Precies, die 4-5 jaar dat je jaarlijks tegen ze speelt heb ik niet 1 keer kunnen zeggen (van de 3 keer dat ik ben geweest) dat het een prettige wedstrijd was.quote:
Wat boeit mij dat nouquote:Op zondag 15 juni 2008 22:05 schreef tong80 het volgende:
Vraag Patrick Peelen maar wat het voor een club is
Dat we een leuke club zijn en je overdrijft qua hard spel van onsquote:
Voor jou ongetwijfeld wel maar voor mij is het een nietszeggende club die niet weet wat de term vriendschappelijk inhoud.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat we een leuke club zijn en je overdrijft qua hard spel van ons
Tsja, als je het niet eerder vraagt...quote:
Hehe, het was ook maar een geintje.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
Tsja, als je het niet eerder vraagt...
Hoeduur?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
Heb nog een dubbele Panasonic uit '87 ongeveer.
Aangezien Yeahinho ook interesse heeft lijkt het me wel wat om jullie tegen elkaar uit te spelen.quote:
Marktplaats.nlquote:Op zondag 22 juni 2008 11:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Aangezien Yeahinho ook interesse heeft lijkt het me wel wat om jullie tegen elkaar uit te spelen.
Doe beide maar een bod via de mail en degene met het laagste bod zal ik vervolgens terugmailen om een beter bod te doen.
OK?
Foto?quote:Op zondag 22 juni 2008 11:58 schreef DutchGooner het volgende:
aangezien Yeahinho ook interesse heeft lijkt het me wel wat om jullie tegen elkaar uit te spelen.
Doe beide maar een bod via de mail en degene met het laagste bod zal ik vervolgens terugmailen om een beter bod te doen.
OK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |