeilijker te beoordelen omdat hij geen echte aanvaller tegen zich had (opkomende rechtshalf) maar daar ging hij wel redelijk mee om. Maarja verder weinig bijzonders leuk voor een clubje 10-20 eerstedivisie dus ongetwijfeld ook voor de hoofdklasse. Al weet ik het zo net nog niet als hij centraal wordt gezet.
Als ie daar gestaan zou hebben snap ik dat niemand hem gezien heeft aangezien het op een bijveld werd afgewerktquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:35 schreef methodmich het volgende:
Stond tong80 niet op zijn vaste plek trouwens, vlak bij de kantine?
Ho-ho, niet zomaar op een bijveld. Wel op het hoodfveld van wijlen v.v. Zaltbommel he!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ie daar gestaan zou hebben snap ik dat niemand hem gezien heeft aangezien het op een bijveld werd afgewerkt
Ik vond Petrov wel 1 van de meest aardige eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:45 schreef methodmich het volgende:
Kijk aan, een eer daar te kunnen spelen. Maar is Petrov heel gebleven Yeahinho?
Hij heeft inderdaad een behoorlijk oude kop. Rijdt wel in een gigantische Mercedes rond, was ook wel lachen tijdens de selectiebijeenkomst begin juni. Ding was iets te groot om fatsoenlijk in de vakken te draaien, dus mocht de assistent-trainer even helpen met handgebaren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik vond Petrov wel 1 van de meest aardige eerlijk gezegd.
Dacht overigens dat die gast op zijn minst 40 was
Aan die foto te zien moet tong toch best makkelijk te herkennen zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
De meest recente foto is die uit een van de nivo sparta topics toen ze naar de Hoofdklasse promoveerde
Ik ben alweer aangekomen hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Aan die foto te zien moet tong toch best makkelijk te herkennen zijn.
Het was dezelfde scheids als bij FC Oss v PAOK ;')quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:20 schreef fanneke het volgende:
1-0 winst op Cambuur (vrije trap van Aborah vlak voor tijd).
Dramatische scheidsrechter.![]()
Gaf o.a. 2x geel aan Beekmans bij z'n terugkeer in Den Bosch.
Duidelijk verhaal. Scheimann maar opstellen tegen Nivo dan, die kent ie nog van vorig seizoen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:34 schreef Yeahinho het volgende:
Cambuur was in de 1e helft iets beter, maar creëerde niks. Wij domineerden de tweede helft, mede dankzij de vroege rode kaart van Beekmans. Ploegen leken aardig aan elkaar gewaagd, maar het wil inderdaad niet al te veel zeggen.
Scheimann moet vooralsnog met een plaats op de bank genoegen nemen. Valt wel steeds in, maar is toch minder overtuigend als tegen de amateurclubs. Heeft nu wat meer tegenstand he. Peters vind ik trouwens niet al te best, dus wellicht zit er voor Scheimann meer in.
Paus op proefquote:FC Den Bosch test Joseph Laumann
FC Den Bosch heeft de 24-jarige Duitser Joseph Laumann op proef. De rechtermiddenvelder was eerder testspeler bij Vitesse, waar hij onder 'Joseph Ratzinger', de naam van de paus, meespeelde in een oefenduel.
"Hij maakte daar een aardige indruk en zal tegen Nivo Sparta spelen (dinsdagavond 19.30 in Zaltbommel, red.)", zegt coach Theo Bos. De blessures van Ivo Rossen en Paul Jans lijken mee te vallen. Rossen heeft alleen een kneuzing in de knie.
Bron: Brabants Dagblad | 7/28/2008 5:24:08 PM
boefjesquote:Politie pakt spelers FC Den Bosch op
Niki Mäenpää en Koen van der Biezen hebben de nacht van zaterdag op zondag doorgebracht in een politiecel. De twee spelers van FC Den Bosch waren zaterdagnacht door de politie opgepakt.
De vriendin van doelman Mäenpää ging haar boekje te buiten door op straat te plassen, waarna ze bovendien haar legitimatie niet kon tonen. Mäenpää besloot tegen de zin van de politie in haar te vergezellen in het politiebusje. De agenten voelden zich toen genoodzaakt om pepperspray te gebruiken en ook Mäenpää zelf te arresteren. Koen van der Biezen moest vanwege belediging mee naar het bureau.
Manager Fred van der Hoorn betreurt het voorval. "Wij willen daar natuurlijk niet mee geassocieerd en geconfronteerd worden. Zeker niet in de voorbereiding op het nieuwe seizoen, waar de arbeids-rustverhouding erg belangrijk is. Wij hebben Niki en Koen daarop aangesproken, omdat ze een voorbeeldfunctie hebben. De consequenties zijn voor beide heren, die hebben ze geaccepteerd. Wat die consequenties zijn, houden we binnenskamers", aldus Van der Hoorn in het Brabants Dagblad.
Je had huisarrest?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Keertje overgeslagen, maar weinig gemist als ik het zo hoor en lees.
Zoiets, mn moeder wilde me geen voorschot op mn zakgeld geven... Waardoor ik niet kon gaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:42 schreef DutchGooner het volgende:
Je had huisarrest?
Ja hoor het was weer leuk.quote:
De invasie van illegale sambavoetballers uit Antwerpen is begonnen dus....quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die donkere spelers kwamen uit België en zijn bevriend met onze Braziliaanse aankoop.
Die zat er volgens mij na 30 minuten er al compleet doorheen conditioneel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:22 schreef methodmich het volgende:
Maar de paus was ondanks zijn goal niet goed bezig dus?
Leek mij ook. En verder maakte ie ook geen indruk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die zat er volgens mij na 30 minuten er al compleet doorheen conditioneel.
Niet best, tegen een team met zoveel gastspelers.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die zat er volgens mij na 30 minuten er al compleet doorheen conditioneel.
idd, ik had het nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:40 schreef Yeahinho het volgende:
Bedankt tong voor dit geweldige nieuws.
Is altijd wel leuk om te lezen dit soort berichten van spelers die wel eventjes denken een andere/betere club te vinden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:54 schreef methodmich het volgende:
Breinburg dus weer bezig... Sowieso, als je die samen met Versluis hebt, dat zijn twee schavers bij elkaar. Wel lullig voor Breinburg, die krijgt straks waarschijnlijk een amateurcontractje van Dordt aangeboden. Voelde zich te groot om bij te tekenen tegen een verlaagde aanbieding, zou wel een club vinden, maar kwam toch op hangende pootjes terug...
Volgens mij speelde ie gewoon mee tegen ons.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:01 schreef methodmich het volgende:
Ik geloof dat Breinburg daar niet in heeft gespeeld, aangezien hij zich bij de eerste training van Dordt heeft gemeld. Maar ben niet zeker hoor.
Ah, ik zie het al. Dat was zijn broer Ronald, ex-Volendam en ex-Emmen. Die gaat nu naar FC Lisse. Tenminste, volgens http://www.vvcs.nl/index.php?news=1353 was het Ronald.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij speelde ie gewoon mee tegen ons.
Heeft Seedorf niet meer meegetraind afgelopen week?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef Yeahinho het volgende:
Seedorf niks meer van vernomen. Ze wachten echt om Worm denk ik...
En Rossen missen we vanavond niet. De Boer als verdedigende middenvelder, Ebbinge en vd Berg centraal achterin.
Was ook mijn gedachtequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:26 schreef Yeahinho het volgende:
Maar tong, je weet niet eens waarover (over wie) het gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |