Als ie daar gestaan zou hebben snap ik dat niemand hem gezien heeft aangezien het op een bijveld werd afgewerktquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:35 schreef methodmich het volgende:
Stond tong80 niet op zijn vaste plek trouwens, vlak bij de kantine?
Ho-ho, niet zomaar op een bijveld. Wel op het hoodfveld van wijlen v.v. Zaltbommel he!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ie daar gestaan zou hebben snap ik dat niemand hem gezien heeft aangezien het op een bijveld werd afgewerkt
Ik vond Petrov wel 1 van de meest aardige eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:45 schreef methodmich het volgende:
Kijk aan, een eer daar te kunnen spelen. Maar is Petrov heel gebleven Yeahinho?
Hij heeft inderdaad een behoorlijk oude kop. Rijdt wel in een gigantische Mercedes rond, was ook wel lachen tijdens de selectiebijeenkomst begin juni. Ding was iets te groot om fatsoenlijk in de vakken te draaien, dus mocht de assistent-trainer even helpen met handgebaren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik vond Petrov wel 1 van de meest aardige eerlijk gezegd.
Dacht overigens dat die gast op zijn minst 40 was
Aan die foto te zien moet tong toch best makkelijk te herkennen zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
De meest recente foto is die uit een van de nivo sparta topics toen ze naar de Hoofdklasse promoveerde
Ik ben alweer aangekomen hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Aan die foto te zien moet tong toch best makkelijk te herkennen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |