abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:33:29 #276
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60500744
2-1 gewonnen van Dordt dus.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 augustus 2008 @ 00:00:21 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_60501377
Knap Dordt deed het goed. Ik vond Den Bosch al een betere indruk achterlaten dan andere jaren.

Dit geeft hoop

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60504364
Ik vond vooral Dordrecht niet slecht.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 augustus 2008 @ 14:48:44 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_60509042
DEN BOSCH - Stefano Seedorf, neef van Clarence, is sinds donderdag op proef bij FC Den Bosch. De oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht (2-1) kwam gisteravond nog te vroeg voor hem. Hoewel de eerste divisie aanstaande vrijdag al van start gaat, maakt FC Den Bosch geen haast met de (rechter)middenvelder. Hij blijft 'voorlopig' meetrainen.

Vermoedelijk wil de Bossche club eerst zekerheid over de (on)mogelijkheid om Rutger Worm van NEC te huren. Dat kan best wel eens enkele weken duren. De eredivisie begint pas eind deze maand en de transfermarkt sluit pas op 31 augustus. Seedorf, gisteravond op de tribune, ziet Den Bosch wel zitten. " Een mooie club, waar veel mensen met een voetbalhart werkzaam zijn." Seedorf speelde vorig seizoen in Griekenland bij Veria.

Vermoedelijk staat Seedorf dus nog niet onder contract bij FC Den Bosch als RKC vrijdag op bezoek komt op de openingsdag van de competitie. Ivo Rossen is er dan zeker niet bij. Hij wordt dinsdag geopereerd aan zijn knie. Vreemd dat daar zo lang mee is gewacht. De mri-scan is al weken geleden gemaakt. Rossen is drie tot zes weken uit de roulatie. Tegen FC Dordrecht ontbrak ook Paul Jans. De aanvaller, die met knieklachten kampt, kan er vermoedelijk tegen RKC wel weer bij zijn.

Diangi Matusiwa deed het gisteren niet slecht als stand-in voor Jans naast Koen van der Biezen, die een moeizame wedstrijd speelde. FC Den Bosch was de bovenliggende ploeg, maar kon dat slechts moeizaam in kansen, laat staan doelpunten uitdrukken. Voor rust viel een kopbal van Arjan Ebbinge binnen omdat de Dordtse goalie mistastte. Na de 1-1 van Van Muyen bepaalde man-van-de-wedstrijd Stanley Aborah de eindstand vanaf de strafschopstip op 2-1, nadat Adnan Barakat in de zestienmeter was gevloerd.

Vandaag zijn de spelers van FC Den Bosch weer in De Vliert, dan voor de Open Dag, die om 16.00 uur begint.

FC Den Bosch - FC Dordrecht 2-1 (1-0). 31. Ebbinge 1-0; 59. Van Muyen 1-1; 83. Aborah 2-1 (penalty). FC Den Bosch: Mäenpää; Göbel, Van den Berg, Ebbinge, Peters (60. Scheimann); Van Moorsel (72. El Makrini), De Boer, Aborah, Barakat; Van der Biezen (72. El Idrissi), Matusiwa.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60509970
Bedankt tong voor dit geweldige nieuws.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 15:44:47 #281
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60510040
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:40 schreef Yeahinho het volgende:
Bedankt tong voor dit geweldige nieuws.
idd, ik had het nog niet gelezen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60514344
Van wat ik uit de Dordtenaar begreep zag Govert Boyen er bij de goal van Ebbinge dramatisch uit. Klopt dat?

Verder zou Breinburg na een ongelooflijke charge op Matusiwa zijn ontsnapt aan een rode kaart en zou John Verhoek zeer verdienstelijk zijn ingevallen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60514394
Klopt, klopt, ken die Verhoek niet.
pi_60514432
Breinburg dus weer bezig... Sowieso, als je die samen met Versluis hebt, dat zijn twee schavers bij elkaar. Wel lullig voor Breinburg, die krijgt straks waarschijnlijk een amateurcontractje van Dordt aangeboden. Voelde zich te groot om bij te tekenen tegen een verlaagde aanbieding, zou wel een club vinden, maar kwam toch op hangende pootjes terug...

Stefano Seedorf zou op zich qua naam wel een leuke zijn. Heeft volgens mij wel weinig gespeeld in Griekenland, dus eerst fit worden.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 19:58:17 #285
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60514517
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:54 schreef methodmich het volgende:
Breinburg dus weer bezig... Sowieso, als je die samen met Versluis hebt, dat zijn twee schavers bij elkaar. Wel lullig voor Breinburg, die krijgt straks waarschijnlijk een amateurcontractje van Dordt aangeboden. Voelde zich te groot om bij te tekenen tegen een verlaagde aanbieding, zou wel een club vinden, maar kwam toch op hangende pootjes terug...

Is altijd wel leuk om te lezen dit soort berichten van spelers die wel eventjes denken een andere/betere club te vinden.

Zijn optredens in het VVCS team waren dus niet voldoende.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60514576
Ik geloof dat Breinburg daar niet in heeft gespeeld, aangezien hij zich bij de eerste training van Dordt heeft gemeld. Maar ben niet zeker hoor.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:05:43 #287
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60514659
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:01 schreef methodmich het volgende:
Ik geloof dat Breinburg daar niet in heeft gespeeld, aangezien hij zich bij de eerste training van Dordt heeft gemeld. Maar ben niet zeker hoor.
Volgens mij speelde ie gewoon mee tegen ons.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60514724
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:05 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Volgens mij speelde ie gewoon mee tegen ons.
Ah, ik zie het al. Dat was zijn broer Ronald, ex-Volendam en ex-Emmen. Die gaat nu naar FC Lisse. Tenminste, volgens http://www.vvcs.nl/index.php?news=1353 was het Ronald.
www.thuisuiteten.nl
pi_60520539
Vieze overtreding was dat ja. In de voorbereiding moet je niet pietluttig gaan fluiten. Maar rood is gewoon rood en juist tegen dat soort overtredingen moet je je streng optreden.

Kruys wisselde hem overigens wel direct, dat was wel netjes, al was het misschien ietwat geforceerd nadat Breinburg de hoon van het publiek over zich heen kreeg en Kruys een strenge / vragende blik kreeg van collega trainer Theo Bos.
pi_60529437
Danny Makkelie wilde zeker geen vijanden maken in Dordrecht dan... Toch vreemd dat hij een duel van de FC mag fluiten, ook al is het oefenen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:48:27 #291
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60641054
Van het GB, BRILJANT!!!

onderschept telefoontje

police office liverpool, good morning...

hello hier jan, field-marshall from den bosch..

from where?

den bosch you know? between schiphol and eindhoven airport..

what can I do for you...

now their are some heavy nasty hooligans on thier way to liverpool....

yes, that happens every week....

but I tought... maybe ... if.... uhhhh i know them... shall I come over... so you don't have any problems with them? believe me.... they are not nasty... very nasty...

tuuuut tuuuut tuuuut

at the liverpool police office:

who the hell was that... ohh it was that f*cking lunatic who don't want to pay fot his tickets....

ik ben bang dat we jan weer een snoepreisje in zijn schoot werpen op deze manier jongens....

jan: als ik je dan toch weer tegen moet komen... neem dan een lekkere collega mee... er vaart dan wel een ferry cross the mersey.... zwemmen er in kan ook he... (shit, een bedreiging !!! was een grap hoor)
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:07:13 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_60641512

pi_60641955
Prachtig verzonnen verhaaltje inderdaad .

Maar tong, je weet niet eens waarover (over wie) het gaat .
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:31:29 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_60642076
Idd maar ik moet er wel om lachen

pi_60652445
Vanavond gaat het gebeuren. Kheb er weer zin in .
pi_60654411
Is het wat geworden/gaat het nog wat worden met Seedorf?

Vanavond Rossen er dus niet bij. Ben benieuwd.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_60655381
Seedorf niks meer van vernomen. Ze wachten echt om Worm denk ik...

En Rossen missen we vanavond niet. De Boer als verdedigende middenvelder, Ebbinge en vd Berg centraal achterin.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:00:02 #298
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_60655765
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef Yeahinho het volgende:
Seedorf niks meer van vernomen. Ze wachten echt om Worm denk ik...

En Rossen missen we vanavond niet. De Boer als verdedigende middenvelder, Ebbinge en vd Berg centraal achterin.
Heeft Seedorf niet meer meegetraind afgelopen week?

En De Boer lijkt me een prima vervanger voor Ivo. Hij maakte althans een goede indruk op me in de oefenwedstrijden.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:54:30 #299
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60660660
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:26 schreef Yeahinho het volgende:

Maar tong, je weet niet eens waarover (over wie) het gaat .
Was ook mijn gedachte
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:16:40 #300
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60669785
en vol
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: