abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58463529

samenvatting:

Tezz heeft haar lief en aanhang van eten voorzien toen ze op de zolder aan het klussen waren
Nyn heeft rijles gehad en gebeachvolleybald
D_H heeft op zijn motor gezeten
CF, Isa, Octo zijn naar een bruiloft geweest. Daarna zijn ze bij Sizzling wezen eten waar Steer even heeft aangeschoven alvorens hij naar de Schouwburg ging.
Lianne heeft ook nog even haai gezegd.
DE met lief is naar Rotterdam geweest
Beunk is volgens mij ook in Rotterdam geweest.
Lein heeft de hele dag in de tuin gelegen en heeft diepvriespizza gegeten.
verder weet ik het niet meer.
oja, een aantal hebben nog ge-BBQ-ed
en SHE is nu bruiner dan ooit te voren
en Steer is weer terug van de schouwburg
en en en en
Bluezz en Golfer hebben bietenchips gemaakt.

teruglezen? dat kan.

Vorige deeltjes:
quote:

Als je de laatste post hebt, open dan een nieuwe. De OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/CULSC

Game on!

[ Bericht 46% gewijzigd door latislos op 04-05-2008 00:35:32 ]
pi_58463578
ik ga de OP weer eens ff bijwerken, met voorgaande topics
  zondag 4 mei 2008 @ 00:17:43 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_58463584
Zeg ik moest van CF zeggen dat je de linzensoep met rust moest laten, die was oud.
Confidence through competence
pi_58463631
hey, maar zullen we hier verder gaan Steer? (ik sloot de vorige af....)
pi_58463634
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg ik moest van CF zeggen dat je de linzensoep met rust moest laten, die was oud.
oei, als ik morgen ziek ben weten we waar het van is
pi_58463636
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:12 schreef latislos het volgende:

[..]

kan je geen ondertitels lezen dan?
Jawohl aber Hitler die met een sehr Engels accent sprecht is toch een beetje ein vremdes gezicht. Hoewel het beter is dan Engels met een nepduits accent.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58463643
Steer, hoe was het in de schouwburg?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58463707
Hai Steer
  zondag 4 mei 2008 @ 00:28:25 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58463771
Deze is het dus.
Steer: vertel eens hoe het was?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_58463784
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Jawohl aber Hitler die met een sehr Engels accent sprecht is toch een beetje ein vremdes gezicht. Hoewel het beter is dan Engels met een nepduits accent.
oh ik dacht dat het een documentaire was..
pi_58463836
is Fok! bij jullie ook zoooo traag?
  zondag 4 mei 2008 @ 00:32:47 #12
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58463848
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zondag 4 mei 2008 @ 00:33:30 #13
55709 Stereotomy
pi_58463865
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Steer, hoe was het in de schouwburg?
Estampas Porteñas - Tango Fire (première)

De Argentijnse dansers en muzikanten van de groep Estampas Porteñas hebben hun wereldtoernee vanavond aangevangen in Eindhoven (of all places). Ik had er hoge verwachtingen van, en die zijn allemaal uitgekomen!

Bekijk deze YouTube-video

Stiekem opname gemaakt van vanavond...

De voorstelling was een mooie mix tussen dans, live muziek en zang. De dansparen waren meer dan geweldig. Van die stoere metrosexuele Argentijnse mannen en vurige Argentijnse vrouwen die zo snel en hoog met hun benen konden bewegen dat ik werkelijk soms m'n ogen niet kon volgen.

De eerste helft van de voorstelling was met name gericht op groepsdansen, waarin alle vijf de paren tegelijk aan het dansen waren op het toneel, met af en toe een stuk solodans ertussen. Het dansen werd afgewisseld door een leipe gozer die Tango's in het Spaans zong, en waarvan ik geen klap kon verstaan.

De tweede helft was ook prachtig. De vierkoppige band (piano, contrabas, bandoneón en viool) had af en toe solostukjes zonder dans, met name van mijn grote held Astor Piazzolla. De paren mochten nu solo laten zien wat ze in hun mars hadden, en ze waren allemaal stuk voor stuk werkelijk onnavolgbaar. Een van de meest ervaren paren dansten op 'Libertango', een van de bekendere Nuevo Tango-stukken en een favoriet van velen, en ze spetterden werkelijk van het podium af. Alles was zó passievol, zó vol emotie. Tango is emotie. Om de muziek en dans zo bij elkaar te zien en te horen maakt het werkelijk waar compleet.

Niets is mooier op toneel, overigens, dan een Tango-danseres die applaus komt halen. Na een zeer geslaagde dans stapt ze zelfbewust, vol zelfvertrouwen en een tikje arrogant (ja, het is Tango, dus het mag, het moet!) naar het publiek toe, en maant ze het publiek om nog harder voor haar te klappen. Prachtig, werkelijk waar. Om dan even later haar een blik te zien werpen op haar danspartner, waar voor een fractie van een seconde toch wat opluchting doorheen schijnt: 'hebben we die première toch mooi foutloos gedanst'.

Een fantastische voorstelling, ik heb er met open mond naar zitten kijken, van begin tot eind.

[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 04-05-2008 00:41:01 ]
  zondag 4 mei 2008 @ 00:33:39 #14
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58463867
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:32 schreef latislos het volgende:
nee, voor de verandering niet
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zondag 4 mei 2008 @ 00:34:03 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58463874
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:32 schreef latislos het volgende:
Valt wel mee, maar als ik zoals nu aan het downloaden bezig ben van torrents is alles wat trager hier.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_58463878
Mooie samenvatting

(alleen even langshuppelt om gedag te zeggen....)

Dus bij dezen: Gedag en fijne nacht allemaal
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58463886
en morgen zon!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 4 mei 2008 @ 00:36:25 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58463921
Klinkt goed, Steer.
Je kunt je open mond nu wel weer dichtdoen.

En hoe was je minimeet als metroseksuele man met al die (6?) hormoonbalen in dat restaurant?
Poef.....gone! ©golfer
pi_58463940
quote:
en ze spetterden werkelijk van het podium af.
ik las "en ze kletterden werkelijk van het podium af."
  zondag 4 mei 2008 @ 00:38:55 #20
55709 Stereotomy
pi_58463972
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:36 schreef golfer het volgende:
Klinkt goed, Steer.
Je kunt je open mond nu wel weer dichtdoen.
Mijn favoriete danseres van de avond had het een na liefste gezichtje dat ik dit jaar ben tegengekomen. Helaas danste ze wel met de grootste hork van de avond.

Story of my life.
quote:
En hoe was je minimeet als metroseksuele man met al die (6?) hormoonbalen in dat restaurant?
Ik geloof dat Isa ovuleerde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')