ja, ikquote:
Saaiquote:Zaterdag 5 juli FC Den Bosch - RKVV Den Dungen 16.00 uur
PBO Opleidings- en Trainingscomplex
Woensdag 9 juli vv TGG - FC Den Bosch 19.30 uur
Sportcomplex De Donken - vv TGG in Den Bosch
Zaterdag 12 juli FC Den Bosch - Nulandia 16.00 uur
Woensdag 16 juli VVCS - FC Den Bosch 19.30 uur
Eurosportpark - Nivo Sparta in Zaltbommel
Zaterdag 19 juli FC Dordrecht - FC Den Bosch 14.30 uur
Sportpark De Korte Woerden - vv WNC in Waardenburg
Woensdag 23 juli FC Den Bosch - Jong Vitesse 19.00 uur
Zaterdag 26 juli FC Den Bosch - SC Cambuur 16.00 uur
Zaterdag 2 augustus FC Den Bosch Open Dag 17.00 - 21.00 uur
Stadion De Vliert
Vrijdag 8 augustus Start competitie 2008-2009 20.00 uur
Programma nog niet bekend
een zaterdagclub die op zondag speelt?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:33 schreef DutchGooner het volgende:
En ik maar denken dat deze pot zondag was
Volgens BD is ie rechtermiddenvelder terwijl ie gisteren in de spits speelde. Eerst naast Hristov, later naast Koen.quote:
Tsjah ergens wel te verwachten. Vorig jaar bleek dat het Bossche publiek ook niet echt warm liep van wedstrijden tegen Wigan en Porto.. Als er maar zo weinig man komen dat kost het waarschijnlijk meer dat dat het oplevert.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:13 schreef DutchGooner het volgende:
Het meest saaie oefenprogramma in jaaaaaaaaaren
Oefen voor mij part tegen een Belgische club dan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tsjah ergens wel te verwachten. Vorig jaar bleek dat het Bossche publiek ook niet echt warm liep van wedstrijden tegen Wigan en Porto.. Als er maar zo weinig man komen dat kost het waarschijnlijk meer dat dat het oplevert.
Ja ze spelen niet tegen NIVOquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:13 schreef DutchGooner het volgende:
Het meest saaie oefenprogramma in jaaaaaaaaaren
Pinto mag/gaat dus weg.quote:FC Den Bosch neemt Göbel over van Eagles
DEN BOSCH - FC Den Bosch heeft vrijdag een akkoord bereikt met rechtervleugelverdediger Alper Göbel.
De 25-jarige speler uit Deventer tekende een contract voor twee seizoenen en komt transfervrij over Go Ahead Eagles.
De komst van Göbel betekent dat niet verder wordt gegaan met Benjamin Pinto. Die dacht na over een nieuwe aanbieding van de club, maar gaf tegelijkertijd aan een stapje hogerop te willen.
quote:Kolder kan kiezen uit meerdere ploegen
Marnix Kolder staat in de vergaande belangstelling van VVV Venlo. Echter is de Venlose club niet de enige die hoopt Kolder over te kunnen nemen. Dit zei hij tegenover Dagblad van het Noorden.
Kolder: "Er is belangstelling van VVV, Go Ahead Eagles, RBC, BV Veendam en FC Den Bosch. Ik ben niet van plan in de kelder van de Eredivisie te spelen. Daar spelen ze meestal op de counter en dan heb je niks aan mij. Ik wil lekker voetballen en doelpunten maken. Dat is anderhalf jaar niet meer gelukt. Ik voel me zeker niet te groot om in de Eerste divisie te spelen."
Bij FC Groningen kwam hij in twee seizoenen dertien keer in actie. Tot scoren kwam hij echter niet.
Uit De Dordtenaar.quote:Joshua Brard van LRC naar ASWH; Van Kleef keert terug
Joshua Brard speelt volgend seizoen in zijn woonplaats Hendrik-Ido-Ambacht voor zaterdag-hoofdklasser ASWH.
HENDRIK-IDO-AMBACHT
De 22-jarige verdediger/middenvelder komt over van LRC Leerdam. Brard zou aanvankelijk bij LRC blijven, maar had de afspraak dat hij bij degradatie alsnog mocht vertrekken. Joshua Brard speelde in de jeugd ook al voor ASWH, waarna hij naar Sparta verhuisde. In Rotterdam schopte hij het tot het beloftenteam. Vorig seizoen kwam hij uit voor eerstedivisionist TOP Oss, waar hij tot elf wedstrijden in de hoofdmacht kwam.
Louis van Kleef keert terug naar ASWH. De inmiddels 32-jarige aanvaller, die de succesjaren op Schildman meemaakte, kampte de afgelopen seizoenen met het nodige blessureleed. Hij zal in principe als pinchhitter fungeren. Behalve voor ASWH, was Van Kleef ook actief voor Rijsoord, Capelle en TOGR. Fop Gouman (ex-Achilles Veen), maakt de overstap van Roda Boys naar ASWH, waar hij in het tweede elftal voor routine moet zorgen.
Doelman Jordy van de Corput (FC Utrecht) komt niet naar Ambacht. Hij wordt derde keeper bij FC Den Bosch. ASWH gaat nog op zoek naar een jonge talentvolle doelman.
Marphe Redjosetiko (ex-ASWH) en Jeroen Koppelaar (ex-Heerjansdam) verkassen van TOGR naar Capelle.
Ali Yilmaz (Jong FC Dordrecht) gaat naar LRC Leerdam, waar hij ook veel van zijn tijd als jeugdspeler doorbracht.
PRINT STUUR DOOR REAGEER
MEER Sport Drechtsteden19:14 Dordtse pitcher Hugo van der Kooij: denksport op de heuvel
18:59 Voorzitter Ton de Bruin wil met golfbaan Strijen naar A-status
18:54 Van Munster weg bij Groot-Ammers
16:08 Zeven nieuwelingen voor Pelikaan
29-05 Pieter den Bok (Almkerk) wil loopbaan beëindigen met promotie
29-05 Jonkie Pascal van Delden (Stedoco) klaar voor finale
29-05 De Hoge Devel kampioen in onbekende sport carrousel
29-05 Vier aanwinsten volleybalsters Next Volley
29-05 Bekerduel Unitas pas woensdag 4 juni
29-05 Ontknopingen nacompetities
MEER ARTIKELEN
| Forum Opties | |
|---|---|