Zal eens kijken of ik het op kan brengen een foto te maken.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Foto?
Heb jij eigenlijk alle shirtjes?
Volgens mij hebben wij nooit nacompetitie gespeeld in de Panasonic tijd.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:16 schreef TerroRobbie het volgende:
en een met PANASONIC diagonaal die maar 1 keer is gebruikt tijdens de nacompetitie omdat die niet aan de regels voldeed.
Net ff gekeken maar ik hem niet meer dubbel.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Foto?
Heb jij eigenlijk alle shirtjes?
LOLquote:Op maandag 23 juni 2008 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok, zal er over nadenken. Nu we het toch over shirtjes hebben:
http://link.marktplaats.nl/176861194
Denk je dat deze echt van Ruud geweest zou kunnen zijn?
Geloof ik niet want die shirts vallen ruim.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wellicht bedoelde die clubtopscorer. Maar ik had hem gisteren ook gemaild of dat ding misschien niet van Ruud was. Ik stelde o.a. ter discussie of de toen vrije tengere Ruud wel maat XXL zou hebben.. Of zou dat wel kunnen?
In Engeland gekocht op een beurs voor shirtverzamelaars. Hij had ook het blauwe thuisshirt maar daar vroeg hij te veel voor. Hij had ook veel shirts van Van Nistelrooy van Manchetser United. Wedstrijdshirts. Op die beurs stonden alleen gerenomeerde verzamelaars dus ga ervan uit dat het shirt goed is...quote:
Ik heb dat shirt ook. Nummer 11.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok, zal er over nadenken. Nu we het toch over shirtjes hebben:
http://link.marktplaats.nl/176861194
Denk je dat deze echt van Ruud geweest zou kunnen zijn?
Mooie kampioenswedstrijdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:52 schreef DutchGooner het volgende:
En we beginnen de competitie thuis tegen Eindhoven en sluiten hem af thuis tegen RKC.
Tot ongeveer 1990 was het FCDB informatief, daarna is het In de Vliert geworden maar die zijn in het idd.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat hetzelfde als BVV informatief of In de Vliert? Of zijn presentatiegidsen weer iets anders?
Dat is mooiquote:
Denk het niet... Zou ook niet kloppen met dit bericht uit de krant ene paar dagen geleden:quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:51 schreef DutchGooner het volgende:
Het enige wat ik me kan bedenken is dat PSV zich teruggetrokken heeft?
quote:Hoofd jeugdopleidingen Wiljan Vloet van PSV laat weten dat de komst van Van der Horst nog verre van rond is. "We zoeken nog een jeugdtrainer, dat klopt. Daar hebben we meerdere kandidaten voor en we gaan de komende tijd eens rustig bekijken wie het wordt en voor welk elftal. Van der Horst is één van de kandidaten, maar wie het ook wordt: het zal zeker niet vandaag of morgen rond zijn."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |