quote:158: [CUL-SC] #158 Hoi, zijn dat je echte ogen?
159: [CUL-SC] #159 De morgenstond heeft regen in de mond
160: [CUL-SC] #160 ... Waarin we gaan skypen!
161: [CUL-SC] #161 ... waar er boodschappen gedaan worden
162: [CUL SC 162] Met de leuter van SHE
163: [CUL SC 163 ] Vleugels, bomen en babynamen
164: [CUL SC #164] HAKKUH met BorisZZZZ
165: [CUL SC # 165] Klassiek vs. klassiekers
166: [CUL SC 166] En voor de afwisseling de linkerhand
167: [CUL SC 167] Waar midden in de nacht gereld en geluld wordt
168: [CUL-SC #168] groeten uit de rimboe die CUL-SC heet *O*
169: [CUL-SC] #169 Rood, de kleur van bieten & liefde
170: [CUL-SC] #170 Waar alles weer tot rust komt.
oei, als ik morgen ziek ben weten we waar het van isquote:Op zondag 4 mei 2008 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg ik moest van CF zeggen dat je de linzensoep met rust moest laten, die was oud.
Jawohl aber Hitler die met een sehr Engels accent sprecht is toch een beetje ein vremdes gezicht. Hoewel het beter is dan Engels met een nepduits accent.quote:
oh ik dacht dat het een documentaire was..quote:Op zondag 4 mei 2008 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jawohl aber Hitler die met een sehr Engels accent sprecht is toch een beetje ein vremdes gezicht. Hoewel het beter is dan Engels met een nepduits accent.
Estampas Porteñas - Tango Fire (première)quote:Op zondag 4 mei 2008 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Steer, hoe was het in de schouwburg?
nee, voor de verandering nietquote:Op zondag 4 mei 2008 00:32 schreef latislos het volgende:
is Fok! bij jullie ook zoooo traag?
Valt wel mee, maar als ik zoals nu aan het downloaden bezig ben van torrents is alles wat trager hier.quote:
ik las "en ze kletterden werkelijk van het podium af."quote:en ze spetterden werkelijk van het podium af.
Mijn favoriete danseres van de avond had het een na liefste gezichtje dat ik dit jaar ben tegengekomen.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:36 schreef golfer het volgende:
Klinkt goed, Steer.![]()
Je kunt je open mond nu wel weer dichtdoen.
Ik geloof dat Isa ovuleerde.quote:En hoe was je minimeet als metroseksuele man met al die (6?) hormoonbalen in dat restaurant?
To much info.quote:
Braaf.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:52 schreef latislos het volgende:
Zo, ik heb even de wiki van de OP helemaal bijgewerkt tot aan het laatste topic
Als je dat ooit tegen mijn vrouw zegt heb je opeens blauwe ogen, Steer.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Komt je vrouwtje vanavond nog thuis, latis?
Vrouwtje, check. Lange dag gehad!quote:Op zondag 4 mei 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Komt je vrouwtje vanavond nog thuis, latis?
Vragen naar iemand die er niet isquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:24 schreef Tezz het volgende:
Steer, hoe was het????
Leuk! Prachtige bruid, superleuke vent ook. Sfeervolle locatie, heerlijk weer... Ja, tamelijk perfect.quote:
Ik heb me ook niet voorgesteld met Pandorah hequote:Op zondag 4 mei 2008 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Pandorah, help me even, zat jij naast CF of naast Isa aan tafel.
Checkquote:Op zondag 4 mei 2008 01:06 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ik heb me ook niet voorgesteld met Pandorah he. Ik zat naast Isa en kwam wat later binnen omdat ik ergens goedkoop kon tanken onderweg
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben 100% zeker geen homo en ook geen bi![]()
you lost me herequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen Bulgari Blv Notte opdoen naar de schouwburg. Heerlijk, dat heb ik al sinds ik het geurtje kocht gewild, om dat naar de schouwburg mee te nemen.
Zal het wel in een atomizer stoppen en pas in de schouwburg opdoen, anders is het niet zo vriendelijk voor de Dieetclubdames.
Helpt dit?quote:Op zondag 4 mei 2008 01:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
*terug lezen is*
[..]
[..]
you lost me here
Breaking news!!!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hey ik ben een keer niet dronken
Eensgelijks!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
Check
Dan kan ik nu zeggen: leuk je ontmoet te hebben.
Weet je, and I'm proud of it, tegenwoordig. Ik vond het zelfs gewoon *fijn* om mijn pak aan te hebben gehad, vandaag.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:14 schreef ColdFeet het volgende:
Je loopt hopeloos achter, PFSteer is een onvervalste metroseksueel. Of een uberseksueel, dat ben ik even vergeten
I prefer men without a suit.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je, and I'm proud of it, tegenwoordig. Ik vond het zelfs gewoon *fijn* om mijn pak aan te hebben gehad, vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |