Het was dezelfde scheids als bij FC Oss v PAOK ;')quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:20 schreef fanneke het volgende:
1-0 winst op Cambuur (vrije trap van Aborah vlak voor tijd).
Dramatische scheidsrechter.![]()
Gaf o.a. 2x geel aan Beekmans bij z'n terugkeer in Den Bosch.
Duidelijk verhaal. Scheimann maar opstellen tegen Nivo dan, die kent ie nog van vorig seizoen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:34 schreef Yeahinho het volgende:
Cambuur was in de 1e helft iets beter, maar creëerde niks. Wij domineerden de tweede helft, mede dankzij de vroege rode kaart van Beekmans. Ploegen leken aardig aan elkaar gewaagd, maar het wil inderdaad niet al te veel zeggen.
Scheimann moet vooralsnog met een plaats op de bank genoegen nemen. Valt wel steeds in, maar is toch minder overtuigend als tegen de amateurclubs. Heeft nu wat meer tegenstand he. Peters vind ik trouwens niet al te best, dus wellicht zit er voor Scheimann meer in.
Paus op proefquote:FC Den Bosch test Joseph Laumann
FC Den Bosch heeft de 24-jarige Duitser Joseph Laumann op proef. De rechtermiddenvelder was eerder testspeler bij Vitesse, waar hij onder 'Joseph Ratzinger', de naam van de paus, meespeelde in een oefenduel.
"Hij maakte daar een aardige indruk en zal tegen Nivo Sparta spelen (dinsdagavond 19.30 in Zaltbommel, red.)", zegt coach Theo Bos. De blessures van Ivo Rossen en Paul Jans lijken mee te vallen. Rossen heeft alleen een kneuzing in de knie.
Bron: Brabants Dagblad | 7/28/2008 5:24:08 PM
boefjesquote:Politie pakt spelers FC Den Bosch op
Niki Mäenpää en Koen van der Biezen hebben de nacht van zaterdag op zondag doorgebracht in een politiecel. De twee spelers van FC Den Bosch waren zaterdagnacht door de politie opgepakt.
De vriendin van doelman Mäenpää ging haar boekje te buiten door op straat te plassen, waarna ze bovendien haar legitimatie niet kon tonen. Mäenpää besloot tegen de zin van de politie in haar te vergezellen in het politiebusje. De agenten voelden zich toen genoodzaakt om pepperspray te gebruiken en ook Mäenpää zelf te arresteren. Koen van der Biezen moest vanwege belediging mee naar het bureau.
Manager Fred van der Hoorn betreurt het voorval. "Wij willen daar natuurlijk niet mee geassocieerd en geconfronteerd worden. Zeker niet in de voorbereiding op het nieuwe seizoen, waar de arbeids-rustverhouding erg belangrijk is. Wij hebben Niki en Koen daarop aangesproken, omdat ze een voorbeeldfunctie hebben. De consequenties zijn voor beide heren, die hebben ze geaccepteerd. Wat die consequenties zijn, houden we binnenskamers", aldus Van der Hoorn in het Brabants Dagblad.
Je had huisarrest?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Keertje overgeslagen, maar weinig gemist als ik het zo hoor en lees.
Zoiets, mn moeder wilde me geen voorschot op mn zakgeld geven... Waardoor ik niet kon gaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:42 schreef DutchGooner het volgende:
Je had huisarrest?
Ja hoor het was weer leuk.quote:
De invasie van illegale sambavoetballers uit Antwerpen is begonnen dus....quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die donkere spelers kwamen uit België en zijn bevriend met onze Braziliaanse aankoop.
Die zat er volgens mij na 30 minuten er al compleet doorheen conditioneel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:22 schreef methodmich het volgende:
Maar de paus was ondanks zijn goal niet goed bezig dus?
Leek mij ook. En verder maakte ie ook geen indruk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die zat er volgens mij na 30 minuten er al compleet doorheen conditioneel.
Niet best, tegen een team met zoveel gastspelers.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die zat er volgens mij na 30 minuten er al compleet doorheen conditioneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |