quote:158: [CUL-SC] #158 Hoi, zijn dat je echte ogen?
159: [CUL-SC] #159 De morgenstond heeft regen in de mond
160: [CUL-SC] #160 ... Waarin we gaan skypen!
161: [CUL-SC] #161 ... waar er boodschappen gedaan worden
162: [CUL SC 162] Met de leuter van SHE
163: [CUL SC 163 ] Vleugels, bomen en babynamen
164: [CUL SC #164] HAKKUH met BorisZZZZ
165: [CUL SC # 165] Klassiek vs. klassiekers
166: [CUL SC 166] En voor de afwisseling de linkerhand
167: [CUL SC 167] Waar midden in de nacht gereld en geluld wordt
168: [CUL-SC #168] groeten uit de rimboe die CUL-SC heet *O*
169: [CUL-SC] #169 Rood, de kleur van bieten & liefde
170: [CUL-SC] #170 Waar alles weer tot rust komt.
oei, als ik morgen ziek ben weten we waar het van isquote:Op zondag 4 mei 2008 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg ik moest van CF zeggen dat je de linzensoep met rust moest laten, die was oud.
Jawohl aber Hitler die met een sehr Engels accent sprecht is toch een beetje ein vremdes gezicht. Hoewel het beter is dan Engels met een nepduits accent.quote:
oh ik dacht dat het een documentaire was..quote:Op zondag 4 mei 2008 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jawohl aber Hitler die met een sehr Engels accent sprecht is toch een beetje ein vremdes gezicht. Hoewel het beter is dan Engels met een nepduits accent.
Estampas Porteñas - Tango Fire (première)quote:Op zondag 4 mei 2008 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Steer, hoe was het in de schouwburg?
nee, voor de verandering nietquote:Op zondag 4 mei 2008 00:32 schreef latislos het volgende:
is Fok! bij jullie ook zoooo traag?
Valt wel mee, maar als ik zoals nu aan het downloaden bezig ben van torrents is alles wat trager hier.quote:
ik las "en ze kletterden werkelijk van het podium af."quote:en ze spetterden werkelijk van het podium af.
Mijn favoriete danseres van de avond had het een na liefste gezichtje dat ik dit jaar ben tegengekomen.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:36 schreef golfer het volgende:
Klinkt goed, Steer.![]()
Je kunt je open mond nu wel weer dichtdoen.
Ik geloof dat Isa ovuleerde.quote:En hoe was je minimeet als metroseksuele man met al die (6?) hormoonbalen in dat restaurant?
To much info.quote:
Braaf.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:52 schreef latislos het volgende:
Zo, ik heb even de wiki van de OP helemaal bijgewerkt tot aan het laatste topic
Als je dat ooit tegen mijn vrouw zegt heb je opeens blauwe ogen, Steer.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Komt je vrouwtje vanavond nog thuis, latis?
Vrouwtje, check. Lange dag gehad!quote:Op zondag 4 mei 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Komt je vrouwtje vanavond nog thuis, latis?
Vragen naar iemand die er niet isquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:24 schreef Tezz het volgende:
Steer, hoe was het????
Leuk! Prachtige bruid, superleuke vent ook. Sfeervolle locatie, heerlijk weer... Ja, tamelijk perfect.quote:
Ik heb me ook niet voorgesteld met Pandorah hequote:Op zondag 4 mei 2008 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Pandorah, help me even, zat jij naast CF of naast Isa aan tafel.
Checkquote:Op zondag 4 mei 2008 01:06 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ik heb me ook niet voorgesteld met Pandorah he. Ik zat naast Isa en kwam wat later binnen omdat ik ergens goedkoop kon tanken onderweg
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben 100% zeker geen homo en ook geen bi![]()
you lost me herequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen Bulgari Blv Notte opdoen naar de schouwburg. Heerlijk, dat heb ik al sinds ik het geurtje kocht gewild, om dat naar de schouwburg mee te nemen.
Zal het wel in een atomizer stoppen en pas in de schouwburg opdoen, anders is het niet zo vriendelijk voor de Dieetclubdames.
Helpt dit?quote:Op zondag 4 mei 2008 01:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
*terug lezen is*
[..]
[..]
you lost me here
Breaking news!!!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hey ik ben een keer niet dronken
Eensgelijks!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
Check
Dan kan ik nu zeggen: leuk je ontmoet te hebben.
Weet je, and I'm proud of it, tegenwoordig. Ik vond het zelfs gewoon *fijn* om mijn pak aan te hebben gehad, vandaag.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:14 schreef ColdFeet het volgende:
Je loopt hopeloos achter, PFSteer is een onvervalste metroseksueel. Of een uberseksueel, dat ben ik even vergeten
I prefer men without a suit.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je, and I'm proud of it, tegenwoordig. Ik vond het zelfs gewoon *fijn* om mijn pak aan te hebben gehad, vandaag.
Ja ik lees terug dan mag datquote:Op zondag 4 mei 2008 01:14 schreef ColdFeet het volgende:
Je loopt hopeloos achter, PFSteer is een onvervalste metroseksueel. Of een uberseksueel, dat ben ik even vergeten
quote:Op zondag 4 mei 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je, and I'm proud of it, tegenwoordig. Ik vond het zelfs gewoon *fijn* om mijn pak aan te hebben gehad, vandaag.
Is niks mis meequote:Op zondag 4 mei 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
duhude, didn't you hear me say: duhude?quote:Op zondag 4 mei 2008 01:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Jij bent echt zo'n lekker verzorgde man, dat kan ik wel waarderen
Bij die vent van mij moet ik, als ik vind dat hij gezichtsverzorgingsproducten nodig heeft, ze zelf op hem smeren
Mja, verzorgd of niet, de meeste cremepjes waren al van mijn gezicht af gespoeld, want ik had het echt warm in het restaurant. Pas na een minuut of 10 stopte ik pas een beetje met zweten.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Jij bent echt zo'n lekker verzorgde man, dat kan ik wel waarderen
Bij die vent van mij moet ik, als ik vind dat hij gezichtsverzorgingsproducten nodig heeft, ze zelf op hem smeren
Dat is wel verslaafd eigenlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
dieetclubdames gemeet - gezellig! - en net met 5 mensen van stoel gewisseld omdat ze naast elkaar wilden zittenZit nu bijna in het midden op rij 4 dus ben er wel blij mee.
Erger dan naast een schoolklas zitten: naast een groep bejaarden.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat is wel verslaafd eigenlijkMaar wel gezellig!
Ja, dit was de laatste dans voor de pauze die ze vandaag deden, fantastisch.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben fan
Is die muziek een tango
of de tango, het klinkt zo bekend
Ik kijk ook nooit meer tv eigenlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:02 schreef Tezz het volgende:
En ik kijk nooit tv, werkelijk waar bijna nooit! Heb ik eens een tv-avondje gepland, is er geen reet op, bah.
deze?quote:Op zondag 4 mei 2008 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dit was de laatste dans voor de pauze die ze vandaag deden, fantastisch.
Verano Portenas is een van de vier jaargetijden over Buenos Aires van Piazzolla. De andere drie zijn primavera, otoño en invierno Portenas.
Ik ben van nature heel wit/blank, verband zelden tot nooit en word héél langzaam bruin. maar ik kan wel heel erg bruin worden. Dan verbeeld ik mij altijd dat ik net Adriana Lima ben omdat ik ook groene ogen en bruin haar hebquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:56 schreef SHE het volgende:
Da's niet raar hoor Lein; bij ons ook zo.
Ik ben de donkere, maar ik heb dan ook de pigmenten van pappa. Ik word echt vies bruin.
quote:Op zondag 4 mei 2008 01:23 schreef latislos het volgende:
[..]
duhude, didn't you hear me say: duhude?
Vraag even aan Octo hoe haar huid zo smetteloos kan blijven in die hitte en welk wondermiddel ze erop smeert?quote:Op zondag 4 mei 2008 01:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Geef nou maar toe dat jij enkel metro-achtig bent omdat ik op vliegvelden in een impuls smeersels voor je koop.
Steer, ja, het was smorend heet... We zijn op een gegeven moment maar buiten gaan zitten
Dat dacht ik ook toen ik dat toevallig zagquote:Op zondag 4 mei 2008 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jawohl aber Hitler die met een sehr Engels accent sprecht is toch een beetje ein vremdes gezicht. Hoewel het beter is dan Engels met een nepduits accent.
quote:Op zondag 4 mei 2008 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vraag even aan Octo hoe haar huid zo smetteloos kan blijven in die hitte en welk wondermiddel ze erop smeert?
of misschien zweet ze gewoon niet?
Doe het zelf!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vraag even aan Octo hoe haar huid zo smetteloos kan blijven in die hitte en welk wondermiddel ze erop smeert?
of misschien zweet ze gewoon niet?
Zeg ik dan dat je dat moet? Ik heb het gewoon voor de netheid even bijgewerktquote:Op zondag 4 mei 2008 01:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vragen naar iemand die er niet is![]()
![]()
Bijgelezen. *hik*
En Los : ik ga NIET, ik herhaal NIET, de OP steeds met al die linkjes doen en dezelfde plaatjes
ja ik ben ook aan het youtubenquote:Op zondag 4 mei 2008 01:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe het zelf!
PF, ik twijfel welk stuk van Piazzolla ik he mooist vind. Ik heb een brakke ouwe opname van Oda para un hippie op m'n podje, en die is geweldigMaar er is nog zoveel meer moois....
* ColdFeet struint youtube af op zoek naar die muziek....
Moment.
Hm, toch weer normaderm. Die werkt bij mij voor geen meter.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:46 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik zal het maar niet over mijn oksels hebben k?
ik smeer op het moment met normaderm van Vichy![]()
en mijn schouders zijn ook een tikje verbrand vandaag
Invierno Porteno vind ik mooi solo op de piano.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja ik ben ook aan het youtuben
moet die laatste nog vinden
maar ik haat het als ik het publiek hoor en daardoor de opname brak is
Soledad.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
PF, ik twijfel welk stuk van Piazzolla ik he mooist vind.
Even aan mijn Latis vragen of hij t complete nr uploadt, het staat op zijn compu.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soledad.
Het hippienummer is ook mooi
Ben je in de mood voor weemoedige muziek?quote:Op zondag 4 mei 2008 01:54 schreef Leintjeuh het volgende:jullie hebben het gezellig zo te zien
![]()
Ik kom even fijn meedoen
Ben wel benieuwd naar aanfoto's van de jurken!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Prachtige bruid, superleuke vent ook. Sfeervolle locatie, heerlijk weer... Ja, tamelijk perfect.
Ik zou geen vrolijkheid verwachten bij een nummer dat 'Eenzaamheid' heet.quote:
Oe, zij heeft een mooie stem.quote:
Die is mooooiquote:Op zondag 4 mei 2008 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Invierno Porteno vind ik mooi solo op de piano.
Ah, ok.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou geen vrolijkheid verwachten bij een nummer dat 'Eenzaamheid' heet.
Ja mijne ook sinds gisterquote:
Mijn kippevel, wat doe jequote:Op zondag 4 mei 2008 02:00 schreef ColdFeet het volgende:
Oww, deze moeten jullie ookluisteren, zooo mooiiiiii
Ook moooiquote:Op zondag 4 mei 2008 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soledad.
Het hippienummer is ook mooi
Oh verrek, je was naar je ex voor de 'gezelligheid' natuurlijk.quote:
Ik dacht dat je goed op kon schieten met zussie?quote:Op zondag 4 mei 2008 02:03 schreef Bluezz het volgende:
Morgen (straks) komt mijn zussie, wensen jullie ons sterkte daarmee?
Ssssst nu prik je mn bubble lekquote:Op zondag 4 mei 2008 02:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En zijn die '![]()
' oprecht, na een afspraak met je ex?
waarom is ze dan een echte vrouwquote:Op zondag 4 mei 2008 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens liet ze me wel haar koffer naar boven sjouwen in het restaurant. Een echte vrouw, waar vind je die nog.
Dan is ze een geëmancipeerde vrouw die mannen de gelegenheid geeft galant te zijnquote:Op zondag 4 mei 2008 02:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
waarom is ze dan een echte vrouwdan is ze toch lui?
Ik kan goed schieten op mijn zussie jahquote:Op zondag 4 mei 2008 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht dat je goed op kon schieten met zussie?
ik wil nu metquote:Op zondag 4 mei 2008 02:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik wil nu een platenspeler om krakerige tango's op te draaien
Oh flierpquote:Op zondag 4 mei 2008 02:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Het gaat eigenlijk ietsje minder, meermaar dat staat zo depri
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen, Leinemeid.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan is ze een geëmancipeerde vrouw die mannen de gelegenheid geeft galant te zijn
Ruilen met mijn zussie? Dan mag je mijn moeder zijn. Bloes een dagje mijn moeder zijn, dat wordt mijn kerstwens voor 2008.quote:
Nee joh, het gaat wel. Dit trekt snel weer bijquote:Op zondag 4 mei 2008 02:08 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel, Lein. Moet ik de MSN aanslingeren?
Waarom zijn die dames hier zo masochistisch? Blijf toch uit de buurt van de exen
PF, ik heb dus een CD met ouwe opnames van The King of Bandoneon Himself, kan ik morgen wel ergens voor je online gooien?
Ik kan je vertellen dat je het jezelf alleen maar moeilijk maakt door zijn gezelschap op te zoeken... Maar ja, dat weet je zelf ook welquote:Op zondag 4 mei 2008 02:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee joh, het gaat wel. Dit trekt snel weer bijMaar het is wel heel dubbel, aan de ene kant doet het pijn maar aan de andere kant voelt het toch ook wel... vertrouwd denk ik
Achja, wikken en wegen natuurlijk.
geen idee wie het is maar klinkt goedquote:Op zondag 4 mei 2008 02:08 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel, Lein. Moet ik de MSN aanslingeren?
Waarom zijn die dames hier zo masochistisch? Blijf toch uit de buurt van de exen
PF, ik heb dus een CD met ouwe opnames van The King of Bandoneon Himself, kan ik morgen wel ergens voor je online gooien?
Oh, ik bedoel daarmee natuurlijk Astor Piazzolla: behalve geweldig componist ook nog zeer getalenteerd op de bandoneonquote:Op zondag 4 mei 2008 02:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
geen idee wie het is maar klinkt goed
Hmm....... ja ik ben ook heel sterk enzo.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan is ze een geëmancipeerde vrouw die mannen de gelegenheid geeft galant te zijn
Ik heb nog 2-3 maanden nadat het uitwas echt afgesprokenquote:Op zondag 4 mei 2008 02:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee joh, het gaat wel. Dit trekt snel weer bijMaar het is wel heel dubbel, aan de ene kant doet het pijn maar aan de andere kant voelt het toch ook wel... vertrouwd denk ik
Achja, wikken en wegen natuurlijk.
Milk & cookies? Dat klinkt wel erg schattigquote:Op zondag 4 mei 2008 02:17 schreef -Mellow- het volgende:
ik heb veeeel te lang gedouched, en nu drink ik warme melk met koekjes en dan kan ik zo lekker slapen, en morgen ben ik niet meer ziek vind ik
Ik zweer het je, deze TMF-generatie is verloren.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hmm....... ja ik ben ook heel sterk enzo.
maar ook lui .
dillema
We hebben gepraat (over de zin van het leven, de toekomst en 'onze' toekomst) en daarna Soldaat van Oranje gekeken.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je het jezelf alleen maar moeilijk maakt door zijn gezelschap op te zoeken... Maar ja, dat weet je zelf ook wel
Wat hebben jullie gedaan?
Jij ging echt al lang geleden slapenquote:Op zondag 4 mei 2008 02:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als jullie hebben genuecksexxt ga ik schreeuwen.
Ga jij nou maar slapen, opaquote:Op zondag 4 mei 2008 02:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zweer het je, deze TMF-generatie is verloren.
Isa was tenminste nog van... euh... de Avro Toppop.
Gelukkig ben ik ongesteldquote:Op zondag 4 mei 2008 02:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als jullie hebben genuecksexxt ga ik schreeuwen.
ik heb ook mijn allerleukste pyamabroek aangetrokkenquote:Op zondag 4 mei 2008 02:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Milk & cookies? Dat klinkt wel erg schattig
misschien wordt het wel een Fok!-huwelijkquote:Op zondag 4 mei 2008 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is het moeilijk jullie te verlaten.
Als ik ooit ga trouwen dan nodig ik ook Fok! mensen uit.
Eigenlijk wat jullie eten/lezen/luisteren vind ik veel leukerquote:Op zondag 4 mei 2008 02:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zweer het je, deze TMF-generatie is verloren.
Isa was tenminste nog van... euh... de Avro Toppop.
Meis tochquote:Op zondag 4 mei 2008 02:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We hebben gepraat (over de zin van het leven, de toekomst en 'onze' toekomst) en daarna Soldaat van Oranje gekeken.
Ik wéét ook wel dat ik niet naar hem toe moet gaan hoor. Maar ik kan het soms niet laten. Ik mis het echt, en hem ook echt. Zelfs door of in Rotterdam zijn doet me aan hem denken. Dus hij zit echt nog volledig in mijn systeem, als het ware. Hij is over 4 dagen jarig *slik*
Wat ben je toch een schat Steer. Als ik de kracht had gehad om hem uit mijn leven te bannen, zou ik dat al gedaan hebben. Maar het vlees is zwak en de wil luistert te zeer naar het gevoel. Ik wil echt niet elke keer instorten als ik m zie maar het is net of ik niet anders kan ofzoquote:Op zondag 4 mei 2008 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, Lein. Klinkt toch niet helemaal goed hoor, als ik het zo mag zeggen.![]()
Je kunt jezelf niet dwingen iemand uit je systeem te krijgen, maar voor je eigen weldoen is dat toch een beter idee. Beter dan van iemand op deze manier blijven houden en vooral missen...
Je mag best over knoflook klagen. Maar je mag niet overal metquote:Op zondag 4 mei 2008 02:24 schreef APK het volgende:
Oh fuck, het kooksubforum waar je niet over knoflook mag klagen.
Laat maar.
Magnetron FTW!
Even out-of-the-box denken bij mij nu: is het een optie om weer bij elkaar te komen?quote:Op zondag 4 mei 2008 02:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schat Steer. Als ik de kracht had gehad om hem uit mijn leven te bannen, zou ik dat al gedaan hebben. Maar het vlees is zwak en de wil luistert te zeer naar het gevoel. Ik wil echt niet elke keer instorten als ik m zie maar het is net of ik niet anders kan ofzo
Ik trek een jurk aan. En schoenen met hakjes. En ik doe YSL Cinema opquote:Op zondag 4 mei 2008 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is het moeilijk jullie te verlaten.
Als ik ooit ga trouwen dan nodig ik ook Fok! mensen uit.
je verstand zegt. nee. doei. eindequote:Op zondag 4 mei 2008 02:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schat Steer. Als ik de kracht had gehad om hem uit mijn leven te bannen, zou ik dat al gedaan hebben. Maar het vlees is zwak en de wil luistert te zeer naar het gevoel. Ik wil echt niet elke keer instorten als ik m zie maar het is net of ik niet anders kan ofzo
zou mooi kut zijn. Dan heb ik nog 5,5 jaar te gaanquote:Op zondag 4 mei 2008 02:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik denk dat hoe lang je die gene kent
zo lang doe je er over om diegene te vergeten, vergeven
als je dat zou willen
en. ja. nu ik ook eens zo een exen gebeuren mee heb gemaakt kan ik mij echt veel beter inleven in mensen. nog steeds slecht. maar. nou ja.
ik wil ook komenquote:Op zondag 4 mei 2008 02:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik trek een jurk aan. En schoenen met hakjes. En ik doe YSL Cinema op
Mellow, in het kader van je CUL-SC-ontgroening: FOTOOOOOO!!!!!!!!!![]()
Weet ik niet. Nee, denk ik. Was niet gelukkig met hem. Maar ben ook niet gelukkig zonder hem.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even out-of-the-box denken bij mij nu: is het een optie om weer bij elkaar te komen?
mwa.... over een tijdje misschien.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik trek een jurk aan. En schoenen met hakjes. En ik doe YSL Cinema op
Mellow, in het kader van je CUL-SC-ontgroening: FOTOOOOOO!!!!!!!!!![]()
Bij iemand zijn en oprecht denken dat het altijd zo goed zal voelen.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet ik niet. Nee, denk ik. Was niet gelukkig met hem. Maar ben ook niet gelukkig zonder hem.
Hoe voelt gelukkig eigenlijk?
I know, staat in mijn notes.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Je mag best over knoflook klagen. Maar je mag niet overal metop reageren
als je niet gelukkig met hem was, dan wordt je het ooit wel zonderquote:Op zondag 4 mei 2008 02:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet ik niet. Nee, denk ik. Was niet gelukkig met hem. Maar ben ook niet gelukkig zonder hem.
Hoe voelt gelukkig eigenlijk?
Ohw ok. Maar hier in de SC mag je welquote:Op zondag 4 mei 2008 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
I know, staat in mijn notes.
Terwijl ik eigenlijk een knoflookliefhebber ben.
quote:Op zondag 4 mei 2008 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij iemand zijn en oprecht denken dat het altijd zo goed zal voelen.
Weltrusten babequote:Op zondag 4 mei 2008 02:31 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, de batterij is bijna leeg en er ligt hier een aantrekkelijke man naast meWelterusten
Okay, dan wil ik kotsen op euh...quote:Op zondag 4 mei 2008 02:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohw ok. Maar hier in de SC mag je weldoen. Tot wij het zat zijn
Voel je je gloomy? Ik vind dat zo'n prachtig woord, gloomyquote:Op zondag 4 mei 2008 02:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben helemaal een beetje.. hoe noem je dat
somber? door de muziek
maar ook wel tevreden en voldaan
Jaquote:Op zondag 4 mei 2008 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, dan wil ik kotsen op euh...
Effe denken....
JAAAAA!
Albert Heijn Crisis Maaltijden!![]()
![]()
![]()
Ze kunnen toch GVD wel betere magnetronmaaltijden samenstellen?
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, die zijn leuk. Maar soms heb je toch het idee dat je dropveters aan het eten bent.
Ik denk mellowdramatic.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voel je je gloomy? Ik vind dat zo'n prachtig woord, gloomy![]()
Je mag hier ook tevreden zijn en leuke dingen vertellen!quote:Op zondag 4 mei 2008 02:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Maar je hoeft niet per se te klagen APK
melancholischquote:Op zondag 4 mei 2008 02:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben helemaal een beetje.. hoe noem je dat
somber? door de muziek
maar ook wel tevreden en voldaan
En ik ben blij en dankbaar dat hier van die lieve meelevende mensen zittenquote:Op zondag 4 mei 2008 02:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je mag hier ook tevreden zijn en leuke dingen vertellen!
Ik begin: ik ben blij en tevreden dat de shoot van vrijdag zulke mooie resultaten opgeleverd heeft!
leuk zeg! ik wil graag van die.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je mag hier ook tevreden zijn en leuke dingen vertellen!
Ik begin: ik ben blij en tevreden dat de shoot van vrijdag zulke mooie resultaten opgeleverd heeft!
raar die gevoelens.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:45 schreef octopussy het volgende:voor Lein. Loslaten van je eens geliefde lijkt me verschrikkelijk.
quote:Op zondag 4 mei 2008 02:45 schreef octopussy het volgende:voor Lein. Loslaten van je eens geliefde lijkt me verschrikkelijk.
Oi!quote:
Vertel.quote:En op liegende mannen
quote:Op zondag 4 mei 2008 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Oi!
De Mozarella van Dr Oetker roeleert als enige dus zwaar hoor.![]()
200gram ossenworst er op en nog een paar championnetjes, hup in de oven.![]()
[..]
Vertel.
Beerput!quote:Op zondag 4 mei 2008 02:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]nee joh, dan trek je een beerput open. Niet aan beginnen
Pizza!quote:Op zondag 4 mei 2008 02:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb het gehad
dit is echt het topic voor mensen met een slecht ritme
Ah, okay ik zit in de saaie CUL SC.quote:
daar heeft CF eergister een DVD van gekochtquote:Op zondag 4 mei 2008 09:18 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga vanmiddag naar het ballet, Romeo & Julia. Heb er zin in,
!
Echt? Hahaha tofquote:Op zondag 4 mei 2008 09:24 schreef latislos het volgende:
mogguh!
[..]
daar heeft CF eergister een DVD van gekocht
Ben onderweg, kan niet heksen. Ben net Roermond voorbij.quote:Op zondag 4 mei 2008 09:23 schreef AKnynke het volgende:
Morgen! Isa ligt nog prinsheerlijk te slapen, en ik zal nu eerst even een persberichtje in elkaar flansen. Heb wel honger, wordt tijd dat Steer komt om ons ontbijt op bed te brengen!
Rotterdamquote:Op zondag 4 mei 2008 09:26 schreef beunkster het volgende:
O jongens, gisteren een waanzinnig gaaf concert gehad: http://www.dedoelen.nl/concertgebouw/index.php?go=agenda.showAgendaDetail&idnr=1914
Rotterdam is trouwens een leuke stad.
Latislos, thx voor de tip van de boek/cd winkel van Selexyz, geweldige winkel!
En lekker dicht bij Boijmans van Beuningen, prachtig museum trouwens. Echt prachtig. Ondanks dat ik modernere kunst over het algemeen meer waardeer dan de grote collectie oude kunst die ze daar hebben, vond ik het een geweldig mooi museum.
Nee, daar wacht ik keurig mee tot jij er bent. Kun jij mooi doen!quote:Op zondag 4 mei 2008 09:53 schreef Stereotomy het volgende:
Nyn, pers jij alvast wat sinaasappelen uit?
Oh, Lein, ik voel je pijn en begrijp je 100%quote:Op zondag 4 mei 2008 02:25 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, Lein, ik voel je pijn en begrijp je 100%Wat een kutzooi hè
En ik kan net als de rest hier allemaal goed bedoelde adviezen geven, maar daar luister ik zelf niet eens naar
Weten wat je zou moeten doen en wat je doet zijn 2 totaal verschillende dingen.
(dit is uiteraard Isa die nu kijkt hoe Steer sinaasappeltjes gaat persen![]()
![]()
hij mag ook bij mij ontbijtjes komen maken! )
Dan zijn we fijn tragisch met z'n tweetjesquote:Op zondag 4 mei 2008 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:het is ook echt een beetje een 'Isa en Lein doen dezelfde domme dingen'-soap aan het worden volgenns mij... Tragisch hoor
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan zijn we fijn tragisch met z'n tweetjes![]()
Er is Suikerbrood!!!![]()
Nynke, mijn held
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:41 schreef Vork het volgende:
Hier moest ik zijn, toch?
Volgens mij is mijn brood mislukt. Gist kapot, want hij ziet er wel erg klein uit.
Droog, was een broodmix, maar al wel over datum, dus het gistprobleem had ik al min of meer verwacht. Volgende keer meng ik gewoon weer zelf de dingen bij elkaar.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:46 schreef Leintjeuh het volgende:Vork, fancy meeting you here
Had je gedroogde of verse gist gebruikt?
Ik moet even aankleden en die shizzle, moeder wil door Taxi Lein weggebracht worden
Ik wil wel een virtueel ontbijtje voor je maken maar daar heb je zo weinig aan.........quote:Op zondag 4 mei 2008 11:05 schreef SHE het volgende:
Sterkte Lein!
Hier moet ik zelf mijn ontbijtjes maken
En ik begin me enorm te irriteren aan de manier waarop hij zijn tanden poetst.
oh oh, de sleur.....quote:Op zondag 4 mei 2008 11:05 schreef SHE het volgende:
Sterkte Lein!
Hier moet ik zelf mijn ontbijtjes maken
En ik begin me enorm te irriteren aan de manier waarop hij zijn tanden poetst.
en het is niet te vretenquote:Op zondag 4 mei 2008 11:13 schreef -Mellow- het volgende:
verdamde oplichterij, koop je een pak stervesdure cruesli, zit die zak maar halfvol
tsss praten tegen iemand die er niet isquote:Op zondag 4 mei 2008 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Goeeeeeeeeeeeedemorgen.
Steer, al ben je er niet (meer) (trouwens heel veel plezier daar) moet ik nu al in de moederrollen?
Nooit aan gedacht.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:31 schreef Bluezz het volgende:
En ik kijk niet wanneer golfer zijn tanden poetst hoorga je je toch maar aan ergeren
Het is heerlijk buitenquote:Op zondag 4 mei 2008 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja ik ging naar buiten met een boekkie, koffie en een stapel CD's
Ja, dat heb ik ook weleens gehad. Heel suf, ik had helemaal speciaal de verwarming aangezet, uur later, nul. Is ie gewoon 'dood'.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:41 schreef Vork het volgende:
Hier moest ik zijn, toch?
Volgens mij is mijn brood mislukt. Gist kapot, want hij ziet er wel erg klein uit.
Peri! Ik benijd jequote:Op zondag 4 mei 2008 09:18 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga vanmiddag naar het ballet, Romeo & Julia. Heb er zin in,
!
Oe ! Errug spannend! Ik neem aan dat je bedoelt met een nieuwe baan?? (sorry als je dit al honderd keer verteld hebt, ik heb niet zo goed opgelet vrees ik). En ga je dan op en neer rijden totdat je in Leuven gaat wonen??quote:Op zondag 4 mei 2008 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ik! Ga! Morgen! Beginnen! In! Belgie!
Fokking spannend, ik ben echt nerveuzig
dan hoop ik voor je dat ze dit niet lezenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:12 schreef Tezz het volgende:
Ik ga straks lekker bbq-en bij vrienden. Nou ja lekker........het zijn de allerliefste vrienden van de wereld, maar behoorlijk a-culinair zeg maar. Op feestjes is het plakje leverworst toch wel het hoogtepunt van de avond en ik verwacht vanmiddag bbq-worstjes van de lidl, hamburgers en fricadellen uit het vriesvak en misschien een stukje kipfilet. Oh ja, en salades recht uit de emmer natuurlijk!
Maar goed, geeft niet, het zijn lieve vrienden en al mijn andere lieve vrienden komen ook dus.......
Het is niet officieel een baan, maar iddquote:Op zondag 4 mei 2008 12:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe ! Errug spannend! Ik neem aan dat je bedoelt met een nieuwe baan?? (sorry als je dit al honderd keer verteld hebt, ik heb niet zo goed opgelet vrees ik). En ga je dan op en neer rijden totdat je in Leuven gaat wonen??
Ik ben echt een computerkneus, doe maar mp3 dus.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook weleens gehad. Heel suf, ik had helemaal speciaal de verwarming aangezet, uur later, nul. Is ie gewoon 'dood'.
7 gram gedroogde gist op een pond bloem, en een theelepel zout ofzoSucces.
[..]
Peri! Ik benijd jeWat gaaaaaf.
Nynke, Steer en Isa: veel succes vanmiddag! En plezier ook, natuurlijk
MinderMutsig & PF; M4A-bestanden OK? Of zal ik MP3's maken?
doet me denken aan van die verjaardagen waar dan 2 schaaltjes chips, 1 schaaltje borrelnootjes en een plankje met een paar blokjes kaas op tafel staan.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:12 schreef Tezz het volgende:
Ik ga straks lekker bbq-en bij vrienden. Nou ja lekker........het zijn de allerliefste vrienden van de wereld, maar behoorlijk a-culinair zeg maar. Op feestjes is het plakje leverworst toch wel het hoogtepunt van de avond en ik verwacht vanmiddag bbq-worstjes van de lidl, hamburgers en fricadellen uit het vriesvak en misschien een stukje kipfilet. Oh ja, en salades recht uit de emmer natuurlijk!
Maar goed, geeft niet, het zijn lieve vrienden en al mijn andere lieve vrienden komen ook dus.......
M4A is voor iPodsquote:Op zondag 4 mei 2008 12:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben echt een computerkneus, doe maar mp3 dus.
Dude! Je vergeet de toastjes met selleriesaladequote:Op zondag 4 mei 2008 12:21 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
doet me denken aan van die verjaardagen waar dan 2 schaaltjes chips, 1 schaaltje borrelnootjes en een plankje met een paar blokjes kaas op tafel staan.
Vind dat altijd zo treurig.
Eigenlijk is het een studiequote:Op zondag 4 mei 2008 12:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar CF, morgen je nieuwe baan... maar wanneer gaan jullie dan verhuizen en hoe doe je dat in de tussentijd?![]()
Wel spannend! Wat voor baan is het?
Volgens mij at mijn moeder het altijd op haar broodbeleg...quote:Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn echtgenoot vindt dat heerlijk, hoorEen van zijn vele, veeele eetzonden
Wrm niet?? Ik zeg toch dat ze heel lief zijn (dat maakt alles goed, hihi).quote:Op zondag 4 mei 2008 12:17 schreef latislos het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat ze dit niet lezen
Ik vind alleen de opgepimpte zelfgemaakte versie lekker. Met noten en manderijntjes erdoor enzo.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bied bij dat soort feestjes altijd aan om te komen helpen met vlees uitzoeken, voorbereiden etc. zodat ik weet dat er lekkere dingen op het menu staan.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:12 schreef Tezz het volgende:
Ik heb t weleens helemaal zelf gemaakt... Kutklusje, die onregelmatige selderijknol julienne snijdenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind alleen de opgepimpte zelfgemaakte versie lekker. Met noten en manderijntjes erdoor enzo.
Soms is het best lekker. Net als eiersalade uit de supermarktquote:Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tuurlijk is het geen eetzonde, iedereen eet wat ie lekker vindt, toch! Tis alleen iets uit de oudheid zowat, op feestjes vroeger kwamen er gewoon standaard toastjes met selleriesalade op tafel. Naast de plakjes leverworst met augurk en de blokjes kaas met ananas. Bij voorkeur met een vlaggetje erin.....quote:Op zondag 4 mei 2008 12:32 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, dat klinkt dan wel weer lekker, Tezz...![]()
Dus sellerie is een eetzonde? Ik dacht juist dat het wel gezond was...?
Wat eigenlijk nog meer?
Dude, jij bent doortraptquote:Op zondag 4 mei 2008 12:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik bied bij dat soort feestjes altijd aan om te komen helpen met vlees uitzoeken, voorbereiden etc. zodat ik weet dat er lekkere dingen op het menu staan.En als het dan zover is en de mannen zich de BBQ toegeëigend hebben werpt mijn liefhebbende onechtgenoot zich op om de BBQ te beheren zodat we geen van-buiten-verkoold-maar-van-binnen-bevroren-vleesjes krijgen.
![]()
Het helpt ook om nog iets mee te nemen naar het feestje onder het mom 'had ik nog in de koelkast staan en anders moest ik het weggooien'.
Ik moet naar mijn ouders !!quote:Op zondag 4 mei 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een studiemaar ik krijg wel wat meer betaald dan de IBG-stufi.
SHE, doen we vanmiddag een pilsje op de Grote Markt? Ik moet toch nog naar de stad
Ja het valt bij mij ook in de categorie: zaterdagmiddag-job-als-ik-echt-veel-zin-heb. In dezelfde categorie valt trouwens ook rode kool zelf snijden. Wat een K-werk! Je handen worden er prachtig paars van en je vindt drie weken later nog stukjes weggesprongen kool terug........quote:Op zondag 4 mei 2008 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb t weleens helemaal zelf gemaakt... Kutklusje, die onregelmatige selderijknol julienne snijdenMaar was wel echt lekker.
Sterkte meis. Er zijn inderdaad leukere dingen te bedenken op de zondagmiddag, maar ach, je ouders hebben je vast even nodig en dat voelt dan ook weer goed, toch?? (ik lul maar wat)quote:Op zondag 4 mei 2008 12:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet naar mijn ouders !!
zooo geen zin in.
Noem het moed indrinkenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet naar mijn ouders !!
zooo geen zin in.
Dat is dan wel weer prettig.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een studiemaar ik krijg wel wat meer betaald dan de IBG-stufi.
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef Oblivion het volgende:
Nee, SHE...
Gewoon 2 houten luxaflexen ophangen...![]()
Meer niet...![]()
Komt goed!
Oh nee, komt er 1 beneden.....ACCU LEEG!![]()
![]()
Hup naar de volgende! Hup..hup...
Oh, met rode kool heb ik minder moeite. En die paarse handen vind ik wel gezellig, van bietjes krijg je ook van die mooie rooie handen.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja het valt bij mij ook in de categorie: zaterdagmiddag-job-als-ik-echt-veel-zin-heb. In dezelfde categorie valt trouwens ook rode kool zelf snijden. Wat een K-werk! Je handen worden er prachtig paars van en je vindt drie weken later nog stukjes weggesprongen kool terug........
Nee, je zegt het goed. Ik ben ontboden omdat mijn moeder worstelt met de hele familie affaire.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Sterkte meis. Er zijn inderdaad leukere dingen te bedenken op de zondagmiddag, maar ach, je ouders hebben je vast even nodig en dat voelt dan ook weer goed, toch?? (ik lul maar wat)
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:21 schreef SHE het volgende:
Ik heb even de webcam van reddingsbrigade bloemendaal bekeken en dat ziet er godverdomme toch wel heel fijn uit daar![]()
Ben je dan echt helemaal weg?quote:Op zondag 4 mei 2008 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Noem het moed indrinkenIk zou je van harte uitnodigen voor een koele cosmo afterwards, maar ik vertrek vanavond rond etenstijd naar La Belgique.
Misschien wil mijn echtgenoot er eentje voor je maken, hij is toch heel eenzaam zonder mij
Familie is heilig hehquote:Op zondag 4 mei 2008 12:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, je zegt het goed. Ik ben ontboden omdat mijn moeder worstelt met de hele familie affaire.
Dus dat houd in dat ik daar in mijn beste goed aankom, en binnen 2 uur knetter dronken ben.
Alles voor de familie!
Ik ben ook niet zo van bloemendaal hoor; wij zitten meestal in ijmuiden of Bergen.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuintje B'daal doet het ook goed hoor![]()
Ik zou nu niet graag tussen al dat vleesch willen liggen eerlijk gezegdHoe dichter je bij de zee woont, hoe minder vaak ben je er te vinden geloof ik
![]()
Kool moet je niet snijden maar gewoon door de plakjesrasp halen. Werkt perfectquote:Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja het valt bij mij ook in de categorie: zaterdagmiddag-job-als-ik-echt-veel-zin-heb. In dezelfde categorie valt trouwens ook rode kool zelf snijden. Wat een K-werk! Je handen worden er prachtig paars van en je vindt drie weken later nog stukjes weggesprongen kool terug........
succes!quote:Op zondag 4 mei 2008 12:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik wacht op mijn zus met haar dochter, dus stilte voor de storm hier, zeker als het kleine drukke mannetje van 3 meekomt
Ach, tot vrijdag maar... Uiteindelijk hoeven we maar twee maanden te latten.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben je dan echt helemaal weg?
Vind je dat niet eng?
Berg je dierbare spullen vast op Bluezz.......een kind van drie kan enorme schade aanrichten.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik wacht op mijn zus met haar dochter, dus stilte voor de storm hier, zeker als het kleine drukke mannetje van 3 meekomt
oh dat vind ik niet zo erg, toastjes met salades. Niet iedereen houdt van kokkerellen.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude! Je vergeet de toastjes met selleriesalade
Ach, ik kom er steeds meer achter dat het CUL-gen niet in alle mensen zit; sterker nog: de gemiddelde Nederlander eet verrassend slecht
eensquote:Op zondag 4 mei 2008 12:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuintje B'daal doet het ook goed hoor![]()
Ik zou nu niet graag tussen al dat vleesch willen liggen eerlijk gezegdHoe dichter je bij de zee woont, hoe minder vaak ben je er te vinden geloof ik
![]()
(op zomer-hoogtijdagen dan)
apartquote:
lastig he die keuzes?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik moet nodig wat eten want dat is er nog niet van gekomen vandaag. En dan ook studeren want hoewel ik me voorgenomen had om dat iedere dag in de vakantie een uurtje te doen heb ik dat natuurlijk weer helemaal niet gedaan.Dus ik ga zo de tuin in met mijn boeken, laptop, een groot glas koud drinken en iets van een ontbijt-brunchgedoetje, een grote fles zonnebrand en de parasol.
Of zal ik toch de honden in de auto laden om het bos in te gaan...![]()
Niet nerveus zijn, is alleen maar leuk tochquote:Op zondag 4 mei 2008 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook weleens gehad. Heel suf, ik had helemaal speciaal de verwarming aangezet, uur later, nul. Is ie gewoon 'dood'.
7 gram gedroogde gist op een pond bloem, en een theelepel zout ofzoSucces.
[..]
Peri! Ik benijd jeWat gaaaaaf.
Nynke, Steer en Isa: veel succes vanmiddag! En plezier ook, natuurlijk
MinderMutsig & PF; M4A-bestanden OK? Of zal ik MP3's maken?
dan worden het dus de m4a bestanden...quote:Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Niet nerveus zijn, is alleen maar leuk toch
En ik denk mp3, heb een apple+ipod dus weet niet of dat kan ?
Jups, etters zijn het. Ach, de lekkerste chips maak je toch gewoon zelf. En dat is ook zo gebeurd.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:16 schreef SHE het volgende:
Dat gevoel heb ik altijd met chips. Pluk je die zak open, zit het maar voor de helft gevuld. Bastards!
Mensen kunnen vervelend tandenpoetsen. Helemaal uit het ritme. Brrquote:Op zondag 4 mei 2008 13:16 schreef beunkster het volgende:
[..]
Jups, etters zijn het. Ach, de lekkerste chips maak je toch gewoon zelf. En dat is ook zo gebeurd.
Mbt dat tandenpoetsen: waarom erger je je er aan? Blijf bij hem uit de buurt als ie tanden poetst, is het probleem opgelost
Ik heb de oplossing!quote:
Precies! Tanden poetsen moet swingenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mensen kunnen vervelend tandenpoetsen. Helemaal uit het ritme. Brr
Nee, hij staat niet eens meer aanquote:Op zondag 4 mei 2008 12:48 schreef latislos het volgende:
@BLuezz: Had ik al gezegd dat die film al meer dan een dag binnen is? ik neem aan dat hij bij jullie ook al binnen is?
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, hij staat niet eens meer aanliep voor geen meter, ik ga er als ik meer tijd heb wel even naar kijken.
Dus verder alles in spoilers graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |